Jump to content

Recommended Posts

ainiin hei liina muuten se pesaro! paljon se oli ja onko sulla paypalia?

 

115,88 per kaks lippua eli paljonko se nyt tulee. Ei mul oo! Pitääkö tehdä vai riittääkö tuo tavallinen tilinumero.

 

Otin nuo haettavat liput ku aattelin et jos kuitenki ei jonoteta ainakaan paljon ni ei haittaa plus en tiedä ainakaan viimeks ei ees olis onnistunut laittaa postissa tulemaan ku mulla ei oo tuota italialaista henkkaritunnusta ja ne vaatii sen jos postinkautta haluaa.

 

Mut jee :dance: :dance: :dance:

Link to comment
Share on other sites

115,88 per kaks lippua eli paljonko se nyt tulee. Ei mul oo! Pitääkö tehdä vai riittääkö tuo tavallinen tilinumero.

 

Otin nuo haettavat liput ku aattelin et jos kuitenki ei jonoteta ainakaan paljon ni ei haittaa plus en tiedä ainakaan viimeks ei ees olis onnistunut laittaa postissa tulemaan ku mulla ei oo tuota italialaista henkkaritunnusta ja ne vaatii sen jos postinkautta haluaa.

 

Mut jee :dance: :dance: :dance:

 

joo eli maksan suomitilin kautta sit kö? joudun ehkä hetken vielä odottelee kuhan luottokorttilasku tulee niin tiedän sitte missä mennään. :yesey: taikka jos sillä kiire on ihan täs parinviikon sissän niin hihkase toki!

 

ja en tajua miten kello meni tälleen, ja mitä tapahtuu et en muka tee mitään mut aika kuluu? :facepalm: ja sit ärsyttää ku mittään en saa tehtyä.

Link to comment
Share on other sites

Joo! :awesome:

 

Mutta sehän alkokin 22:45 Suomen aikaa? vai oonko ihan pihalla :chuckle:

 

Ulpu osti t-paidan, mä en kun ei ollu kun naisten s-kokoja jäljellä enää :supersad: vähän harmittaa kun se oli semmonen spesiaali roundhouse paita mutta ei voi mitään!

 

Tehtiin joo se lahjotus ja saatiin semmoset siniset rannekkeet missä on Musen, The Helen Foundationin, War Childin ja Roundhousen logot :happy: semmonen kuminen tai mitä lie onkaan toi ranneke. Sen siis sai kun teki sen lahjotuksen ja sitten lisäks kaikki sai semmosen tavallisen paperisen general access-rannekkeen.

 

Niin siis mä ymmärsin, että se keikka ois brittein aikaa 22.45 :facepalm: mä jotenkin oletin, että itunesissa se ei oo mun ajassa ku niin vaan oletin :LOL: pystyykö sitä muuten katsoon jossain? mä oon oottanu, että se tulis sinne itunesiin niinku ne muutkin, mutta siellä on vaan kuvia :(

 

oih, rannekkeet ja tommoset erikoiset t-paidat kuulostaa niin hienoilta :happy:

 

mä koen olevani vähän fail ku sain vasta eilen tilattua koko levyn.. enkä oo yhtään edes kuunnellut muitaku noit sinkkuja :eek: noh, mutta se hetki ku sen saat sit käsiin, ehanaa!

 

onko kukaan muuten hankkinut/hankkimassa sitä hifistely versiota?

 

edit: löysinpäs ihan issse youtubesta sen :LOL:

Edited by Vaptastic
Link to comment
Share on other sites

joo eli maksan suomitilin kautta sit kö? joudun ehkä hetken vielä odottelee kuhan luottokorttilasku tulee niin tiedän sitte missä mennään. :yesey: taikka jos sillä kiire on ihan täs parinviikon sissän niin hihkase toki!

 

ja en tajua miten kello meni tälleen, ja mitä tapahtuu et en muka tee mitään mut aika kuluu? :facepalm: ja sit ärsyttää ku mittään en saa tehtyä.

 

Joo, jos siitä ei oo vaivaa suomitilinkautta ko mulla ainakin sellanen vaan on. :yesey: Mut joo ei tässä mitään, mäki maksoin luottokortilla ni sit joskus vasta joudun maksamaan sen pois :chuckle:

 

Nukuin viimeyönä vaan kymmenen tuntia ja en millään olis jaksanut herätä :noey:

Link to comment
Share on other sites

tossa vasta äsken huomasin et mulla oli ollu sit koko kotimatkan kynä päässä :facepalm: töistä jääny, tykkään säilyttää niitä aina hiuksissa. nojoo.

 

((internet)) explorers on häiritsevä myös siksi et niin paljon jotain samanlaista melodiaa joissain kohin ku don't stop me nowssa. plus en saa Mitenkään siitä kappaleesta kiinni. tai big freezestä. mut sitä nyt en osaa mieltä museksi mitenkää. niin paljon u2. samoin follow me loppu mulle tulee vaan mieleen where the streets have no name.

 

ja millonkahan uskaltais kattoo sen keikan. :chuckle: tai jos ei vaan kattois ollenkaan, tulihan se jo nähtyä.

 

Lol kynälle :chuckle:

ja word noille biiseille kun oikeasti niiiiiiiinpä!! kaikelle tuolle.

 

ja hyvin te siellä edustitte :yesey:

Niin siis mä ymmärsin, että se keikka ois brittein aikaa 22.45 :facepalm: mä jotenkin oletin, että itunesissa se ei oo mun ajassa ku niin vaan oletin :LOL: pystyykö sitä muuten katsoon jossain? mä oon oottanu, että se tulis sinne itunesiin niinku ne muutkin, mutta siellä on vaan kuvia :(

 

oih, rannekkeet ja tommoset erikoiset t-paidat kuulostaa niin hienoilta :happy:

 

mä koen olevani vähän fail ku sain vasta eilen tilattua koko levyn.. enkä oo yhtään edes kuunnellut muitaku noit sinkkuja :eek: noh, mutta se hetki ku sen saat sit käsiin, ehanaa!

 

onko kukaan muuten hankkinut/hankkimassa sitä hifistely versiota?

 

edit: löysinpäs ihan issse youtubesta sen :LOL:

 

Ja mulla on se hifistely versio, tuli perjantaina postista. jos nyt tarkoitat sitä deluxe boksia, en mä osannut olla tilaamatta sellaista mut jooh :yesey:

 

jessus kun väsyttää, lol ´Liinan kymmenelle tunnille, tai ei lol pahalla, mutta kun siis pitäiskö itse yrittää mennä ysiltä nukkumaan niin voisi saada just ja just kymmenen jos heräisi vähän "myöhässä" mutta on kyl sellainen syysväsy olo, että elimistö kaipas nukkumista koko ajan.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja mulla on se hifistely versio, tuli perjantaina postista. jos nyt tarkoitat sitä deluxe boksia, en mä osannut olla tilaamatta sellaista mut jooh :yesey:

 

 

Just sitä vinyyli hässäkkää tarkoitin. Onko se yhtä hieno ku kuvissa näytti? Musta kyllä tuntuu, että haluan sen, mutta mä aion ensin kuunnella sen levyn läpi :shift: ja voishan sen 70+ eskoo laittaa johki muuallkein :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Just sitä vinyyli hässäkkää tarkoitin. Onko se yhtä hieno ku kuvissa näytti? Musta kyllä tuntuu, että haluan sen, mutta mä aion ensin kuunnella sen levyn läpi :shift: ja voishan sen 70+ eskoo laittaa johki muuallkein :LOL:

 

sinne ne mun rahat meni.

en edelleen omista lp-soitinta.

se kansi on melko hauska, mutta aika samanlainen kuin se edellinen boksi(paitsi ei mitään muistitikkua siellä ole) kivoja kuvia ja kivassa laatikossa ja minä tykkään :yesey:

Link to comment
Share on other sites

jessus kun väsyttää, lol ´Liinan kymmenelle tunnille, tai ei lol pahalla, mutta kun siis pitäiskö itse yrittää mennä ysiltä nukkumaan niin voisi saada just ja just kymmenen jos heräisi vähän "myöhässä" mutta on kyl sellainen syysväsy olo, että elimistö kaipas nukkumista koko ajan.

 

Haha joo se olikin vähänku vitsi, koska lol kuka oikeesti nukkuu noin paljon eikä silti jaksa, tää on ihan käsittämätöntä. Ja että niin mullakin, voisin vaan nukkua <3

Link to comment
Share on other sites

Haha joo se olikin vähänku vitsi, koska lol kuka oikeesti nukkuu noin paljon eikä silti jaksa, tää on ihan käsittämätöntä. Ja että niin mullakin, voisin vaan nukkua <3

 

awww eikun pitää nukkua jos väsyttää javoi :kiss:

 

telkassa on ruokaohjelma ne on Firenzessä ja jossain rannalla :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

awww eikun pitää nukkua jos väsyttää javoi :kiss:

 

telkassa on ruokaohjelma ne on Firenzessä ja jossain rannalla :chuckle:

 

Aww joo niinpä ja varsinki nytkö ei oo niin hulluna tekemistä aina ni on mahollisuuskin.

 

Awwww :chuckle: Tekeekö hyvää ruokaa.

Link to comment
Share on other sites

Aww joo niinpä ja varsinki nytkö ei oo niin hulluna tekemistä aina ni on mahollisuuskin.

 

Awwww :chuckle: Tekeekö hyvää ruokaa.

 

siitt joku saisi kertoa miksi klo6.30-7 väsyttää niin ettei itseään saa tarpeeksi ajoissa ylös sängystä, mutta vaikka nyt klo 21 väsyttäää vähän en meinaa saada ilta-asioita aikaiseksi ja sir pääsen nukkuu vasta klo 23-00 ja sitten taas väsyttää

 

Jotain antteksi nyt vaan ällön näköistä kalasoppaa, Mut söi ne jätskiäkin ja joi espressoa :D

Link to comment
Share on other sites

Aiettä. Kohta alkaa taas :srsb33f: jos tuolta tulee seuraavaksi sama (ekaa biisiä lukuunottamatta paska) encore = lyhyt settilista, vaikka tuo kaiketi on jo normaali kiertuekeikka?

 

Noh mutta silti ne soitti Blissin!!! :awesome: Tosin jos Bliss&PiB on taas ne jotka vuorottelee settilistoilla niin minen tajuu. Miksei niitä paria hikistä kappaletta saada settilistoilta millään pois, mutta nuo eeppiset biisit vuorottelee? :stunned:

Link to comment
Share on other sites

ja

Aiettä. Kohta alkaa taas :srsb33f: jos tuolta tulee seuraavaksi sama (ekaa biisiä lukuunottamatta paska) encore = lyhyt settilista, vaikka tuo kaiketi on jo normaali kiertuekeikka?

 

Noh mutta silti ne soitti Blissin!!! :awesome: Tosin jos Bliss&PiB on taas ne jotka vuorottelee settilistoilla niin minen tajuu. Miksei niitä paria hikistä kappaletta saada settilistoilta millään pois, mutta nuo eeppiset biisit vuorottelee? :stunned:

 

noooohhh mitä ne ihmiset seriously ootti :LOL: :LOL: sinänsä teknistä, mutta onks tää jo normikiertuekeikka, vaan tällainen levynjulkaisuun liittyvä asia? noh eniveis.

 

ja joo katoin kanssa et Bliss :awesome: (vaikka se on jeesuksen hyvä biisi,niin minusta senkin tilalla voisi soittaa jotian muuta, tai siis miksi vaan NE jotkut jotka vaihtelee (needy needy)? toisaalta jos sentään ne ja niitä tylsempi,niin parempi näinkin)

 

starlight on kyllä lame encoressa ja mielummin toki vaikka KoC lopetus,mut kai se noinkin käy (ja joo ymmärrän siun henk.koht survival ongelmat :yesey:)

 

joo.

miksi rooibos karvastelee kurkussa. miksi tee nii usein tuoksuu paremmalta kuin maistuu, toki maistuikin tuo hyvältä, mutta silti, miksi?

Link to comment
Share on other sites

ah multa ihan unohtu se keikka! :eek: mut jos siis bliss niin :awesome:! kolme tommost keikkaa ja musen mittapuulla aikamoisesti variaatiota. :yesey:

 

mut ei plug in babya! :pope:

 

Joo, jos siitä ei oo vaivaa suomitilinkautta ko mulla ainakin sellanen vaan on. :yesey: Mut joo ei tässä mitään, mäki maksoin luottokortilla ni sit joskus vasta joudun maksamaan sen pois :chuckle:

 

Nukuin viimeyönä vaan kymmenen tuntia ja en millään olis jaksanut herätä :noey:

okeinojoo hyvä. :yesey:

Edited by museisti
Link to comment
Share on other sites

ja

 

noooohhh mitä ne ihmiset seriously ootti :LOL: :LOL: sinänsä teknistä, mutta onks tää jo normikiertuekeikka, vaan tällainen levynjulkaisuun liittyvä asia? noh eniveis.

 

ja joo katoin kanssa et Bliss :awesome: (vaikka se on jeesuksen hyvä biisi,niin minusta senkin tilalla voisi soittaa jotian muuta, tai siis miksi vaan NE jotkut jotka vaihtelee (needy needy)? toisaalta jos sentään ne ja niitä tylsempi,niin parempi näinkin)

 

starlight on kyllä lame encoressa ja mielummin toki vaikka KoC lopetus,mut kai se noinkin käy (ja joo ymmärrän siun henk.koht survival ongelmat :yesey:)

 

joo.

miksi rooibos karvastelee kurkussa. miksi tee nii usein tuoksuu paremmalta kuin maistuu, toki maistuikin tuo hyvältä, mutta silti, miksi?

 

Oho, no ei ne nyt vielä ainakaan kerennyt aloittamaan ruikutusta. No eikö sieltä kohta sellainenkin ala :LOL: Mulla oli ihan sellainen mielikuva, että viime kiertueella soitettiin se joku 18-19 biisiä per keikka :erm:

Ainiiinjooo olikos toi sellainen johon pystyi kans voittamaan liput/sinne oli tosi vähän lippuja myynnissä? no ehkä se settilista vielä selittyy sillä, että toi on enempi promokeikka :chuckle:

 

Kyllähän toi Hysteria-Bliss-SS / MotP-PiB-NB rotaatio sinänsä kelpaa jos ne nyt vaan vuorottelee sitä joka ilta :LOL: (eimullaoleomalehmäojassataimitään)

ehkä sinänsä vaan harmittaa, kun tuossa on neljä sellaista jotka kuuluu ihan mun ehdottomiin lemppareihin. Toisaalta se on hyvä, että ne edes soittaa niitä

 

Haha! Meinasinkin korjata tuohon edelliseen, että jonkun toisen mielestä tuo encore ei välttämättä ole niin syvältä, mutta niin :LOL:

 

Se on niin ärsyttävää! Oikeasti kun jotkut teet tuoksuu NIIN HYVÄLTÄ, mutta sitten se maku onkin taas ihan täyttä kuraa. Tosin join tuossa joku ilta jotain vihreää teetä, joka sekä maistui että tuoksui hyvältä! pitääkin muistaa kattoa myydäänkö sitä kokonaisena pakettina :awesome:

Link to comment
Share on other sites

 

Noh mutta silti ne soitti Blissin!!! :awesome: Tosin jos Bliss&PiB on taas ne jotka vuorottelee settilistoilla niin minen tajuu. Miksei niitä paria hikistä kappaletta saada settilistoilta millään pois, mutta nuo eeppiset biisit vuorottelee? :stunned:

ja NIINPÄ. smbh ja tits vois vuorotella, new born ja stocholmi joka settiin vaan! :yesey:

 

ja heleppo se on tästä koneen äärestä b33ffata, ei se siel keikalla tunnu missään.

Link to comment
Share on other sites

HERRANJUMALA mita kolossa tapahtuu, sivuja lisaa miljoona ja valtaosa viela perati mjyyys! :LOL: Oon huono ihminen enka ole edes kokonaista biisia kuullut uudelta levylta, kiitos loisto netti kun kosahtaa youtubestaki :thumbsup: Sama touhu dw:n kanssa, katon niita NZ-ajassa eli laahaan hyvat kolme jaksoa jaljessa...

 

:awesome: jos jotakuta kiinnostaa ni taalla kaikki meleko fine and dandy, vahan alkaa taa maalaiselo ahdistaa esim tanaa olin ekalla lypsyllani ja en tia lahteeko taa haju musta koskaan. Huomenna hobbiton ja ens viikolla matamata jaa taakse ja suuntana waitomo, sanna teitko siella niita luolajuttuja? Oon siella toissa koko kylan ainoossa kauppa/kahvilamestassa, should be fun :awesome:

Link to comment
Share on other sites

HERRANJUMALA mita kolossa tapahtuu, sivuja lisaa miljoona ja valtaosa viela perati mjyyys! :LOL: Oon huono ihminen enka ole edes kokonaista biisia kuullut uudelta levylta, kiitos loisto netti kun kosahtaa youtubestaki :thumbsup: Sama touhu dw:n kanssa, katon niita NZ-ajassa eli laahaan hyvat kolme jaksoa jaljessa...

 

:awesome: jos jotakuta kiinnostaa ni taalla kaikki meleko fine and dandy, vahan alkaa taa maalaiselo ahdistaa esim tanaa olin ekalla lypsyllani ja en tia lahteeko taa haju musta koskaan. Huomenna hobbiton ja ens viikolla matamata jaa taakse ja suuntana waitomo, sanna teitko siella niita luolajuttuja? Oon siella toissa koko kylan ainoossa kauppa/kahvilamestassa, should be fun :awesome:

 

Awww :chuckle: ja Who :supersad:

 

Kuulostaa.. no en nyt sanoisi ihanalta, mutta kyllä mä mielelläni vaihtaisin sun kanssa paikkaa :chuckle: Hobbiton! Nauti siitä! Siellä varmaan näyttää nyt tuplasti hienommalta, kun ne kolot on ihan kunnollisia :awesome: ja aaaa Matamata, ne maisemat! <3

 

Kyllä me siellä kiiltomatoluolassa käytiin kierroksella, mutta ei mitään sen jännempiä juttuja tehty :happy:

Link to comment
Share on other sites

Leikkasin tänään polkkatukan, lol. Oon niin kyllästynyt tähän naamaan ja päähän ja kaikkeen ja haluan kaikkea uutta itteeni ku en kestä minua tämännäköisenä kun oon. Vähän kyl tulee sellanen tyttömäinen olo noista hiuksista ja lollll mut katotaan nyt. Yltää kyl onneks pienelle ponnarille. Sit haluaisin uusia kaikkia hattuja ni voisin käyttää,, miks täällä kaupoissa myydään vaan sellasia rumia mummuja. Mulla on vaan tuo yks jota käytän aina.

 

Ja sit mulla oli monta muutaki asiaa mut en muista niitä enää. :yesey: Varmasti aivan yhtä tärkeitä. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

mä haluan nähdä kuvia liinan polkasta :awesome::yesey: hatut :happy: vaikka ne ei yleensä mahdu päähän ja on vähän mummuja niin.

 

ja haluan ne instrumentaalitkin mutten näin yöllä jaksa etsiä.

 

ja joku sanoo onko 30min lennossa riittävä vaihtoaika? kuulostaa lyhyeltä, ja airbaltic mut oisi selvästi halvin ja lento missä oisi mitään järkeä mikä lähtee hampurista ...hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

nimim en ole ikinä vaihtanut lentokonetta :eek:

Link to comment
Share on other sites

mä haluan nähdä kuvia liinan polkasta :awesome::yesey: hatut :happy: vaikka ne ei yleensä mahdu päähän ja on vähän mummuja niin.

 

ja haluan ne instrumentaalitkin mutten näin yöllä jaksa etsiä.

 

ja joku sanoo onko 30min lennossa riittävä vaihtoaika? kuulostaa lyhyeltä, ja airbaltic mut oisi selvästi halvin ja lento missä oisi mitään järkeä mikä lähtee hampurista ...hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

nimim en ole ikinä vaihtanut lentokonetta :eek:

 

Haha, katotaan nyt, ei tää nyt niin erikoinen oo vaikka aika lyhkänen onkin mut ihan hauska. Joo mä haluaisin kaikkia sellasia hienoja hattuja, en mummuja. :yesey:

 

Ja ja ja musta tuo kolkytminnaa (minnaa :chuckle: ) kuulostaa tosi vähältä. Kun yleensä eikö portitkin sulkeudu ainakin raiskilla ni puolta tuntia aikasemmin! Riippuu tietty missä vaihtaa ja millä mutta kyllä minä en uskaltais. :yesey: Kun joltain lentoasemilla joutuu kävelemään monta kilsaa ennenku on terminaalilla mistä lähtee vaihtolento. Mä en ymmärrä miksi ne edes antaa noin lyhyitä vaihtoja netistä. Mutta en mä tiedä. Oon vähän neuroottinen aina noitten aikataulujen, varsinki lento- suhteen kö en halua myöhästyä.

 

Katoin äsken Benjamin Buttonin ja rääyin silmät päästäni. :yesey: Mutta kun vaan voi olla niin käsittämättmän surullinen :'(

 

Mulla on huomenna treffit. Tai siis ei oo ku en käy treffeillä. Mutta tapasin sen viimeviikolla ja sit vähän tekstailtiin ja sovittiin et se lähtee näyttään mulle maisemia. Äsken se soitti ja kysy et minkälaisesta ruuasta mä pidän, ehkä mennään syömään. LOL en oo ikinä ollut ihmisen kanssa syömässä tällälailla ihan ku treffit olis lololol. Sitäpaitsi se kuulosti puhelimessa jotenkin... enmä tiedä, tylsältä, mitä jos en keksi mitään puhuttavaa. Noh, voin aina juua viintä. :yesey:

 

LOL

Link to comment
Share on other sites

finns 19 : on tour aawwww :happy:

 

ja liina hauskoja treffejä! :awesome::yesey:

 

Lolol ei oo mitään treffejä, treffit kuulostaa niin rumalta plus että en uskalla mitään sellasta koska ihmiset :noey: Olin jo ihan valmis tänään perumaan mut löysin sen naamakirjasta ja se olikin söpömpi kö muistelin joten otan vähän pohjia ni eiköhän se siitä. :yesey: LOL

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...