Jump to content

Recommended Posts

Lolol ei oo mitään treffejä, treffit kuulostaa niin rumalta plus että en uskalla mitään sellasta koska ihmiset :noey: Olin jo ihan valmis tänään perumaan mut löysin sen naamakirjasta ja se olikin söpömpi kö muistelin joten otan vähän pohjia ni eiköhän se siitä. :yesey: LOL

 

:chuckle: no mut hyvin se menee!

 

hain mun musepoksin tänään ja kaikkia niin hienoja juttuja haluisin ne asiat seinälle mut minne ja se making of on niiiin :happy:!!!! :')

Link to comment
Share on other sites

hnnnngh kamala olo, mut oli kiva nähä m-arse!

 

:chuckle: mulla on ollu koko päivän ihan hirvee nälkä mut en jaksa lähtee kauppaan.. ja mua väsyttääää. meinattiin lähtee jo joskus puolen yön aikoihin kotiin mut mentiiki timee ja siellä soi killers ja muse ja muutenki hyvää musaa :happy: ni lopulta lähettiinki vasta pilkun jälkeen. ja höh mä en nähny teistä kumpaakaan :( mut näin hirveesti kankaanpääläisiä ihmisiä..

Link to comment
Share on other sites

:chuckle: mulla on ollu koko päivän ihan hirvee nälkä mut en jaksa lähtee kauppaan.. ja mua väsyttääää. meinattiin lähtee jo joskus puolen yön aikoihin kotiin mut mentiiki timee ja siellä soi killers ja muse ja muutenki hyvää musaa :happy: ni lopulta lähettiinki vasta pilkun jälkeen. ja höh mä en nähny teistä kumpaakaan :( mut näin hirveesti kankaanpääläisiä ihmisiä..

 

mulla oli suht kova meno eilen :chuckle: ois ollu kiva nähä sut!

Link to comment
Share on other sites

liina en tiedä tuliko mun viesti perille kun boardi kaatui mut laitoin rahan. :yesey:

 

enkä pääse kattomaan radioheadia kun siellä ois 2 paikkaa vapaana, mut ei saa jättää yksittäistä tyhjää paikkaa niin ei se anna mun ostaa lippua :LOL: wtf O2, kiitti täst.

Link to comment
Share on other sites

liina en tiedä tuliko mun viesti perille kun boardi kaatui mut laitoin rahan. :yesey:

 

enkä pääse kattomaan radioheadia kun siellä ois 2 paikkaa vapaana, mut ei saa jättää yksittäistä tyhjää paikkaa niin ei se anna mun ostaa lippua :LOL: wtf O2, kiitti täst.

 

Ei näyttänyt tulevan mut kiitos! :yesey:

 

Ja lol :facepalm: haha mut ompa typerää, ja awww Radiohead awwwww.

Link to comment
Share on other sites

i want to silence unloved zetas

because our lives might explode

and i love morgan and our hearts

 

herccää<3 :LOL:

 

nyt joku käskee mut pois tän asian ääreltä. :facepalm:

 

Eikä käske ku se on hauskaa :chuckle:

 

Meen huomenna käymään Modenassa ku se on unesco-kohde ja kaupungin nimi on latinaksi Mutina ja mua naurattaa. :chuckle:

 

Öitä. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Nn unta et olin Musen keikalla (sitennen tapasin Matin ja puhuttiin italiaa ja sanoin sille suoraan mitmieltoon secondlawista ja sit sanoin jotain et oos on parasta ja et miten nn ne Readingissja sit se oli sillain et joo kylmsut muistan lolll), olin eturivissja siellei ollut oikeen ketn vaikka oli kauhee paniikki ku oli lunta ja pakkasta ja jouduin tarpomaan ja luulin ettoon mysja sit joka paikka olikin tyhj no ostin sit paidan mielissn ja laitoin sen plle ja vasta jkeenpn tajusin ettsiinpaidassa lukee isolla selsTWILIGHT TOUR 2012 ja mua hetti niin paljon. No samassa Unessa Ulpu oli ollut Madonnan konsertissa ja jostain syystMadonnan piti antaa Ulpulle kukkia mut sillei niitsillon ollut ollut ja Ulpu oli heittyt sit sille et hei no ndn Musen keikalla ja sit se tuli sinne ja anto ne kukat ja sit se istu meid pdsja jotainjotain, tosi rdi

 

Ei mul muuta. :yesey::LOL:

Link to comment
Share on other sites

kahtelen vaihtojuttuja, hui ko on jännää :chuckle:

 

mihinkäpäin?? :awesome:

 

 

tuol musegeneraattoriss on uusia sanoja! :awesome::awesome:

 

i want to rescue confused hearts

because our minds will break the silence

and i consume peace for one moment

 

kuulostaa mattilt.

Link to comment
Share on other sites

mihinkäpäin?? :awesome:

 

haluun SINNE, yllättävää? mut meidän yliopistolta on tehty musiikkitieteilijöiden lähtö britteihin hyvin vaikeeks :supersad: keinoja toki aina on, huomenna on opinto-ohjauksessa vaihtojutuista ni jos ei selviä kunnolla että miten sinne pääsen ni sitte meen haastelemaan sitä vastaavaa tyyppiä ihan yksikseni :chuckle: koska jumalauta oon sinne niin kauan halunnu et jotkut hollannit ei nyt auta :fear: mikä tässä on ironista ni turussa musiikkitieteilijöillä on KOLME eri sopimusta eri brittiläisten yliopistojen kans, meillä OLI yks, mut nyt seki on mennyttä :noey:

Link to comment
Share on other sites

haluun SINNE, yllättävää? mut meidän yliopistolta on tehty musiikkitieteilijöiden lähtö britteihin hyvin vaikeeks :supersad: keinoja toki aina on, huomenna on opinto-ohjauksessa vaihtojutuista ni jos ei selviä kunnolla että miten sinne pääsen ni sitte meen haastelemaan sitä vastaavaa tyyppiä ihan yksikseni :chuckle: koska jumalauta oon sinne niin kauan halunnu et jotkut hollannit ei nyt auta :fear: mikä tässä on ironista ni turussa musiikkitieteilijöillä on KOLME eri sopimusta eri brittiläisten yliopistojen kans, meillä OLI yks, mut nyt seki on mennyttä :noey:

 

ahaaaaa mut no hööö. toivottavasti sieltä nyt joku tie aukeis. :yesey: ja ei hollantikaan varmaan paha, sieltä nyt pääsee ainaki kätevästi reissaamaan kaikkialle!

Link to comment
Share on other sites

kahtelen vaihtojuttuja, hui ko on jännää :chuckle:

 

awww :awesome: mä voisin lähtee uudestaan johonkin

 

tuol musegeneraattoriss on uusia sanoja! :awesome::awesome:

 

:awesome: !!! tää on niin parasta hupia :LOL:

 

I want to destroy all demons

because our slap-bass can expose your lies

and I can't take memories and Dom

 

:LOL:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...