Jump to content

Recommended Posts

no jos sen kykenet jollain aikataululla maksamaan takaisin niin johannytoki voin laittaa sulle rahaa tulemaan :happy:

 

Onko koroton osamaksu mahdollinen? :chuckle: Siis tietenkin maksan! Opintorahasta mul ei jää paljo mitään käteen, mut sikäli mikäli opintolaina mulle taas myönnetään ja ens kuus maksetaan, niin siitä lähtee samantein sulle oma osuutes. :yesey: Ja vaikken sitä saiskaan, niin silti sulle roposesi hommaan.

Link to comment
Share on other sites

ei saa kertoa tollaisia juttuja kun ne ei kummiskaan tapahdu ja sit itketään kaikki :(

 

mut ää MM, FAWY, FF, sunburn olisko vähän. olis.

 

Musta se on jossain määrin lohdullista tietää, että ne on edes harjoitellut vanhojakin kappaleita. Sen nyt tietää mitä perusbiisejä sieltä taas keikoilla tulee, mutta jos ne jonkun tollasen ylläripyllärin heittää sinne niin... :awesome:

 

Onko koroton osamaksu mahdollinen? :chuckle: Siis tietenkin maksan! Opintorahasta mul ei jää paljo mitään käteen, mut sikäli mikäli opintolaina mulle taas myönnetään ja ens kuus maksetaan, niin siitä lähtee samantein sulle oma osuutes. :yesey: Ja vaikken sitä saiskaan, niin silti sulle roposesi hommaan.

 

Onon :LOL: ei sillä tosiaan mikään kiire ole, kunhan nyt jossain vaiheessa saan rahani takaisin. Heitäs tilinumeroa ja paljonko tarvittet :yesey:

Link to comment
Share on other sites

No ainakin mun puolesta saa lyöttäytyä seuraan jos se reissu on siitä kiinni. Omalla vastuulla on vaan se viihdytkö meidän seurassa :LOL:

 

Taitaa täällä ilmeisesti olla muitakin, jotka on vähän samalla mentaliteetillä liikenteessä (minen ymmärrä!!! mutta ehkä se on vaan tää kaikkimullehetinyt-ajatusmalli ja pelko siitä että saatan vaikka potkaista tyhjää huomenna :chuckle:)

 

Nii no täytyy vielä kattoa, että jäis joulukuussa vielä rahaa elämiseen keikkojen lisäksi :LOL:

 

Onneksi on vain pari päivää jäljellä :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Mutkin on jo houkuteltu Dublinin keikalle, kuka nyt rahoja elämiseen tarvii kun voi keikkailla :chuckle: hitto kun huomasin tosiaan että sinne Helsinkiin sais huomenna lippuja mut ähhh miksei rahaa kasva puussa :'( ja kun se on maanantai ja kaikkee. Plääääh

 

Ja lololol noita kysymyksiä ja vastauksia :LOL:

Link to comment
Share on other sites

nauran niin paljon kun luen näita #ASKMUSE juttuja :LOL:

 

any superstitions before playing live?

 

Yes. I always need Tom K to say "have a good gig guys". Whenever he hasn't said that, shit goes down. M #AskMuse

 

:LOL:

 

Trying to concentrate on #AskMuse while watching Emmerdale is not easy :)

 

@muse why the hell are you watching emmerdale

 

:LOL::LOL: miksiköhän

Edited by insidemindmap
Link to comment
Share on other sites

AJHKSHKJGHKDFHKJSGF! kaikki! millonkahan saan käytyä twitteriä läpi, en uskalla mut aww mitä kaikkea tänne on postailtu ja varsinki se kuva.:happy: :') ihanat!

nmessä matt sano et new bornia ja stockholmia tullaan kiertueel soittelee sillee vuoronperään on a nightly basis. :eek:

 

sit quoterumba.

 

ULPU MULLA EI OO TÖITÄ JOTEN OSTAN LIPUT HUOMENNA!!!!!! TAI AINAKIN YRITÄN!!!!! Mutta yritänkö silti kenttäpaikkoja ensin ja jos en saa ni sit istumapaikkoja.

JJEEEE!!!! :dance: iha mitkävaan paikat käy! ja onko maksulla miten kiire, tai että kerkeekö perjantaina kun on palkkapäivä? :chuckle: huomen dublin kans niin mulla menee siihen.

 

Ostin lipun :ninja:

 

itsehillintä, mikä se sellainen on? :chuckle:

mitä tallinnanko??? :awesome: fuq yeah!

 

Ja oonko ainoo, joka ei oo kunnellu tota uutta albumia vielä? Jotenkin tuntu oikeelta kerrankin odottaa, että saa sen levyn käteen ja kuunnella vasta sitten...

minen oo! :yesey:

Link to comment
Share on other sites

nmessä matt sano et new bornia ja stockholmia tullaan kiertueel soittelee sillee vuoronperään on a nightly basis. :eek:

mita :eek: mita :pope: MITA :'(

stokholmi helskinissä! rukoilen koska :'( mut nyy booorn :'(

 

fdskfösdlgjsdög. MIKSEI NE VOI VAAN SOITTAA KAHTA JA PUOLTA TUNTIA J AJAJAJA :'(

Link to comment
Share on other sites

JJEEEE!!!! :dance: iha mitkävaan paikat käy! ja onko maksulla miten kiire, tai että kerkeekö perjantaina kun on palkkapäivä? :chuckle: huomen dublin kans niin mulla menee siihen.

 

JOO JEE!!! Meen kyl meidän toimistolle aamulla ku täällä ei tuo netti oikeen aina toimi! :awesome: :awesome: Mua jännittää!! Kuitenkin huomaan et joku visa puuttuu ja sit ärsyttää ja sit myöhästyn ja ja ja ja ja mut joo, ilmottelen sitku on/jos on liput! Mut siis joo ei mikään kiire! Maksa sit vaan ku maksat. Voin ilmottaa sit et paljonko siitä tulee sulle tai siis onko jotain kuluja ja jotain jotain, otanko postitettuna vai haettuna, musta tuntuu et tuo ticketone on se sama mistä oon ostanut aikasemmin ja ja ja mitä nyt vaan enmä tiedä mua pelottaa ja jännittää. :LOL::dance:

Link to comment
Share on other sites

mita :eek: mita :pope: MITA :'(

stokholmi helskinissä! rukoilen koska :'( mut nyy booorn :'(

 

fdskfösdlgjsdög. MIKSEI NE VOI VAAN SOITTAA KAHTA JA PUOLTA TUNTIA J AJAJAJA :'(

no sanoppa muuta kato! :supersad: new born paras ikinä ja stockholmi ehkä mun lemppari livekappale, eikö vois saada molempia. </3 :'(

 

JOO JEE!!! Meen kyl meidän toimistolle aamulla ku täällä ei tuo netti oikeen aina toimi! :awesome: :awesome: Mua jännittää!! Kuitenkin huomaan et joku visa puuttuu ja sit ärsyttää ja sit myöhästyn ja ja ja ja ja mut joo, ilmottelen sitku on/jos on liput! Mut siis joo ei mikään kiire! Maksa sit vaan ku maksat. Voin ilmottaa sit et paljonko siitä tulee sulle tai siis onko jotain kuluja ja jotain jotain, otanko postitettuna vai haettuna, musta tuntuu et tuo ticketone on se sama mistä oon ostanut aikasemmin ja ja ja mitä nyt vaan enmä tiedä mua pelottaa ja jännittää. :LOL::dance:

okeijjoo hyvä! :awesome: ja ilimota heti ku pystyt!

 

 

 

AINIIN ja sitä mun piti kans sanoa et MARSELLE JOLLAIN TAPAA LIPPU HARTWALLILLE. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

AJHKSHKJGHKDFHKJSGF! kaikki! millonkahan saan käytyä twitteriä läpi, en uskalla mut aww mitä kaikkea tänne on postailtu ja varsinki se kuva.:happy: :') ihanat!

nmessä matt sano et new bornia ja stockholmia tullaan kiertueel soittelee sillee vuoronperään on a nightly basis. :eek:

 

sit quoterumba.

 

mitä tallinnanko??? :awesome: fuq yeah!

 

Whaaaaat :eek: arvatenkin ne soittaa SS:n Stockholmissa ja pyhpah :phu:

 

Juurikin sinne! Ja toihan tuli nyt sitten ihan tarpeeseen :LOL:

 

edit: marsen lipun osto ei nyt ainakaan pitäisi rahoituksesta olla kiinni jos op sattuu olemaan kiltti ja siirtämään rahat nopeesti :yesey: tunnen itteni jotenkin ällökiltiksi maailmanpelastajaksi :chuckle: I blame Muse

 

edit2: eiku oho Malmö se olikin ennen Suomea. Eli nojoo sitten se meneekin ihan hyvin. Ihan ku sillä Tukholmalla olisi paikkana jotenkin väliä soittaako ne SS:n siellä. Mut musta se ois osuvaa :chuckle:

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

edit: marsen lipun osto ei nyt ainakaan pitäisi rahoituksesta olla kiinni jos op sattuu olemaan kiltti ja siirtämään rahat nopeesti :yesey: tunnen itteni jotenkin ällökiltiksi maailmanpelastajaksi :chuckle: I blame Muse

 

Ei ollut kiltti. :supersad: Edes isin lupaamat ruokarahat ei oo viel tullu, et niil voisin ostaa. Pöh pöh pöh.

 

Toisaalta ehkä ihan hyvä. Saan nyt pakon edessä oppia vastuulliseksi rahankäyttäjäksi. :awesome:

 

Snif.

 

 

edit: Ahhhh, pelkkiä näköestepaikkoja myynnissä, olishan tuo pitäny arvata. Hassusti tossa toisessa sarakkeessa ku lukee "Mahd. näköeste + palvelumaksu" ihan niinku pitäis maksaa siitä näköesteestä. :chuckle: Mutta joo, ehkäpä selviin nyt tällä kertaa ilman. :yesey:

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

L’ORDINE È STATO ESEGUITO CON SUCCESSO

sab, 17/11/12 / 21.00

Adriatic Arena, PESARO

Promozione speciale: Muse Presale 1

Intero Presale Co, Parterre Non Numerato

 

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

 

:awesome::awesome::dance::dance:

 

Ostin lipun Dubliniin!! Ja toivottavasti Assi tuolla yläkerrassa sai Ulpullekin sinne lipun :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Ei ollut kiltti. :supersad: Edes isin lupaamat ruokarahat ei oo viel tullu, et niil voisin ostaa. Pöh pöh pöh.

 

Toisaalta ehkä ihan hyvä. Saan nyt pakon edessä oppia vastuulliseksi rahankäyttäjäksi. :awesome:

 

Snif.

 

 

edit: Ahhhh, pelkkiä näköestepaikkoja myynnissä, olishan tuo pitäny arvata. Hassusti tossa toisessa sarakkeessa ku lukee "Mahd. näköeste + palvelumaksu" ihan niinku pitäis maksaa siitä näköesteestä. :chuckle: Mutta joo, ehkäpä selviin nyt tällä kertaa ilman. :yesey:

 

Wut? Nouuu :supersad: no hihkaise sitten kun ne tulee ja pistä bumerangina takaisin jos ei tosiaan oo tarvetta. Ainakin mulla näkyy nyt, että ois tullut perille kun mun katevarauksissa on vähän muita juttuja

 

:phu:

 

:chuckle:

 

Ei oo ainakaan vielä, ehkä oon vieläkin vähän huppelissa lol

 

:LOL:

 

:awesome::awesome::dance::dance:

 

Ostin lipun Dubliniin!! Ja toivottavasti Assi tuolla yläkerrassa sai Ulpullekin sinne lipun :chuckle:

 

:awesome: !!!

 

 

edit: niin ja jos Minna tai Ulpu viitsii infota missä ootte siellä Tallinnassa yötä niin voin kattoa pääsisinkö samaan paikkaan. Ja jos ootte varannu lauttaliput että millä meette, kun toi Tallinna ei oo niin tuttu niin mieluummin lyöttäydyn seuraan :chuckle:

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

jee kävin täällä joskus pari vuotta sitten en tiedä muistaako kukaan mua mutta toisaalta ei tarviikaan lol mutta SUP

 

lippua koitan edelleen metsästää, kahdelle olisi tarvetta koska kaverin kanssa menossa, olisin tänään tosta pre-salesta hommannut mutta lol jotain näköestepaikkoja lavan takana varmaan sellasiin tuhlaa rahaa :c ennemmin vaikka ostan jollain superkalliilla huutiksesta um.

 

Tosin tällä hetkellä suunnitelmana vielä odotella jos tulis niitä vähän halvempia lippuja kun keikka lähestyy, tai sitten vaan mennään Tallinnaan. Olis kyllä niin jees päästä molempiin tbh.... varsinkin jos ne tosiaan soittaa Stockholm Syndromea ja New Bornia peräkkäisinä iltoina mitä

 

Also oon edelleen katkera koska kun liput tuli myyntiin, mun toinen kaveri, eri porukasta, keksi mennä sinne yhen toisen mein kaverin, josta on aika vastattain tullut fani, kanssa, ei mitään puhunu mun kanssa asiasta vaan ilmotti vaan että joo on menossa sen kanssa sinne, vaikka esim mentiin sekä Kaisaniemeen että Hartwallille yhessä... #foreveralone

 

....plus sen sisko keksi maksaa sen reissun Tallinnaankin niitä kattomaan jos se löytää jonkun mukaan, KELPAIS. Että se mahdollisesti menee molemmille keikoille. jelly. :c

 

mutta um jee prayer circles ja sormet ristiin ja muuta että saan liput?? kenttäliput olis kivoimmat mutta jaa, jos ei onnistu niin katsomoliputkin ehkä sitten käy hmhm

 

///// mitenkään tähän liittymättä, nadenken sun.... title tai mikä se onkaan, "one more miracle" omfg #RUDE

///// also mistä hitosta se muutetaan en enää osaa käyttää tätä foorumia :c

Edited by F-Lero
Link to comment
Share on other sites

rambleramble

///// mitenkään tähän liittymättä, nadenken sun.... title tai mikä se onkaan, "one more miracle" omfg #RUDE

 

dafuq? :wtf: one more miracle liittyy ihan Sherlockiin ja jos sä yhdistät sen johonkin muuhun niin oma on mokas :LOL:

 

 

ai että teki niin mieli skipata tuosta making of -videosta Survival kokonaan, kun noi kuorot on se isoin vika koko biisissä :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Onnea kaikille lipun ostaneille. :party:

 

Wut? Nouuu :supersad: no hihkaise sitten kun ne tulee ja pistä bumerangina takaisin jos ei tosiaan oo tarvetta. Ainakin mulla näkyy nyt, että ois tullut perille kun mun katevarauksissa on vähän muita juttuja

 

Hihkaisen ja laitan. :yesey: Ei ainakaan vielä näkyny mitään ku kävin kattoos. Mutta kovasti kiitos kumminkin että halusit auttaa. :happy:

 

 

Täs ny oon pariin otteeseen kuunnelu koko uuden plätyn läpi eikä sieltä ny kauheen montaa tajunnanräjäyttävää kipaletta oo iskeny korviin. Panic Station on kyllä aivan hemmetin nerokas, siitä ei pääse mihinkään. :awesome:

 

Mut mitäköhän tosta levystä kertoo se, että Madness on sen biiseistä mun top3:ssa? :awesome: Luultavasti ei mitään; mun paskasta mausta sen sijaan... Heh.

 

Silti parempi ku TR. Woooo!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...