Jump to content

Recommended Posts

Hei flickorna,pitäiskö miettiä joskus tosissaan niitä omenaisia juttuja joulukuulle? On tainnut jäädä vähän suunnitelma tasolle,toisaalta ei kai tässä vielä kiire. mutta silti.

 

Onpa kivan syksyinen päivä, auringoista, mutta kuuma tuli takin kanssa vielä kuitenkin <3

mutta onpa täällä kaikki kiinni sunnuntaisin :noey:

mutta doctor who jakso ja nyt jarvista :yesey:

Link to comment
Share on other sites

joo mää ainaski omppu, tuun 8.päivä helsinkiin mut yritän varmaa ainaki ekaks yöks saada joltain kaverilta yöpaikkaa tai jotain, mut 9.-11. voisin ainaki olla?

 

Jooo mä varmaan sunnuntaina tulisin helsinkiin, ellei sitten ole töitä, toiv. ei ole. Mutta 9-11 kävisi tosiaan mullekin :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Hei flickorna,pitäiskö miettiä joskus tosissaan niitä omenaisia juttuja joulukuulle? On tainnut jäädä vähän suunnitelma tasolle,toisaalta ei kai tässä vielä kiire. mutta silti.

 

Onpa kivan syksyinen päivä, auringoista, mutta kuuma tuli takin kanssa vielä kuitenkin <3

mutta onpa täällä kaikki kiinni sunnuntaisin :noey:

mutta doctor who jakso ja nyt jarvista :yesey:

 

me ollaan serkulla yötä ku lähetäänkin koko sisarusparvi :eek: saas nyt nährä :chuckle:

 

mitäs täällä kaikille kuuluu? mä niin kovin harvakseltaa saan kirjootettua mitään, mutta silti mietiskelen, mitä kukanenkin puuhailee :)

Link to comment
Share on other sites

Hei flickorna,pitäiskö miettiä joskus tosissaan niitä omenaisia juttuja joulukuulle? On tainnut jäädä vähän suunnitelma tasolle,toisaalta ei kai tässä vielä kiire. mutta silti.

 

Onpa kivan syksyinen päivä, auringoista, mutta kuuma tuli takin kanssa vielä kuitenkin <3

mutta onpa täällä kaikki kiinni sunnuntaisin :noey:

mutta doctor who jakso ja nyt jarvista :yesey:

 

moi! en tiiä viä oikeen tarkalleen et miten oisin silloin helsinkiin tulos mut luultavasti toi 9-11. sopii mulleki hyvin, riippuu ihan siitä et mitä meillä on silloin koulus et kuinka voin olla pois :yesey:

 

Disco ensemblen uus levy on :awesome: ja olavin keikka lauantaina oli ihan älyttömän hyvä :dance:

Link to comment
Share on other sites

Hei flickorna,pitäiskö miettiä joskus tosissaan niitä omenaisia juttuja joulukuulle? On tainnut jäädä vähän suunnitelma tasolle,toisaalta ei kai tässä vielä kiire. mutta silti.

 

mun tarvis ainaki jääd yöks helsinkii ma-ti ku ei yöl mee junii tai bussei tän Joutsenoon. Keikallekin tuun myöhäs koska en pääs aikasemmi lähtee (typerä läsnäolopakko tääl ja perseest junie aikataulutki). Tiistain joutuisin kyl lähtee jo aamul aikasi, joko seittemä junal tai sil seuraaval :(

Link to comment
Share on other sites

Hmmm mä en oikein tiiä tuon omppuilun suhteen. Ainakaan nyt en voi olla kuin 10.-11. välisen yön, kun mulla on silloin 10.päivä koulua yheksästä kahteen noin suurinpiirtein. Silloin tiistaina ei pitäisi olla mitään niin kyllähän sitä ihan mieluusti hengailisi teidän seurassa. Mutta jos yöpyjien määrä ei jotenkin mee tasan tai mitälie niin voin tulla tai olla tulematta yöpymiseen mukaan :LOL: nuo yöbussit nyt kuitenkin kulkee ja toisekseen siellä nyt asustelee perheenjäseniä ja kavereita jo sen verran, että pääsen kyllä muuallekin yöksi jos on tarvis

Link to comment
Share on other sites

elvytys_hei_her_400.jpg

 

musta tuntuu et joku sais irl :kin tehdä noin, kun iltaisin on ihan koomaantumut olo.

 

Noh tänään sentään ostin asioita (liikaa.. Peilin, rikkaimurin, mekon, kengät, meikkejä, pikkujuttuja ja vöhäb ruokaakin ja housut ja hameen... :noey: mulla on joku ongelma)

 

Pitäisi laskea kuin monta omenaa tuossa on Mut sit pitäisi avata kunnon kone,...

Link to comment
Share on other sites

Encore:

14. Stockholm Syndrome

15. Starlight

16. Survival

 

Lol

 

Siinä vaiheessa, kun tuolla keikkaseurannan puolella heitettiin puoliksi vitsillä mitä biisejä soi seuraavaksi niin tietenkin ne osui tässä encoren aikana kohdilleen. Ei näin :LOL:

 

Huomasin vasta äsken nuo Mattin viimeisimmät tweetit Dominiquesta ja nauroin aika huolella :LOL:

Link to comment
Share on other sites

mä yritän saada ulpun twiiteistä jotain selkoo mut en en ymmärrä mitään :chuckle:

 

ai mitenniin?! :LOL:

 

mul on vähän vaikeuksia kasata itteeni. ja en oo ees keikalla! :LOL: ksdflkjgdkdffsdddsffghghgd ja niin.

 

mut starlight ja survival viimesinä? ööh. :wtf: mut ehkä se showbiz sit lontoossa! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...