Jump to content

Recommended Posts

okei. okei. OKEI. en kyksnen lukemaan kaikeka läpi joten en tiedä tarkalleen mitä täältä on keskusteltu jo joten:

 

1.VITUN TYHMÄ PRESALESYSTEEMI LOL MISTÄ PÄÄTÄN MILLE KEIKALLE HALUAN JA EN KUITENKAAN SIT SAA SITÄ KUN EI OLE VITTU ARPAONNEA VITTU

 

2. tallinna ja riika joku nyt ainaki lähössä helsingin jälkeen sinne y/y??? :awesome:

 

3. APUA

 

4. fsdhdfdgfdg imtä teen kaikkien lippujen ostojen kanssa miksi mulla on AINAKI 10 keikkaa tos listassa jo mihin haluan. :facepalm:

 

5. liina tuun bolognaan ainaski ja tost toisest paikast en edes tiedä missä se on mut mut mut!!! :awesome::awesome:!!

 

 

AAAAAAAAAAAAAAAARRRRAAAGAGHAGHASFASDFAD

 

1. :awesome:

2. :awesome:

3. :awesome:

4. :awesome:

5. Puoltoistatuntia Bolognasta merellepäin junalla, eli ei siis kaukana. :awesome: Mennään! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

1. :awesome:

2. :awesome:

3. :awesome:

4. :awesome:

5. Puoltoistatuntia Bolognasta merellepäin junalla, eli ei siis kaukana. :awesome: Mennään! :awesome:

 

mun pitää akttoa vähä rahatilanteita ja muitaki tilanteita, halusin budapestiinkin se ois sit siin 20.päivä mut mun siskol on just sillo sinä aamuna ku liput tulee myyntiin joku juttu ettei se pysty ostaa mulel lippui ja ite en varmaa osaa. :'(

MUTTA sitten mietin sitä kanssa et mulla on siinä bolognan ja lontoon välissä (olettaen niin et saan molempiin liput :facepalm:) semmost luppoaikaa et voisi tulla italianmaalle jo vähä aikasemmin ja käydä esim roomassa yms MUTTA kyl sekin riippuu vähän rahasta ja muusta mut talvella ois kiva kun ei ois ehkä niin kuuma ja joo. btw pystyksää hommaa niit italian lippuloita? :ninja:

 

en osaa ajatella.

Link to comment
Share on other sites

Quottaisin ulpua mutta mun puhelin tahtoo olla ihan lame mutta +1000 vaan. Ja tahtois johkin tallinnaan ym kanssa

 

tallinnaan yes??? :awesome: vaikka must tuntuu et n.kaikki suomalaiset menee sit sinne mut onkai se kätevästi siinä sdfkggdd haluisin kyl käydä ihan siksikin etten oo koskaan käyny!

ja riika ihan vaan ku näin siel musen ensimmäisen kerran ja äää! :')

Link to comment
Share on other sites

aaaa oon niin kaivannut tätä tunnetta :LOL::facepalm: ihana paniicci

 

SAMA. Ihan oikeesti. Ihana tunne. Jos jaksaisin laittaa ulkoisen kiinni koneeseen niin voisin jopa pläjähyttää vähä MUSEA kajareista. :eek:

 

Mut en jaksa.

Link to comment
Share on other sites

vai 10 viewing millonkaha täällä viimeks ollu tämmmöne aktiviteetti! :LOL:

 

miten ihmiset meinaa suomeen lippuja ostella saiskohan joku mullekki hankittua jos siirrän rahat? :ninja:

vaikka hmmm toisaalta suomi on kyl siitä kätevällä aikavyöhykkeellä et kerkeisin ehkä itekkin. :shifty:

 

lontoo mua peloittaa koska PAKKO sinne päästä ja ne menee vartissa ellei allekkin JA kun se on 10am torstaina joka on semmonen aika et täytyy olla töissä. :'( ja oon niiin nynny etten uskalla paria tuntia ottaa aamusta poijjes ellei mulla ole hyvää syytä ja en osaa valehella ja öööh ääädöflkgdgfg. :facepalm:

oispa joku kätevä O2 presale joskus joku aamu yheksältä sen vielä voisin handlata.

 

plus miks pariisiin maksaa seitkytä euroa saatana! :pope:

Link to comment
Share on other sites

Awww ihana kun täällä on taas elämää :happy: mutta minen oikeasti tiedä varaisinko tuonne liput jo nyt vai panikoisinko silloin 14.päivä saanko lippuja kentälle. Eihän ton nyt niin kuuluisi olla, että fanit joutuu maksamaan lipuista pre-salessa enemmän kuin "tavikset" normimyynnissä :noey:

 

Mitämäteen?

Link to comment
Share on other sites

Awww ihana kun täällä on taas elämää :happy: mutta minen oikeasti tiedä varaisinko tuonne liput jo nyt vai panikoisinko silloin 14.päivä saanko lippuja kentälle. Eihän ton nyt niin kuuluisi olla, että fanit joutuu maksamaan lipuista pre-salessa enemmän kuin "tavikset" normimyynnissä :noey:

 

Mitämäteen?

 

VERTAISTUKIPANIIKKIKOHTAUSHYPERVENTILOINTIHELPOTUKSENHUOKAUSHEHKUTUS torstaina sanoisin ma. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

tallinnaan yes??? :awesome: vaikka must tuntuu et n.kaikki suomalaiset menee sit sinne mut onkai se kätevästi siinä sdfkggdd haluisin kyl käydä ihan siksikin etten oo koskaan käyny!

ja riika ihan vaan ku näin siel musen ensimmäisen kerran ja äää! :')

Katsotaan katsotaan!! Täytyy nyt vähä miettiä jos/kun oon siellä lontoossa ja mitkä on kuviot siellä jne :p oon jotenkin nyt ihan pyörällä päästäni näiden kaikkien asioiden kanssa :awesome::chuckle:

Link to comment
Share on other sites

VERTAISTUKIPANIIKKIKOHTAUSHYPERVENTILOINTIHELPOTUKSENHUOKAUSHEHKUTUS torstaina sanoisin ma. :yesey:

 

No hyvä, kiitos kun teet päätökset puolestani :yesey: sitten voidaan taas ruveta varailemaan yhteismajoituksia kun kaikilla on liput, ne?

Aaaaah ja toi kuulostaa oikeasti niin hyvältä! mulla on ollu ikävä tätä fiilistä :awesome:

 

ps. Tuutko Provinssiin pe? :shifty:

Link to comment
Share on other sites

mun pitää akttoa vähä rahatilanteita ja muitaki tilanteita, halusin budapestiinkin se ois sit siin 20.päivä mut mun siskol on just sillo sinä aamuna ku liput tulee myyntiin joku juttu ettei se pysty ostaa mulel lippui ja ite en varmaa osaa. :'(

MUTTA sitten mietin sitä kanssa et mulla on siinä bolognan ja lontoon välissä (olettaen niin et saan molempiin liput :facepalm:) semmost luppoaikaa et voisi tulla italianmaalle jo vähä aikasemmin ja käydä esim roomassa yms MUTTA kyl sekin riippuu vähän rahasta ja muusta mut talvella ois kiva kun ei ois ehkä niin kuuma ja joo. btw pystyksää hommaa niit italian lippuloita? :ninja:

 

en osaa ajatella.

 

Kyl mä voin yrittää, mulla on kyl puoli kymmenestä eteenpäin töitä heppatallilla joka on aika kaukana ja joudun menemään bussilla, ja liput tulee myyntiin kymmeneltä. :supersad: Hmmm. Laitan kuitenkin tuon bolognan tuonne applicationiin, laitanko sulle myös?

 

Mennään kuuntelemaan livemusaa maanjäristyshyväntekeväisyyskonserttiin, toivottavasti siellä on kivaa. Moi kaikki ja ihana ku ootte taas täällä. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

mua jotenkin lamaannuttaa etten osaa ees ottaa asioista selvää, en tajua mihin haluan ja mitä tehdä ja missä ja mitä ja häh.

jajjaaja jos tohon suomen presale asiaan nyt sentään tunkaisin asiat, ja sit miettisin et mitä muuta

jotenkin myös musta maailmassa pitäisi olla sellainen pause nappula et saisi rauhas töissä hetken säheltää netissä jos siltä tuntuu :yesey:

 

se kollektiivinen paniikki olo ja aaaah siis ihan oikeasti vaiks tää olo on tyhmä nini hitto tällaista tarttee!

 

ja voi kolo jossa on elämääää :happy:

Link to comment
Share on other sites

No hyvä, kiitos kun teet päätökset puolestani :yesey: sitten voidaan taas ruveta varailemaan yhteismajoituksia kun kaikilla on liput, ne?

Aaaaah ja toi kuulostaa oikeasti niin hyvältä! mulla on ollu ikävä tätä fiilistä :awesome:

 

ps. Tuutko Provinssiin pe? :shifty:

 

Eipä kestä. :yesey: Ja todellakin, niinku aina ennenkin. :awesome:

 

 

TULEN! Sä ilmeisesti siis kans?! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Katsotaan katsotaan!! Täytyy nyt vähä miettiä jos/kun oon siellä lontoossa ja mitkä on kuviot siellä jne :p oon jotenkin nyt ihan pyörällä päästäni näiden kaikkien asioiden kanssa :awesome::chuckle:

niin joo aivan! noo mut sitä voi kattoa ja murehtia sitte! :chuckle:

 

aadsfgdghdh.

 

Kyl mä voin yrittää, mulla on kyl puoli kymmenestä eteenpäin töitä heppatallilla joka on aika kaukana ja joudun menemään bussilla, ja liput tulee myyntiin kymmeneltä. :supersad: Hmmm. Laitan kuitenkin tuon bolognan tuonne applicationiin, laitanko sulle myös?

 

Mennään kuuntelemaan livemusaa maanjäristyshyväntekeväisyyskonserttiin, toivottavasti siellä on kivaa. Moi kaikki ja ihana ku ootte taas täällä. :kiss:

joo laita vaan! kiitos :kiss:

 

aaaa mua arveluttaa toi application asia kun ei siit kuitenkaa saa sit mitään ja MINKÄ KEIKAN VITTU LAITAN. ehkä lontooseen voisi pelata kaikki kortit hmm. :erm:

btw onko teistä joku tulossa, mää en kyl omasta puolestani lupaa mitään lipun ostelemisia kun taitaa jäädä omatkin välistä. :(

Link to comment
Share on other sites

niin joo aivan! noo mut sitä voi kattoa ja murehtia sitte! :chuckle:

 

aadsfgdghdh.

 

 

joo laita vaan! kiitos :kiss:

 

aaaa mua arveluttaa toi application asia kun ei siit kuitenkaa saa sit mitään ja MINKÄ KEIKAN VITTU LAITAN. ehkä lontooseen voisi pelata kaikki kortit hmm. :erm:

btw onko teistä joku tulossa, mää en kyl omasta puolestani lupaa mitään lipun ostelemisia kun taitaa jäädä omatkin välistä. :(

 

Laitoin. :awesome: Nyt, mo :kiss:

Link to comment
Share on other sites

sama vika rahikaisella :LOL:

 

perse ku oon oikee Suunnitellu tätä ja nyt tajuun et oon liian vauva menemää yksin mihinkää :facepalm:

 

 

tai siis tiiän et meen mut...... minne kaikkialle..........

Yep, hirveät suunnitelmat ja nyt kun kiertuepäivät vihdoin ilmotetaan PANIIKKI MITÄ MÄ TEEN.

 

Mun piti mennä Tanskaan mutta Tanskaan ei ilmotettu keikkaa nyt ja en halua odottaa kauaa että pääsen keikalle ja tapaamaan ihmisiä ja asdfghjklöä

Link to comment
Share on other sites

Eipä kestä. :yesey: Ja todellakin, niinku aina ennenkin. :awesome:

 

 

TULEN! Sä ilmeisesti siis kans?! :awesome:

 

:awesome:!!

 

Khyllääää! :awesome:

 

Aaaaa voi jehna, yhtäkkiä ei enää harmita, että koko kesä menee taas paskatöissä, kun on kaikkea kivaa luvassa :dance:

Mun tekis vähäsen mieli ostaa tuonne Tukholman keikalle liput, mutta taitaa toi yks keikka olla ihan tarpeeksi :chuckle: (no ei se siinä vaiheessa enää oo kun keikka on ohi, mutta raha ratkaisee :<)

Link to comment
Share on other sites

mä oisin kyl näillä näkymin varmaan tulossa lontooseen mut se lippujen ostaminen :facepalm: ei muuten mut ku ne menee nii nopeesti ja sdfghsajasa

no viimeks meni koko uk kiertue 20 minuutis ja ticketmasterin hakuun ku laitoin best available niin se anto ne ylimmäiset takimmaisen rivin paikat. :yesey::thumbsup: että.

 

Laitoin. :awesome: Nyt, mo :kiss:

grazie :kiss: hauskaa iltaa!

Link to comment
Share on other sites

:awesome:!!

 

Khyllääää! :awesome:

 

Aaaaa voi jehna, yhtäkkiä ei enää harmita, että koko kesä menee taas paskatöissä, kun on kaikkea kivaa luvassa :dance:

Mun tekis vähäsen mieli ostaa tuonne Tukholman keikalle liput, mutta taitaa toi yks keikka olla ihan tarpeeksi :chuckle: (no ei se siinä vaiheessa enää oo kun keikka on ohi, mutta raha ratkaisee :<)

 

Hiiiiiii kivaa! Pitää sit sopia kuinka nähdään ja mitä ja missä ja HÄ. :awesome:

 

Joo meitsi ainaki menee tyytyväisenä yhen keikan linjalla, vaikka mitä tapahtuis. Oottele säkin rauhassa sitä uuden lätyn ulostautumista ennenkö teet lisää hätiköityjä ostopäätöksiä. :yesey:

/konsultti

Link to comment
Share on other sites

Yep, hirveät suunnitelmat ja nyt kun kiertuepäivät vihdoin ilmotetaan PANIIKKI MITÄ MÄ TEEN.

 

Mun piti mennä Tanskaan mutta Tanskaan ei ilmotettu keikkaa nyt ja en halua odottaa kauaa että pääsen keikalle ja tapaamaan ihmisiä ja asdfghjklöä

 

mene ruåtsiin :yesey:

 

no viimeks meni koko uk kiertue 20 minuutis ja ticketmasterin hakuun ku laitoin best available niin se anto ne ylimmäiset takimmaisen rivin paikat. :yesey::thumbsup: että.

 

trolol nii arvelinki et sen varaan ei ehkä kannata jättää :facepalm: pitää vissii kehitellä varasuunnitelmia

Link to comment
Share on other sites

mene ruåtsiin :yesey:

 

 

 

trolol nii arvelinki et sen varaan ei ehkä kannata jättää :facepalm: pitää vissii kehitellä varasuunnitelmia

 

no mut kantsii sitä kokeilla. :yesey: mää luulen et mää päädyn laittamaan mun arpaliput lontooseen ja yritän tietty sit siitä iha myynnistäkin ja jos on o2 presale ja jotain, jos saan yhtää ylimääräsiä nii tervetuloa. :yesey:

ooks paljonki aatellu kierrellä, sustahan on rintamies kehkeytymässä kanssa! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Hiiiiiii kivaa! Pitää sit sopia kuinka nähdään ja mitä ja missä ja HÄ. :awesome:

 

Joo meitsi ainaki menee tyytyväisenä yhen keikan linjalla, vaikka mitä tapahtuis. Oottele säkin rauhassa sitä uuden lätyn ulostautumista ennenkö teet lisää hätiköityjä ostopäätöksiä. :yesey:

/konsultti

 

Iliman muuta! :awesome:

 

No tiiäkkö, meinasin jo tuohon edelliseen viestiin kommentoida perään ettei ne settilistat oo aiemminkaan (kauheesti) muuttunu joten miksi nytkään :chuckle: (:shifty:) toivottavasti sillä lätyllä ei oo mitään MK Ultran tapaista eeppisyyttä jota ei soiteta koskaan livenä. Siinä vaiheessa lightsaberit rupee taas heilumaan :LOL:

Mutta kiitos tästä konsultointipalvelusta :yesey:

Link to comment
Share on other sites

no mut kantsii sitä kokeilla. :yesey: mää luulen et mää päädyn laittamaan mun arpaliput lontooseen ja yritän tietty sit siitä iha myynnistäkin ja jos on o2 presale ja jotain, jos saan yhtää ylimääräsiä nii tervetuloa. :yesey:

ooks paljonki aatellu kierrellä, sustahan on rintamies kehkeytymässä kanssa! :awesome:

 

nii meinasin koska se ois Hienoa :awesome: perse vaa että käytin jo arpaonneni suomen keikkaan mut toisaalta mulla ei oo arpaonnee joten väliäkö hällä :yesey: mut aww :awesome: suunnittelin tässä et rintamamieheilisin nii paljon ku mihin rahat riittää eli kolme keikkaa eli siis tukholmaa yrittäisin lontoon ja suomen lisäks :yesey:

 

 

(ps omg sain synttärilahjaks lightsaberin joten voin teurastaa sillä kaikki eteen sattuvat demittäjät, harmi vaa että se puhaltaa vaa saippuakuplia :supersad:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...