Jump to content

Recommended Posts

Joo, mun lattialla tehty ihanaihana lakana ja sydämmellä Matille piirretty sydän. :happy: AWWWW!

 

edit, oon vähän myöhässä tään kommentoinnin kans mut aww.

 

Jännä kö tällanen ulkomaa, ulkona vieläkin varmaan 25astetta ja pimeää ku mikä, lähtään käymään gelatolla. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

sitähän minäkin että mitä sitä suotta opiskelusta ressaamaan :yesey:

 

....lippujenostopaniicci on paljon kivempi :awesome:

 

Noh niinpä :yesey:

(kauheaatällaiseenkaikkeenrohkaisua)

 

NIIN hampuripampuri. hmm mun pitäisi säätää amsterdam ja antwerp nyt kanssa (oonkai sit sinnekki menossa :LOL:) jjjjja mul on kyllä yks kaveri ens viikol käymässä joka on kanssa tulossa kait niille kolmel viimesel keikal ja laitoin sille jo viestin et jos se ei torstaina kovin aikasin lähde niin vois auttaa joittenki lippujen kanssa. :facepalm: et jos se diilais noitten hollanti/belgiajuttujjen kanssa niin voisin ite ehkä yrittää sitä hampuria MUTTA sit on tietty mahollisuus jos steffi ja niitten porukka haluis ostaa kaks ylimääräst lippua tai jotain en tiedä must tuntuu et oon nakittanu varmaan kaikki mun liput muille ostettavaks :LOL::facepalm: jjjooo lol äää en tiedä. tartten nyt vähän vastauksia ihmisiltä.

 

- noh ne liput tulee siis klo 10, eli 11 myyntiin siis periaatteessa voin yrittää, viak puhelimel...? mitä siitäkin tulis mut olen siin välis kai bussissa ainakin periaatteessa mut siis yrittää kyl voin :yesey: mut mun asioitten ääressä olo ei ole mitenkään satavarmaa ja sit jos kännykäl niin kaikki on niin hitasta, mut siis jos sul o kahdet muut siinä, joita ei oo kukaan muu yrittämäs, niin yritä sä nyt niitä ja mä voin yrittää niitä Hampureita.

- :awesome: keikka määrän komistumiselle antwerpenillä :awesome:

- mut jos joku kehhtais ostaa ylimääräisen niin oisi kyllä sekin jees.

Link to comment
Share on other sites

Joo, mun lattialla tehty ihanaihana lakana ja sydämmellä Matille piirretty sydän. :happy: AWWWW!

 

edit, oon vähän myöhässä tään kommentoinnin kans mut aww.

 

Jännä kö tällanen ulkomaa, ulkona vieläkin varmaan 25astetta ja pimeää ku mikä, lähtään käymään gelatolla. :yesey:

awwww määäki haluun! vedän sit pääni täyteen jätskiä kun oon siellä. :yesey:

 

ja taas on mielessä itaaalian pimeät kesäillat ja como ja san siro ku nyt varsinkikö kuuntelen sitä puutlekkiä ja äää :'( ja ku joku tuli kysyy multa ku keikan jälkeen makasin maassa et oisko mulla mitään pössyteltävää. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Oooh, Bliss pl0x -maininta. Aina mukavaa. :awesome: Tuolla se vieläkin meitsin huoneen seinällä roikkuu ja tuottaa hyvää mieltä ympärilleen. :happy:

 

Paitsi että poikaystävä aina dissaa sitä ku se ei tajuu mitä se meinaa. Se dissaa boardiaki ku ei se tajuu. :phu:

 

Itse asiassa isoveliki valitti siitä lakanasta ku se punkkas mun huoneessa pari yötä. :fear:

 

No ne onki iha kakkapyllyjä, se on KAUNIS ja tuo hyviä muistoja mieleen.

 

lollers ku muistin tässä just koulun olemassaolon ja tajusin että mulla ei oo harmainta aavistusta millon koeviikot yms yms on nii eiköhä sellanen satu just johonki hyvään vaiheeseen :facepalm:

 

Pshhhhh, elä ny tommosia murehdi. Aina on uusinnat. :yesey: Mullakin IHAN VARMASTI siinä joku tentti mut FUQ DA POLICE, kyl ne nopat saa myöhemminkin. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Noh niinpä :yesey:

(kauheaatällaiseenkaikkeenrohkaisua)

 

 

 

- noh ne liput tulee siis klo 10, eli 11 myyntiin siis periaatteessa voin yrittää, viak puhelimel...? mitä siitäkin tulis mut olen siin välis kai bussissa ainakin periaatteessa mut siis yrittää kyl voin :yesey: mut mun asioitten ääressä olo ei ole mitenkään satavarmaa ja sit jos kännykäl niin kaikki on niin hitasta, mut siis jos sul o kahdet muut siinä, joita ei oo kukaan muu yrittämäs, niin yritä sä nyt niitä ja mä voin yrittää niitä Hampureita.

- :awesome: keikka määrän komistumiselle antwerpenillä :awesome:

- mut jos joku kehhtais ostaa ylimääräisen niin oisi kyllä sekin jees.

 

puhelimella eh? :awesome: auf deutsch? :awesome: ois kyl kivvoo jos voisit ku mun kaveri just laitto viestii et sen lento lähtee jo ennen kymmentä lontoosta poijjes et joo. mut mut mun pitää vielä kysellä lisää asioista kaikilta. :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Joo, mun lattialla tehty ihanaihana lakana ja sydämmellä Matille piirretty sydän. :happy: AWWWW!

 

edit, oon vähän myöhässä tään kommentoinnin kans mut aww.

 

Jännä kö tällanen ulkomaa, ulkona vieläkin varmaan 25astetta ja pimeää ku mikä, lähtään käymään gelatolla. :yesey:

 

Awwwwh jäätelöääää, tänään just suomen torilla kaiholla muistelin sellaisia jäätelöitä

:happy::awesome:

Link to comment
Share on other sites

kokeet voi aina uusia. :yesey:

 

ja kunnon rintamamieheksi mitään kouluja tartte käydä. :yesey:

 

 

joo mun ei pitäisi puhua mistään kouluihin ja koulutukseen liittyvästä nuorille ihmisille joilla vielä tulevaisuus edessään ja niin. :yesey:

 

Noh niinpä :yesey:

(kauheaatällaiseenkaikkeenrohkaisua)

 

jos sanotte niin :awesome: ei vaa sitä vartenhan uusinnat on olemassa :yesey: ja sehä vaa lisää mun opiskelumotivaatiota :chuckle:

 

Oooh, Bliss pl0x -maininta. Aina mukavaa. :awesome: Tuolla se vieläkin meitsin huoneen seinällä roikkuu ja tuottaa hyvää mieltä ympärilleen. :happy:

 

Paitsi että poikaystävä aina dissaa sitä ku se ei tajuu mitä se meinaa. Se dissaa boardiaki ku ei se tajuu. : phu:

 

Itse asiassa isoveliki valitti siitä lakanasta ku se punkkas mun huoneessa pari yötä. :fear:

 

No ne onki iha kakkapyllyjä, se on KAUNIS ja tuo hyviä muistoja mieleen.

 

 

 

Pshhhhh, elä ny tommosia murehdi. Aina on uusinnat. :yesey: Mullakin IHAN VARMASTI siinä joku tentti mut FUQ DA POLICE, kyl ne nopat saa myöhemminkin. :awesome:

 

lol miehet niillä ole sisustusmakua :noey:

 

totta puhut :awesome: ei sillä nii väliä ja sitäpaitsi mulla ei ees pitäis olla koeviikkoja niinä aikoina ku meinasin rintamamieheillä joten ei mitään väliä vaikka menee pari kurssia poikki ja niin :yesey:

Edited by Face
Link to comment
Share on other sites

puhelimella eh? :awesome: auf deutsch? :awesome: ois kyl kivvoo jos voisit ku mun kaveri just laitto viestii et sen lento lähtee jo ennen kymmentä lontoosta poijjes et joo. mut mut mun pitää vielä kysellä lisää asioista kaikilta. :shifty:

 

herranjestas ei :LOL: puhelimen netillä :chuckle: mut joo siis yritän mut siis en voi sata varmaksi luvata. tietty vois sitä soittaakin mut siitä ei tulis mitään

 

muse

 

zwei biljetter

 

bitte

 

en enempää ossais :chuckle:

 

MIKSI PITÄÄ olla tällaist ku töistäkin oisi varsinkin tolleen keskel päivää helpompaa ku jos pitäisi tauon siin, mut oon jossian ihan ympärikulkuvälineitä.

 

budjetoin nyt elämääni, mitä sulla menee viikon tollaisiin asioihin jos lippuja ei lasketa...budjetoin jotain mut en tiedä olenko ylä vai alakantissa

ja jos keksin tulla lontooseen (ja saisin liput jnejne) nin mahtuuks jonnekin lattian nurkalle nukkuu

(paitsi jos siskoki tulee niin en tiedä onko sit jo liikaa ihmistä..?

 

 

edit pienet perjantain illan ilot, mut se ku o viestejä tässä tullut SILLÄ AIKAA ku kirjoittaa omaa viestiään

Link to comment
Share on other sites

herranjestas ei :LOL: puhelimen netillä :chuckle: mut joo siis yritän mut siis en voi sata varmaksi luvata. tietty vois sitä soittaakin mut siitä ei tulis mitään

 

muse

 

zwei biljetter

 

bitte

 

en enempää ossais :chuckle:

 

MIKSI PITÄÄ olla tällaist ku töistäkin oisi varsinkin tolleen keskel päivää helpompaa ku jos pitäisi tauon siin, mut oon jossian ihan ympärikulkuvälineitä.

 

budjetoin nyt elämääni, mitä sulla menee viikon tollaisiin asioihin jos lippuja ei lasketa...budjetoin jotain mut en tiedä olenko ylä vai alakantissa

ja jos keksin tulla lontooseen (ja saisin liput jnejne) nin mahtuuks jonnekin lattian nurkalle nukkuu

(paitsi jos siskoki tulee niin en tiedä onko sit jo liikaa ihmistä..?

 

AIVAN! :awesome::LOL::facepalm:

 

mää en ole mitään budjettilaskelmia tehnyt pitkäään aikaan mut bhar-kiertueen kuuden keikan perusteella laskettu budjetti jonka pohjalta säästelin sit resistance-kiertueelle niin oli n. £150 puntaa per keikka, sis, lipun matkat majotukset ruuat yms. mut se oli sillon ja must tuntuu et viimesimmät kiertueet hieman kalliimpia ja tämä ehkä ainaki lippujen puolesta vielä enempi. mut niin aika paljon mulla on ollu just kavereitten luona yöpymispaikkoja. ja hmm nyt en oikeen tunne ketään esim tuolta baltiasta mut voisi kokeilla couch surffausta? :shifty: tai jos löytyy oikein halpa hostelli. ja sit ku puukkaa kaikki asiat äkkiä esim lennot, ettei kallistu.

 

ja lontoosta en lupaa mittään mut jos onnistuu ja lippuja tulee niin eiköhän tänne mahu, OLETTAEN et heli asuu tos alakerrassa ja suostuu majottamaan :LOL: mut hmm jos assikin on sillon jo englannissa ja jos sattuu olemaan lontoossa niin eiköhän sitäki kautta jotenkin. :yesey:

 

miks kirjotin £150 puntaa mua koomistuttaa ihan liikaa :LOL:

Edited by museisti
Link to comment
Share on other sites

Pfffft Bliss pl0x on kaunis (ja ehanan pinkki) + sillä on rutkasti tunnearvoa

Kai se video on vielä tallella?

 

herranjestas ei :LOL: puhelimen netillä :chuckle: mut joo siis yritän mut siis en voi sata varmaksi luvata. tietty vois sitä soittaakin mut siitä ei tulis mitään

 

muse

 

zwei biljetter

 

bitte

 

en enempää ossais :chuckle:

 

Nauroin ääneen kun kuvittelin sut sanomassa pokkana noin :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

 

ja lontoosta en lupaa mittään mut jos onnistuu ja lippuja tulee niin eiköhän tänne mahu, OLETTAEN et heli asuu tos alakerrassa ja suostuu majottamaan :LOL: mut hmm jos assikin on sillon jo englannissa ja jos sattuu olemaan lontoossa niin eiköhän sitäki kautta jotenkin. :yesey:

 

Toki toki :yesey:

 

Asdsfagds kun mulla on nyt suunnitelmissa Lontoota ja Helsinkiä ja ehkä Tallinnaa ja Antwerpiäkin ja mitä muuta, ehkä Birmingham?? Mutta RAHA lol ehkä sitä voi sit miettiä joskus. Vuokratakuurahoilla keikkailemaan eikös ookin hirveen hyvä idea? :awesome:

 

Rosaaaa jos täällä pyörit niin laitanko mä teillekin ne hakemushommelit Hesan keikalle, aattelin huomenna meinaan laittaa?

Link to comment
Share on other sites

Kai se video on vielä tallella?

 

Khyyyyyllä ainakin muistaakseni. :yesey: Jossain ulkoisen uumenissa se on, et en pysty nyt asiaa varmistamaan. Mut en kai minä edes pahimmissa Haterade-humalatiloissa olisi mennyt sitä poistamaan. :eek:

Link to comment
Share on other sites

Toki toki :yesey:

 

Asdsfagds kun mulla on nyt suunnitelmissa Lontoota ja Helsinkiä ja ehkä Tallinnaa ja Antwerpiäkin ja mitä muuta, ehkä Birmingham?? Mutta RAHA lol ehkä sitä voi sit miettiä joskus. Vuokratakuurahoilla keikkailemaan eikös ookin hirveen hyvä idea? :awesome:

 

Rosaaaa jos täällä pyörit niin laitanko mä teillekin ne hakemushommelit Hesan keikalle, aattelin huomenna meinaan laittaa?

 

that's the spirit! :awesome:

ja sun ei tartte takuuta maksaa tänne ainaskaa heti et ei muutaku elämä risaseks vaa! :yesey:

mut sit jos haluut allekirjottaa sen vuokrasopimuksen joskus virallisestikin niin sit täytyy maksella kaikkea ne vitun admin feet sun muut. :facepalm: mut se on sen ajan murhe, liput ostellaa ens viikolla ja sithän on monta kuukautta aikaa kerätä lisää rahaa. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

AIVAN! :awesome::LOL::facepalm:

 

mää en ole mitään budjettilaskelmia tehnyt pitkäään aikaan mut bhar-kiertueen kuuden keikan perusteella laskettu budjetti jonka pohjalta säästelin sit resistance-kiertueelle niin oli n. £150 puntaa per keikka, sis, lipun matkat majotukset ruuat yms. mut se oli sillon ja must tuntuu et viimesimmät kiertueet hieman kalliimpia ja tämä ehkä ainaki lippujen puolesta vielä enempi. mut niin aika paljon mulla on ollu just kavereitten luona yöpymispaikkoja. ja hmm nyt en oikeen tunne ketään esim tuolta baltiasta mut voisi kokeilla couch surffausta? :shifty: tai jos löytyy oikein halpa hostelli. ja sit ku puukkaa kaikki asiat äkkiä esim lennot, ettei kallistu.

 

ja lontoosta en lupaa mittään mut jos onnistuu ja lippuja tulee niin eiköhän tänne mahu, OLETTAEN et heli asuu tos alakerrassa ja suostuu majottamaan :LOL: mut hmm jos assikin on sillon jo englannissa ja jos sattuu olemaan lontoossa niin eiköhän sitäki kautta jotenkin. :yesey:

 

miks kirjotin £150 puntaa mua koomistuttaa ihan liikaa :LOL:

 

Mä pudjetoin ympäripyöreesti jottai 800-900 euro neljään keikkaan kaikkieen et niin joo lol. ehkä joo kai sil mennään. lennoissa en kaikista halvimpiin millään päässyt ku aikataulut rajoittaa :LOL:

mä en itte ikinä uskaltaisi yksin cough surfate. Olen liian nössö ja vanha kaikkeen tällaiseen yksikseni, mut jos sun kaa niin kyl mä sit ehkä uskallan :chuckle: ja joo en kyl osaa hostellejakaan tai olen ollut sekä riigassa ja hampurissa yötä, mut meillä oli hostellissa huone ja kyllähä sellainen aina maksaa. joo. mut ehkä ne konserttiliput ensin, mutta ku en osaa olla miettimättä kaikkea maailmassa.

 

mut joo jos on lippuja kaikilla ja asioita. ja kaikkea niin kiva joo jos onnaa. mut siis kattoo nyt kattoo nyt.

 

Pfffft Bliss pl0x on kaunis (ja ehanan pinkki) + sillä on rutkasti tunnearvoa

Kai se video on vielä tallella?

 

 

 

Nauroin ääneen kun kuvittelin sut sanomassa pokkana noin :chuckle:

 

:chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Rosaaaa jos täällä pyörit niin laitanko mä teillekin ne hakemushommelit Hesan keikalle, aattelin huomenna meinaan laittaa?

 

Ai katsos en huomannut tätä.

 

 

Ööööööööhmmmm, apua. EN TIIÄ. Toisaalta olis iha jees mut toisaalta RAHA. :supersad: Ehkä kuitenkin noudatan omaa neuvoani ja panikoin muiden kanssa torstaina. TÄNKS TOU, 'PRISHIEIT IT.

Link to comment
Share on other sites

aww must on jotenki ihanaa et 5 members ja 0 guests ja kolossa elämää! :') on ollu niin ikävä teitä!

 

 

LAWL. Meitsin fanityttökommentitkin ne siellä koreilee. :facepalm:

 

aaaawww ku mun sydän pakahtuu ku kaikki on iha ku Vanhoina Hyvinä aikoina :awesome: tai ehkä nyt on uudet paremmat ajat :yesey: tai jotain :erm:

 

/panokseni keskusteluun

Link to comment
Share on other sites

that's the spirit! :awesome:

ja sun ei tartte takuuta maksaa tänne ainaskaa heti et ei muutaku elämä risaseks vaa! :yesey:

mut sit jos haluut allekirjottaa sen vuokrasopimuksen joskus virallisestikin niin sit täytyy maksella kaikkea ne vitun admin feet sun muut. :facepalm: mut se on sen ajan murhe, liput ostellaa ens viikolla ja sithän on monta kuukautta aikaa kerätä lisää rahaa. :yesey:

 

Ookoo no jos se on sitten jonkun myöhemmän ajan murhe niin jee :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Mitähäh onko Heli muuttamassa Lontooseen? :awesome:

 

Khyyyyyllä ainakin muistaakseni. :yesey: Jossain ulkoisen uumenissa se on, et en pysty nyt asiaa varmistamaan. Mut en kai minä edes pahimmissa Haterade-humalatiloissa olisi mennyt sitä poistamaan. :eek:

 

Meep :erm: minen oo missään vaiheessa muistanu tallentaa sitä omalle koneelle joten toivottavasti löytyy!

 

Ajattelin tuossa myös pistää sen presale-hakemuksen kun kattelin Tiketin hintoja ja se maksaa 7€ jos sen lipun tilaa paperisena kotio. Vaikka ajattelin kyllä ostaa sen printtilippuna, mutta ehkä se on parempi välttyä turhalta stressiltä.

 

Ehkä.

Link to comment
Share on other sites

Ai katsos en huomannut tätä.

 

 

Ööööööööhmmmm, apua. EN TIIÄ. Toisaalta olis iha jees mut toisaalta RAHA. :supersad: Ehkä kuitenkin noudatan omaa neuvoani ja panikoin muiden kanssa torstaina. TÄNKS TOU, 'PRISHIEIT IT.

 

Okei, mä itekin vielä mietin :chuckle: koska tosiaan RAHA. Argh :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Mä pudjetoin ympäripyöreesti jottai 800-900 euro neljään keikkaan kaikkieen et niin joo lol. ehkä joo kai sil mennään. lennoissa en kaikista halvimpiin millään päässyt ku aikataulut rajoittaa :LOL:

mä en itte ikinä uskaltaisi yksin cough surfate. Olen liian nössö ja vanha kaikkeen tällaiseen yksikseni, mut jos sun kaa niin kyl mä sit ehkä uskallan :chuckle: ja joo en kyl osaa hostellejakaan tai olen ollut sekä riigassa ja hampurissa yötä, mut meillä oli hostellissa huone ja kyllähä sellainen aina maksaa. joo. mut ehkä ne konserttiliput ensin, mutta ku en osaa olla miettimättä kaikkea maailmassa.

 

mut joo jos on lippuja kaikilla ja asioita. ja kaikkea niin kiva joo jos onnaa. mut siis kattoo nyt kattoo nyt.

hmm no varmaan tota luokkaa ne nykyään ompi keikat luulisin parinsadan punnan/euron kieppeillä koko hoito. :erm: en oikeen tiedä miten täs selviän itekkään kaikesta kun ei taida olla edes koko pudjetti kasassa mut noh.. :facepalm:

en määkään tiedä uskallanko couch surffata edes kaksin, tai jos sääkään et oo ennen. :LOL: sit mennään kunnon n00beina vaan jonku kannibaalin sohvalle nukkuu ja joo. ööh. mut heti kuhan liput on pitää alkaa kattella majotuksia! ja matkoja ja sellaisia. se bussiasia ei kuulostanu pahalta ollenkaan ainakaan. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Heli btw ootko tulossa katsomaan Pulpia ruissiin? hyvä puhua tällaisesta rahanmenosta, kun rahaa tuossa pohdit (hieno lause)

mut mulla on säästöohjelma tarjottavana ainakin sen verran et jos viikonloppulipun myisin kolmessa osassa niin vähän alle neljäkymppii. Jos kiinnostaa majoituksen tarjoan jossain sohvalla patjalla jossian :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...