Jump to content

Recommended Posts

oooh täytyy miettiä tota kun tosiaan sehän olis mulla työilta mutta hyvähän toi diili olis kun eikös se perjantain lippu oo jotain 70€ muuten?

 

 

 

Ulpu jo sanokin eli elokuussa olis tarkotus mennä :yesey:

 

Sinne vaan kaikki :awesome:

 

:awesome:

 

JOO!

Noh mietipä, ku en oikein tiedä muuten mihin sen kanssa joutuisin ja joo 70 se normi on :yesey:

ööööh meinaakohan ryanairin tampereen reitti loppua vai miksi ei ole lentoja ku lokakuun 26.päivään asti....? :erm: kun eikös yleensä pitäs vaiks kuin pitkälle päästä katsomaan, puolen vuodenki päähän? vai häh?

 

no mut norwegianilla ois 8.12. alle viidelläkympillä lento haluun jo lipun et voisin varata! :shifty: ja ois suoraan helsingissäkin ei tartteis junista maksaa.

 

vois mennä nukkumaan kans.

 

Jos ne ei vaa lue siel? ei näy turun lennotkaan mut en kyl tiedä.

 

 

miksi mun tililtä on jo se raha menny, vai ne palauttaa sen sitte ku ei lippuja tullukkaan?

ninpä o mullakin tuolla katevarauksena. mut kai ne sit palautuu jos ei lippua saa.

 

jatkan vielä kiintoisaa yksinpuheluani tai ehkä en nyt sen enempää yritän mennä nyt nukkumaan, jos tulee tulipalo ja qolen niin oli kiva tuntea ja pitäkää hauskaa musen keikoilla! :happy:

 

:erm:

 

:eek::kiss:

 

 

jksfdkjadfskldslkjsd ja joo

Link to comment
Share on other sites

hei mitä jos otan helsingin keikalle finnish division-lakanan mukaan. :chuckle: puhun niinku mulla ois jo lippu. :'( varmana menee ohi.

 

Ai sulla on se vielä! No ota ihmeessä! :awesome:

tiedän ainakin yhden ihmisen joka ei sellaista lakanaa arvostaisi, mutta toivottavasti ei häneen tarvitse edes törmätä :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Ai sulla on se vielä! No ota ihmeessä! :awesome:

tiedän ainakin yhden ihmisen joka ei sellaista lakanaa arvostaisi, mutta toivottavasti ei häneen tarvitse edes törmätä :chuckle:

 

:O

 

VÄHÄX MEITSI ST4LKK44 SIELLÄ SiTTEN.

Link to comment
Share on other sites

olipa ihanaa herätä ja huomata olevansa elossa ja talo on pystyssä!

 

 

Jos ne ei vaa lue siel? ei näy turun lennotkaan mut en kyl tiedä.

niiin voi olla? turunkaan lennot ei menny ku johonki lokakuun lopulle asti.

mut kyl ottasin mieluiten ton norwegianin ku pääsis noin halvalla suoraan helsinkiin!

 

Ai sulla on se vielä! No ota ihmeessä! :awesome:

tiedän ainakin yhden ihmisen joka ei sellaista lakanaa arvostaisi, mutta toivottavasti ei häneen tarvitse edes törmätä :chuckle:

 

:chuckle:

 

mul on semmonen kutina ettei se jotenkin enää ees ois tulossa.

Link to comment
Share on other sites

sinne latviaan ON joku presale joku laittoi tuol threadissa mulle linkit missä voi rekkautua! :awesome:

 

Onko :awesome: ostelotko sä niitä silti ? :awesome:

 

vittu saakelin paska päivä. mun parvekelasi lähti irti, iso pelottava setä kävi sitä akttomas ja teippas sen kiinni tavallaan mut ei saannut sitä korjattua. ja nyt se varmaan tippuu sieltä jonkun niskaa :'( :'( mut minkä täs nyt mahtaa mut ahistaaaaaaaaaaaaaaaa // joo ei mul muuta

Link to comment
Share on other sites

Onko :awesome: ostelotko sä niitä silti ? :awesome:

 

vittu saakelin paska päivä. mun parvekelasi lähti irti, iso pelottava setä kävi sitä akttomas ja teippas sen kiinni tavallaan mut ei saannut sitä korjattua. ja nyt se varmaan tippuu sieltä jonkun niskaa :'( :'( mut minkä täs nyt mahtaa mut ahistaaaaaaaaaaaaaaaa // joo ei mul muuta

 

joo :yesey: se on tiistaina kaheksalt tätä aikaa et mulla on aikaakin! :yesey: toivottavast noi tollaiset liput toimii ulkomaillekkin :erm: tai et on printtilippumahollisuus tai toivottavast ei oo latviaks kaikki! :LOL:

mut jos ei onnaa niin onhan sit aina torstai ja ei mul siihen aikaan pitäisi muita lippuja olla ostettavana. :yesey:

 

ja hyi! :eek: ekana luin tost jotain että käsi lähti irti mut joo.

Link to comment
Share on other sites

joo :yesey: se on tiistaina kaheksalt tätä aikaa et mulla on aikaakin! :yesey: toivottavast noi tollaiset liput toimii ulkomaillekkin :erm: tai et on printtilippumahollisuus tai toivottavast ei oo latviaks kaikki! :LOL:

mut jos ei onnaa niin onhan sit aina torstai ja ei mul siihen aikaan pitäisi muita lippuja olla ostettavana. :yesey:

 

ja hyi! :eek: ekana luin tost jotain että käsi lähti irti mut joo.

 

JEEEEEEEEEEE!! :awesome: joo toiv kaikki menee jees. mut kiva et o tollainen :yesey:

 

:chuckle: ei nyt sentää..mut ahistaa ku siel se roiukkuu, onneks ei tuule tai myrskyä..:noey:

 

no ei ihme jos olis ollu 'saakelin paska päivä' :chuckle:

 

nii se oisi voisi jopa olla vähän aliarvioiden sanottu, et saakelin paska päivä :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Hei muuten, pystytkö kattomaan, mikä versio mesestä sulla on, ku koitan tässä just asentaa sitä vanhaa?

ei harmainta aavistusta :noey: tai siis siinä ei lue ja en oo tarpeeks datis selvittääkseni mut siis katoin kaikkialta ja ei lue mut se on joku ikivanha varmaa joku 2010 versio tai jotai :yesey:

Link to comment
Share on other sites

ei harmainta aavistusta :noey: tai siis siinä ei lue ja en oo tarpeeks datis selvittääkseni mut siis katoin kaikkialta ja ei lue mut se on joku ikivanha varmaa joku 2010 versio tai jotai :yesey:

 

Näkyyhän se, ku menee kattomaan helpistä tietoja messengeristä :chuckle:

 

Edit: Mutta ei sen väliä, oikeen luultavasti latasin, ku tää asentu nyt.

Link to comment
Share on other sites

Joo! :awesome:

 

Ainiin en oo ehkä käyny täällä vielä hehkuttamassa :LOL:

 

OiJoi :awesome:

 

Täällä on ilmeisesti porukka menossa useammallekin keikalle(?) välillä itsellekin tulee kyl semmossii aaltoja, että heti mulle kaikki nyt :chuckle: mutta toistaiseks on viel ihan hallinnassa..

 

Onkos täältä menossa porukkaa perjantaina Provinssiin?! Me nyt ollaan ilmeisesti Inkun kanssa menossa kun yks kaveri on halukas lähteen autoilemaan :happy:

 

Ja miksi, miksi HOllanti on häviällä :noey:

Link to comment
Share on other sites

OiJoi :awesome:

 

Täällä on ilmeisesti porukka menossa useammallekin keikalle(?) välillä itsellekin tulee kyl semmossii aaltoja, että heti mulle kaikki nyt :chuckle: mutta toistaiseks on viel ihan hallinnassa..

 

Onkos täältä menossa porukkaa perjantaina Provinssiin?! Me nyt ollaan ilmeisesti Inkun kanssa menossa kun yks kaveri on halukas lähteen autoilemaan :happy:

 

Ja miksi, miksi HOllanti on häviällä :noey:

 

Hallinta on niin kauhean yliarvostettua :chuckle:

 

Tekis niin mieli, mut ei taida tulla siitä mistään. S-joella joudun torstaina kääntyy, ja perjantaiks töihin ja tottakai o jotain sellaist ei tavallist et sit oon töis viel klo 16 asti, niin ei sit oikein enää viitti mut jooh. eiköhän noita muita neitoja ollut :yesey:

 

mä en osaa jalkapalloa kattella olleskaa :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Onkos täältä menossa porukkaa perjantaina Provinssiin?! Me nyt ollaan ilmeisesti Inkun kanssa menossa kun yks kaveri on halukas lähteen autoilemaan :happy:

 

Ja miksi, miksi HOllanti on häviällä :noey:

 

Hep, minä ja marse ainaski! Ja Emppu on Provinssissa töissä :happy:

 

Tanska pelas ainakin puoliväliin asti ihan kamalan surkeasti mun silmissä, mutta oon ihan onnellinen et ne on voittamassa :chuckle: tekeepähän tuosta lohkosta entistä mielenkiintoisemman

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...