Jump to content

Recommended Posts

Onpas tää töissä oleminen ihanaa, kaikentällaisen oleellisen missannut :noey: noh täytyy kotona katsoo mitä ihmettä, ja niin ja sit kai lippuja to, paitsi ei koska olen jossian saatanan junassa, paitsi jos otan konen mukaan.

ja miksi MUA ahdistaa tällainen

 

ja aksjdklfhaskfkaf en pysty nyt keskittymään

:shifty: tekee mieli joka paikaan :shifty:

 

 

Tuu Italiaan :awesome::chuckle:

 

 

edit: :awesome::dance:

 

varaanko sullekin, en vielä varannut itellekään :awesome::chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Tuu Italiaan :awesome::chuckle:

 

 

edit: :awesome::dance:

 

varaanko sullekin, en vielä varannut itellekään :awesome::chuckle:

 

miten täältä pääsee minnekään ku katsoin et noi italiat onpe la mutta mihin ryanair lentää tampereelta jonnekin milanoon ja ei noi oo kai siel päikään ja akldaklsfalfhaslkfhalfkflafksa. paitsi et lentää raiski roomakin. Ja joo mut tekisi vähän mieli, mut mut mut kai sitä aina YHDEN perjantaina saa vapaaks?

Link to comment
Share on other sites

miten täältä pääsee minnekään ku katsoin et noi italiat onpe la mutta mihin ryanair lentää tampereelta jonnekin milanoon ja ei noi oo kai siel päikään ja akldaklsfalfhaslkfhalfkflafksa. paitsi et lentää raiski roomakin. Ja joo mut tekisi vähän mieli, mut mut mut kai sitä aina YHDEN perjantaina saa vapaaks?

 

No kyllä nyt hyvänenaika pitäis saada! :yesey: Joo se on kyl aika kaukana mut kantsii tsekkaa bluuvani, aika halvalla seki on lentänyt suoraa bolognaan, no ei niin halvalla ku raikku tietty mut jotain halvemmalla. Tosin nyt tuo on taas melkein talvea että että.

 

Mutta että mä nyt meen joka tapauksessa että liity seuraan jos haluat. :chuckle::awesome:

Link to comment
Share on other sites

No kyllä nyt hyvänenaika pitäis saada! :yesey: Joo se on kyl aika kaukana mut kantsii tsekkaa bluuvani, aika halvalla seki on lentänyt suoraa bolognaan, no ei niin halvalla ku raikku tietty mut jotain halvemmalla. Tosin nyt tuo on taas melkein talvea että että.

 

Mutta että mä nyt meen joka tapauksessa että liity seuraan jos haluat. :chuckle::awesome:

 

ooh tsekkaampa sen :yesey:

bolognaanko sinä keikalle, miks mun ees tekee mieli :facepalm: miten toi ihme systeemi jos sen varaa niin sitoutuuko sen maksamaan? ku en oo jaksanut yhtään lukea töittne välis sitä

Link to comment
Share on other sites

ihihih.

 

 

:facepalm:

 

edit. ainiin se on joulukuussa :eek: olin iha semmosis meiningeis et "hei +30 astet ja ei pilvenhattaraa! QmuuS! VETTÄ!" mut apuva. kylymä hyyyyyrrr. eha sama :awesome:

 

jee toisenlaiset extremeolosuhteet :awesome:

 

 

ps lottokuponki vetämässä :party:

Edited by Face
Link to comment
Share on other sites

ooh tsekkaampa sen :yesey:

bolognaanko sinä keikalle, miks mun ees tekee mieli :facepalm: miten toi ihme systeemi jos sen varaa niin sitoutuuko sen maksamaan? ku en oo jaksanut yhtään lukea töittne välis sitä

 

Emmä kyl ees tiiä miten tuo toimii, pitää kai yks keikka kerrallaan naputella. Mä meinasin vähän molempiin noihin italiankeikkoihin, Pesaroon on Bolognasta vaan puoltoistatuntia junalla. Mut kyl mä ymmärsin et jos sä "voitat" tai siis saat sen lipun sitte ni ne vähentää sen luottokortilta. Mun pitäis tsekata mut meillä on täällä läxiäisjuhlat ja otin vähän viintä ni en nyt oo terävimmilläni.

Link to comment
Share on other sites

ihihih.

 

 

:facepalm:

 

edit. ainiin se on joulukuussa :eek: olin iha semmosis meiningeis et "hei +30 astet ja ei pilvenhattaraa! QmuuS! VETTÄ!" mut apuva. kylymä hyyyyyrrr. eha sama :awesome:

 

Ai niin! No onneks ei ollu mielessäkään jonottaa. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Emmä kyl ees tiiä miten tuo toimii, pitää kai yks keikka kerrallaan naputella. Mä meinasin vähän molempiin noihin italiankeikkoihin, Pesaroon on Bolognasta vaan puoltoistatuntia junalla. Mut kyl mä ymmärsin et jos sä "voitat" tai siis saat sen lipun sitte ni ne vähentää sen luottokortilta. Mun pitäis tsekata mut meillä on täällä läxiäisjuhlat ja otin vähän viintä ni en nyt oo terävimmilläni.

 

Mä ymmärsin sen niin, että vaan yhteen keikkaan saa yrittää lippuja.

Link to comment
Share on other sites

mitääää yhtäkkiä kolo heräsi eloon ja oon pihalla ja mitä Muse Suomeen voi perskule ja 10. päivä joulukuuta on maanantai ja en yhtää tie missä olen opiskelemassa ja miksei täällä ole paniikki hymiötä!

 

aaaaaaaaa

 

miks liput pitää jo tulla täs kuus myyntiin

 

 

mut voi maanantai päivä :noey:

 

enkä muuten kauheen paljoo innostunu tost album trailerist... :stunned: jotenki... ei kuulostanu yhtää muselt :LOL: voi voi

Link to comment
Share on other sites

Mä ymmärsin sen niin, että vaan yhteen keikkaan saa yrittää lippuja.

 

Näin mäkin vähän käsitin :yesey: Ärsyä alkaa sit jonkun typerien italialaisten nettisivujen kanssa sitten torstaina, toivottavasti on vapaapäivä.

Link to comment
Share on other sites

Mitä helvettiä oon päivän pari pois kunnon netin ja kolon äärestä ja yhtäkkiä onkin kaikki trailerivideot ja keikkapaikat ja presalet ilmestyny ja kauhea PANIICCI iski!!! Ja meinasin hyperventiloida ja ruveta itkemään kun menin etusivulle ja näin noi kaikki ja lol mitä helkkaria! dubstep-Muse? :LOL:

 

Mua itkettää nyt hieman. Etten sanoisi aika paljonkin :awesome::'(

Link to comment
Share on other sites

Mitä helvettiä oon päivän pari pois kunnon netin ja kolon äärestä ja yhtäkkiä onkin kaikki trailerivideot ja keikkapaikat ja presalet ilmestyny ja kauhea PANIICCI iski!!! Ja meinasin hyperventiloida ja ruveta itkemään kun menin etusivulle ja näin noi kaikki ja lol mitä helkkaria! dubstep-Muse? :LOL:

 

Mua itkettää nyt hieman. Etten sanoisi aika paljonkin :awesome::'(

 

Elä itke :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Mitä helvettiä oon päivän pari pois kunnon netin ja kolon äärestä ja yhtäkkiä onkin kaikki trailerivideot ja keikkapaikat ja presalet ilmestyny ja kauhea PANIICCI iski!!! Ja meinasin hyperventiloida ja ruveta itkemään kun menin etusivulle ja näin noi kaikki ja lol mitä helkkaria! dubstep-Muse? :LOL:

 

Mua itkettää nyt hieman. Etten sanoisi aika paljonkin :awesome::'(

 

Muakin meinas, ensin hirvee hihitys ja sit sellanen kaikenlainen että en ees tiiä. Mutta :kiss:

Link to comment
Share on other sites

okei. okei. OKEI. en kyksnen lukemaan kaikeka läpi joten en tiedä tarkalleen mitä täältä on keskusteltu jo joten:

 

1.VITUN TYHMÄ PRESALESYSTEEMI LOL MISTÄ PÄÄTÄN MILLE KEIKALLE HALUAN JA EN KUITENKAAN SIT SAA SITÄ KUN EI OLE VITTU ARPAONNEA VITTU

 

2. tallinna ja riika joku nyt ainaki lähössä helsingin jälkeen sinne y/y??? :awesome:

 

3. APUA

 

4. fsdhdfdgfdg imtä teen kaikkien lippujen ostojen kanssa miksi mulla on AINAKI 10 keikkaa tos listassa jo mihin haluan. :facepalm:

 

5. liina tuun bolognaan ainaski ja tost toisest paikast en edes tiedä missä se on mut mut mut!!! :awesome::awesome:!!

 

 

AAAAAAAAAAAAAAAARRRRAAAGAGHAGHASFASDFAD

Link to comment
Share on other sites

MÄ EN TIEDÄ MILLE KEIKOILLE AION MENNÄ vai meenkö edes. ja toi presale juttu on ihan suosta :noey: En lähetä mitään.

 

sama vika rahikaisella :LOL:

 

perse ku oon oikee Suunnitellu tätä ja nyt tajuun et oon liian vauva menemää yksin mihinkää :facepalm:

 

 

tai siis tiiän et meen mut...... minne kaikkialle..........

 

Miks on aina viikko aikaa stressata ja panikoida?!

 

et mahdollisimman moni kuolis ennen ku ehtii ostaa lippuja :awesome:

Edited by Face
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...