Jump to content

Recommended Posts

hmm no varmaan tota luokkaa ne nykyään ompi keikat luulisin parinsadan punnan/euron kieppeillä koko hoito. :erm: en oikeen tiedä miten täs selviän itekkään kaikesta kun ei taida olla edes koko pudjetti kasassa mut noh.. :facepalm:

en määkään tiedä uskallanko couch surffata edes kaksin, tai jos sääkään et oo ennen. :LOL: sit mennään kunnon n00beina vaan jonku kannibaalin sohvalle nukkuu ja joo. ööh. mut heti kuhan liput on pitää alkaa kattella majotuksia! ja matkoja ja sellaisia. se bussiasia ei kuulostanu pahalta ollenkaan ainakaan. :yesey:

 

Ulpu, mä en halua tulla syödyksi :supersad:

mä vähän katselin jo matka-asioita, tallinnan lautta-asiat on jotain kolmekymppiä ja se tallinna -riika bussi tosiaan sen alle kolmekymppiä

 

ja joo lippuja ensin.

Joo! :awesome:

 

Ainiin en oo ehkä käyny täällä vielä hehkuttamassa :LOL:

:awesome: jee millo sä sinne muutat?

 

 

edit tajusin itse äsken krijoittaineeni tuonne cough surffaus ai että sepä vasta oisikin :yesey:

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

välillä aina iskee tajuntaan ettei ole oikeeta presalea ja ei olekkaan niin helppoa lippujen saaminen ku aina ennen voi saaaaatana. :stunned::dsklfg

 

Ihanaa et Muse oikein yrittää pistää vähä eföörtiä ja tarjota tr00faneilleen mahiksen saada liput muita ennemmin, niin se vain tuottaa ylimääräistä stressiä ja rahanmenoa em. tr00faneille. :LOL: Turha koittaa, Kale Muse voittaa.

 

Ajattelin tuossa myös pistää sen presale-hakemuksen kun kattelin Tiketin hintoja ja se maksaa 7€ jos sen lipun tilaa paperisena kotio. Vaikka ajattelin kyllä ostaa sen printtilippuna, mutta ehkä se on parempi välttyä turhalta stressiltä.

 

Ehkä.

Tee kuinka itse parhaaksi näet. :yesey: Mää ainakin koitan venyttää penniä niin pitkälle kuin mahdollista. :LOL:

 

Nimim. Tuhlasi tänään yli 200€ vaatteisiin joita ei edes tarvinnut :awesome:

 

 

Okei, mä itekin vielä mietin :chuckle: koska tosiaan RAHA. Argh :LOL:

JEP. Raha maailmaa pyörittää...

Link to comment
Share on other sites

Jos sen järkeilee niin että koska Muse ei oo hetkeen ollu "pinnalla" aka jatkuvassa radiosoitossa eikä se uus albumi tai edes ykikään single oo vielä ulkona niin toi lippukauppa saattaisi olla vähän hitaampaa/hiljaisempaa näin aluksi?

 

Yritän vaan selittää itelleni miksi ois järkevämpää venata torstaihin. Eurgh

Perhanan paska presale :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Joo! :awesome:

 

Ainiin en oo ehkä käyny täällä vielä hehkuttamassa :LOL:

 

kui hienoa :awesome:

 

Jos sen järkeilee niin että koska Muse ei oo hetkeen ollu "pinnalla" aka jatkuvassa radiosoitossa eikä se uus albumi tai edes ykikään single oo vielä ulkona niin toi lippukauppa saattaisi olla vähän hitaampaa/hiljaisempaa näin aluksi?

 

Yritän vaan selittää itelleni miksi ois järkevämpää venata torstaihin. Eurgh

Perhanan paska presale :LOL:

 

mut voice on varmaa jo jaeskellu kaikkii linkkejä ja muita :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Jos sen järkeilee niin että koska Muse ei oo hetkeen ollu "pinnalla" aka jatkuvassa radiosoitossa eikä se uus albumi tai edes ykikään single oo vielä ulkona niin toi lippukauppa saattaisi olla vähän hitaampaa/hiljaisempaa näin aluksi?

 

Yritän vaan selittää itelleni miksi ois järkevämpää venata torstaihin. Eurgh

Perhanan paska presale :LOL:

 

Tälleesti mäkin fundeerasin eilen. Toisaalta en oo oikein ny seurannu, onko Muse kenties jo vakiinnuttanu paikkansa Suomen massamusiikissa niin hyvin, et kiinnostusta löytyy ilman erillistä hypetystäkin. Mut saa nähdä.

 

Ollaan sitä ennenki liput saatu joka paikkaan, miksei siis nytkin? :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Ulpu, mä en halua tulla syödyksi :supersad:

mä vähän katselin jo matka-asioita, tallinnan lautta-asiat on jotain kolmekymppiä ja se tallinna -riika bussi tosiaan sen alle kolmekymppiä

 

ja joo lippuja ensin.

 

:awesome: jee millo sä sinne muutat?

 

 

edit tajusin itse äsken krijoittaineeni tuonne cough surffaus ai että sepä vasta oisikin :yesey:

 

eiku tuli vaan ekana mieleen se it crowdin jakso jostain syystä :LOL: eikä edes liittyny aiheeseen varsinaisesti mut joo.

ja tollanen hinta nyt ei oo mikkään ottaen huomioon et tossa nyt ei tartte mitään city centre-lentokenttävälejä mennä, oletan.

 

 

ja helihän muuttaa toho meidän alakerran huoneeseen elokuussa! :awesome: ja joskus ens vuoden puolella vapautuu toi mun viereinen huone et jos sinne sais kaksi ihmistä asumaan niin tervetuloa vaan vinkvonk. :yesey: voidaan pikkuhiljaa vallata tää talo.

Link to comment
Share on other sites

Tälleesti mäkin fundeerasin eilen. Toisaalta en oo oikein ny seurannu, onko Muse kenties jo vakiinnuttanu paikkansa Suomen massamusiikissa niin hyvin, et kiinnostusta löytyy ilman erillistä hypetystäkin. Mut saa nähdä.

 

Ollaan sitä ennenki liput saatu joka paikkaan, miksei siis nytkin? :awesome:

 

ennen on ollu presale! :'( eikö ne mee jotain vartissa nykyään suomen areenakeikat, miten mul on semmonen olo et jäähalli jo myi loppuun tommoses ajassa? ja ei se nyt edes niin paljo pienempi hartwallia ole.

ja kun muse eikös ole suomenmaassa kaiken sen paskan seassa jo jotenkin. anteeks elitistikommenttini mut. :phu: köh voice köh ja kaikki. (ihan niinkun ne ei ois ollu siellä jo sillon apson myötä enkai määkään muuten ois koskaan niitä tajunnu. :facepalm: radio on kiva asia.)

Link to comment
Share on other sites

eiku tuli vaan ekana mieleen se it crowdin jakso jostain syystä :LOL: eikä edes liittyny aiheeseen varsinaisesti mut joo.

ja tollanen hinta nyt ei oo mikkään ottaen huomioon et tossa nyt ei tartte mitään city centre-lentokenttävälejä mennä, oletan.

 

 

ja helihän muuttaa toho meidän alakerran huoneeseen elokuussa! :awesome: ja joskus ens vuoden puolella vapautuu toi mun viereinen huone et jos sinne sais kaksi ihmistä asumaan niin tervetuloa vaan vinkvonk. :yesey: voidaan pikkuhiljaa vallata tää talo.

ja lol aaaahah mmmjooh

joo ei kai kai noi asiat menee aina jostian keskeltä maailmaaa,riikasta kai sit tarttee lentää jollain hampuriin mmmjooh mut katsoo

 

:awesome:

ennen on ollu presale! :'( eikö ne mee jotain vartissa nykyään suomen areenakeikat, miten mul on semmonen olo et jäähalli jo myi loppuun tommoses ajassa? ja ei se nyt edes niin paljo pienempi hartwallia ole.

ja kun muse eikös ole suomenmaassa kaiken sen paskan seassa jo jotenkin. anteeks elitistikommenttini mut. :phu: köh voice köh ja kaikki. (ihan niinkun ne ei ois ollu siellä jo sillon apson myötä enkai määkään muuten ois koskaan niitä tajunnu. :facepalm: radio on kiva asia.)

niin musta kyl kans jäähalli myi loppuun aika noppeesti. ja niinpä presaleille vanhoina hyvinä aikoinan :chuckle:

 

ja pöh radio oo mittää kiva asia :LOL:

 

mut niin.

Link to comment
Share on other sites

Tälleesti mäkin fundeerasin eilen. Toisaalta en oo oikein ny seurannu, onko Muse kenties jo vakiinnuttanu paikkansa Suomen massamusiikissa niin hyvin, et kiinnostusta löytyy ilman erillistä hypetystäkin. Mut saa nähdä.

 

Ollaan sitä ennenki liput saatu joka paikkaan, miksei siis nytkin? :awesome:

 

No nimenomaan. Ja torstaina voidaankin todeta kuinka turhaa se ressaaminen olikaan :yesey:

 

Lontooseen muuttaminen kuulostaa ajatuksena vähän turhankin houkuttelevalta. Mulla kyllä ois vielä viimeinen työharjoittelujaksokin edessä ja en oo ees miettiny missä sen tekisin :shifty:

Link to comment
Share on other sites

ja lol aaaahah mmmjooh

joo ei kai kai noi asiat menee aina jostian keskeltä maailmaaa,riikasta kai sit tarttee lentää jollain hampuriin mmmjooh mut katsoo

 

:awesome:

 

niin musta kyl kans jäähalli myi loppuun aika noppeesti. ja niinpä presaleille vanhoina hyvinä aikoinan :chuckle:

 

ja pöh radio oo mittää kiva asia :LOL:

 

mut niin.

 

niin mut eihän sekään Paljon ollut se lento kuuskymppiä vai mitä sää löysit? se alkaa olla mulla jo yläpäässä kyl mitä voi maksella mut mut kai euroopassaki sit siellä sisäisesti pääsee junilla halvasti? tai niin sit ei kun en oo enää alle 26. :pope::supersad:

 

ja radiosta minä museni löysin. :phu: x-ryhmä. <3 :happy:

Link to comment
Share on other sites

ennen on ollu presale! :'( eikö ne mee jotain vartissa nykyään suomen areenakeikat, miten mul on semmonen olo et jäähalli jo myi loppuun tommoses ajassa? ja ei se nyt edes niin paljo pienempi hartwallia ole.

ja kun muse eikös ole suomenmaassa kaiken sen paskan seassa jo jotenkin. anteeks elitistikommenttini mut. :phu: köh voice köh ja kaikki. (ihan niinkun ne ei ois ollu siellä jo sillon apson myötä enkai määkään muuten ois koskaan niitä tajunnu. :facepalm: radio on kiva asia.)

 

Tota just meinasin sillä paikalla massamusiikissa. Kai ne sit on. En tosiaan radiota muuten kuuntele muuta ku terasseilla ja kuppilois ja kyllähän sitä on Uprising soinu useemmin ku kerran. Mut silti en haluu uskoa et ihmisiä kiinnostais vielä niin paljon. Vaikka onhan Kaisaniemestä jo toki aikaa... En tiiä mitä selitän enääääääää ULPU ÄLÄ NYT YRITÄ VAVISUTTAA MUN PÄÄTÖSTÄNI. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

niin mut eihän sekään Paljon ollut se lento kuuskymppiä vai mitä sää löysit? se alkaa olla mulla jo yläpäässä kyl mitä voi maksella mut mut kai euroopassaki sit siellä sisäisesti pääsee junilla halvasti? tai niin sit ei kun en oo enää alle 26. :pope::supersad:

 

ja radiosta minä museni löysin. :phu: x-ryhmä. <3 :happy:

 

joo jottai 60 kymppiä se oli :yesey:

joo ja kai sitä junilla just ihan ok hintaan pääsee ainakin, mut niin en tiedä lentäisikö jonneki muuhunkin asiat mut joo.

 

noh awwwwwwwww ei se radio kai läpeensä paha :chuckle: mut silti.

HEI MUUTEN ollaanko sitä taas jossain ompussa helsingissä tms tms??? :awesome:

 

eiks sellainen oisi aika HYVÄ!

Link to comment
Share on other sites

Tota just meinasin sillä paikalla massamusiikissa. Kai ne sit on. En tosiaan radiota muuten kuuntele muuta ku terasseilla ja kuppilois ja kyllähän sitä on Uprising soinu useemmin ku kerran. Mut silti en haluu uskoa et ihmisiä kiinnostais vielä niin paljon. Vaikka onhan Kaisaniemestä jo toki aikaa... En tiiä mitä selitän enääääääää ULPU ÄLÄ NYT YRITÄ VAVISUTTAA MUN PÄÄTÖSTÄNI. :LOL:

 

en vavisuta mitään! pidän vaan peruspessimismiä yllä. :yesey:

hmm niin onhan varmaan moni jo silleen että lol ei kiinnosta.

sit on tietty niitäkin old skool niitä jotka hankkii liput ihan vaan jo perinteen vuoks ja valittaa sit vaan keikan jälkeen kun kaikki oli niin paskaa kun musiikki on kakkaa ja ei tarpeeksi hifistelty äänentoiston kanssa ja liikaa kirkuvia teinejä ja ei ollut yhtä hyvä meininki kun ah sillon tavastialla. :yesey: voisivat jättää menemättä he.

Link to comment
Share on other sites

Mitenhän noitten Italianlippujen kaa käy, on tässä onneks aikaa torstaihin asti miettiä.

 

Ja olipa hyvää jätskiä ja KUUMA, ei voi tajuta miten kuuma, ja nyt on vasta kesäkuun alku. :noey:

 

Mut ihana kö kolossa on elämää. :happy: Ja voi että mua kikatutti tuo areyouthebloodymessageboard-video. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

awww lakanille ja kaikille. sinne suomen keikkaan on about tason puol vuotta aikaa onpa elämä jännää.

 

hyyyiii ku o huono olo, niskat ihan liian jumissa.

mut nukkuaki kai pittäis, ku e mitään missää aikaiseksikaa saa. öitä immeiset :kiss:

Link to comment
Share on other sites

paljon on tapahtunut sillä aikaa ku söin suklaata ja kuuntelin karma chameleonia :yesey:

 

mut awww kaikki suunnitelmat ja kaikki aa ku kuulostaa kauheen hienolta :awesome:

 

sit mä vaa mietin mite voisin viettää itsenäisyyspäivää isänmaallisesti ruotsissa in your face niinistö jokeri ja niin :facepalm:

 

jos mun aivot ei kykene tämän parempaan niin uskoisin että menen nuqmaan joten hyvää yötä kolo ja asukit :kiss:

Link to comment
Share on other sites

awww lakanille ja kaikille. sinne suomen keikkaan on about tason puol vuotta aikaa onpa elämä jännää.

 

hyyyiii ku o huono olo, niskat ihan liian jumissa.

mut nukkuaki kai pittäis, ku e mitään missää aikaiseksikaa saa. öitä immeiset :kiss:

 

öitä :kiss:

 

HETKINEN toi baltian noihan on tol suomen aikavyöhykkeellä miks oon dorka. :facepalm: ELI, voisin ehkä yrittää sitä hampuria, mun kaveri kai laittaa mul amsterdamin siihen arvontaan lipun kans et jos sieltä tulee niin sit definitely voin hoitaa ton hampurin, belgiaan kai en tiedä mun täytyy nakittaa joku koska se sivu on vaan dutch/french. :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Heli btw ootko tulossa katsomaan Pulpia ruissiin? hyvä puhua tällaisesta rahanmenosta, kun rahaa tuossa pohdit (hieno lause)

mut mulla on säästöohjelma tarjottavana ainakin sen verran et jos viikonloppulipun myisin kolmessa osassa niin vähän alle neljäkymppii. Jos kiinnostaa majoituksen tarjoan jossain sohvalla patjalla jossian :chuckle:

 

oooh täytyy miettiä tota kun tosiaan sehän olis mulla työilta mutta hyvähän toi diili olis kun eikös se perjantain lippu oo jotain 70€ muuten?

 

 

:awesome: jee millo sä sinne muutat?

 

Ulpu jo sanokin eli elokuussa olis tarkotus mennä :yesey:

 

kui hienoa :awesome:

 

 

No et! Siistiä! :awesome:

 

ja helihän muuttaa toho meidän alakerran huoneeseen elokuussa! :awesome: ja joskus ens vuoden puolella vapautuu toi mun viereinen huone et jos sinne sais kaksi ihmistä asumaan niin tervetuloa vaan vinkvonk. :yesey: voidaan pikkuhiljaa vallata tää talo.

 

Sinne vaan kaikki :awesome:

 

 

Lontooseen muuttaminen kuulostaa ajatuksena vähän turhankin houkuttelevalta. Mulla kyllä ois vielä viimeinen työharjoittelujaksokin edessä ja en oo ees miettiny missä sen tekisin :shifty:

 

:awesome:

 

HEI MUUTEN ollaanko sitä taas jossain ompussa helsingissä tms tms??? :awesome:

 

JOO!

Link to comment
Share on other sites

ööööh meinaakohan ryanairin tampereen reitti loppua vai miksi ei ole lentoja ku lokakuun 26.päivään asti....? :erm: kun eikös yleensä pitäs vaiks kuin pitkälle päästä katsomaan, puolen vuodenki päähän? vai häh?

 

no mut norwegianilla ois 8.12. alle viidelläkympillä lento haluun jo lipun et voisin varata! :shifty: ja ois suoraan helsingissäkin ei tartteis junista maksaa.

 

vois mennä nukkumaan kans.

Edited by museisti
Link to comment
Share on other sites

okei en arvosta et tos meidän viereisen asunnon tuol sisäpihalla ihan alhaalla on ilmeisesti rillattu jotain ja jätetty hiilet tonne hehkumaan. :facepalm: yritin nukkua mut tuli savunhajua ja sit tonne tasanteelle pällistelemään ja uskaltauduin kattomaan sen reunan yli ihan vaan huvikseni ja siellähän se hehkui. kiva vielä ku tuulee noin saatanasti niin mitä jos ne kökkäreet lentelee jonnekkin tai siihen lentää joku paperi tms???? vittu ihmiset oikeesti. :noey:

ehkä meen koko loppuyöks vahtaamaan sitä ettei leviä muualle.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...