Jump to content

Recommended Posts

lol onks kekkä kaikki hankkimassa lippuja sinne? en halua yksin.

 

vappu auta. eka kunnon museolo pariin vuoteen abuva! :eek:

 

näit hymiöit on niin ihana käyttää :chuckle:

 

Siis mä oon ihan sekaisin nyt kaikkien näiden tunteiden kanssa :eek: apua! en mä osaa! siis mitä toi ennakko-juttu on?

 

Ja mä oon NIIIIN menossa kyl! ja kent'lle ja kaikki on ihana a kaunista !

Link to comment
Share on other sites

Siis mä oon ihan sekaisin nyt kaikkien näiden tunteiden kanssa :eek: apua! en mä osaa! siis mitä toi ennakko-juttu on?

 

Ja mä oon NIIIIN menossa kyl! ja kent'lle ja kaikki on ihana a kaunista !

JEE! MIITTI! JEE!

mulla on ihan hiprakkaolo! AAAAAAAAAAAAA :awesome:

 

JA JOO! siis toi ennakko, ööö sinne voi ns. varata lipun mut et välttämättä saa? emt en oo lukenu jotaki noit sääntöi, eha outo. mut torstain tulee liput myyntiin. APUVA!

 

ASSASSIN!

Link to comment
Share on other sites

JEE! MIITTI! JEE!

mulla on ihan hiprakkaolo! AAAAAAAAAAAAA :awesome:

 

JA JOO! siis toi ennakko, ööö sinne voi ns. varata lipun mut et välttämättä saa? emt en oo lukenu jotaki noit sääntöi, eha outo. mut torstain tulee liput myyntiin. APUVA!

 

ASSASSIN!

 

Meinaatteko varata niitä kuitenkin sieltä? Millon tuo sit selviää.. ku sit pian on tuplaliput :wtf:

Link to comment
Share on other sites

Meinaatteko varata niitä kuitenkin sieltä? Millon tuo sit selviää.. ku sit pian on tuplaliput :wtf:

tuplaliput? D:

mitamitamita.

tarvitsemme jonkun joka ymmärtää.

marse :chuckle:

 

ääääääää! emt. ku niin kallis mut ÄÄÄÄÄÄÄ! PITÄSKÖ?! ÄÄÄÄÄÄ EMT.

Link to comment
Share on other sites

tuplaliput? D:

mitamitamita.

tarvitsemme jonkun joka ymmärtää.

marse :chuckle:

 

ääääääää! emt. ku niin kallis mut ÄÄÄÄÄÄÄ! PITÄSKÖ?! ÄÄÄÄÄÄ EMT.

 

siis jos laittaa tohon .mu hakuun ja mä en tajuu tosta, että millon saa tietää onko "voittanu" vai ei.. ja sit jos onnisttuu saamaan liput torstaina?

 

MULLEKKI! :pope:

 

ENTÄ JOS EI SAA LIPPUJA!!!!

Link to comment
Share on other sites

sit jos ei toimi netti 13. päivä ni ei tiiä onko voittanu liput ja on ihan kuset housussa et pitäskö sit 14. hommaa viel ja sit kumminki on voittanu ni onki tuplaliput ja AAAAAAAAAAAAAAA!

 

hjälp. pitäskö vaan toho .mu ku mitä livenation sivuil ni hintasamaa luokkaa ku tossaki :shifty:

Link to comment
Share on other sites

sit jos ei toimi netti 13. päivä ni ei tiiä onko voittanu liput ja on ihan kuset housussa et pitäskö sit 14. hommaa viel ja sit kumminki on voittanu ni onki tuplaliput ja AAAAAAAAAAAAAAA!

 

hjälp. pitäskö vaan toho .mu ku mitä livenation sivuil ni hintasamaa luokkaa ku tossaki :shifty:

 

Mun on ehkä ihan mielenrauhan takia laittaa tohon :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Minä oon hankkimassa lippuja itelleni, kaverille ja Pauliskille sitte torstaina, mutta tohon ennakkojuttuun en vaan ala! :p

 

Onhan tuo aika ihme tsydeemi, mutta ei kai siitä haittaakaan ole, ku ei kerran tuplia voi tulla :LOL: mutta pelkäänpä, että mun syrämeni ei kestäs sitä puhelinrumbaa.. nyt jo on semmonen hysteerinen olo :noey:

Link to comment
Share on other sites

Onhan tuo aika ihme tsydeemi, mutta ei kai siitä haittaakaan ole, ku ei kerran tuplia voi tulla :LOL: mutta pelkäänpä, että mun syrämeni ei kestäs sitä puhelinrumbaa.. nyt jo on semmonen hysteerinen olo :noey:

 

Mä vaan ajattelin sitä, ku toi on niin perkeleen kallis kuitenki. Pitää köyhänä yrittää säästellä kaikesta mahollisesta :LOL:

Torstaiaamuna sitte pitää hyperventiloida koneen ääressä.

Link to comment
Share on other sites

Mä vaan ajattelin sitä, ku toi on niin perkeleen kallis kuitenki. Pitää köyhänä yrittää säästellä kaikesta mahollisesta :LOL:

Torstaiaamuna sitte pitää hyperventiloida koneen ääressä.

 

Kyllähän tuo mukavan summan luotolta lohkasee, jos onni potkasee.. mutta kyllä siinä samalla pääsee iso huokasu :LOL: voihan se tosin käydä niinkin, että torstaina kuitenkin pureskellaan kynsiä :(

Link to comment
Share on other sites

Kyllähän tuo mukavan summan luotolta lohkasee, jos onni potkasee.. mutta kyllä siinä samalla pääsee iso huokasu :LOL: voihan se tosin käydä niinkin, että torstaina kuitenkin pureskellaan kynsiä :(

 

Mä aattelin, että ei se oo kuitenkaan maailmanloppu, vaikka ei kenttälippuja sitte enää saiskaan. Kaikki katsomopaikat on kuitenki vielä myymättä siihen asti, niin luulis ainaki että jotku alakatsomopaikat ainaki saa. Eipähän tarttis jonottamistakaan murehtia sitte :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Mä aattelin, että ei se oo kuitenkaan maailmanloppu, vaikka ei kenttälippuja sitte enää saiskaan. Kaikki katsomopaikat on kuitenki vielä myymättä siihen asti, niin luulis ainaki että jotku alakatsomopaikat ainaki saa. Eipähän tarttis jonottamistakaan murehtia sitte :chuckle:

 

Juuh, tuo jonottaminen mulla just kävi mielessä :chuckle: siinä on sitte paniikkia jo vähän enemmänkin :LOL: siinähän kesä menee mukavasti :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Torstaiaamuna sitte pitää hyperventiloida koneen ääressä.

 

Se ainoa oikea tapa. :yesey:

 

 

Vaikka mä kyl heti puol neljältä soitinki Helille ja varasin siltä kaks lippua loooolll. Mut pitää kyl oikeesti kattoa.

 

 

edit: Yök kuvassa oli kirjoitusvirhe yök. Miten en huomannut yök. Äkkiä pois. YÖK.

Link to comment
Share on other sites

Onpas tää töissä oleminen ihanaa, kaikentällaisen oleellisen missannut :noey: noh täytyy kotona katsoo mitä ihmettä, ja niin ja sit kai lippuja to, paitsi ei koska olen jossian saatanan junassa, paitsi jos otan konen mukaan.

ja miksi MUA ahdistaa tällainen

 

ja aksjdklfhaskfkaf en pysty nyt keskittymään

:shifty: tekee mieli joka paikaan :shifty:

 

edit 3 tekee mieli italiaan :shifty:

ja joka paikkaan, joku auttaa minua mieliteoissani nyt :(

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...