Jump to content

Recommended Posts

Onneks on tällainen lyhyt päivä töissä niin saa turhaan kuluttaa aivojaan oleellisuuksiin!

 

Mut mä haluan jonneki katsoo musea ennen joulukuuta :yesey:

vaikka tossa suunnittelinkin helsinki-tallinna-riika-hampuri museviikon itselleni eilen :chuckle:

 

Haluaako sitä oikeasti, vai haluaako sitä vain ku on asioita olemassa?

Anteeksi päivän filosofiannos. :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Onneks on tällainen lyhyt päivä töissä niin saa turhaan kuluttaa aivojaan oleellisuuksiin!

 

Mut mä haluan jonneki katsoo musea ennen joulukuuta :yesey:

vaikka tossa suunnittelinkin helsinki-tallinna-riika-hampuri museviikon itselleni eilen :chuckle:

 

Haluaako sitä oikeasti, vai haluaako sitä vain ku on asioita olemassa?

Anteeksi päivän filosofiannos. :facepalm:

 

Awwww no jos on rahaa ja halua matkustella ja nähdä muailmaa niin mikäs siinä :chuckle:

 

Toi on erittäin hyvä kysymys :yesey:

 

Mulla oli niin hassu olo aamulla herätessä. Piti oikein kelata, että kuvittelinko vain koko kiertueilmoituksen vai tapahtuiko se oikeasti :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Awwww no jos on rahaa ja halua matkustella ja nähdä muailmaa niin mikäs siinä :chuckle:

 

Toi on erittäin hyvä kysymys :yesey:

 

Mulla oli niin hassu olo aamulla herätessä. Piti oikein kelata, että kuvittelinko vain koko kiertueilmoituksen vai tapahtuiko se oikeasti :LOL:

 

Niin halua ainakin, ja rahaa suhteellisesti, mut aika onkin sit toinen juttu.

 

Haha sama, mulla oli kyllä kumman krapulainen olo. (poaitsi että mulle ei tuu krapulaa, mutta sellainen kummallinen tokkura...) Otan asiat nyt liian raskaasti :chuckle:

JA aamulla iskä soitti ja kysys et noh oletkos Musea menossa katsomaan, ja awww nauratti

 

Eiks vaan et töihin keskittyy paremmin, kun on jatkuvasti pieni breikki internetissä. Toisaalta ei oo pal töitäkään mut :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

a9ae5e38.gif

 

Mutta Emppuuuuuuuuuuuu. :supersad: :'(

N'awwwww mutta pidä sinäkin hauskaa ja _NAUTI_ elämästä!! :awesome: Ja räpsi tsiljoona kuvaa ja pistä feispuukkiin niin ainakin mä saan itkeä kateudesta :yesey:

Ei mua ton keikan missaamine oikeestaa edes harmita... Nyt sit vaa viimeistää saan kuopata kaikki haaveet minkäämuotosesta miitistä/kolopileilystä enne lähtöö. :shifty:

 

Mut hengessä mukana! :yesey:

 

Arvostan kaikkia kolocomebackeja kovasti mut pittää varmaa ite taas vähä vierottua hetkeks, ugh! En haluu mittää secondhand lipunhankintastressiä :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ei mua ton keikan missaamine oikeestaa edes harmita... Nyt sit vaa viimeistää saan kuopata kaikki haaveet minkäämuotosesta miitistä/kolopileilystä enne lähtöö. :shifty:

 

Mut hengessä mukana! :yesey:

 

Arvostan kaikkia kolocomebackeja kovasti mut pittää varmaa ite taas vähä vierottua hetkeks, ugh! En haluu mittää secondhand lipunhankintastressiä :LOL:

 

awww miitit ja kolopileilyt oisi kyl kiva minusta :yesey: mut niin ehkä ne jää ku sit o tollainen syksy yhteenkoonti

 

Jaaah awwwwwwwwwh!

 

 

 

Lekmanin Jenskin tulloo suomeen :awesome:

Link to comment
Share on other sites

ihan kauhee päänsärky kokopäivän koska muse. :'( tämmöst tulee olemaan sit ainaki ens torstaihi asti. varmaan vielä pitempäänki koska niitten lontoolippujen kans menee jotain pieleen ja määhän en lepää ennenku saan ne. :facepalm:

 

plus 90 punnan sähkölasku en arvosta. :noey:

Link to comment
Share on other sites

ihan kauhee päänsärky kokopäivän koska muse. :'( tämmöst tulee olemaan sit ainaki ens torstaihi asti. varmaan vielä pitempäänki koska niitten lontoolippujen kans menee jotain pieleen ja määhän en lepää ennenku saan ne. :facepalm:

 

plus 90 punnan sähkölasku en arvosta. :noey:

 

:kiss: voi ei säryille ja rahanmenolle.

ja jos ei menekään mikään pieleen? :yesey: /positiivinen ajattelu

Link to comment
Share on other sites

mikäs mikäs on latvian tuol lippupalvelussa toi Sales start at 12.06.2012 10:00

25.00 - 45.00 LVL :shifty:

 

tuol näyttää myös olevan kans printtilippuvaihtoehto.

 

häiritsee ku joissain nois ei oo linkkiä ollenkaan nois keikoissa vaikka lukee että osta tosta from the link below. :erm: vai oonks vaan sokee.

Link to comment
Share on other sites

mikäs mikäs on latvian tuol lippupalvelussa toi Sales start at 12.06.2012 10:00

25.00 - 45.00 LVL :shifty:

 

tuol näyttää myös olevan kans printtilippuvaihtoehto.

 

häiritsee ku joissain nois ei oo linkkiä ollenkaan nois keikoissa vaikka lukee että osta tosta from the link below. :erm: vai oonks vaan sokee.

 

noh onpas se jänskättävää! niinpä tuol sivul tosiaan lukkee hmmmmm! ja musta on myös jännittävää et tuo 25 on se seisomapaikan hinta. Ja sellainen printtilippu oisi kyl kätevä asia :yesey:

 

mistä sieltä puuttuu linkki?

 

edit tuo tallinnan keikka on kyl hassusti ku siin o vai toi disabled linkki? mut sit en tiedä, paitsi jos sielt hakee muse tulee vaan se rigan keikka.wtf

Link to comment
Share on other sites

noh onpas se jänskättävää! niinpä tuol sivul tosiaan lukkee hmmmmm! ja musta on myös jännittävää et tuo 25 on se seisomapaikan hinta. Ja sellainen printtilippu oisi kyl kätevä asia :yesey:

 

mistä sieltä puuttuu linkki?

 

helsinki ja tallinnaa en löydä. :facepalm:

 

joo viimekski oli 35 latia istumapaikat ja 25 kenttä ja sitä vähä lollailtiin sillon et joo. no mut ei saanu muita niin minkäs sille mahtaa.

 

mua hihityttää kun stalkkasin tota suomenkeikkathreadia ja siellä mainittiin meiän bliss pl0x! :happy:

Link to comment
Share on other sites

helsinki ja tallinnaa en löydä. :facepalm:

 

joo viimekski oli 35 latia istumapaikat ja 25 kenttä ja sitä vähä lollailtiin sillon et joo. no mut ei saanu muita niin minkäs sille mahtaa.

 

mua hihityttää kun stalkkasin tota suomenkeikkathreadia ja siellä mainittiin meiän bliss pl0x! :happy:

 

eikö helsingilläkään ole hmmmmhhhmm

 

minäkin stalkkasin ja meinasin saman tulla kertomaan :chuckle::happy:

Link to comment
Share on other sites

iltaa tyhjään koloon :yesey:

 

aww huomasin kans päivällä sen lakanajutun :awesome:

 

lollers ku muistin tässä just koulun olemassaolon ja tajusin että mulla ei oo harmainta aavistusta millon koeviikot yms yms on nii eiköhä sellanen satu just johonki hyvään vaiheeseen :facepalm:

 

kah ei ollukaa tyhjä kolo mut nyt taas on :LOL:

Link to comment
Share on other sites

hmm mää en tiedä must tuntuu et noi viron ja latvian lippupalvelut on jotenki samaa ku nyt ku yritän tehä accounttia tonne niin toi osote on piletilevi.ee :shifty:

mut jooh niin mä kans meinasin et niis o varmaa jotain samaa :yesey:

 

mä tein accountin sinne viron asiaan, mut sinne ticketpro sivulle, etten tiedä miten se nyt meinaa et onks ne liput sielt sit myynnis vai...

Link to comment
Share on other sites

iltaa tyhjään koloon :yesey:

 

aww huomasin kans päivällä sen lakanajutun :awesome:

 

lollers ku muistin tässä just koulun olemassaolon ja tajusin että mulla ei oo harmainta aavistusta millon koeviikot yms yms on nii eiköhä sellanen satu just johonki hyvään vaiheeseen :facepalm:

 

kah ei ollukaa tyhjä kolo mut nyt taas on :LOL:

 

:chuckle: tyhjälle.

 

noh mutta sellaiset koeviikot jotenkin siin suttaantuu? :yesey:

 

joo ja piti kans sanoo ulpuskaaa et tehdää vaan sellainen jako :yesey: :yesey:

 

miten se hampuri :shifty:

Link to comment
Share on other sites

helsinki ja tallinnaa en löydä. :facepalm:

 

joo viimekski oli 35 latia istumapaikat ja 25 kenttä ja sitä vähä lollailtiin sillon et joo. no mut ei saanu muita niin minkäs sille mahtaa.

 

mua hihityttää kun stalkkasin tota suomenkeikkathreadia ja siellä mainittiin meiän bliss pl0x! :happy:

 

Awwwww, I'm so pwoud :happy:

 

mulla on jossain koneen kätköissä tallella, kun me tehtiin se mikälie the bloody messageboard finnish division was here -lakana. Good times :yesey:

 

Lakanoiden tekeminen on kyllä kivaa, mutta en tiiä onko nyt mitään intoa tehdä. Mulla ei toisaalta oo mitään hinkua änkeä sinne eturiviin (varsinki kun onnistumismahdollisuudet ja fiilikset siinä vaiheessa on aika olemattomat)

Mut toisaalta oishan se nyt siistiä nähdä kaikki lavan tapahtumat eikä vaan ihmisten takaraivoja :chuckle:

 

Mä ootan kyllä ensin sen levyn ulostautumista ja ekojen keikkojen settilistoja ennen kuin rupeen mitään lakanantekoa ees harkitsemaan

Link to comment
Share on other sites

:chuckle: tyhjälle.

 

noh mutta sellaiset koeviikot jotenkin siin suttaantuu? :yesey:

 

joo ja piti kans sanoo ulpuskaaa et tehdää vaan sellainen jako :yesey: :yesey:

 

miten se hampuri :shifty:

 

NIIN hampuripampuri. hmm mun pitäisi säätää amsterdam ja antwerp nyt kanssa (oonkai sit sinnekki menossa :LOL:) jjjjja mul on kyllä yks kaveri ens viikol käymässä joka on kanssa tulossa kait niille kolmel viimesel keikal ja laitoin sille jo viestin et jos se ei torstaina kovin aikasin lähde niin vois auttaa joittenki lippujen kanssa. :facepalm: et jos se diilais noitten hollanti/belgiajuttujjen kanssa niin voisin ite ehkä yrittää sitä hampuria MUTTA sit on tietty mahollisuus jos steffi ja niitten porukka haluis ostaa kaks ylimääräst lippua tai jotain en tiedä must tuntuu et oon nakittanu varmaan kaikki mun liput muille ostettavaks :LOL::facepalm: jjjooo lol äää en tiedä. tartten nyt vähän vastauksia ihmisiltä.

Link to comment
Share on other sites

sitähän minäkin että mitä sitä suotta opiskelusta ressaamaan :yesey:

 

....lippujenostopaniicci on paljon kivempi :awesome:

 

kokeet voi aina uusia. :yesey:

 

ja kunnon rintamamieheksi mitään kouluja tartte käydä. :yesey:

 

 

joo mun ei pitäisi puhua mistään kouluihin ja koulutukseen liittyvästä nuorille ihmisille joilla vielä tulevaisuus edessään ja niin. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...