Jump to content

Recommended Posts

Big news, kom ik ook nog eens uit mijn hol, haha.

 

17 December treedt Muse op in Ziggo Dome in Amsterdam (why?)

 

Iemand die gaat?

 

Sla het dit jaar maar over, pre-sale begint volgende week, no way dat ik €55 euro heb voor volgende week, op een maandag zit ik weer op school in Eindhoven, and god knows hoe het er dan aan toe gaat.. :(:(

Link to comment
Share on other sites

Ik lurk hier al een behoorlijke tijd, toch maar even een account aangemaakt hier.

Dus hallo dan maar!

 

Ik ga mijn best doen om kaartjes te krijgen voor Muse in Amsterdam, ben er nog steeds niet overheen dat ik niet naar de gig in Nijmegen kon.

Link to comment
Share on other sites

Leuk dat ze weer gaan optreden enzo, alleen kut dat het op een dinsdag is :(. En ik moet ff kijken wie ik nog meer ga regelen aangezien m'n vrienden allemaal zeer arme student zijn en ik zo'n beetje de enige ben met geld :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ik bedoel meer: waarom zou je naar Antwerpen gaan als je ook naar Amsterdam kan?

 

omdat ik 2 dagen later verjaar en blijkbaar dat gevierd wordt op den 18de int sportpaleis. Ik ga zo hard naar huis kruipen dan :p

Link to comment
Share on other sites

Leuk dat ze weer gaan optreden enzo, alleen kut dat het op een dinsdag is :(. En ik moet ff kijken wie ik nog meer ga regelen aangezien m'n vrienden allemaal zeer arme student zijn en ik zo'n beetje de enige ben met geld :LOL:

 

Aanmeldingen voor "Go gig with Lux" zijn open. Gelieve een foto op paspoort formaat, een full bodyshot en een klein betoog waarom we jou moeten kiezen opsturen via PM.

Over deze wedstrijd wordt niet gecorrespondeerd.

Link to comment
Share on other sites

Omdat Antwerpwen de laatste dag van de tour is (waarschijnlijk) en daarom beter is :p

 

helemaal juist. Moeten trouwens de crazy fans (hun woorden, niet die van mij; maar daarom niet minder waar) niet afspreken in Antwerpen dan?

Link to comment
Share on other sites

Aanmeldingen voor "Go gig with Lux" zijn open. Gelieve een foto op paspoort formaat, een full bodyshot en een klein betoog waarom we jou moeten kiezen opsturen via PM.

Over deze wedstrijd wordt niet gecorrespondeerd.

Waar gaat dit over en wat heeft dit met mij te maken?:p

Omdat Antwerpwen de laatste dag van de tour is (waarschijnlijk) en daarom beter is :p

Ja goed punt, maar Amsterdam is de 1 na laatste dus wellicht gebruiken ze die als repetitie voor een eventueel oud nummer :ninja:

Link to comment
Share on other sites

helemaal juist. Moeten trouwens de crazy fans (hun woorden, niet die van mij; maar daarom niet minder waar) niet afspreken in Antwerpen dan?

Hopelijk niet zeg, laten we het een beetje normaal houden in Anvers :pope:

Waar gaat dit over en wat heeft dit met mij te maken?:p

 

Ja goed punt, maar Amsterdam is de 1 na laatste dus wellicht gebruiken ze die als repetitie voor een eventueel oud nummer :ninja:

 

Grap valt dood :(

 

Ha, hahahahah

Link to comment
Share on other sites

Hopelijk niet zeg, laten we het een beetje normaal houden in Anvers :pope:

 

 

Grap valt dood :(

 

Ha, hahahahah

 

Oh, sorry :(

 

Ik mag hopen toch? Haha.

Ik ben in de vorige tour ook naar Antwerpen gegaan, maar dat was meer omdat ik obsessed was met Muse en ik ze gewoon 2x wilde zien :facepalm:

Ik weet niet, als ik ergens anders ben dan in Nederland vind ik het toch minder leuk. Dan heb ik toch meer het gevoel alsof ze er voor (in dit geval) de Belgen zijn en ik er niet hoor te zijn of zo.

Link to comment
Share on other sites

Oh, sorry :(

 

Ik mag hopen toch? Haha.

Ik ben in de vorige tour ook naar Antwerpen gegaan, maar dat was meer omdat ik obsessed was met Muse en ik ze gewoon 2x wilde zien :facepalm:

Ik weet niet, als ik ergens anders ben dan in Nederland vind ik het toch minder leuk. Dan heb ik toch meer het gevoel alsof ze er voor (in dit geval) de Belgen zijn en ik er niet hoor te zijn of zo.

 

s'ok :(

 

Wha? :LOL: Nou dat heb ik echt niet hoor :LOL: En Nederlanders zijn heel onbeleefd ook :noey:

 

Inge, ik heb bijles vlaams nodig voordag ze mij allemaal uitlachen en aanwijzen als hollander :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...