Jump to content

Recommended Posts

Muse staat idd ieder jaar op dat Pinkpoplijstje en hoewel ze er vaak gestaan hebben, niet zovaak als dat ze hoog in die lijst hebben gestaan idd. Op zich stonden ze in 2006 wel op een aantal festivals voordat BHaR uitkwam, maar volgens mij stonden ze bijv. op Werchter een week voor het album uitkwam.

Als ze pas net zijn begonnen met opnemen kan dat nog wel ff duren, dus PP berwijfel ik. Misschien wel Werchter, Pukkelpop of Lowlands? *fingers crossed* :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ja weet dat ze op werchter voor het uitkomen van album er stonden. Was ook alleen naar aanleiding van een interview met Chris waarin hij zei geen materiaal te spelen te willen spelen dat nog niet uit is (was iets voor Reading & Leeds dus het speculeren dat ze een nieuw nummer hield toen op)

 

oh jottem! Speculatie! Ik krijg nu al braaknijgingen... Maar misschien is dat ook omdat ik een beetje aangeschoten ben omdat ik ladie's night had en ook al de hele avond kaas en chocola loop te vreten. ;)

IIg ik vond het wel leuk dat ze op bijv PP2002 verschillende tracks van Absolution speelden ruim een jaar voordat het album uitkwam. Maar dat zullen ze nu niet meer doen, want dan hadden we het idd op Reading en Leeds al wel gehoord... Werchter was idd vlak voor BHaR, maar toen was alles al af en lag waarschijnlijk al klaar bij de platenzaak.... Zou leuk zijn als ze op die manier ook op PP2012 zouden staan, maar ik heb meer hoop gevestigd op festivals later in de zomer.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik ben toen vorig jaar een dag naar Werchter gegaan voor Muse. Zonde van die 80 euro. Niet voor Muse, maar voor het lange wachten én toen het eindelijk zover was al het gedoe wat eromheen gebeurde met de personen waar ik mee was, konden zij niks aan doen helaas maar dat was wel vet balen, dus als Myooze op PP gaat komen en de rest bagger is dan ga ik nog wel zien of ik ga...

Link to comment
Share on other sites

Na zes jaar lang spammen over Kane hebben we dan eindelijk een nieuwe thread!

 

Fail list:

€ngel 1,375

Luxemburger Queen 1,130

ok_computer 1,027

Elouan 1,026

Nincy Face 850

AbigailMassacre 697

BabyBliss 687

incubism 489

Silver Lizzy 356

 

Woei! Kom je hier tijden niet, sta je toch nog op de fail list (bovenaan ook!)! Yessssss! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...