Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

oh I see, dutch in some parts and french in some, well I`m happy you speak dutch, I hated french in school, never was really good in it, now I have spanish, thats much better and easier to pronounce for me :)

 

Ooooooooh but I ahte French too, I totally suck at it.

I do know a bit german, a bit italian, a bit swedish too tho :p

But only just a bit the starting stuff of it. I want to learn Swedish more and more tho.

Link to comment
Share on other sites

indeed :)

 

maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel vrij fier ben op mijn vlaams en mijn gebrekkig aalsters desalnietemin da ik graag zweeds zou leren....

 

 

 

over die meet: lijn, ik ben akkoord Gent is the place to be. anders moeten we met zen allen naar stubru.uit gaan in de vooruit. soulwax komt... :)

 

 

 

 

http://intoilsjters.syn3.net/

Link to comment
Share on other sites

VRIJDAG 4 MAART

 

Op vrijdag zijn er concerten met DAAN, STIJN, ULTRASONIC 7, SWEET COFFEE, BOLCHI, DE LA VEGA en dj-sets van THE GLIMMERS en 2MANYDJ'S.

 

Drum'n'bass "all in your face" wordt je op een bedje van spijkers en veren geserveerd door BAD COMPANY en onze eigen drum'n'bass dj's MURDOCK, BREKBIT en LADY VORTEX.

 

Verder heel wat hiphop op vrijdag, met STONES THROW PACKAGE featuring Oh No, Wildchild & Percee P., OPGEZWOLLE featuring Kubus, Duvel en Jawat, en natuurlijk onze eigen hiphop dj's GUS, LEFTO, TLP en DORS.

 

 

Daan aan het werk !

 

 

ZATERDAG 5 MAART

 

Zaterdag blazen we je gewoon van je sokken met SOULWAX, A BRAND, SILVERENE, MONZA, SATTELITE CITY en THE KIDS.

 

SARAH BETTENS zakt die avond ook speciaal af naar Belgi en onze favoriete Belgische Puertoricaan GABRIEL RIOS hoeft zijn deur maar uit te stappen om er een dik feestje van te maken.

 

Verder ook nog STASH, TOM HELSEN en onze eigen Comabox-samensteller STYROFOAM, die zeker nog met Dieter Sermeus van THE GO FIND op het podium zal verzeild raken.

 

 

Heb je al tickets? Waarop wacht je dan???

 

STUBRUPUNTUIT op 4 en 5 maart, in de Vooruit in Gent.

 

Tickets :: 20 euro/dag (exclusief reservatie- en portkosten)

Te koop in :: Vooruit of Fnac

 

EN ER VOLGEN NOG NAMEN !!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...