Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Selecteert u eens mijn tekst, aub? :cool:

 

Daarom kon ik het niet nalaten ;)

 

Van dale is geen 'nederlandse site' hoor, er bestaat niet zoiets als een apart 'vlaams' woordenboek, vlaamse woorden zijn in de van dale opgenomen, bij mijn studie ben ik zelfs verplicht deze te gebruiken :)

Link to comment
Share on other sites

pff hebben ze vast veranderd...

 

Welnee, die domme hollanders snappen t gwoon nie :p

 

Oooh, echt, godver, kom k net thuis, kan sleutels niet vinden op gebruikelijke plaats, dacht echt dak ze kwijt was, hele huis wakker geschreeuw, vervolgens hele huis op z'n kop gezet en binnenstebuiten gekeerd naar sleutels (voordeur thuis en 2 sleutels van kot), blijken ze bij vriendin uit jas te zijn gevallen :s sta je dan met je alcoholhoofd. :s

Link to comment
Share on other sites

We gaan de Belgische Musers nog maar eens vooraan plaatsen, se... Hiermede...

 

Voor de rest heb ik absoluut niets te melden. Behalve misschien dit: Elouan, gij zuipschuit!

 

Zo... Dat was leuk... :happy:

 

:stunned:

 

Wacht maar, ik zal belgie weer ns onveilig maken, dinsdag thermals in hof ter lo a'pen en woensdag mando diao in rotonde brussels, dan piepen jullie wel anders :p

Link to comment
Share on other sites

:stunned:

 

Wacht maar, ik zal belgie weer ns onveilig maken, dinsdag thermals in hof ter lo a'pen en woensdag mando diao in rotonde brussels, dan piepen jullie wel anders :p

Jullie??? Wie zijn dat dan? Je bedoelt toch "jullie Belgen" niet! Zeker niet na jouw smeekbede om erbij te mogen horen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...