Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

jezus maria jozef! ik heb dringend nood aan internet op mijn kot! ik kan helemaal niet meer mee!

 

korte resumé voor de kotstudenten in hunnen blok misschien?

 

...

 

Heb jij geen examens? Kun je niet op school? Ik mag het ook niet, maar ik doe het gewoon :p

Link to comment
Share on other sites

:LOL:

 

Lenny, blok is wat vooraf gaat op de examens ;) periode die ge krijgt om te studeren, dus kdenk da ze ook examens heeft :p

 

 

 

korte samenvatting voor musewax: der zitte veel antwerpenaren opt mb, ook mensen van oost-vlaanderen en wss west-vlaanderen en belgen in luxemburg en zo...

 

voor de rest is er nog ni te veel nuttigs gezegd (sorry manne maar tis waar!)

en tis net geëindigd in ne groepsknuf! DUS! ....

 

 

*GROEPSKNUUUUUUUUUF* :D

Link to comment
Share on other sites

lenny, ik blok op mijn kot... ik heb dan ook nie echt blok, ik heb 2dagen en dan examen dan 2dagen en nog een examen en dan gewoon weer les.

dus ik ga naar mijn kot voor 't gemak. kan daar ook rustiger doorwerken dan thuis waar mijn broer en zus hun kindjes rond mijn kop komen zagen: "tante néné! kom spelen!"

 

dankje lieve voor de resumé :)

Link to comment
Share on other sites

lenny, ik blok op mijn kot... ik heb dan ook nie echt blok, ik heb 2dagen en dan examen dan 2dagen en nog een examen en dan gewoon weer les.

dus ik ga naar mijn kot voor 't gemak. kan daar ook rustiger doorwerken dan thuis waar mijn broer en zus hun kindjes rond mijn kop komen zagen: "tante néné! kom spelen!"

 

dankje lieve voor de resumé :)

 

nene? Ooh, ben jij dat in mijn lijst! Ik vroeg t me al af.

 

Wat sneu, ik heb n week blokweek, 2 weken 4 examens, en dan weer 2 weken vakantie :p

Link to comment
Share on other sites

als jullie een datum zeggen waarop ik kan ja, maar kan ook niet zeggen wanneer ik zal kunnen en wanneer niet want ik heb wel nog wat weekends vrij maar mss heb ik tegen dan al hopen schoolwerk.. 't is nu wel mn laatste kans om uit het middelbaar te grake dus kmoet wel mn best doen!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...