Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

De (meeste) hollandertjes kennen geen krokusvakantie, voor (de meeste onder) hen is dat de carnavalsvakantie :)

 

Das ook gek. Mijn posts zijn ineens weg, weet zeker dat ik hierop gereageerd had 2 dagen geleden. En niet alleen deze post. Raar.

 

Maar wak dus wilde zeggen; das alleen in t zuiden, daarboven kennen ze geen carnaval en is het wel krokus/voorjaarsvakantie ;) voor het overgrote deel eigenlijk.

Link to comment
Share on other sites

Lenny, Ik heb dat ook soms, dat mn posts zomaar verdwijnen. Ik ben blij dat ik niet de enige ben Pfew.

 

Ik kan de laatste week van februari niet, er is dan Greet-week. Greetje heeft gedaan met haar examens dan, en ik heb beloofd haar de hele week te verrassen met leuke dingen enzo. Sorry.

Dan ook komt Joeri in ons boerengat optreden, mag ik absoluut niet missen hebben ze me verteld.

 

In maart ga ik waarschijnlijk een paar dagen naar Londen en ik heb dus geld nodig voor mn reis en het concert dat ik ga bezoeken. Dus mja, ik weet niet of ik er zal bij zijn.

Link to comment
Share on other sites

Das ook gek. Mijn posts zijn ineens weg, weet zeker dat ik hierop gereageerd had 2 dagen geleden. En niet alleen deze post. Raar.

 

Maar wak dus wilde zeggen; das alleen in t zuiden, daarboven kennen ze geen carnaval en is het wel krokus/voorjaarsvakantie ;) voor het overgrote deel eigenlijk.

Ohh, dat wist ik niet. Ik dacht dat de meeste nederlanders dat niet kenden aangezien ik eens 'krokusvakantie' zei tegen een aantal nederlanders een tijdje geleden en ze hadden echt geen idee over welke vakantie ik het had... :rolleyes:

 

Dat van die verdwenen posts zou wel eens kunnen liggen aan al dat geupdate heir met de software, er zijn onlangs nogal wat nieuwe dingen geinstalleerd hier geloof ik (maar wat er nu precies veranderd is weet ik ook niet).

 

 

Een zondag zou voor mij trouwens niet geweldig uitkomen, tenzij in de vakantie... Ik heb t liever op een zaterdag, dan moet ik ni zo vroeg naar huis..

Link to comment
Share on other sites

Lenny, Ik heb dat ook soms, dat mn posts zomaar verdwijnen. Ik ben blij dat ik niet de enige ben Pfew.

 

Ik kan de laatste week van februari niet, er is dan Greet-week. Greetje heeft gedaan met haar examens dan, en ik heb beloofd haar de hele week te verrassen met leuke dingen enzo. Sorry.

Dan ook komt Joeri in ons boerengat optreden, mag ik absoluut niet missen hebben ze me verteld.

 

In maart ga ik waarschijnlijk een paar dagen naar Londen en ik heb dus geld nodig voor mn reis en het concert dat ik ga bezoeken. Dus mja, ik weet niet of ik er zal bij zijn.

 

ge zijt wel een schone, verdorie verdorie

gaan we meeten gaan we meeten? en dan zegge da ge er mss ni bij kunt zijn

schoon ze schoon :p

Link to comment
Share on other sites

ge zijt wel een schone, verdorie verdorie

gaan we meeten gaan we meeten? en dan zegge da ge er mss ni bij kunt zijn

schoon ze schoon :p

 

maar maar ... :'(

Ik wil er bij zijn, ZUS, ik MOET je weer zien!!!

Maarruh, ja, ik heb het heel druk enzo.

Ennuh, Ik kan moeilijk elke zaterdag vrij vragen he.

Maar voor mij liefst een zaterdag en tijdig laten weten, kan ik eht wel arrangeren.

 

Neen Vincent, op zondag zijn er bijna geen winkels open.

Link to comment
Share on other sites

de belgen hebben het al net zo moeilijk als de hollanders met een datum prikken :rolleyes::LOL:

 

Dat zei ik ook net tegen een meisje die absoluut ook moet komen.

Ik denk dat we dit van jullie geleerd hebben.

 

Maar goed aangezien, ik erover begonnen ben: plaats GENT of ANTWERPEN.

Op zaterdag en ik zal een pol openen met wat datums.

Goed?

Link to comment
Share on other sites

Lenny, Ik heb dat ook soms, dat mn posts zomaar verdwijnen. Ik ben blij dat ik niet de enige ben Pfew.

 

Ik kan de laatste week van februari niet, er is dan Greet-week. Greetje heeft gedaan met haar examens dan, en ik heb beloofd haar de hele week te verrassen met leuke dingen enzo. Sorry.

Dan ook komt Joeri in ons boerengat optreden, mag ik absoluut niet missen hebben ze me verteld.

 

In maart ga ik waarschijnlijk een paar dagen naar Londen en ik heb dus geld nodig voor mn reis en het concert dat ik ga bezoeken. Dus mja, ik weet niet of ik er zal bij zijn.

 

Welk concert? Niet nieuwsgierig hoor, weet graag alles.

Link to comment
Share on other sites

:ohmy::ohmy:

 

 

belgen zijn ook zo makkelijk te beinvloeden :rolleyes:

niet veralgemenen graag :rolleyes:

 

ik ben zonet trouwens nog tot de constatie gekomen dat ik echt niet meer kan.. deze week scouts, week daarna snowboarden, daarna ook, dan 19/2 is een heel druk weekend, het weekend erna zou eventueel nog kunnen, weekend daarna belangrijke vergadering, 2e weekend van maart zou ook mss nog kunnen, dan heb ik wsl een weekend met het scholierenparlement en vertrek ik meteen daarna naar griekenland, weekend nadat ik terug ben ben ik op weekend met mundo loco, dan is de paasvakantie al gedaan en moet ik beginnen blokken en maken dak mn laatste jaar heelhuids doorkom zonder herexamens enzo... bovendien moet ik in de vrije weekends nog rekening houden met opendeurdagen en werken aan mn eindwerken dussss mss kunnen we al een datum vastleggen voor in september? :)

 

ohja in gent dan!!! dan zit ik daar op kot... afterparty @ lijn's :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...