Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Ja, want zelfs als reservebelg gestationneerd in Antwerpen mag je niet komen. Alleen als je een slaapplek beschikbaar stelt :happy:

 

Nou ja, leuk dat je zo'n gedacht van me hebt.

 

Maar kijk, ik heb al genoeg gevraagd voor een meet in belgenland en altijd draait het erop uit dat er niemand van nederland wilt komen.

 

Je doet maar wat je wil hoor. Het is jouw leven.

Link to comment
Share on other sites

Nou ja, leuk dat je zo'n gedacht van me hebt.

 

Maar kijk, ik heb al genoeg gevraagd voor een meet in belgenland en altijd draait het erop uit dat er niemand van nederland wilt komen.

 

Je doet maar wat je wil hoor. Het is jouw leven.

 

:rolleyes: Jezus, wint je niet zo op. De meet voor Amsterdam was in Antwerpen (dat ligt in Belgie) en volgens mij was toen bijna iedereen er.

 

Maar we zullen de meets voortaan helemaal gescheiden houden hoor :rolleyes: Anders krijgt Klaartje weer aanvallen.

 

 

:LOL:

Link to comment
Share on other sites

en zo gaat er natuurlijk nooit een meet komen...

of ie nu belgisch of nederlands is...de gemengde zijn nog steeds het leukste volgens mij.

laat ons ophouden met jullie mogen niet naar daar of wij mogen niet naar ginder, we leven in een vrije wereld, als ik naar een nederlandse meet wil of een nederlander naar een belgische dan doe je dat toch gewoon! het heeft weinig zin om daar zo over te discussieren.

Link to comment
Share on other sites

Heeeeeey, ik ben ook ene Belgische, Antwerpse meer dus :) Ik ben een nichtje van Lieve (Drakijn) en Lieselotte (Belgian Choccy).

En wa is da hier met die Noorderburen van ons, maar zeggen dat ze niet jaloers zijn op de Belgen maar toch altijd in ons Belgisch geboekt threadje zitten, shame on you Dutchies :p

 

Trouwens, Tom, leuk dat je me nog kent :) Ik hoorde van Lijn dat jullie al een aantal keer hadden afgesproken, vraag mij volgende keer ook es mee, ik ben ten slotte ook van Antwerpen! En ik nodig mezelf vooral niet uit :p

Link to comment
Share on other sites

Ik voel me echt ZWAAAAAAAAAR beledigd hoor klaartje! :D

 

Heeeeeey, ik ben ook ene Belgische, Antwerpse meer dus Ik ben een nichtje van Lieve (Drakijn) en Lieselotte (Belgian Choccy).

En wa is da hier met die Noorderburen van ons, maar zeggen dat ze niet jaloers zijn op de Belgen maar toch altijd in ons Belgisch geboekt threadje zitten, shame on you Dutchies

 

Trouwens, Tom, leuk dat je me nog kent Ik hoorde van Lijn dat jullie al een aantal keer hadden afgesproken, vraag mij volgende keer ook es mee, ik ben ten slotte ook van Antwerpen! En ik nodig mezelf vooral niet uit

 

Ik woon ook in Antwerpen dus ik nodig mezelf ook uit :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...