Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Ik heet ni Stijn, maar wel Lars, en ben idd vorig jaar met uw broer gaan snowboarden in Les Deux Alpes (met skikot) :)

Nu ge het zegt, hij heeft dat idd gezegd (nadat hij ontdekt had dat ik nogal redelijk harde freak van Muse zen ;) )van dat zijn zus nogal regelmatig op het forum van Muse zat.

Doet hem zeker de groeten! :)

Link to comment
Share on other sites

Ik heet ni Stijn, maar wel Lars, en ben idd vorig jaar met uw broer gaan snowboarden in Les Deux Alpes (met skikot) :)

Nu ge het zegt, hij heeft dat idd gezegd (nadat hij ontdekt had dat ik nogal redelijk harde freak van Muse zen ;) )van dat zijn zus nogal regelmatig op het forum van Muse zat.

Doet hem zeker de groeten! :)

Aaaahh ja just, Lars, da was het!! Ik weet ni waarom ik mij de naam Stijn herinnerde :LOL:

Maar ik ga hem de komende weken ni meer zien, aangezien hij in Leuven aant blokken is en ik thuis (=in Luxemburg) zit.. Dus de kans is groter da ge hem nog eerder gaat zien als ik! Maar ik zal het doen ;)

Link to comment
Share on other sites

laatste weekend van januari?

 

 

of eind februari, begin maart?

 

voor mij liefst eind februari begin maart omdat als jullie al lekker krokusvakantie hebben, ik nog steeds mag examen doen :indiff:

 

niet te actief zijn in de week é... ik vertrek straks naar mijn kot en zie 't nie zitten om 9pgs posts te lezen volgend weekend.

 

 

noedelzzz

 

 

 

mensen die examens van de week zouden hebben (net als ik)... VEEL SUCCES

die die nog aan 't blokken zijn... VEEL SUCCES

die die moeten gaan werken.... VEEL SUCCES

die die gewoon naar school kunnen... GELUKZAKKEN!

:LOL::LOL::LOL:

 

haha met da probleem heb ik elke week te maken ;):p

en eeums zelf ook veel succes dan é

Link to comment
Share on other sites

Pffft. Idd. Wij zijn trouwens NEDERLANDERS. En wagen jullie het niet in de buurt van de Groenplaats en Nationale straat te komen want daar zijn jullie verbannen! Mij niet uitnodigen, tsssk. En zichzelf wel opdringen voor de Nederlandse meets he! En ik ben goed genoeg als logeeradres, maar als t r op aankomt... :p

 

:'( :'( :'( Dat was heel erg hard.

*verwijdert zich van het board*

Link to comment
Share on other sites

Tom (tis toch Tom he?)! Das keilang geleden!!! Waar hebt ge gezeten jongen?

 

Ik ben (zoals menigeen onder jullie waarschijnlijk al wist of aan mijn nickname had gezien) ook Belgische, en dan wel Vlaamse! Of Antwaarpse...

 

Inderdaad amai da gij da nog weet da kik tom noem.Chapeau!

Kzit wel redelijk veel opt forum mo sinds absolution zitten ier veul zeveraars die ongelooflijk stomme en mottige topics beginne.En ik kom oek van Antwerpen,der zitte der ier wel veel é.

Mor na moetek uwe naam nog rade é,wirdowoezzie was charlotte,waarde gij dan lien?

Link to comment
Share on other sites

neje tommeke, ons chocolatteke is lotte :)

 

seg nederlanders, niks persoonlijks of zo hoor, maar jullie hebben al allerhande persoonlijke discussies in de hallo-thread! ik keiblij "eindelijk een belgenthread" (nationalistisch als ik ben) nu zit dat hier ook al vol hollanders :indiff:

 

ik ben dus ook belg, tis da niemand da hier al weet, en OOST-VLAANDEREN rocks :LOL: ok zo vet nu ook weer niet maar ja, tis omdat het ongeveer het midden is tussen haacht en assebroek dak hier woon :rolleyes:

 

ik wil ook wel meeten maar:

- in januari sta ik elke zaterdag in leiding op de scouts

- in krokus ben ik van 6-13feb gaan snowboarde

- in maart moet ik dringend beginne werke aan mn eindwerk

- eerste week van pasen zit ik in griekenland

- tweede week van pasen & verder moet ik stillekes aan wel es beginne blokke...

maar stel maar ne datum voor kzal dan wel zien of ik iets kan regele in mn drukke agenda *kuch*

 

ahja, mensen met exames: ik snap ulle stress zenne, ma kvin nu ni da ge moet zegge da wij gelukzakke zijn want zo goe heb kik het toch ook ni op school ze!! :rolleyes: maar toch heeeeeeeel veel succes!!!! :) volgend jaar heb ik het ook aan mn been...

Link to comment
Share on other sites

Welnee, dat zouden alleen Belgen denken :p

 

Ja goed, dat telt niet hoor :p

 

Wat wel telt, is dat jullie belgen van ons verwachten dat we jullie het liefst nog persoonlijk uitnodigen voor een Nederlandse meet en nu worden we gewoon keihard buitengesloten! Nee nee, dat kan echt niet door de beugel hoor! ;)

Link to comment
Share on other sites

met alleen belgen moeten we tenminste geen moeite doen om elkaar te verstaan!! enkel klaartje dan mss maar ze kan er ook niet aan doen dat ze van dat boeregat komt.. :p

 

en als we in gent gaan afspreken, alsof veel nederlanders van plan zijn om naar gent te komen... :rolleyes:

nog een beter idee! laten we het in brugge doen!!! dan zijn er zeker geen nederlanders meer! :p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...