Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

ik vind queuen ook wel tof als het met leuke mensen is :) Heb nog lang aangeschoven vr Mika en daar ken ik al een heleboel mensen, is altijd gezellig

Ik zou het in ieder geval niet erg vinden om lang aan te schuiven voor Muse. Maar ik sanp het wel vh sportpaleis, het hangt wel af van de locatie/totaal aantal bezoekers enz

Link to comment
Share on other sites

hangt ook af van hoe ver je moet gaan. Bij mij toch. Als ik ver moet, vertrek ik altijd vroeg. Maar met het sportpaleis... ik woon er zo dicht bij, dat ik altijd nog een hoop dingen doe voor ik vertrek. Ook als ik er moet tappen, ik kom altijd net op tijd.

Link to comment
Share on other sites

Waren er dan zoveel meer camera's dan normaal? Het was mijn 10e op Leeds, maar ze gebruiken voor een normale show al rond de 8 camera's als ik me niet vergis. De grootte van camera's maakt dan wel uit denk ik; als het echt grote waren is het misschien wél opgenomen. Anders waren ze voor de live beelden op de schermen (en daarvan kan BBC hun beelden pakken).

Het was wel een hele ervaring, maar ik vond het niet de beste om bij te zijn. Het was voorspelbaar (zeker het tweede gedeelte), en er miste energie vond ik. Ik denk dat Muse heel terughoudend heeft gespeeld op Leeds.

 

Ze hadden de 360 cameras op het podium.

Ik denk dat ze kei zenuwachtig waren, vooral op Leeds

Link to comment
Share on other sites

Ik tap daar via een vzw, dus ik verdien niets, maar bespaar wel veel. (er zijn echt dingen die ik echt wilde zien, waar ik moet tappen ;)) Via dezelfde vzw werk ik ook op Rock Werchter.

 

das wel tof :)

 

Ik ben dit weekend nr Crammerock geweest, supergoed weer, maar toen het zaterdagnacht begon te regenen en onweren was er toch wat een gespannen sfeer. Ik heb mensen zien wenen en weggaan die wss nr pukkelpop geweest zijn :s Moet zo erg geweest zijn ginder.

Link to comment
Share on other sites

das wel tof :)

 

Ik ben dit weekend nr Crammerock geweest, supergoed weer, maar toen het zaterdagnacht begon te regenen en onweren was er toch wat een gespannen sfeer. Ik heb mensen zien wenen en weggaan die wss nr pukkelpop geweest zijn :s Moet zo erg geweest zijn ginder.

 

Ik moet zeggen dat ik voorlopig ook weer meer "gespannen" ben tijdens een onweer. Zelfs overdag, terwijl ik het vroeger alleen 's nachts niet zo graag had. Maar dat zal weer slijten. Ik heb gelukkig geen doden of gewonden zien liggen, wat voor mij persoonlijk een groot geluk is - naast het feit dat ik sowieso niet gewond ben geraakt.

 

Zoiets heeft dus wel degelijk een impact. En nu lees ik op de koop toe dat de wind snelheden van 170km/u zou gehaald hebben... Stel u voor :/

Link to comment
Share on other sites

Zeg mannekes en vrouwkes :), ik ben nog wat muziek op mijn mp3 aan't zetten. Wil er ook wat meer van Tool opzetten maar er is te veel muziek van hen voorhanden en ik ken natuurlijk niet alles...

 

Zijn er hier grote Tool-fans en zoja, welke liedjes MOET ik gewoon hebben? :)

 

EDIT: andere tips ook welkom trouwens, verras mij!

Link to comment
Share on other sites

Zeg mannekes en vrouwkes :), ik ben nog wat muziek op mijn mp3 aan't zetten. Wil er ook wat meer van Tool opzetten maar er is te veel muziek van hen voorhanden en ik ken natuurlijk niet alles...

 

Zijn er hier grote Tool-fans en zoja, welke liedjes MOET ik gewoon hebben? :)

 

EDIT: andere tips ook welkom trouwens, verras mij!

 

Ik ben geen grote Tool kenner, maar ik hoor veel dat Aenima en 10000 days de beste albums zijn. Ik heb ze ooit gehoord en ze zijn goed, maar ik heb ze zelf niet.

Link to comment
Share on other sites

Ik had vandaag nog de grote shock op werk.

Ik heb een paar weken geleden de foto op het bureaublad van mijn pc aangepast naar één van die welbekende foto's van Tankian en Grohl.

Vraagt vandaag een collega... "Inge, heb jij Tom Cruis nu op je achtergrond"

Wsl wilde ik het niet weten, maar mijn nieuwsgierigheid heeft er na een grote lachbeu toch voor gezorgd dat ik vroeg wie van de 2 hij bedoelde. Nou, hij vind blijkbaar dat Tankian op Tom Cruise lijkt. Vreemd, volgens mij is mijn collega blind.

Heb wel gezegd dat dat een groot compliment is voor Tom Cruise om verward te worden met Tankian, maar dat konden een paar op mijn werk ni helemaal volgen.

Link to comment
Share on other sites

Zeg mannekes en vrouwkes :), ik ben nog wat muziek op mijn mp3 aan't zetten. Wil er ook wat meer van Tool opzetten maar er is te veel muziek van hen voorhanden en ik ken natuurlijk niet alles...

 

Zijn er hier grote Tool-fans en zoja, welke liedjes MOET ik gewoon hebben? :)

 

EDIT: andere tips ook welkom trouwens, verras mij!

 

Dan kan je ook naar "A perfect circle" gaan luisteren! Deels dezelfde artiesten als Tool.

Ik zou ook iedereen Porcupine Tree aanraden :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Nou, hij vind blijkbaar dat Tankian op Tom Cruise lijkt. Vreemd, volgens mij is mijn collega blind.

Heb wel gezegd dat dat een groot compliment is voor Tom Cruise om verward te worden met Tankian, maar dat konden een paar op mijn werk ni helemaal volgen.

 

:pope: Wat een belediging voor de Serj!!!

 

Echt... Ik hoop dat die collega gewoon ongelooflijk sarcastisch was want anders moet die idd stekeblind zijn, lol. Welke foto had ge gezet?

 

Ik zie écht geen enkele gelijkenis... Zelfs geen kleintje. En gelukkig maar, want ik heb een hékel aan Tom Cruise.

 

 

serjmoscow_08.jpgtom_cruise.jpg

 

 

Dan kan je ook naar "A perfect circle" gaan luisteren! Deels dezelfde artiesten als Tool.

Ik zou ook iedereen Porcupine Tree aanraden :yesey:

 

Tof, twee goeie tips! Bedankt, beiden worden uitgebreid getest en hopelijk ook goedgekeurd :)

Link to comment
Share on other sites

den deze:

 

http://www.life.com/image/76620913

 

Dus geen idee waar hij het haalt. Ik ben ook geen Tom Cruise liefhebber. En Tom Cruise is lelijk!!

Maar hij heeft geen flauw benul wie Serj Tankian is, Hell, hij weet niet eens wie Dave Grohl is.

Tsss, en dat zijn dan collega's van me. Chance da er af en toe nog nieuwen beginnen die nog wel wat van goeie rock afweten.

Link to comment
Share on other sites

Wil je trouwens de verhoudingen in je foto's omdraaien... zo'n grote Tom Cruise... word ik niet echt goed van. Liever grote Serj Tankian!! :D

 

Lol!

 

Laten we ons troosten met het feit dat in het échte leven, de Serj alvast ne kop groter is dan Tommeke Kruis! :LOL:

Link to comment
Share on other sites

den deze:

 

http://www.life.com/image/76620913

 

Dus geen idee waar hij het haalt. Ik ben ook geen Tom Cruise liefhebber. En Tom Cruise is lelijk!!

Maar hij heeft geen flauw benul wie Serj Tankian is, Hell, hij weet niet eens wie Dave Grohl is.

Tsss, en dat zijn dan collega's van me. Chance da er af en toe nog nieuwen beginnen die nog wel wat van goeie rock afweten.

 

Met het risico om hier afgemaakt te worden, ik denk dat ongeoefende ogen zich wel kunnen verwarren tussen Tom Cruise en Dave Grohl op deze foto. Ik zou het nu zelf niet direct zeggen, maar als je van ver kijkt en Dave Grohl niet kent, kan ik er misschien wel inkomen :p

Link to comment
Share on other sites

Ik maak je ni af hoor. Zolang je maar niet zegt dat Tom Cruise knapper en cooler is dan Grohl.

 

maar op werk, ik was al verward. Van de 2 lijkt Tankian nog het minst op Tom Cruise. En toch waren ze zelfs de mond van hem aant afdekken om te laten zien dat hij er toch op lijkt. Ik zie het nog steeds helemaal niet.

Link to comment
Share on other sites

idd, ik ga me niet verdiepen in het brein van mijn tomorrowland-liefhebbende collega's. God weet wat je daar tegenkomt :eek:

 

Pffff, moe... doodop... nood aan weekend. Nu nog een plan bedenken voor het weekend. Iemand inspiratie??

 

Urgh, Tomorrowland-mannekes :rolleyes: Tot zover mijn geheel ondoordachte en bevooroordeelde opmerking voor vandaag!

 

Ik ben ook erg moe, maar mijn ogen voelen "raar", ik hoop dat er niets aan't broeden is. 't Is nu toch al érg lang geleden dat ik nog ziek of verkouden ben geweest: de laatste échte verkoudheid dateert al van de laatste Pukkelpopdag vorig jaar... Wat een moment om ziek te worden, ik was een wrak, het was heet, heb de hele dag paracetamol lopen slikken in de hoop het toch nog tot 17u45 te trekken voor Serj Tankian :facepalm:

 

Tips voor het weekend: geen idee. Er is een indie-feestje in Brussel, maar voor jou is dat al een stukje rijden natuurlijk.

Link to comment
Share on other sites

mmm Brussel :stunned:

Eej, volgende week zaterdag is het de Afrekening in Ekeren. Die is geweldig. Da begint legendarisch te worden. Daar komen nog steeds dezelfde mensen als 10 jaar geleden en nog steeds dezelfde muziek als 10 jaar geleden. Is ook nog steeds één van de grootsten.

Allemaal langskomen!!! Al is dat voor sommigen wsl ook wa ver?!

Link to comment
Share on other sites

Voor mij is Ekeren idd ver. Ik zie dat het niet zo ver van Kappellen is en daar hebben we laatst meer dan een uur over gedaan om iemand te bezoeken...

 

En, laat je niets wijsmaken over Brussel. Het is er niet slechter dan Antwerpen, Mechelen,... Feiten in bepaalde buurten worden genegeerd, maar al de rest wordt zwaar opgeblazen. Ik ga erg vaak uit in Brussel en er is mij nog nooit iets overkomen. De cafés zitten er evenzeer vol studenten.

 

Eén keer is de autoruit ingeslagen, en dat was dan niet eens in het centrum maar juist in een sjiekere, dure buurt van Brussel. Het is overigens iets dat overàl gebeurt, iemand moet toen gezien hebben dat ik mjn (lege) handtas in de koffer legde alvorens weg te stappen. Ik had snel mijn geld en gsm etc overgezet in een klein tasje, heb de grote handtas weggelegd in de koffer, en toen we terugkwamen was de achterruit ingegooid, de hoedenplank losgemaakt en waren mijn handtas + de rugzak van mijn vriend weg :mad:

 

Maar dus nogmaals: dit is niet iets dat men aan Brussel moet toeschrijven, het gebeurt evenzeer "op den buiten".

Link to comment
Share on other sites

Net zoals Brussel en Antwerpen en veel andere steden (ook in het buitenland), kent ook Mechelen wel zijn buurten waar je beter niet te vaak komt na het donker.

 

Maar voor het overige helemaal akkoord met jou Sofie: één van de grootste problemen zijn de bomma's (en ook de jongere, onwetende mensen) die niet meer buiten durven nadat de winkels gesloten zijn, ook al weten ze zelf niet waarom. Sommige mensen denken dat steden sowieso slecht zijn, en dat daar systematisch wordt gemoord, gestolen, mishandeld,... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ow, ik had nog niet aan de criminaliteit gedacht. Ik ben opgegroeid in Antwerpen en heb 3 jaar in Johannesburg gewoond en ik leef nog.

Het ging er meer om dat de mensen daar standaard enkel Frans of Engels tegen mij spreken. Waar is het Nederlands gebleven? Jammer:(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...