Jump to content

Recommended Posts

sun netti ...miten joku verkko voi vaan huonontua siinä :supersad: ei oo reiluu

 

ahistaa huomenna mennä juttelee sen proffan kans ku pitäiskö olla aikusien -edustava ja en tiedä mitä laitan päälle. first things first

ei kaikenmaailman lapuil niin vbäliä

 

mää en tiedä voiko plokkautua se signaali jotenkin kun on seinää ja ovea tuossa, äsken kokeilin tos ihan oven ulkopuolella ja on täydellinen!

onko olemassa jotain sellasta palikkaa jotain lisäpalikkaa jonka vois tunkea johonkin kohtaan joka nappais siit modeemista/reitittimestä/mikä onkaan signaaleja ja sit kuljettaa niitä eteenpäin minun koneeseeni? :erm: tohon tähän yläkerran käytävään ku johonki laittais.

onko sellaisia ja en edes tiedä miksi niitä kutsuttaisi. apua jotain teknistä tukea nyt, hello it have you tried turning it off and on again.

 

laita jotain semiedustavaa, ei liian virallista. :yesey: tai en tiedä täytyykö tollaisiin tilanteisiin olla. :chuckle:

 

ja liina öitä! :kiss:

Link to comment
Share on other sites

:LOL: :LOL: :LOL:

 

Pakko nuq, on ollut niin rancca päivä ku pitkästä aikaa on ollut oikeen töitä! Öitä. :kiss:

 

Ja Ulpu: otan osaa. :noey:

 

edit, ja Minna, tsemppiä siihen tapaamiseen! :happy:

 

Nuku hyvin! :kiss: ja kiitos

mää en tiedä voiko plokkautua se signaali jotenkin kun on seinää ja ovea tuossa, äsken kokeilin tos ihan oven ulkopuolella ja on täydellinen!

onko olemassa jotain sellasta palikkaa jotain lisäpalikkaa jonka vois tunkea johonkin kohtaan joka nappais siit modeemista/reitittimestä/mikä onkaan signaaleja ja sit kuljettaa niitä eteenpäin minun koneeseeni? :erm: tohon tähän yläkerran käytävään ku johonki laittais.

onko sellaisia ja en edes tiedä miksi niitä kutsuttaisi. apua jotain teknistä tukea nyt, hello it have you tried turning it off and on again.

 

laita jotain semiedustavaa, ei liian virallista. :yesey: tai en tiedä täytyykö tollaisiin tilanteisiin olla. :chuckle:

 

ja liina öitä! :kiss:

 

mä en tajua tollaisista mitään oikeasti ...koska siis toi have you tried turning it off and on agian on mun it-neuvot KAIKILLE!. missä se modeemifyysisesti hengaa, ku aattelisi et sellaisen verkko nyt pääsis ihan mistä vaan mut ei kai sit jos se jo oveen tyssää???

 

ja joo en tieäd kans mut en halua näyttää tyhmältä jos se sit sanoo ettei ne haluukaan mua :chuckle: ja jotain mut silti jänskää mut "keksin" mitä laitan päälle. en tiedä edustavuudesta, mut ei ainakaan liian virallista mut ei ainakaan liian blöh

Link to comment
Share on other sites

Nuku hyvin! :kiss: ja kiitos

 

 

mä en tajua tollaisista mitään oikeasti ...koska siis toi have you tried turning it off and on agian on mun it-neuvot KAIKILLE!. missä se modeemifyysisesti hengaa, ku aattelisi et sellaisen verkko nyt pääsis ihan mistä vaan mut ei kai sit jos se jo oveen tyssää???

 

ja joo en tieäd kans mut en halua näyttää tyhmältä jos se sit sanoo ettei ne haluukaan mua :chuckle: ja jotain mut silti jänskää mut "keksin" mitä laitan päälle. en tiedä edustavuudesta, mut ei ainakaan liian virallista mut ei ainakaan liian blöh

 

se sijaitsee siin keittiön viereisessä huoneessa missä ne italialaiset nyt asuu ja en kehtaa kokoajan mennä sinne et heh hei voitteks vähän reboottaa taasen sitä, yhessä vaiheessa ne piti sitä pöydän alla niin ei ihmekkään et sieltä ei mikään signaali kule, mut toisaalta taas kyl se edellinenki mun mielest aina hengas lattialla ja ihan hyvin sillä pelitti. tosin mun huoneeseen aina on ollu huonoimmat taajuudet. mut niin nyt annoin niille jatkojohon et vois laittaa sen korkemmalle, en tiedä laittoko ja en uskalla kysellä kun ne varmaa vihaa mua jo. mut en tiiä nyt tää jotenki toimii, hetikö herjasin täs julkisesti. :rolleyes: mut ehkä sattumaa vaan, ja mitä jos ompelukone plokkas jotain signaalia, nyt nostin sen lattialle ja on vähän parempi, sattumaa tämäki.

/life story

 

 

no mitä laitat?? :awesome:

Link to comment
Share on other sites

se sijaitsee siin keittiön viereisessä huoneessa missä ne italialaiset nyt asuu ja en kehtaa kokoajan mennä sinne et heh hei voitteks vähän reboottaa taasen sitä, yhessä vaiheessa ne piti sitä pöydän alla niin ei ihmekkään et sieltä ei mikään signaali kule, mut toisaalta taas kyl se edellinenki mun mielest aina hengas lattialla ja ihan hyvin sillä pelitti. tosin mun huoneeseen aina on ollu huonoimmat taajuudet. mut niin nyt annoin niille jatkojohon et vois laittaa sen korkemmalle, en tiedä laittoko ja en uskalla kysellä kun ne varmaa vihaa mua jo. mut en tiiä nyt tää jotenki toimii, hetikö herjasin täs julkisesti. :rolleyes: mut ehkä sattumaa vaan, ja mitä jos ompelukone plokkas jotain signaalia, nyt nostin sen lattialle ja on vähän parempi, sattumaa tämäki.

/life story

 

 

no mitä laitat?? :awesome:

 

miksei se voisi olla jossian muualla se systeemi, tai siis noh miksei? mut siiis niin noh varmaan jos joku johto lähtee sieltä mut voisihan sen vetää vaiks minne vai ei? mut joo. ahahah kaamea internet signaaliongelmat. MIKSEI OLE SELLAISTA SYSTEEMIÄ ET KAIKILL ON NETTI AINA?????

mmjooh

 

nNOH aluksi aattelin vaan et vihreän mekon ku oli tänään koska se on sellainen et o kiva, mutta rento, ja jotain mut olin sörssinyt siihen salmiakkia. joten sellasen hameen missä on vaaleanpunaista reunaa ja musta-valkokuviota, tummansiniset sukkikset ja mustan villatakin, paitsi pittää etsiä jokin pinssi et saan sen kiinni, ettei näytä niin sellaiselta. :yesey: ja näin tarkkaan varmasti halusit tietää

(paitsi liittymättä tähän tartten liosää kenkiä ku mulla on niin vähän vaihtoehtoja aina ja sit näyttää joittenki kanssa NIN tyhmältä ja kaikkea ja en tykkää..:LOL: varsinkinku jaksan huonosti housuja jotenki ku hameet o kivempi ja ei oo oon lörtsö olo niissä)

/vaatteet

 

aloin katsella pulp coachellassa ja PULP :supersad: aina ja haluaa ja nyt

Link to comment
Share on other sites

Tää mun nukkumaanmeneminen/menemättömyys on kyl niin perseestä että. Kun mua väsytti jo ja kymmeneltä olin menossa nuq, aattelin herätä aikasin kun sateen vuoksi huominen homma olikin peruttu, lähtisin Firenzeen ku täällä on kulttuuriviikko ja kaikkiin museoihin vapaa pääsy. Mutta niin vaan vieläkin ihan innokkaana jotain maailman turhimpia juttuja ja tuskin jaxan herätä ja lol ja huoh ja :fear:

 

Noh ihan sama.

 

Poltin tänään(kin) tupakkaa ja nyt musta tuntuu et mullon varmaan keuhkosyöpä.

Link to comment
Share on other sites

no kiva setlisti losissa

 

'Do You Remember the First Time?'

'Monday Morning'

'Razzmatazz'

'Live Bed Show'

'Disco 2000'

'Sorted for E's and Wizz'

'His 'n' Hers'

'Dishes'

'Mile End'

'Like a Friend'

'Babies'

'This Is Hardcore'

'Sunrise'

'Bar Italia'

'Common People'

'OU (Gone, Gone)'

'Bad Cover Version'

'Mis-Shapes'

'Back in LA'

'Something Changed'

Link to comment
Share on other sites

no kiva setlisti losissa

 

'Do You Remember the First Time?'

'Monday Morning'

'Razzmatazz'

'Live Bed Show'

'Disco 2000'

'Sorted for E's and Wizz'

'His 'n' Hers'

'Dishes'

'Mile End'

'Like a Friend'

'Babies'

'This Is Hardcore'

'Sunrise'

'Bar Italia'

'Common People'

'OU (Gone, Gone)'

'Bad Cover Version'

'Mis-Shapes'

'Back in LA'

'Something Changed'

 

kaikkii tollasii vaikka onha noita ainakin jotain mut silti kaikkii TOLLASII!!

 

miksi kurkkuun sattuu aj miksei tee mieli mennä nukkumaan vaikka pitää aamul herätä eli jotain n. 4 tunnin päästä

Link to comment
Share on other sites

Kiva yrittää matsia kattoo ko o kaks swlostajaa, jokujenkki (ääntää kaik nime tosi leveest ja ugggh) ja toine joka vaa mutisee jottai jollai ihme skotti/aussiaksentilla <3

 

hieno settilista

ja hyvää synttäriä liina! Muutama hassu päivä taas jäles

 

muutama 8,5h siivoustyöpäivä plus lehdenjako pääl ja pää hajoooo

Link to comment
Share on other sites

ööh to italialaisella on joku kaveri käymässä ja nyt ne polttaa sisällä...? :erm: ja en uskalla mennä valittamaan tai mitään lol miks kukaan polttaa sisällä. :facepalm: ja nyt kaikki haisee.

 

:noey: ei

 

Miksi koko ajan väsyttää :noey: ja viikko töitä ja lomaa :dance: mut paljon töitä. Mut kyllä se siitä jne.

 

Holiday telkasta, aj toljotan sitä viakka se muistaakseni on dvd-hyllyssäkin.

Link to comment
Share on other sites

Jude :stongue:

 

noh onhan sekin siinä, mut en allekirjoita kuin pienen osan :stongue: :ta ja minua ärsyttää kun se on niin ruskettunut siinä leffassa. englanssissa ja sen ne lapset on normaalin värisiä. ja on keskitalvi. okei kaikkia rusketuskoppeja jne. mutta silti.

/ oleellinen

mutta on se silti kiva hömppäelokuva.

 

ei ihme jos väsyttää allekirjoittanutta kun en osaa mennä järkeviin aikoihin nukkumaan.

Link to comment
Share on other sites

noh onhan sekin siinä, mut en allekirjoita kuin pienen osan :stongue: :ta ja minua ärsyttää kun se on niin ruskettunut siinä leffassa. englanssissa ja sen ne lapset on normaalin värisiä. ja on keskitalvi. okei kaikkia rusketuskoppeja jne. mutta silti.

/ oleellinen

mutta on se silti kiva hömppäelokuva.

 

ei ihme jos väsyttää allekirjoittanutta kun en osaa mennä järkeviin aikoihin nukkumaan.

 

Oot muuten oikeessa, en vaan ikinä oo kiininttänyt asiaan huomiota! Mut ihanan kiva elokuva se on.

 

Ja joo, päätin ittelleni mennä yhdeksältä ku seittämältä meinasin nukahtaa pystyyn mut aattelin etten sillon voi, sit varttiavaille ysi olin niin pirteä ettei puhettakaan nukkumaanmenosta. Mullon viime päivinä tullut nukuttua tosi vähän mutta on ollut kaikenlaisia juttuja ja viini liian hyvää, mutta ihania ihmisiä ja ihana Italia ja kaikki maailman asiat. Paitsi ärsyttävät asiat mut kaikki muut. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

:( kuis nyt niin?

vaikka agreed mut silti.

 

Noh en tiedä ku mua alkaa kasvaa eräskin elin ottaan näiden kämppisten kans joskus kun on pakko olla niin hirveitä draamaqueenejä ja marttyyripalloja. Vaikka muuten onkin tosi ihania mut mä en jaksa sellasta paskanjauhamista mitä täällä harjoitetaan erittäin paljon välillä. :yesey: Mut siis ihania ja kaikki on hyvin mut kun vaan joskus asiat kyrsii. :yesey:

 

Mut ei mul muuta. Huomenna lähen kolmeks päiväks vuorille, en muista millon olisin elämässä ollut niin kauan ilman tietokonetta. Ehkä ihan hyväkin välillä, odotan sitä innolla.

Link to comment
Share on other sites

Noh en tiedä ku mua alkaa kasvaa eräskin elin ottaan näiden kämppisten kans joskus kun on pakko olla niin hirveitä draamaqueenejä ja marttyyripalloja. Vaikka muuten onkin tosi ihania mut mä en jaksa sellasta paskanjauhamista mitä täällä harjoitetaan erittäin paljon välillä. :yesey: Mut siis ihania ja kaikki on hyvin mut kun vaan joskus asiat kyrsii. :yesey:

 

Mut ei mul muuta. Huomenna lähen kolmeks päiväks vuorille, en muista millon olisin elämässä ollut niin kauan ilman tietokonetta. Ehkä ihan hyväkin välillä, odotan sitä innolla.

 

voi tsemppiä :kiss: sellaista dramakingien kanssa.

 

ja ooh vuorille!! :awesome: mut :eek: netittömyys, vaikka varmaan tekisi hyvää itse kullekin. Miten käyt kokoajan jossain :awesome: /kade?

nukkuminenki tekis hyvvää

Link to comment
Share on other sites

voi tsemppiä :kiss: sellaista dramakingien kanssa.

 

ja ooh vuorille!! :awesome: mut :eek: netittömyys, vaikka varmaan tekisi hyvää itse kullekin. Miten käyt kokoajan jossain :awesome: /kade?

nukkuminenki tekis hyvvää

 

Noh joo, onneks ne dramakuninkaalliset saa kahdestaan jäädä tänne ku kaikki on jokapaikassa ni ehkä mun pää tasapainottuu sitten kanssa. Tuo on siis työhomma (kerrankin : D), tällä järjestöllä on retkeilymaja keskellä luonnonsuojelualuetta korvessa ku mikä, jossa sitte tullaan olemaan töissä kesän aikana vaikka kuinka kun siellä järkätään leirejä ja sellasia. Ja tää on siis nyt eka kerta mulle tuolla, se on nyt ihan vasta auennut taas talven jäljiltä. Aika kivaa! Mutta kyllä siellä puhelin sentään kuulemma toimii, ja kirjoja voi aina lukea. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Jaa tämne aamu vaihteeks. Öljy loppunu ja ovi ollu yön auki ---> patteri jääkylmänä ja mää nuhasena ja kylmittyneenä. Enkö edes lämmintä suihkua saa. Haaappy biiiirthday tooo meeee :facepalm: 1st world problems, toine kerros vaatetta vaa ja lenkil ni joha lämpenee

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...