Jump to content

Recommended Posts

@BenVerse

looking forward to Vienna tonight with @elhornet ..1;30 -3 at the Ottakringer Brew house

voooooihan ny perhana. No säästyipähän rahat :LOL: enkä olis oikeastaan muutenkaan tuonne kerenny saati sitten seuraa saanut. Mutta on kyllä menny ihan täysin ohi tuollainenkin.

 

Tänään alkoi pääsiäisloma ja onnistuin jo pakkaamaan tavarat ens viikkoa varten. Sunnuntaina, eeeeeeeeeeeeeee :awesome:

 

Tuli kyllä kieltämättä hieman ikävä vuotta 2010 ja kaikkia keikkoja, kun kuuntelin kaikkea sellaista muistoja herättävää :supersad:

Link to comment
Share on other sites

Lol Radioheadisti. <3333 :LOL:

 

 

edit: Huuuu, miks noi forumien nimet on musta jotenki niin pelottavia, vaikka ne on vaan biisien nimiä. Koska ne on ERILAISIA I DON'T LIKE CHANGE.

 

editnumbahtuuuu: Omg Gigs & Tours ---> No Surprises. :LOL: Loisto.

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

ihanananana <3 :chuckle: sais jäädä nää.

 

tänää kattoo blues-kalpa :dance:

katoin eka et olis sanna ja ihmettelin et mitä se ny suomeen raahautuu jottai jäkistä kattelee :chuckle:

 

OMG ekaa kertaa EVÖR soitettii hakemukse pohjalta takas kesätöistä! :eek: Sääli vaa että tunti sitte just sovin että alotan vanhassa paikassa jo ens viikolla :awesome: Lisäks se oli vielä toine siivoushomma eli niii. Saman tiä tutul kaaval. Jos jostai asiakaspalveluhommast soitellaa ni sit pitää ehkä harkitaki. Mutt RAHHAA ja ehkä ne antaa mulle pari lomapäivääki ko oon useemma kuukauden... Pääsykokeet + festareilut, här jag kommer eiku häh

 

Kirjotuste alustavat tulokset kävin kattelee, JEEE, E psykast ja äikäst! Jos ei kamalasti tipu. Ja pitkän matikanki rämmin läpi, peräti kolmesta tehtävästä täydet pisteet :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

ja jarviksen sisko oli laulamassa siinä kanssa! :awesome::happy:

sit soittivat kaikkea randomia esim birds in your garden.

 

SASKIA!? EEEEEE voi ihana pelkäsin teijä puolesta että tulee vaa tyyris hittikimara vaikka eihä siinäkää vikaa olis koska kaikki. Mut hienoooooo! :awesome: Like a friendiki näköjää, ahhh.

 

...Huh onneks on ruissi muute pakahtuisin kateudesta :chuckle: niinku pikkulapsi. Nyt oon vaa onnelline!

 

...jooo.

Link to comment
Share on other sites

SASKIA!? EEEEEE voi ihana pelkäsin teijä puolesta että tulee vaa tyyris hittikimara vaikka eihä siinäkää vikaa olis koska kaikki. Mut hienoooooo! :awesome: Like a friendiki näköjää, ahhh.

 

...Huh onneks on ruissi muute pakahtuisin kateudesta :chuckle: niinku pikkulapsi. Nyt oon vaa onnelline!

 

...jooo.

 

Mulla on niin kauhea PULP-krapula ettei mitään järkeäkään. mut niin onneksi on ruissi. ja awww ihania ne soitti ja THIS IS HARDCORE, siis jumalan jeesuksen (J.C heheheh) kaikki se oli hienoa!!

 

suomessa ihmiset oli kaikki niin perseestä ja ärsytti ja itkin taksin takapenkillä ja lollololol oli kyllä yksi typerämpiä oloja se ..lol

 

väsyyyyyyyyyyyyyyyyy

 

mut ihana oli pulp ja lontoo ja ulpu ja awww ja kiitos ja jee.

Link to comment
Share on other sites

Jostain syystä spotify ei toimi italiassa :pope: On se tähän asti toiminut mut se on pyytänyt käydä asetuxista vaihtamassa maata ja en oo vaihtanut ja tänään se ei antanut sit soitattaa ollenkaan ja se vaan sanoo et spotify ei toimi sun maassa. Paskaa! :fear:

Link to comment
Share on other sites

omg patrick wolf oli ollu kattoo pulppii! :awesome:

 

niiiiiiiiiii :awesome:

Joko se uusi kämppiskandidaatti kävi? oliko kiva

 

 

herranjestas tätä väsymystä

ja oli pakko ettiä this is hardcore videota voivovivoivoiv ja jarvis ja voivoivoivoiv <333333333333

unta sitä voisin harrrasstaaaa

Link to comment
Share on other sites

niiiiiiiiiii :awesome:

Joko se uusi kämppiskandidaatti kävi? oliko kiva

 

 

herranjestas tätä väsymystä

ja oli pakko ettiä this is hardcore videota voivovivoivoiv ja jarvis ja voivoivoivoiv <333333333333

unta sitä voisin harrrasstaaaa

 

kävi se epsanjalainen tyttö NIIN IHANA toivottavasti se ottais ton huoneen!!! :supersad: siit tuli niin hyvä semmone meininki ja ensivaikutelma heti ja tykkäs tosi paljon huoneesta ja Kaikesta ja sanoi että tää oli tän päivän lemppari mitä se kävi kattomassa (kun sil oli aika moniaki näyttöjä) ja huomen illalla saan tietää kuhan se käy vielä muutaman lisää kattomassa et tuleeks se sit tänne vai jonnekki muualle. mut AAAAAAAAAAAAa haluun sen tänne!!! sitä ennen kävi se jamaikanainen, oon niin onnellinen et ku laitoin sil sen viestin voisko se tulla esim tiistaina tai toiseen aikaan maanantaina niin ei vastannu mitään, laitto vaan viestin joskus seittemän kolkyt et tuun tänään kattomaan sitä huonetta kaheksalta. :rolleyes::facepalm: ja sit käyttäyty kun ois jo saamassa huoneen ja öh en tiedä siit tulis vaan semmonen olo et sit tulis semmone awkward kämppä niinku bermondseyssä et pitäis mennä keittiöön eri aikoihin ja öh.

mut haluun sen tytön tänne alökdfödfklgdsfhksdf en kestä se oli niin kiva ja ei ollenkaan semmonen fancympi mainostoimistotyyppi kun kuvittelin! aasdfkjgdgl.

huomen illalla sit tuomion hetket. mua vähän peloittaa..

 

ja ei nyt juutuupi lataa this is hardcorea mut hercistää jo toi alku ja noi valot ja jos ajattelenki sitä tai bar italiaa tai mitä vaan :'( pakko soittaa pulp szigetissä sillo kätevästi viikonloppuna et pääsisin näkemään. :'(

Link to comment
Share on other sites

kävi se epsanjalainen tyttö NIIN IHANA toivottavasti se ottais ton huoneen!!! :supersad: siit tuli niin hyvä semmone meininki ja ensivaikutelma heti ja tykkäs tosi paljon huoneesta ja Kaikesta ja sanoi että tää oli tän päivän lemppari mitä se kävi kattomassa (kun sil oli aika moniaki näyttöjä) ja huomen illalla saan tietää kuhan se käy vielä muutaman lisää kattomassa et tuleeks se sit tänne vai jonnekki muualle. mut AAAAAAAAAAAAa haluun sen tänne!!! sitä ennen kävi se jamaikanainen, oon niin onnellinen et ku laitoin sil sen viestin voisko se tulla esim tiistaina tai toiseen aikaan maanantaina niin ei vastannu mitään, laitto vaan viestin joskus seittemän kolkyt et tuun tänään kattomaan sitä huonetta kaheksalta. :rolleyes::facepalm: ja sit käyttäyty kun ois jo saamassa huoneen ja öh en tiedä siit tulis vaan semmonen olo et sit tulis semmone awkward kämppä niinku bermondseyssä et pitäis mennä keittiöön eri aikoihin ja öh.

mut haluun sen tytön tänne alökdfödfklgdsfhksdf en kestä se oli niin kiva ja ei ollenkaan semmonen fancympi mainostoimistotyyppi kun kuvittelin! aasdfkjgdgl.

huomen illalla sit tuomion hetket. mua vähän peloittaa..

 

ja ei nyt juutuupi lataa this is hardcorea mut hercistää jo toi alku ja noi valot ja jos ajattelenki sitä tai bar italiaa tai mitä vaan :'( pakko soittaa pulp szigetissä sillo kätevästi viikonloppuna et pääsisin näkemään. :'(

 

tää näköjään hengas täs aamusta auki

ja olin sanonut et toivottavasti se ottaisi sen, mutta kaikesta internet informaatiosta päättelin, ettei :supersad: äh toivottavasti nyt joku tulisi ja ottaisi sen. olematta avuliaampi mut tsemppiä! :kiss:

 

awwwwwwwwwwwww niin pulp<33 (tarkastelin et mul loppuu työt siihen viikonloppuuna joo lol mut ei oo pulpia viel ainakaan :supersad: )

 

miksi mä en ole nukkumassa :facepalm: univelan kerryttäminen :noey:

Link to comment
Share on other sites

tää näköjään hengas täs aamusta auki

ja olin sanonut et toivottavasti se ottaisi sen, mutta kaikesta internet informaatiosta päättelin, ettei :supersad: äh toivottavasti nyt joku tulisi ja ottaisi sen. olematta avuliaampi mut tsemppiä! :kiss:

 

awwwwwwwwwwwww niin pulp<33 (tarkastelin et mul loppuu työt siihen viikonloppuuna joo lol mut ei oo pulpia viel ainakaan :supersad: )

 

miksi mä en ole nukkumassa :facepalm: univelan kerryttäminen :noey:

 

:kiss:

 

no tossa puhuin entisten ja nykyisten kämppisten kanssa että kai sitä nyt voi sit kaikki huoneet vuokrata, kun meilki töissä pari tyyppiä ettis huonetta mut halvempaa ku toi yks, sit jos laittas noi molemmat niin ois paljon halvempaaaaa ja minäki voisin muuttaa toho isompaan. :ninja: SIKÄLI kun ne nyt sit haluais mun kanssa asumaan tänne korpeen mutta niinniin. toisaalta sit taas ku mietin. rakastan tätä mun huoneen sijaintia ja Maisemaa vaan niin paljo. mut nytku toi yks huone on tyhjänä nii herrajjumala kun se on ISO. ja saisin paljon tilaa mun vaatteille. ja ksdökdflgfddgf. mut sitku ikkunat on tohon tolleen kadulle niin täytys pitää koko ajan kaihtimet alhaalla ja vastapuolen taloista näkis sisälle ja hmmm. mut hmmm. iso huone. ja sohva. ja tilaa. HMMM indeed no mut pitää kysyä huomen töissä mitä ne yhet ajattelee.

ja on tos viikonloppuna KAIT joku pari ainaski vielä tulossa kattomaan. et kattoo sit.

/life story

 

öööh joo.

Link to comment
Share on other sites

:kiss:

 

no tossa puhuin entisten ja nykyisten kämppisten kanssa että kai sitä nyt voi sit kaikki huoneet vuokrata, kun meilki töissä pari tyyppiä ettis huonetta mut halvempaa ku toi yks, sit jos laittas noi molemmat niin ois paljon halvempaaaaa ja minäki voisin muuttaa toho isompaan. :ninja: SIKÄLI kun ne nyt sit haluais mun kanssa asumaan tänne korpeen mutta niinniin. toisaalta sit taas ku mietin. rakastan tätä mun huoneen sijaintia ja Maisemaa vaan niin paljo. mut nytku toi yks huone on tyhjänä nii herrajjumala kun se on ISO. ja saisin paljon tilaa mun vaatteille. ja ksdökdflgfddgf. mut sitku ikkunat on tohon tolleen kadulle niin täytys pitää koko ajan kaihtimet alhaalla ja vastapuolen taloista näkis sisälle ja hmmm. mut hmmm. iso huone. ja sohva. ja tilaa. HMMM indeed no mut pitää kysyä huomen töissä mitä ne yhet ajattelee.

ja on tos viikonloppuna KAIT joku pari ainaski vielä tulossa kattomaan. et kattoo sit.

/life story

 

öööh joo.

Noh mut tulis nyt joku kiva ja ihan hyvä idea toi jos saa jos jaettua vuokraa jkv. Onks se huone nii iso et siel o sohva ja sänky jänskääää!!

mut tsemppiä tsemppiä, jaksamista! :kiss:

 

kuuntelen jarvista ja aaahhh ku joo.

ja en KESTÄ ku WAS:n twitter kuva on nyt kolme kultaisennoutajan pentua :happy: ja andy lisättynä siihen kuvaukseen aww, halvat huvit

ja ahistaa ku lupasin huomenna kyydin yhdellä lääkärille. Ja mun auto o vähä sotkunen ja kuuntelen musiikkia kovalla ja laulan itsekseni ja ajan paremmin yksin kuin jos joku istuu siin noh lol.

Link to comment
Share on other sites

otin tatskan jalkapöytään. ja sain ohjeeksi ennen sinne menoa että puudutusvoidetta sitten siihen niin jne. no minä fiksuna likkana laitoin sitä mutta en tajunnut elmukelmua laittaa niin tämä puudutusvoide oli haihtunut ja ai vittu! se sattu :awesome:

 

ja tänään blues-pelicans wuhuu!

Link to comment
Share on other sites

otin tatskan jalkapöytään. ja sain ohjeeksi ennen sinne menoa että puudutusvoidetta sitten siihen niin jne. no minä fiksuna likkana laitoin sitä mutta en tajunnut elmukelmua laittaa niin tämä puudutusvoide oli haihtunut ja ai vittu! se sattu :awesome:

 

ja tänään blues-pelicans wuhuu!

KUVIA? :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...