Jump to content

Recommended Posts

Helou!

 

En tiiä onko Ulpulla ny netti toiminnassa mutta jos on niin onko sulla huomenna päivällä/illalla jotain vai keretäänkö näkemään?

Tai jos ei niin haluaako joku pistää mulle yksärinä/mun suominumeroon Ulpun numeron niin voisin lähettää viestiä :awesome:

 

Ps. Mä en haluu mennä takasin Itävaltaan kun Lontoo <3 !!! paitsi Primarkissa shoppailu oli ehkä hirveintä ikinä

 

Ja mitä parhainta Knife Partyn keikkaa menijöille!

edit: tai siis keikkoja. Ja jos en olisi tällä hetkellä onnellisesti täällä niin oisin varmaan itkeny noille twiiteille

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

voi ylihiljainen kolo!

voi tylsä pääsiäinen

Kuuntelin jarviksen jonkun ohjelman eiliseltä radio4 ja en jaksanut keskittyä mihinkään jos jarvis ei puhunut :facepalm:

plaah tekee miel vaik et oisi töitä ku tympii tylsyys :stunned:

Link to comment
Share on other sites

oon niin onnellinen et vaikka leon on kiinni niin niitten wifi silti toimii täs ulkopuolella ja mukava datailla keskel ostoskeskusten käytäviä ja turistit ramppaa tästä ohi kokoajan. :chuckle:

 

:chuckle:

 

VOi kolo, tuo pääsiäiskuolleistanousu -taginkin tuolla nauraa ku ei oo totta.

"Liian" vahvaa kahvia, hämmentävän monta vapaa päivää, pitäisi tehdä asioita, mutta internet.

Katselin kaikkia kuvia tossa ja awwwwwwww kivat keikat ja asiat. :yesey: ei mul mittää muuta.

Link to comment
Share on other sites

Hihi marselle vielä kiitos seurasta ja kärsivällisyydestä ja miten oon aina niin awkward uusien ihmisten seurassa ja muutenki ja ps. mun nenä sattuu ko niistän :facepalm::chuckle:

ainii ja vaikka unohdit jo/et alunperinkää ollu järinkiinnostunu ni todd in the shadows

ja varmasti oot kuullu trainia koska HEYYY SOUL SISTAAAH

 

toiseks assdjkh ko ostin uuden-seelannin matkaoppaan koska siitä kuuluu aina alottaa, ei mulla lentolippuakaa oo toistaseks mut HALUAN NÄHDÄ KAIKENNNNN voi pyhäsylvia ja kauneus ja ahh

 

huomenna pitäis alottaa työt :stunned: 6h päiviä siivotessa plus lehdenjako plus pääsykokeet, mitä tapahtuu xboxlahnailulle ja sohvalla lihomiselle :'(

Link to comment
Share on other sites

Hihi marselle vielä kiitos seurasta ja kärsivällisyydestä ja miten oon aina niin awkward uusien ihmisten seurassa ja muutenki ja ps. mun nenä sattuu ko niistän :facepalm::chuckle:

ainii ja vaikka unohdit jo/et alunperinkää ollu järinkiinnostunu ni todd in the shadows

ja varmasti oot kuullu trainia koska HEYYY SOUL SISTAAAH

 

Hiii, kiitokset vaan itelles. Oli oikein kiva nähdä taas. :awesome: Voi aww se siun nenäs. Toivottavasti se ei oikeesti murtunu tai mitään. :supersad:

 

 

Aaaaa That Guy with the Glasses! Joo joo, oonhan mä jotain ton videoita nähnykin, joissa se hölöttää videopeleistä. Ja oot muistaakseni linkannu jonku noista biisiranteistaki tänne ja sen katoin. Mut hei jee, näähän kuluttaa mun ajan sopivasti iltapäivään saakka, tänks!

 

PS: Kävin sillon lauantaina shoppailemas Annan kans. Lololololol kolme mekkoa, pitsipaita ja kaks neuletta tarttu mukaan. Mitä tapahtu opintotukien säästämiselle? :awesome: Tai no, olin sen verran vastuullinen, että jätin kolme muuta ihanaa kivaa mekkoa kauppaan, koska en halunnut törsätä. :phu::chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Hiii, kiitokset vaan itelles. Oli oikein kiva nähdä taas. :awesome: Voi aww se siun nenäs. Toivottavasti se ei oikeesti murtunu tai mitään. :supersad:

 

 

Aaaaa That Guy with the Glasses! Joo joo, oonhan mä jotain ton videoita nähnykin, joissa se hölöttää videopeleistä. Ja oot muistaakseni linkannu jonku noista biisiranteistaki tänne ja sen katoin. Mut hei jee, näähän kuluttaa mun ajan sopivasti iltapäivään saakka, tänks!

 

PS: Kävin sillon lauantaina shoppailemas Annan kans. Lololololol kolme mekkoa, pitsipaita ja kaks neuletta tarttu mukaan. Mitä tapahtu opintotukien säästämiselle? :awesome: Tai no, olin sen verran vastuullinen, että jätin kolme muuta ihanaa kivaa mekkoa kauppaan, koska en halunnut törsätä. :phu::chuckle:

EEEEE shoppailut! :awesome: Aika kiitettävä saldo, melkee mun törsäilyt kalpenee :chuckle: Pffft joku säästäminen :shifty:

 

^ Mitä, taasko Empulla on ollu joku keikkatapaturma? :chuckle:

 

ps. kertokaa ny jotain millasta oli :awesome: vaikka Finland <3<3<3<3<3<3<3<3 -tweetit kertookin kaiken olennaisen :LOL:

Vähän nenä otti hittiä joltain juipilta :yesey: Tää on taas tätä

 

Oli aiiiika kivaaa kyl vaikka oltiinki sillee kaukana ja oli hyvin miesvaltane yleisö ja kaikki jottai 18vee amixxxiii, ei mun suosikki-ihmisryhmä

mut hih oliha se aika ja robki sentää kerkes paikalle :chuckle:

 

MIKSI KLUSTERMUKSEEN TULEE LAPKO WAT. Sinne kuuluis tulla vaan jottai hämysiä kellaripändejä :noey: ne on muutenki aina tappiolla kannattaako sitä ny tällä lailla

Link to comment
Share on other sites

MIKSI KLUSTERMUKSEEN TULEE LAPKO WAT. Sinne kuuluis tulla vaan jottai hämysiä kellaripändejä :noey: ne on muutenki aina tappiolla kannattaako sitä ny tällä lailla

 

:pope: Mä niin haluaisin joskus käydä Klustermuksessa koska Laurimatti<3.

Link to comment
Share on other sites

NETTI!!!! :dance::dance::dance:

 

Ooh yeah onnea ! :awesome:

jotain muuta voisi sanoa.

tykkään käydä hammaslääkärillä ja tänään suuhygiensitillä, kun nyt o hampaat puhtaat. :awesome:

ja huomenna leffaan, viikonlopuksi pohjanmaalle, mitämitämitä tällainen jatkuva sos.elämä.

onneksi sentään väsyttää

 

ja hjiusmaskarat tulee niin ysäri mieleen.

ja jee keikalle ja shoppauksille :awesome:

Link to comment
Share on other sites

onko tumblerissa jotain vikaa vai onko se vaan tää yhteys :erm:

 

oon nyt toises huonees ja miks täs pelittää kaikki paremmin :'( miksei internetti voi minulle olla suopea ja toimia.

 

Pöh internet. En tiedä mut mullakin tumbler jumittaa kokoajan, tulee sitä try again juttua enpä tiedä. Mut omakin netti tuntuu hitaalta ja niin.

hö ei oo internet jumalat siun puolella.

Link to comment
Share on other sites

Pöh internet. En tiedä mut mullakin tumbler jumittaa kokoajan, tulee sitä try again juttua enpä tiedä. Mut omakin netti tuntuu hitaalta ja niin.

hö ei oo internet jumalat siun puolella.

 

joo try again mullakin! eli ehkä se on vaan joku tumblrin pöpö.

aaaaaaahhh kun olin niin oottanu et pääsen selaamaan kaikki läpi! :LOL: nyt pitää tökkimällä mennä ja öh kohta akku loppuu joudun menee takas mun huoneeseeeennnnn plöö.

Link to comment
Share on other sites

Hei valivalivalituskanavana. Päänsärky miksei se jo lopu :'(?

 

lentäiskö sittenkin suomehe british airwavesilla ku maksaa saman verran melkein ku norwegiankin melkein ja ei tartti solla puolikuolleena maanantaina töissä aamukasilta ku oisin jo illalla kotona. mutmut lontoohengauski oisi kivaa. ja joo ja niin ja misken sitä ja tätä.

ja valivalivalituskanava hiljenee.

 

puhun itsekseni.edit. http://www.viewlondon.co.uk/clubs/city-arts-and-music-project-maps-61349.html haluan niin paljon ettei järkeäkään :facepalm: hyvä syy ois lähteä italian maalle vasta ti tällaisen takia. mut jon richardson (ja muitaki) 4 puntaa. tahtooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

edit en mä kyl uskalla tollaseen kuitenkaan ja en tiedä ja äääääääääääässshhh myis nyt sellaiset pijetit pois niin sit ei kaivelis josssain. ja olisiko tuollanen kuitenkaan ees viihdyttävää :LOL:...äääääh mut niin

 

edit 3. miksei päänsärky lakkaa. ja mitä ihmettä olen tuohon linkannuttuotaaaaaaaaaaaaa haluaaaaaaaaaaaa

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Mulla on joku keskittymishäiriö ongelma tuon GoTin kanssa, kun jaksoin keskittyä ehkä ekat viis minuuttia ja nyt se on tossa taustalla pyörimässä samalla kun päädyin lukemaan tän kolon ekoja viestejä, jotka on kirjoitettu SYYSKUUSSA :stunned:

 

mutta oli kyllä ihan hupaisaa luettavaa :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Hei valivalivalituskanavana. Päänsärky miksei se jo lopu :'(?

 

lentäiskö sittenkin suomehe british airwavesilla ku maksaa saman verran melkein ku norwegiankin melkein ja ei tartti solla puolikuolleena maanantaina töissä aamukasilta ku oisin jo illalla kotona. mutmut lontoohengauski oisi kivaa. ja joo ja niin ja misken sitä ja tätä.

ja valivalivalituskanava hiljenee.

 

puhun itsekseni.edit. http://www.viewlondon.co.uk/clubs/city-arts-and-music-project-maps-61349.html haluan niin paljon ettei järkeäkään :facepalm: hyvä syy ois lähteä italian maalle vasta ti tällaisen takia. mut jon richardson (ja muitaki) 4 puntaa. tahtooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

edit en mä kyl uskalla tollaseen kuitenkaan ja en tiedä ja äääääääääääässshhh myis nyt sellaiset pijetit pois niin sit ei kaivelis josssain. ja olisiko tuollanen kuitenkaan ees viihdyttävää :LOL:...äääääh mut niin

 

edit 3. miksei päänsärky lakkaa. ja mitä ihmettä olen tuohon linkannuttuotaaaaaaaaaaaaa haluaaaaaaaaaaaa

ihmettelinki kovasti linkki ykköstä :chuckle: uggh jon ja pari muutaki kivaa, wants. Jonilla tais kyllä omaki kiertue olla päällä? niiiiii monta brittikoomikkoheppua ko pittäis päästä näkee :ninja: mulla oli paniikki päällä ko frankie boylella on päätöskiertue mut toisaalta en kyllä vois mennä sitä kattomaa livenä ku en saa sen puheesta selvää ko puolet - videoista voi sentää kelata taapäi :chuckle:

 

"Katso 10 vuotta nuorempi

Äiti paljastaa järkyttävä temppu minen ryppyjä Lääkärit vihaan häntä" voi googlemainokset <33

Link to comment
Share on other sites

sijottaakko viikon palkka hyvään rinkkaan vai ottaa äidin vanha joka on vuosia vanha, uutenaki maksanu alle viiskymppiä jostain marketista ja jokasen nettikäyttäjän mukaa käytännössä lahoaa käsiin :shifty:

 

...GRRAAAAAAAH

Link to comment
Share on other sites

sijottaakko viikon palkka hyvään rinkkaan vai ottaa äidin vanha joka on vuosia vanha, uutenaki maksanu alle viiskymppiä jostain marketista ja jokasen nettikäyttäjän mukaa käytännössä lahoaa käsiin :shifty:

 

...GRRAAAAAAAH

 

Kyl mä sanoisin et kantsii sijoittaa. Koska hyvä rinkka kestää sit vuosikaudet, ja se on niin tärkeää kun sinäkin sitten kannat kaikkea selässä että se on oikeesti tukeva ja hyvä. Ja pidä huolta ja kysy vaikka neuvoa joltain myyjältä (mä itte ostin mun Fjällrävenin joka makso miljoonan mutta ei kaduta yhtään sellaselta myyjältä joka oikeesti tiesi asioista ja pysyi auttamaan esim säädöissä), että tulee varmasti hyvä. Mut yleensä hyvissä rinkoissa on se hyvä puoli et niitä pystyy sit säätämään erimallisille ihmisille. Koska sen jälkeen kun ostin tuon uuden ni oon miettinyt et miten koskaan viitin olla sen vanhan paskan kanssa joka paino selkää ja lantiovyö oli enempiki vyötärön kohdalla ja niin ohut että huh huh.

 

Nammm punkkua. :stongue:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...