Jump to content

Recommended Posts

Varmaa Fury ja The Groove :)

 

 

Uuuuuu AP tosin. Mää mietinki tos joku päivä et sietäs tehä paluun.

 

no mää mietin kanssa että kun kuulemma menee niin meille tuli showbiz-oldieita niin usa saa absot mut ei kyl muita tainu olla kun uno ja muscle museum ja sit taas noita myöhempiä enemmän mut nooohh.. :chuckle: kuhan vaan TSP tekis paluun! apocalypse ei haittais kans yhtään.

 

mutmut mitäs jos.....

 

eternally missed?! :eek:

Link to comment
Share on other sites

no mää mietin kanssa että kun kuulemma menee niin meille tuli showbiz-oldieita niin usa saa absot mut ei kyl muita tainu olla kun uno ja muscle museum ja sit taas noita myöhempiä enemmän mut nooohh.. :chuckle: kuhan vaan TSP tekis paluun! apocalypse ei haittais kans yhtään.

 

mutmut mitäs jos.....

 

eternally missed?! :eek:

 

Tespihän olis muute iha helekutin kova. :shifty: Sopiva, lyhykäänen moshausbiisi myös esim. kesän festivaaleille. VINK VINK PRKL

 

 

Mut eiks EM oo vähä tylsä. Live-kontekstissa ainakin, kuvittelisin jotenkin. En oo kyl koskaan tainnu siitä mitään live-esityksiä tsekata (onks sitä muuten ees soitettu Abson julkaisun jälkeen? :chuckle:). Mut varsinkin kertsi raahaa ja laahustaa siin niin tolkuttomasti.

Link to comment
Share on other sites

Tespihän olis muute iha helekutin kova. :shifty: Sopiva, lyhykäänen moshausbiisi myös esim. kesän festivaaleille. VINK VINK PRKL

 

 

Mut eiks EM oo vähä tylsä. Live-kontekstissa ainakin, kuvittelisin jotenkin. En oo kyl koskaan tainnu siitä mitään live-esityksiä tsekata (onks sitä muuten ees soitettu Abson julkaisun jälkeen? :chuckle:). Mut varsinkin kertsi raahaa ja laahustaa siin niin tolkuttomasti.

 

NO AIJJAA!!!!!

 

hmm niin no ehkä jos sen tolleen ajattelee :chuckle: eikäkai sitä oo soitettu kun pari kertaa 2002. mut ei hittoq tykkään niin paljon tästä https://www.youtube.com/watch?v=_NyTFpPaPhs *_____________________* varsinki toi soolon lopussa huuto aaaahhhhhhh!!!

mut mulle toi on aikalailla samalla nostalgiaviivalla furyn kanssa niin ehkä vaan omat lehmät täsä ojassa jne... :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Oho oho kielitestistä mojovat 112/120 pistettä. Niin että up yours vaan, YSU, teidän pitää pikkasen kovemmin yrittää jos meinaatte pitää mut pois teiän huudeilta.

 

tumblr_inline_n7713luqou1qexfme.gif

 

 

Mut joo lol ei ne vaatimustasot sit vissiin aivan niin järkyt ollu ku pelkäsin.

Link to comment
Share on other sites

Oho oho kielitestistä mojovat 112/120 pistettä. Niin että up yours vaan, YSU, teidän pitää pikkasen kovemmin yrittää jos meinaatte pitää mut pois teiän huudeilta.

 

tumblr_inline_n7713luqou1qexfme.gif

 

 

Mut joo lol ei ne vaatimustasot sit vissiin aivan niin järkyt ollu ku pelkäsin.

Noh hyvä sinä!!! :awesome: niin sitä pitää!!! :party:

 

Ja kelpaisi kyllä TSP mullekin :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Oho oho kielitestistä mojovat 112/120 pistettä. Niin että up yours vaan, YSU, teidän pitää pikkasen kovemmin yrittää jos meinaatte pitää mut pois teiän huudeilta.

 

tumblr_inline_n7713luqou1qexfme.gif

 

 

Mut joo lol ei ne vaatimustasot sit vissiin aivan niin järkyt ollu ku pelkäsin.

 

Heijjeee, onnea! :party:

 

Wtf, Briteissä on oikeasti Monster Raving Loony Party -niminen puolue? :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Heijjeee, onnea! :party:

 

Wtf, Briteissä on oikeasti Monster Raving Loony Party -niminen puolue? :LOL:

 

njaaa-a ettei vaan ois konservatiivit HEHHEH

 

ei jumalanvittu oikeesti sekä suomen että britannian poliittinen tilanne. :stunned: mitä helevettiä tapahtuu?!??!?

Link to comment
Share on other sites

Kiitti Sanna! :dance:

 

 

 

Unf unf unf rakastan tota Globalist-riffiä (paitsi et se tais olla Defector lol en muista enää) ja lähtölaskenta-asiaa. :facemelt:

 

Ja uu toivottavasti AP tulee oleen vakiokalustoa festareillakin. :love: Iha helkkarin nannaa.

 

Surettaa nytte kyllä iha huolel se, etten nää Musea sit olleskaan areenoilla, jos se Jenkki-kiertue kerran päättyy jo ennen joulua. :'( Saakeli miks näitten idioottien piti lakata sukkaamasta JUST NYT kun mun elämässä on muutakin sisältöä? :'( Miksei maailmankaikkeus vois JOSKUS olla pyllistämättä tähän suuntaan. Fo foks seik mään.

 

Jostain yksittäisistä kesä 2016 -stadionkeikoista on kyl kans ollu huhuilua, tyyliin Lontoossa ja jossai muuallaki Euroopas??? :shifty: Pitää varmaan oikeesti tulevaa persaukisuutta rajottaa sen verran, et pääsee sit suoraan vaihdosta päin reissaamaan. Joku kämänen Provinssi ei tosiskaan tuu oleen mun ainoo Drones-keikka, ei helvetti. :LOL:

 

 

 

edit:

Möööööösii. :awesome:

 

Mercy kunnon Ahmed Ahne - Starlightiksi Starlightin paikalle. :awesome:

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

Kiitti Sanna! :dance:

 

 

 

Unf unf unf rakastan tota Globalist-riffiä (paitsi et se tais olla Defector lol en muista enää) ja lähtölaskenta-asiaa. :facemelt:

 

Ja uu toivottavasti AP tulee oleen vakiokalustoa festareillakin. :love: Iha helkkarin nannaa.

 

Surettaa nytte kyllä iha huolel se, etten nää Musea sit olleskaan areenoilla, jos se Jenkki-kiertue kerran päättyy jo ennen joulua. :'( Saakeli miks näitten idioottien piti lakata sukkaamasta JUST NYT kun mun elämässä on muutakin sisältöä? :'( Miksei maailmankaikkeus vois JOSKUS olla pyllistämättä tähän suuntaan. Fo foks seik mään.

 

Jostain yksittäisistä kesä 2016 -stadionkeikoista on kyl kans ollu huhuilua, tyyliin Lontoossa ja jossai muuallaki Euroopas??? :shifty: Pitää varmaan oikeesti tulevaa persaukisuutta rajottaa sen verran, et pääsee sit suoraan vaihdosta päin reissaamaan. Joku kämänen Provinssi ei tosiskaan tuu oleen mun ainoo Drones-keikka, ei helvetti. :LOL:

 

 

 

edit:

Möööööösii. :awesome:

 

Mercy kunnon Ahmed Ahne - Starlightiksi Starlightin paikalle. :awesome:

 

Mua vaan ahistaa noi kiertueaikataulut, kun sitten pitäisi ruveta suunnittelemaan elämäänsä eikä mua huvita. Mut ihan pylleröisestä jos missaat kiertueet molemmilla pallonpuoliskoilla :supersad:

 

 

Paitsi että Starlightia ei tulla pudottamaan settilistasta ja näiden logiikalla noi biisit varmaan soitetaan peräkkäin. :awesome:

Mä kyllä tykkäsin tästä :happy: Mattin ulinalaulu ei nyt niin vetoa, mutta synat ja toi basso! Ja olin kuulevani taustalla arpeggioita, mun suurin heikkous :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

 

Paitsi että Starlightia ei tulla pudottamaan settilistasta ja näiden logiikalla noi biisit varmaan soitetaan peräkkäin. :awesome:

Mä kyllä tykkäsin tästä :happy: Mattin ulinalaulu ei nyt niin vetoa, mutta synat ja toi basso! Ja olin kuulevani taustalla arpeggioita, mun suurin heikkous :chuckle:

 

no tota mää vähän pelkäänkin. :'( kyllä siellä jotain arpeggioita kuuluu mut liian starlightmaisia. :chuckle: ainaki minun korvaan. tykkään tosta kertsistä kyllä. mut äääääöäöää mua peloittaa että tää on nyt tämmönen niinku madness ja dead inside että ensireaktio on WTF ja sit jotenkin toiveajattelen että tää tästä paranee mut ei kuitenkaan ja jos tää on seuraava sinccu niinku varmaan onkin ja sit nää tämmöset jumittaa siellä setlistissä forevörrr ja jooooo.

 

on se saatana kun minun päänsisäisiä toiveitani ei kuunnella. :phu: tälläisten suurien pändien taholta. mut hitto kun toi varmaan toimis niin paljon paremmin mollissa,, tollaiset iloiset luritukset on vaan jotenkin niin u2 että hyi.

Link to comment
Share on other sites

Mua vaan ahistaa noi kiertueaikataulut, kun sitten pitäisi ruveta suunnittelemaan elämäänsä eikä mua huvita. Mut ihan pylleröisestä jos missaat kiertueet molemmilla pallonpuoliskoilla :supersad:

 

 

Paitsi että Starlightia ei tulla pudottamaan settilistasta ja näiden logiikalla noi biisit varmaan soitetaan peräkkäin. :awesome:

Mä kyllä tykkäsin tästä :happy: Mattin ulinalaulu ei nyt niin vetoa, mutta synat ja toi basso! Ja olin kuulevani taustalla arpeggioita, mun suurin heikkous :chuckle:

 

:supersad: On ny kyl tääki et joku bändi onnistuu olemassaolollaan aiheuttaan näin jukelisti päänvaivaa niin monelle. :chuckle:

 

 

No ei kai se Ahmedkaan tainnu koskaan onnistua pääseen kalifiksi, et siinä mieles mun analogia toimii silti. :LOL: En tosiskaan ihmettelis jos noin käy! Mut komiaa kyllä että keikkajuustotarjottimelle saatiin vähä uudenlaista sorttia taas. Onneks tää ei kuitenkaan mitään erityisen löyhkäävää Alppi-vuohenjuustoo oo.

 

Joo voi härrejessus meinas Mattin ulinoihin (looollll repeen tälle termille vielki) mennä hermot siinä ennen sitä bridgee. :LOL: Täytyy kyl sanoo et se kitara siinä on ihan mun lempikohta. Ja en muutenkaan ihan kauheesti inhoo tätä? Semmonen kiva isolta kuulostava kesäbiisu imo. :awesome:

 

Huvittaa kyl lukee noita ihmisten reaktioita. Starlight 2.0 todellakin, koska ihan samoja bändivertauksia ja retoriikkaa käytetään ny ku sillon joskus muinaisina aikoina ku Starlightista keskusteltiin. Keanen varsinki ku joku meni mainitsemaan niin lol. Tää ei niin tarttuva ja muistettava oo ku Starlight, mut emt iha jeba!

Link to comment
Share on other sites

ei hitto mää mietinkin että 10.5. oli merkittävä ja tuttu päivämäärä jostain! :pope: vasta muistin ku andyburrowksen instapäivityksen näin.

 

 

 

tumblr_l9bmosXg141qcaxxpo1_500.jpg

 

tumblr_l6oa9ucjOW1qal71ro1_500.jpg

 

tumblr_lb3ioe4PyY1qcsvb7o1_500.jpg

 

tumblr_l5ysxrgIpi1qcsvb7o1_500.jpg

 

tumblr_l6dyelgcBC1qa1dy0o1_500.jpg

 

 

 

anteexi. :chuckle:

 

 

(piti tehdä tämänn vuoksi pieni visiitti kinkkuun ja en ees juurikaan lukenut sieltä mittään, siinä kuvien lomassa välillä silmään sattuu jotain ja hyi saatana että omat juttuni creep me the fuck out! :LOL::stunned: )

Link to comment
Share on other sites

ei hitto mää mietinkin että 10.5. oli merkittävä ja tuttu päivämäärä jostain! :pope: vasta muistin ku andyburrowksen instapäivityksen näin.

 

 

 

tumblr_l9bmosXg141qcaxxpo1_500.jpg

 

tumblr_l6oa9ucjOW1qal71ro1_500.jpg

 

tumblr_lb3ioe4PyY1qcsvb7o1_500.jpg

 

tumblr_l5ysxrgIpi1qcsvb7o1_500.jpg

 

tumblr_l6dyelgcBC1qa1dy0o1_500.jpg

 

 

 

anteexi. :chuckle:

 

 

(piti tehdä tämänn vuoksi pieni visiitti kinkkuun ja en ees juurikaan lukenut sieltä mittään, siinä kuvien lomassa välillä silmään sattuu jotain ja hyi saatana että omat juttuni creep me the fuck out! :LOL::stunned: )

 

Jee mäkin just huomasin Ändin päivityksen ni tajusin, aww! Meillä oli tästä kova vääntö Minnan kaa kerran ku mä olisin ollut ihan varma et se on 14.5. :chuckle:

 

Ja kiitos spämmistä, se on ihana :love::stongue:

 

Ja mä en ees kinkkuun uskalla mennä :chucle:

Link to comment
Share on other sites

ei hitto mää mietinkin että 10.5. oli merkittävä ja tuttu päivämäärä jostain! :pope: vasta muistin ku andyburrowksen instapäivityksen näin.

 

 

 

tumblr_l9bmosXg141qcaxxpo1_500.jpg

 

tumblr_l6oa9ucjOW1qal71ro1_500.jpg

 

tumblr_lb3ioe4PyY1qcsvb7o1_500.jpg

 

tumblr_l5ysxrgIpi1qcsvb7o1_500.jpg

 

tumblr_l6dyelgcBC1qa1dy0o1_500.jpg

 

 

 

anteexi. :chuckle:

 

 

(piti tehdä tämänn vuoksi pieni visiitti kinkkuun ja en ees juurikaan lukenut sieltä mittään, siinä kuvien lomassa välillä silmään sattuu jotain ja hyi saatana että omat juttuni creep me the fuck out! :LOL::stunned: )

 

Minulle kävi juuri noin myös :chuckle: Mut awww jeeeeee!

ja en ehkä halua kinkun todellisuuteen tutustua luulen että olen ihan yhtä :facepalm::LOL:

 

olin laittanut sen soundcloudin tuohon, et kuuntelen viel enenn nukkumista

mutta se oli tietty jo mennyt.

ja mitä lol en mä nyt tiedä

(mä jotenkin jopa siis tykkään starlightista, tai ainakin alkujaan, mutta se jo vähän tympäännytti)

mut miksi tehdä toinen sellainen? :LOL:

kaikki sanottava o kai jo sanottu, mut siis miten voikin joku muistuttaa nin jotain toista kappaletta

Link to comment
Share on other sites

Yaaasss that's it, join the dark side.

 

163.gif

 

 

Mut mitä kakkelia se ihana kitarasiirtymäkohta on ihan helekutin heikko täs. :'(

 

musta kyllä vähän tuntuu että tämä hiipuu... kun sellanen suurin positiivisuusolo mikä tästä tulee on kuitenki se nostalgiajuna johonki 2006:een kun starlighttikin kuulosti vielä uudelta ja jännältä. :') ja tykkäsin myös nsc:sta (oh yes!) kun se tuli ulos (tasan 5 vuotta sitten niinku musesetlist huomautti :LOL:) mut mitäs kävikään sen ekan viikon jälkeen....

muuuttt katotaanhan nyt miten se livenä tulee toimimaan. :yesey: en kuitenkaan odota että tosta mitään kovin pitkäaikaista henk koht suosikkia ainakaan muodostuu. :chuckle:

 

(plus nyt kun quottasin tän viestin niin tajusin tossa kuvan osotteesta paljastuu että on olemassa sivu replygif ja miksei nyt olisi, oon ehkä vaan vanha enkä ihan tajua kaikkia internetin koukeroita :chuckle: mut että ai tälleen sitä aina saa nopeasti reaktiot kaikkeen. :chuckle:)

Link to comment
Share on other sites

musta kyllä vähän tuntuu että tämä hiipuu... kun sellanen suurin positiivisuusolo mikä tästä tulee on kuitenki se nostalgiajuna johonki 2006:een kun starlighttikin kuulosti vielä uudelta ja jännältä. :') ja tykkäsin myös nsc:sta (oh yes!) kun se tuli ulos (tasan 5 vuotta sitten niinku musesetlist huomautti :LOL:) mut mitäs kävikään sen ekan viikon jälkeen....

muuuttt katotaanhan nyt miten se livenä tulee toimimaan. :yesey: en kuitenkaan odota että tosta mitään kovin pitkäaikaista henk koht suosikkia ainakaan muodostuu. :chuckle:

 

(plus nyt kun quottasin tän viestin niin tajusin tossa kuvan osotteesta paljastuu että on olemassa sivu replygif ja miksei nyt olisi, oon ehkä vaan vanha enkä ihan tajua kaikkia internetin koukeroita :chuckle: mut että ai tälleen sitä aina saa nopeasti reaktiot kaikkeen. :chuckle:)

 

Ei hittolainen toi nostalgisuustekijä on kyl hyvä pointti. Itse asias just tos yks päivä tuli pakottava tarve käydä kattoos Starlightin making of Youtubesta ja voi sussiunakkoon. Hetkellisesti rupes aivan kihelmöimään ku joku osa kehosta muisti miten hienoo sillon oli, ku vaan naiivin puhtaasti rakasti KAIKKEA mitä tää tyhmä bändi tunki ulos. :'( Et joo, vähän on kyl samanmoisia ajatusmalleja täs havaittavissa Mercyn ja näiden muidenkin kipaleiden suhteen. :chuckle: Mercystä kyl puuttuu *se jokin*, et en mäkään oota tän positiivisuuden kauaa kestävän.

 

Haha aww miks tää on musta jotenki hellyyttävää. :LOL: Joo replygifs, reactiongifs, giphy, onhan näitä vaikka kuinka. Mut jos googlen kuvahakuun vaan laittaa hyvän hakusanan ja valitsee sielt hakutyökaluista tyypiksi "animoitu", niin löytyy kaikkein helpoiten! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...