Jump to content

Recommended Posts

jahah joku antonio-matka?? :chuckle: meetkö kauaksikin aikaa???

 

Ahhahah no ei itseasiassa Antonio oo pääsyy mut mietittiin et sille vois tehdä instagramin jonne vois ottaa hienoja ja esoteerisia kuvia :chuckle: Kuukauden oon, heinäkuun puolestavälistä elokuun puoleenväliin. :yesey: Vähän tekis mieli käydä lähiseutuvilla, Uruguayssa ja Argentiinan pohjoisosissakin. Jännä vaan ku kartalla näyttää niin lyhyeltä matkalta aina mut sit yhtäkkiä onkin joku 2000km :chuckle: Hauskaa, ekaa kertaa tuonne puolen maapalloa! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Ahhahah no ei itseasiassa Antonio oo pääsyy mut mietittiin et sille vois tehdä instagramin jonne vois ottaa hienoja ja esoteerisia kuvia :chuckle: Kuukauden oon, heinäkuun puolestavälistä elokuun puoleenväliin. :yesey: Vähän tekis mieli käydä lähiseutuvilla, Uruguayssa ja Argentiinan pohjoisosissakin. Jännä vaan ku kartalla näyttää niin lyhyeltä matkalta aina mut sit yhtäkkiä onkin joku 2000km :chuckle: Hauskaa, ekaa kertaa tuonne puolen maapalloa! :awesome:

 

mää haluun ainakin nähdä kaikkea esoteeristä! :yesey: mut omg siistii! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

En oo tulossa Roomaan enkä kyllä kaikella todennäköisyydellä Lissaboniin ku lähen Brasiliaan :dance::LOL: Millonhan nään Musen sitten. Noh mut

 

No jumaleissön! :awesome:

Mä itse asiassa tämän innoittamana rupesin jo vilkuilemaan reissua Karibialle, mutta tulin sitten järkiini (tai sitten en) eli varasin sen matkan Lissaboniin :dance: ja päätin samaan syssyyn lähteä käymään Barcelonassa :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

No jumaleissön! :awesome:

Mä itse asiassa tämän innoittamana rupesin jo vilkuilemaan reissua Karibialle, mutta tulin sitten järkiini (tai sitten en) eli varasin sen matkan Lissaboniin :dance: ja päätin samaan syssyyn lähteä käymään Barcelonassa :chuckle:

 

jeee! :dance: barcelona eh??? entäs bilbao?? :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

No jumaleissön! :awesome:

Mä itse asiassa tämän innoittamana rupesin jo vilkuilemaan reissua Karibialle, mutta tulin sitten järkiini (tai sitten en) eli varasin sen matkan Lissaboniin :dance: ja päätin samaan syssyyn lähteä käymään Barcelonassa :chuckle:

 

:awesome:

Link to comment
Share on other sites

jeee! :dance: barcelona eh??? entäs bilbao?? :chuckle:

 

No kyllä mä sitäkin harkitsin, mutta lentoyhteydet ja hinnat oli semmoset, että päädyin Barcaan :yesey:

 

eli todennäköisesti kadun tätä päätöstä sitten Lissabonin keikan jälkeen :LOL:

 

 

edit:

 

5yb1og.png

 

yllättäen näin tän hieman väärin :LOL:

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

No kyllä mä sitäkin harkitsin, mutta lentoyhteydet ja hinnat oli semmoset, että päädyin Barcaan :yesey:

 

eli todennäköisesti kadun tätä päätöstä sitten Lissabonin keikan jälkeen :LOL:

 

 

edit:

 

5yb1og.png

 

yllättäen näin tän hieman väärin :LOL:

 

Tuo o kyl hieno :LOL:

 

Ja jee Lissabon!! :happy:

 

Minkä hemmettin muse keikan minä itselleni keksisin

 

Ja :awesome: Brasilia!

Link to comment
Share on other sites

Dafuq toi making of -videopätkä?! :eek: miten tommonen on päässy vuotamaan jo tässä vaiheessa?

 

Kyllähän noi iiiihan lupaavilta kuulostaa :awesome: Globalist nyt ei kyllä ihan vastannu ajatuksia siitä, mitä CE2 oisi, mutta pitääpi odotella lopullista versiota.

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

yhyhyhyyyy voinko saada levyn ja kaikki maailman keikat nyt *_____________________* en kestä ku defector kuulostaa niin pikkumuselta :')))) ja sit tosta globalistista nyt puhumattakaan ei hitto miten tykkään jotenki tosta länkkärivihellysmeiningistä!!!!!!! ja sitte toi riffi siinä ääääääääÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Yo yo yo yoooo täällähän on ihmisillä aivan maailmanvalloitusmeininki. :awesome: Huikeeta. :awesome:

 

 

Dafuq toi making of -videopätkä?! :eek: miten tommonen on päässy vuotamaan jo tässä vaiheessa?

 

Kyllähän noi iiiihan lupaavilta kuulostaa :awesome: Globalist nyt ei kyllä ihan vastannu ajatuksia siitä, mitä CE2 oisi, mutta pitääpi odotella lopullista versiota.

 

Ei saakeli kuinka mä panikoin ku näin etusivulla et 140 ihmistä lukee songs & releasesiä. :LOL: Mut joo tosiaan melkonen aarre meille jätetty ihan noin vaan makaamaan internet-merten pohjamutiin wtf. :shifty: Mitä tapahtuu.

 

 

 

En tykkää ollenkaan Kill Bill -touhuilusta siin alus. Ja niin, muutenki vähän epäilyttää... CE eksy johki länkkäriin ja täs on tulos? Kaippa se on nimenomaan rakenteeltaan CE:n kaltanen eikä niinkään puhtaasti musiikillisesti.

 

Kaikki videon riffittelyt sen sijaan... :awesome: Joku mainitsikin tuolla josai threadis PTreen ja samat vibat mäki sain, uuuuhhh nam nam.

Link to comment
Share on other sites

Defector o niin jotenkin söpösen kaikkea sellaista vanhaa awww. ja mä kyl ihan tykkään globalistin siitä olkoonkin kill bill -mäisyydestäkin :yesey:

kaikkea jännää sitä nyt maailma tarjoilee.

 

ehkä ostan sinne wieniin liput, pirut jostain kesäjuhlista, right?

Link to comment
Share on other sites

Defector o niin jotenkin söpösen kaikkea sellaista vanhaa awww. ja mä kyl ihan tykkään globalistin siitä olkoonkin kill bill -mäisyydestäkin :yesey:

kaikkea jännää sitä nyt maailma tarjoilee.

 

ehkä ostan sinne wieniin liput, pirut jostain kesäjuhlista, right?

 

no kill billikö se onkin kun tulee mieleen :chuckle: mut tykkään silti!

 

ja jee wieniin! :awesome: hittoq haluisin kanssa mut lol rahat ja ööh onkohan se justiinsa samaan aikaan ku field day... :LOL: toisaalta nyt on kyllä jopa melkein semmonen olo että hitot joku owen pallet ku kuitenki muse!!!1 ( :pope: !)

Link to comment
Share on other sites

Mitäs tässä.

Lasten synttärit tänään, mut kakkuja yms ja legoja ei huono + maksetun lounaan sain. :awesome:

 

Mitäs teille ?

 

ooohh kakkua! :awesome:

 

kah eipä tänne mittään, ensimmäinen päivä ikuisuuksiin jollon ei oo MITÄÄN ohjelmassa, kiertueen ja työnteon ja loman jäljiltä ensimmäinen päivä kun ei tarvitse sosiaalisesti kommunikoida muitten ihmisten kanssa (ei sillä että esim muselle parin sanan sanominen ois ollut jotenkin henkisesti rasittavaa :chuckle:), en oikeen käsitä. menin niin aikasin nukkumaan eilen että heräsin tänään jopa ihan ajallaan, mitähän tällä kaikella ajalla sitten tekis. :chuckle: vois vaikka blögätä, on se tainut vähän jäädä vähemmälle. :LOL: koska tärkeää on se. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Tulin vuodattamaan tyhjään koloseen! :dance:

 

 

Tekispä Muse jotai jännää, et loppuis tuol muualla boardilla toi hidastahtinen paskapostaaminen. Mun ignore-lista paisuu kohta yli äyräiden.

 

Ylihuomenna luvas lippupaniikkia! Ooooooooo. Ei kyl mitää bändiä varten vaan leffaa. Leffaa. Mitä mun elämäni oikein on. :facepalm:(No siis ihan vitun huikeeta koska Avengers nam nam.)

 

Tekis hirveesti mieli kokata kaikenmoista mut ei oo nälkä viel. :supersad:

Link to comment
Share on other sites

Tulin vuodattamaan tyhjään koloseen! :dance:

 

 

Tekispä Muse jotai jännää, et loppuis tuol muualla boardilla toi hidastahtinen paskapostaaminen. Mun ignore-lista paisuu kohta yli äyräiden.

 

Ylihuomenna luvas lippupaniikkia! Ooooooooo. Ei kyl mitää bändiä varten vaan leffaa. Leffaa. Mitä mun elämäni oikein on. :facepalm:(No siis ihan vitun huikeeta koska Avengers nam nam.)

 

Tekis hirveesti mieli kokata kaikenmoista mut ei oo nälkä viel. :supersad:

 

mää en oo ees jaksanu enää lukee muuta boardia :chuckle: mut muse sais silti tehä jotain jännää! :supersad: mut toisaalta ei vielä kun mun prosessointi on edellistenkin jännien asioiden suhteen vähän hidasta...

 

ja lippupaniikki varmaan lienee yhtä riemukasta aina, olipa sitten keikka tai leffa tai mikä vaan :awesome: saitko liput?

Link to comment
Share on other sites

mää en oo ees jaksanu enää lukee muuta boardia :chuckle: mut muse sais silti tehä jotain jännää! :supersad: mut toisaalta ei vielä kun mun prosessointi on edellistenkin jännien asioiden suhteen vähän hidasta...

 

ja lippupaniikki varmaan lienee yhtä riemukasta aina, olipa sitten keikka tai leffa tai mikä vaan :awesome: saitko liput?

 

Voittajan valinta tbh. Mä en jostain syystä kykene lopettaan. Ja haha voin kuvitella kuinka sä oot ollu semmosessa jatkuvassa epäuskoisessa, semisti zombimaisessa mielentilassa viimeset viikot. :chuckle:

 

No totaa, ihan kiva hype fiilis oli kyl siin 5 min ennen lipunmyyntiä. :awesome: Mut sit ku oli liput varattu niin huomasin ettei paljon turhempaa itseaiheutettua lippupaniikkia oo koskaan tullu koettua. :LOL: Wuteva, salin parhaat penkit plakkaris niin iha 5/5 tekisin uudelleen.

Link to comment
Share on other sites

Voittajan valinta tbh. Mä en jostain syystä kykene lopettaan. Ja haha voin kuvitella kuinka sä oot ollu semmosessa jatkuvassa epäuskoisessa, semisti zombimaisessa mielentilassa viimeset viikot. :chuckle:

 

No totaa, ihan kiva hype fiilis oli kyl siin 5 min ennen lipunmyyntiä. :awesome: Mut sit ku oli liput varattu niin huomasin ettei paljon turhempaa itseaiheutettua lippupaniikkia oo koskaan tullu koettua. :LOL: Wuteva, salin parhaat penkit plakkaris niin iha 5/5 tekisin uudelleen.

 

hehee ainut syy miksi niitä luin oli se mahtollinen informaatio jostain päin ja spekulointi, sen jälkeen kun tuli noi kiertueet ja levypäivät yms niin eipähän oo ollu tarvetta. :chuckle:

 

aww jee! :awesome: mulle tommoset varattavat elokuvapaikat on niin outo käsite, ei meillä vaan! :LOL: kun aina oli suurin osa paikoista vapaana mistä valita. :chuckle: ainut kerta kun suonenjoen elokuvateatteri on oikeesti ollut _täynnä_ oli varmaan ku nordea (vai mikä merita se oli sillon) järjesti jonkun ilmaisnäytöksen siitä elokuvasta missä ne kissat ja koirat meni ympäri maita ja mantuja, mikä sen nimi oli..

mut täälläkin ne harvat kerrat mitä oon käyny ni randomisti vaan istumaan.

 

en tajua että belfastista on jo 4 viikkoa. :stunned:

Edited by museisti
Link to comment
Share on other sites

hehee ainut syy miksi niitä luin oli se mahtollinen informaatio jostain päin ja spekulointi, sen jälkeen kun tuli noi kiertueet ja levypäivät yms niin eipähän oo ollu tarvetta. :chuckle:

 

aww jee! :awesome: mulle tommoset varattavat elokuvapaikat on niin outo käsite, ei meillä vaan! :LOL: kun aina oli suurin osa paikoista vapaana mistä valita. :chuckle: ainut kerta kun suonenjoen elokuvateatteri on oikeesti ollut _täynnä_ oli varmaan ku nordea (vai mikä merita se oli sillon) järjesti jonkun ilmaisnäytöksen siitä elokuvasta missä ne kissat ja koirat meni ympäri maita ja mantuja, mikä sen nimi oli..

mut täälläkin ne harvat kerrat mitä oon käyny ni randomisti vaan istumaan.

 

en tajua että belfastista on jo 4 viikkoa. :stunned:

 

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuin_kissat_ja_koirat tämäkö :chuckle:

 

mä en oo kyl kans enää jaksanut tuolla ketjuissa pörrätä, ei varmaan oo tosiaan olotilaa parantava paikka ?

 

onpa mulla olleellista sanottavaa, ei ehkä onnistu wien muse multa mikä suretta vähä

 

mutta vähän roomaa ja sitten lontoota tässä tälla viikolla, et ei huono :happy:

Link to comment
Share on other sites

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuin_kissat_ja_koirat tämäkö :chuckle:

 

mä en oo kyl kans enää jaksanut tuolla ketjuissa pörrätä, ei varmaan oo tosiaan olotilaa parantava paikka ?

 

onpa mulla olleellista sanottavaa, ei ehkä onnistu wien muse multa mikä suretta vähä

 

mutta vähän roomaa ja sitten lontoota tässä tälla viikolla, et ei huono :happy:

 

eeeei kun tossa lukee että valmistunu 2001, se mitä meinaan oli joskus 90-luvulla :chuckle: ne elukat eksy perheestä johonkin metikköön ja se vanha koira putos kuoppaan ja kaikki luuli että se oli qollu mutta olikin hengissä ja joo. ja hirveen huonosti oli muokattu niitten ellläinten leukoja kun ne puhu keskenään. :LOL:

 

ja höh :( eikö mikkään viikonloppu ees onnistu? download? :supersad: oletan että oon kysyny miljoona kertaa mut...¨

(hittoq itteäkin himottais nyt kaikki lisää paljon mut lol raha ja aika yms... :facepalm:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...