Jump to content

Recommended Posts

No et, meinasin tulla vetämään sanoja takaisin. Lähinnä just toi "on the outside I'm the greatest guy" oli se suurin irvistyksen aiheuttaja :LOL::facepalm:

 

Ihan hemmetin jäätävää, kun aivan melkein jopa liikutuin noista sanoista ja sit IHAN lopussa Matt heittää tommoset häränpaskat naamalle. :LOL: YOU WERE DOING SO WELL MAN WHY THIS NOW.

 

ehkä mun pitäisi vaan päästä yli siitä kaikesta tuollaisesta ulisevasta Bellamystä ja hyväksyttävä et saa sitä tuollaisiakin laulella :LOL:

 

Ja on meil tarjottu paljon pahempaakin! vuosien saatossa, ja tää o jotenkin kuitenkin upgradattu sellainen poppiksempi kipale, kaikkien big freezien jälkeen, en ees muista mite se menee...:erm:

ehkä ihan vaan vaihteluksi ennemmin tätä vaihteeksi kun kaikkia madnessejä yms ud:tä.

 

edit

mä en ees yleensä jaksa keskittyä niin sanoihin, mutta tä,ä jotenkin kutsui siihen, ja kai se sellainen teini-tytön-päiväkirjataso on ihan ok, ainakin tuossa muutamissa kohdin...

 

Uliseva Bellamy. :LOL::LOL::LOL: Omg. Ja ihan asiaa kyl puhut noin muutenkin. :yesey:

 

 

 

...

 

 

Mut uliseva Bellamy. :LOL: Kuolen täällä.

Link to comment
Share on other sites

Oon nyt kuunnellu tän biisin jtn kymmenen kertaa ja alan kallistua tosiaankin siihen, että TYKKÄÄN. Eka reaktio oli kyllä vähän semmoinen, että ööö.. mitäs tästä pitäis aatella, mutta joo. Mä en yleensä välitä noista lyriikka-videoista, mutta tää on jotenkin hypnoottinen, johtuu varmaan boobseista :chuckle:

 

Viihdytin itseäni tovin lukemalla ihmisten kommentteja biisistä :D

 

edit: ja radio city ei varmaan tätä soita ikinä.. mutta bonjovia sitten taas senki edestä :LOL:

Link to comment
Share on other sites

ehkä mun pitäisi vaan päästä yli siitä kaikesta tuollaisesta ulisevasta Bellamystä ja hyväksyttävä et saa sitä tuollaisiakin laulella :LOL:

 

Ja on meil tarjottu paljon pahempaakin! vuosien saatossa, ja tää o jotenkin kuitenkin upgradattu sellainen poppiksempi kipale, kaikkien big freezien jälkeen, en ees muista mite se menee...:erm:

ehkä ihan vaan vaihteluksi ennemmin tätä vaihteeksi kun kaikkia madnessejä yms ud:tä.

 

edit

mä en ees yleensä jaksa keskittyä niin sanoihin, mutta tä,ä jotenkin kutsui siihen, ja kai se sellainen teini-tytön-päiväkirjataso on ihan ok, ainakin tuossa muutamissa kohdin...

 

Uliseva Bellamy :chuckle: Onhan tää sinänsä parempi erobiisi kuin NSC jos nyt posin kautta haluaa ajatella :LOL:

Mut vaikuttaa kyllä uhkaavasti sellaselta biisiltä, johon kyllästyy todella nopeasti. Jännä nähä miten toimii livenä.

 

Chris muuten sano siinä xfm:n haastattelussa, että ne haluaisi tehdä enempikin noita pikkukeikkoja :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Oon nyt kuunnellu tän biisin jtn kymmenen kertaa ja alan kallistua tosiaankin siihen, että TYKKÄÄN. Eka reaktio oli kyllä vähän semmoinen, että ööö.. mitäs tästä pitäis aatella, mutta joo. Mä en yleensä välitä noista lyriikka-videoista, mutta tää on jotenkin hypnoottinen, johtuu varmaan boobseista :chuckle:

 

Viihdytin itseäni tovin lukemalla ihmisten kommentteja biisistä :D

 

edit: ja radio city ei varmaan tätä soita ikinä.. mutta bonjovia sitten taas senki edestä :LOL:

 

Paljon parempi ku Psychon lyriikkavideo imo. :yesey: Mä erityisesti tykkään kuinka jotkut tavut oikein iskeytyy siihen ruutuun laulun tahdis. Ja toi savuefekti uuuu. :awesome: Mut boobies tietty myös, ei sovi unhoittaa.

Link to comment
Share on other sites

Mä mietin kans tuota kyllästymisjuttua kyl et siis kun tää nyt o kuitenkin vaakakupissa siel plussalla nin sit silti tuntuu et tätä ei pitemmän päälle jaksaisi kuitenkaan. :erm:

 

en ees taaskaan muista miltä NSC kuulostaa..:chuckle:

pistin sit soimaan, ja palautuuhan tää, tää o kyl niin kovin huvittava biisi :LOL: mut ei tää nyt tauon jälkeen niin kamalalta kuulostakaan

mut ehken ala nyt jokaista muse -biisiä tässä ruotimaan vaikka kuinka kivaa olisikin :chuckle:

 

ulisevasta, nyt mul vaan mieles ulvova mylläri

ja nuo lyric-videon visuaalinen ilme muistuttaa NIIN jostain vanhasta asiast mutten saa mieleen et mistä

Link to comment
Share on other sites

me kuunneltiin bbc:n ensisoitto radiosta kun se soi just kun oltiin päästy sissään :'))) vähä huono äänenlaaatu niin ei ottanu selvää, livenä vhän parempi mut mulla on kans vähä sellanen olo että en tiiä mitä ajattelis, lyriikoita en oo onneks (?!) vielä kuunnellu :chuckle:

 

mut niii siis olihan tässä keikkakin ja oli aika hikinnen mut nyt en osaa ajatella KOSKA SANOIN ÄSKE MATILLE JA DOMILLE KIITOS KIERTUEESTA EN KESTÄ sassum.pngsassum.pngsassum.png

 

emt the groove oli ihan kiva kans mitä vittua on ees tapahtunu viimeset pari viikkoa anteeks mitä. pitääkö palata takasin todellisuuteen, en halua :'(

 

sdjkjhgfglj

Link to comment
Share on other sites

Herra siunatkoon nettiselainten istunnontallenusominaisuutta. Avasin Chromen ekaa kertaa luoja ties miten pitkään aikaan ja tää upee ilmestys ootti mua siel:

 

8HjZwbK.gif

 

 

Hitto vie, sitä vaan tahtoo jenkki-Netflixin ja sen sijaan saa ruudun täydeltä Bellamya pyyhkimäs kitaralla takapuoltaan. I did not ask for this.

Link to comment
Share on other sites

okei nyt kuuntelinn ton dead insiden kunnolla kuulokkeilla ja joo ei. :LOL:

 

Noh niii-iiii! :LOL:

 

mä jotenkin ajattelin et olisin tähän mennessä lämmennyt mut en kyl oikein,

Mut on sitä kakempaakin tehty, mut silti vaan blöhhh.

 

mut voi ihiiii mattit ja domit ja groovet ja kaikki unot tms yms ja jne.

Link to comment
Share on other sites

okei nyt kuuntelinn ton dead insiden kunnolla kuulokkeilla ja joo ei. :LOL:

 

Noh niii-iiii! :LOL:

 

mä jotenkin ajattelin et olisin tähän mennessä lämmennyt mut en kyl oikein,

Mut on sitä kakempaakin tehty, mut silti vaan blöhhh.

 

 

Voi voi. :noey:Tässä teille.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...