Jump to content

Recommended Posts

mulla ois tuolla alakerrassa pizzaa leivottavana ja mokkapalat odottamassa syömistään mut EI PYSTY!?!?!? :LOL::'(

 

aaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAaaaaaasädfög ei saatana toi MATTIN ÄÄNI :'(:'(

 

Mattin laulu on täs jotai niin upeeta, falsetit varsinkin. Voin kuvitella et sil tulee oleen vaikeuksia livenä, mut ehkä se pystyy jotenki... öh... handlaan tän ilman et kokonaisuus kärsii kauheesti. Kunhan ne laadidaa-kohat säilyy, ne on niin ihanan tummanpuhuvat unf unf. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Hellouu!

 

The handler on kyllä hyvä... NIIIIIIIIN HYVÄ! Mercy oli ihan jees, tykkään siitä rytmityksestä biisissä (tosiaan aika starlight-henkinen, mutta mä pöhkönä tykkään siitä biisistä, eikä tää vedä vertoja sille :D) , mut handleri on kyllä taas sellainen mikä pistää niiiiiiiin sydämen tykyttää ja hymyilemään hölmönä ja oottamaan niin pirusti livekeikkaa! :D

 

Johon liittyen.. provinssi! Täs on ollu mutkien mutkia matkassa, mutta nyt vihdoinkin oon senkin asian saanu päätettyä :) Nimittäin, mä tossa hyvissä ajoin koitin onneani ja ilmoittauduin talkoohakuun... Johon sitten mut hyväksyttiinkin, jee! Sit siinä tohinassa kävi ilmi,että meikä on paksuna :LOL: Oon voinu aika huonosti ja aattelin jo,että luovutan ja peruutan sen homman. Mut onneks en sitä tehnyt, koska nyt on olo tasoittunut ja vointi hyvä eli rohkeessti nokka kohti Seinäjokea :D...meinaan, että kun vielä voi mennä ennen kuin on semmoinen pieni riippakivi kantoliinassa :p Vielä ei ole festareiden työvuoroja tullut,mutta koska kirjasin ainoaksi työvuorotoiveeksi,että nään Musen, ni kyllä vedän raskaushormonienhuuruiset itkupotkuraivarit jos eivät ole sitä toivetta kunnioittaneet :D Meikä pääsee siis laulamaan koko Seinäjoen kanssa Dead insidea ..aaaiiijaaaaiii! Se vaan on niin mun suosikkibiisi just ny!:D

 

Eli mikäli Seinäjoelle on tulijoita, ni meitsin oluttiskiltä saa juomat erityisen aurinkoisella asiakaspalveluhymyllä varustettuna. :D

Link to comment
Share on other sites

Hei Muffini, en nyt viitti quotata koko viestiä, mutta paljon onnea ja nautihan Provinssista! :awesome:

 

 

Noni vuotihan se sieltä! Mä en tiiä, mitä odotin Revoltilta, mutta en todellakaan tätä :eek::LOL:

 

mää en oo vielä uskaltanu kuunnella, onx kauhee? :eek: big freeze? guiding light???

Link to comment
Share on other sites

mää en oo vielä uskaltanu kuunnella, onx kauhee? :eek: big freeze? guiding light???

 

No musta se oli ihan hauska, ainakin erilainen :LOL: mutta Musen biisiksi melkosen hilpeä ja _DUURISSA_

 

edit: tosin Aftermath möyhensi mun aivot ja kaiken ajattelukyvyn heti perään, joten voi olla, että toinen kuuntelukerta osoittautuu vähän erilaiseksi.

Link to comment
Share on other sites

No musta se oli ihan hauska, ainakin erilainen :LOL: mutta Musen biisiksi melkosen hilpeä ja _DUURISSA_

 

no voi pylly niin tietenkin :LOL: hyi hemmetti uskallanko oiekesti, mää en oikeen tykkää kans explorers-vertauksista the globalistin kohalla... :chuckle:

ja kun haluisin naattia vielä tästä the handlerista. :'( aaaahh vaikeeta!

Link to comment
Share on other sites

Hellouu!

 

The handler on kyllä hyvä... NIIIIIIIIN HYVÄ! Mercy oli ihan jees, tykkään siitä rytmityksestä biisissä (tosiaan aika starlight-henkinen, mutta mä pöhkönä tykkään siitä biisistä, eikä tää vedä vertoja sille :D) , mut handleri on kyllä taas sellainen mikä pistää niiiiiiiin sydämen tykyttää ja hymyilemään hölmönä ja oottamaan niin pirusti livekeikkaa! :D

 

Johon liittyen.. provinssi! Täs on ollu mutkien mutkia matkassa, mutta nyt vihdoinkin oon senkin asian saanu päätettyä :) Nimittäin, mä tossa hyvissä ajoin koitin onneani ja ilmoittauduin talkoohakuun... Johon sitten mut hyväksyttiinkin, jee! Sit siinä tohinassa kävi ilmi,että meikä on paksuna :LOL: Oon voinu aika huonosti ja aattelin jo,että luovutan ja peruutan sen homman. Mut onneks en sitä tehnyt, koska nyt on olo tasoittunut ja vointi hyvä eli rohkeessti nokka kohti Seinäjokea :D...meinaan, että kun vielä voi mennä ennen kuin on semmoinen pieni riippakivi kantoliinassa :p Vielä ei ole festareiden työvuoroja tullut,mutta koska kirjasin ainoaksi työvuorotoiveeksi,että nään Musen, ni kyllä vedän raskaushormonienhuuruiset itkupotkuraivarit jos eivät ole sitä toivetta kunnioittaneet :D Meikä pääsee siis laulamaan koko Seinäjoen kanssa Dead insidea ..aaaiiijaaaaiii! Se vaan on niin mun suosikkibiisi just ny!:D

 

Eli mikäli Seinäjoelle on tulijoita, ni meitsin oluttiskiltä saa juomat erityisen aurinkoisella asiakaspalveluhymyllä varustettuna. :D

 

Pitää täs mun vakkari raskausonnittelu-giffiä hyödyntää!

 

P1QYppj.gif

 

Ja hei, laitahan tänne jotai infoo sit, mistä sut sielt löytää ja millon, niin tuun tervehtimään! :awesome:

 

Noni vuotihan se sieltä! Mä en tiiä, mitä odotin Revoltilta, mutta en todellakaan tätä :eek::LOL:

 

Lmaoooo törmäsin niin moneen järkyttyneeseen viestiin täs linkkiä ettiessäni. Kuumottaa semisti miten räkäsellä naurulla muut tän tuvan asukit herätän. :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Mitää! miksi sen pitää tulla jakoon just silloin kun ON MENTÄVÄ nukkumaan :( Parempi siis saman tien sammuttaa kone ja olla spoilaantumatta ennen aamua :rolleyes: Koko viimesimmän viikon oon vähä väliä käskenyt miestä kattomaan onko jo vuotanu levy (koska itse oon tällasissa asioissa vähän kädetön. Parisuhteessani minut tunnetaan nimellä maailman huonoin googlettaja :rolleyes: ).

 

 

Nii ja kiitos onnitteluista ja eritysesti tosta giffistä :D En oo vielä ihan koko lähipiirissä mainostanu asiaa mut täällä on hyvä anonyyminä huutaa asia, josta tahtois jo koko maailmalle kailottaa :LOL: Mut mää infoon sulle maaria mun liikkeistä, ni törmätään siellä sit! Eipä sitä oikein oo vielä tajunnut,että siihen ei oo ees enää kauaa aikaa :)

Link to comment
Share on other sites

Kertokaahan toki sitten ensifiilikset, kun uskaltaudutte kuuntelemaan. :yesey:

 

 

Defectorin alku oli lupaava, mutta Queen-vibat eeeehhh. Meni vähän ohi, ei siis mitään tajunnanräjäyttävää ainakaan.

 

Revoltista tuli jostain syystä mieleen The Ark, mikä ei musta oo mitenkään huono asia. Tosin ne Queen-vibat tässäkin.

 

Aftermath, ei helvetti. Tää vaatii GL:n kaltaisia tanssimoovseja jos tästä meinaa keikoilla selvitä järjissään. Pitää kerätä voimia uudelleenkuunteluun.

 

The Globalist. Alku oli lupaava, mutta siihen se sitten jäikin. Explorers/UsoE ja ne Queen-vibat. Sori.

 

Drones. Ei hitto miten tää on saatu kuulostamaan ihan joululaululta. Tuu ny Matt pois sieltä kirkosta :LOL: Mut ihan mielenkiinnolla oottelen, miltä tää kuulostaa sitten livenä. Jos vaan ääni kestää.

 

Edit: okei olin ehkä liian julma Aftermathia kohtaan. On se ihan sievä biisi tuohon for this moment -yhteislauluun asti. Livenä voi olla täyttä horroria :chuckle:

 

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

 

 

njahah oon expl.. siis aftermathissa menossa ja ööhh joo :LOL: defectorista kyl ihan tykkäsin, revolt wt actual f, :LOL::LOL: plus tulee niin paljo joku ysäripiisi mieleen mut en nyt saa päähäni mikä!!!

 

hmm aftermath vois olla ihan omiaan jossain radio novan pehmeissä illoissa mut ei tää oikeen muselle sovi?! :LOL: joo.

 

 

Edited by museisti
Link to comment
Share on other sites

ei hemmetti miksi mää täällä julkisesti kailottelen ku spoileritkin on keksitty :LOL::facepalm: pitääpä toi edellinenkin laittaa.

 

 

miks the globalistin riffit on jätetty vaan tommoseen yhteen kertaan eiks niitä nyt ois voinu pyörittää siinä pari minuuttia :'(

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

Jaa vai semmonen. Kaks kertaa ny kuuntelin ton ja... niin.

 

 

Yleisesti sanon et selkeesti konseptialbumi, josta en varmaan kauheesti tuu kuunteleen yksittäisiä biisejä ainakaan tokan puoliskon osalta.

 

Defectoris todellakin AIVAN LIIKAA Queen-harmonioita. Niitä ois sen kerran kaks kestäny, mut eiii ku alusta loppuun asti niitä pitää viljellä. Instrumentaalisesti ihan silleen suht mielenkiintonen, mut loppujen lopuks ei kumminkaan? Ehkä meinaan et se jäi toistaan itteään. Soolo kyl aika jepa. Mattin puheviat iski mun korviin tosi häiritsevästi. "Bwoken" ja "pwoblem", bless. Pitää myös mainita pelli is jellou, voi pyhä pökäle miten rasittava delivery.

 

Revolt on revolting. ¯\_(ツ)_/¯ No en tiiä ei ehkä aivan, mut ei kaukaa hae. Mulleki joku nimetön poppipändi tai -skene tuli mieleen ja öh niin... Ei kauheesti jääny sen enempää mieleen. Ehkä se hyvällä tuulella kauniina kesäpäivänä menee. Kännis ainaki.

 

Aftermath tosiaan sinne riparinuotiokuorolauluihin asti oikeestaan ihan helvetin kaunis, instrumentaalisesti ainakin. Se bridge siellä loppua kohden tosi ihana. Mut se karseetaki karseempi Explorers-kertsihän sinne loppuun piti päästää toistamaan itteensä ja jättään jälkeensä semmosen mädän pierun hajun.

 

The Globalist ei toimittanu. Musta se alku on kitarasoundeja lukuunottamatta hirmu pitkäveteinen. Kuorolaulu riffittelyn aikana PILAS KAIKEN. No ei kaikkee, mut se lähtölaskenta oli IHAN PARHAUTTA ja se oli niin hiljasella siinä ja turhaa hoilotusmölyä heitetty siihen päälle. Se soolonpoikanen kyl nappas ja lujaa. Mut sit se lässähtiki täysin, kun ainoo mikä sen kliimaksin rakentamisen jälkeen ootti oli se helvetin USoE-pianonpimputus. :'(

 

Drones... Ei. Mattin ääni ihan a cappella ei oo koskaan uponnu muhun, eikä uppoo nytkään.

 

 

 

...Mut parempi ku T2L. :awesome: Eka puolisko kantaa toisen puolen, mut mun mielestä ihan maaliin päästään näinkin. The Handler the real MVP. Vaikka mun ekat tuntemukset onki aika negatiiviset, niin en mä sinänsä oikeesti inhonnu mitään biisiä ihan totaalisesti. En tiiä mun pitää tää uusin korvin kuunnella huomenna.

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

dronesista vielä sanomani et kyyl ymmärrän ne jotku joulukirkkovertaukset :LOL: mut joo silti hienolta kuulostaa se laulu, mut oisin oottanu (tai siis toivonu) jotain sellasta synkempää ja ahistavaa gregoriaanista chanttia :chuckle:

 

 

 

ehkä jätän noi nyt johonki aivon perukoille hautumaan ja palaan tähä reapersiin ja the handleriin repeatilla. <3_____________<3

Link to comment
Share on other sites

 

 

  • Eka puolikas on oikeesti niin hyvä. Ihan siis niinku suklaan- ja seksinkorvikkeeksi kelpaavaa tavaraa. Vaikka sit Defectorista eteenpäin tahti hiipuu, niin tää levy anto mulle Dead Insiden, Reapersin ja The Handlerin (unf unf unf unf unf), ja se jo riittää nostaan tän pitkästi TR:n ohi, ehkä jopa BHARin tasolle.
  • JFK:n kitara on helvetin siisti.
  • Defector nappas täl kertaa enemmän! Livenä ne harmoniahirvityksetkin saattaa olla aika hauskat. :awesome: Mut lyriikat on karseet, siit ei pääse minnekään.
  • Tajusin et Revoltis mua kiusaa lähinnä vaan kertsi (mut voi jeesus kuinka kiusaakin). Säkeistöt on oikeestaan aika kivat??? Mielenkiintoset ainaki. Mut kertsi on ku suoraan jostain 2000-luvun alun teinileffasta.
  • Voi Aftermath. :supersad: Se on niin hieno ennenkö Matt käy lopus kitaroineen ja yhteislauluineen kakkimas kaiken kauniin päälle. Kertosäkeistö täskin kyl kusee. Niinku Ulpu sano, Radio Nova kaikuu ja kovasti. :LOL:
  • Loput onki sit edelleen yks iso plääh. Globalistis kun oltais suosista heitetty pianot helevettiin ja oikeesti viety se riffittely ja sooloilu niin pitkälle ku ne ois ansainnu, niin luoja ties millasiin stratosfääreihin oltas päästy.
     
    3-Les-Mis.gif

 

Niin paljon hukkaanheitettyä potentiaalia.

 

 

Mut eka puolikas. :facemelt: Ja siis kyl tost tokastaki puolest pystyy nauttiin, jos siin JFK:n aikana ehtii vetää kinttuihinsa vähä kestävämmät pelihousut. :chuckle:

 

 

 

Lol mul on vissiin paljon tunteita.

 

 

Mut mää infoon sulle maaria mun liikkeistä, ni törmätään siellä sit! Eipä sitä oikein oo vielä tajunnut,että siihen ei oo ees enää kauaa aikaa :)

 

Jee! Ja tosissaan, tasan kolome viikkoa enää aaaaaa. :facemelt:

Link to comment
Share on other sites

Mä en uskalla ees kuunnella ku en tuu näkemään niitä koko kesänä. Ja rehellisesti sanonttuna mikään näistä uusista ei oikeen hirveesti oo iskenyt, Psycho oli hyvä ja sitä kuuntelin sillon alussa muutaman kerran putkeen mut en jotenkaan oo museolotiloissa ollut aikoihin. Handler on hyvä, mut jotenkin nyt oon niin pilipalituulella ollut ettei muse oo oikeen maistunut :pope:. Mut kai tää tästäkin sitten, ihan hyvä. Tai sit mun sielu ei anna lämmitä Muselle nyt ettei mua harmita et ne on Seinixellä ja Roomassa just sopivasti ku mä en oo kummassakaan. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Mua kyl nyt vähän jänskältä tuon levyn kuuntelu, kun kaikkea mitä sanoitte niin lol eek jne. Mutta jos tänään olisi sellaisen syventymisen hetki!

 

Onnea muffini perheenlisäyksestä!

Ja aahhh te kaikki näette musen ihan kohta heh jee!

 

Mut ei Ulpult tääl mitään Dom - raporttia, mut ehtiihä tota!

Link to comment
Share on other sites

no lol emmää kerinnyt mitään raporttia kun oli niin paljon twitteriä selattavana + väsytti niin perkeleesti :LOL:

 

MUT SIIS! :awesome:

-ensinnäki ei hemmetti mikä ajotus kun nähtiin mun kaverin kaa siinä itv studioitten eessä ja lähettiin suoraan käppäilemään lähemmäs ja siellähän dom hengasi ja söi banaania :'))) ihankun se ois meinant lähtä karkuun ja ignoorata kun huudettiin DOM mut kyllä se sitten kääntyi ja pysähtyi

-minä siihen karjumaan että OMGOGDG SO EXCITED 4 DOWNLOAD!!12324 vähän epämääräisesti, kaveri jutteli luontevammin :chuckle:

-kysyttiin showbizistä, dom ei silleen poliitikkomaisesti sanonut juuta eikä jaata mut ilmeisesti ne ei oo sitä reenanneet juurikaan :chuckle: mut se oli sellanen että maybe some day.

-downloadin hevistä setistä sanoi että "well we have to" kun varmisteltiin että soittaahan ne sellaisen :chuckle: se taisi ite mainita esimerkkinä dead star ja citizenistä kun kysyin niin taas sieltä tuli että maybe, mut ehkä vähän lupaavampi maybe kun showbiz.

-dom sanoi myös että sitä vähän ehkä jurppi se että levy oli vuotant, mut lähinnä se miten se tapahtui, ja jotain se selitti että kun shipataan niitä liian aikasin ja sit ainahan joku saattaa vaikka pölliä siitä lastista sellaisen kun kukas niitä valvoo, ja jotain että levy-yhtiö tai joku ois munannu jotain

-(ei hemmetti mua niin alkaa hävettää kun mietin tässä nyt kaikkea lol MIKSIIIIIII ei voi osata puhua järkevästi tai ees oikeessa järjestyksessä sanoja :LOL:)

-niin hihkuin siihen johonki väliin että THANK U 4 THE HANDLA!!!!1111 että oon odottanut sellaista kappaletta koko elämäni tai jotain lol :chuckle:

-ja se kysyi et ollaanko nyt tulossa sinne nauhotuxiin ja sanottiin et ei saatu lippuja ja sit kysyin can you get us in ja ihankun se ois vähän miettiny kun se katto sinne ovelle päin ja silleen errrrrr nah. :'))))

-kysyin onko kaikki festarit julkastu jo, että soittaako ne szigetissä, dom kysyi että sieltäkö olen kotoisin ::: D sanoin että suomesta ja myös mainitsin että ompa kakkaa kun joudun jättää suomen festarit väliin, dom sitten siihen osasi melkein sanoa että provinssi. :'))

-mattin bestival möläytyksistä se ei oikeen osant sanoa, mut että ei tiedä vielä varmaksi soittako ne siellä (tai sit ei vaan saanut kertoa)

-ja kuulemma se väill ä lukee messageboardia ja tietää että siellä muutama aktiivinen valittaja on :chuckle:

-otettiin qva ja dom ehdotti että se turvasetä voisi sen kuvan ottaa ja siinä sit dom IHAN OMA-ALOTTEISESTI laittoi kädet olkapäille!!! kun mietitytti vähän että hihi dom saakohan siihen koskea. mut että käyhän se näinkin. :yesey:

-dom sanoi että se lähtee kävelylle mut että nice to meet you ja minä siihen vielä että SEE U AT DOWNLOAD ja emt se vaikutti vähän säikähtäneeltä mut ei ihmekkään :LOL: ööh joo. en nyt muista oliko muuta olennaista. :chuckle:

 

anteexi romaani.

Link to comment
Share on other sites

ULPU JUMALAUTA

kunnon ronkeli! Mikä hemmetin tuuripunkki suhun on purru kiinni??! Kuumottiko ees yhtään missä vaihees? Ihana kyl (TAAS KERRAN) lukee tapaamisraportti. :happy:

 

 

Hei seuraavan kerran (varmaan joskus ihan täs lähipäivinä tätä menoa jöses sentään) koitahan vähä mainostaa meidän suomalaisten metalliverta. :eyebrows: Kuinka me KAIKKI syödään rautaa ja paskotaan kettinkiä eikä vastata positiivisesti ylimääräiseen lällyilyyn keikoilla ymsmyms. Ja sitä on turha mainita, että Provinssi tiputti just tänä vuonna rockin nimestään. Täysin irrelevanttia.

Link to comment
Share on other sites

ULPU JUMALAUTA

kunnon ronkeli! Mikä hemmetin tuuripunkki suhun on purru kiinni??! Kuumottiko ees yhtään missä vaihees? Ihana kyl (TAAS KERRAN) lukee tapaamisraportti. :happy:

 

 

Hei seuraavan kerran (varmaan joskus ihan täs lähipäivinä tätä menoa jöses sentään) koitahan vähä mainostaa meidän suomalaisten metalliverta. :eyebrows: Kuinka me KAIKKI syödään rautaa ja paskotaan kettinkiä eikä vastata positiivisesti ylimääräiseen lällyilyyn keikoilla ymsmyms. Ja sitä on turha mainita, että Provinssi tiputti just tänä vuonna rockin nimestään. Täysin irrelevanttia.

 

no tämähän oli ihan suunniteltu stalkkaus että en nyt tiiä tosta tuurista :chuckle: tai no ok ehkä aika hyvä ajotus meillä oli, muuten oltas vaan päästy näkemään illalla kun morgan ja joku henkilö x poistui autossa pimennetyillä takalaseilla. :chuckle: mut ei hitto että jännitti koko sen ajan ja meni senat sakaisin ja n0lo0 in general :LOL:

 

ja joo-o pitääpä nyt kattoo miten tässä enää törmäillään :chuckle: hevisetistä puhuttaessa kaveri kysyi toiveikkaana että no madness? :awesome: ja dom ei siihenkää mitään suoraa vastausta antanu. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Awwww aivan loistavaa Ulpu!! :awesome:

 

 

No voihan buu tää Psycho tour dvd. DI:n eka kököhkö liveveto ja soundcheck Handlerista (no hyvältähän se kuulostaa, mut silti.. soundcheck?) Eikö ny oikeesti mitään harvinaisuuksia voitu laittaa mukaan :supersad:

Link to comment
Share on other sites

Awwww aivan loistavaa Ulpu!! :awesome:

 

 

No voihan buu tää Psycho tour dvd. DI:n eka kököhkö liveveto ja soundcheck Handlerista (no hyvältähän se kuulostaa, mut silti.. soundcheck?) Eikö ny oikeesti mitään harvinaisuuksia voitu laittaa mukaan :supersad:

 

no että saadaan muscle museum joululahjaksi. :yesey:

 

 

hihhii unohtu vielä tosta kertomuksesta mm. se että siinä yhes kohin meitä lähestyi yksi tyttö ja oletin että musefani tiettykin mut se tulikin kysymään missä on queen elizabeth hall :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...