Jump to content

Recommended Posts

eeeei kun tossa lukee että valmistunu 2001, se mitä meinaan oli joskus 90-luvulla :chuckle: ne elukat eksy perheestä johonkin metikköön ja se vanha koira putos kuoppaan ja kaikki luuli että se oli qollu mutta olikin hengissä ja joo. ja hirveen huonosti oli muokattu niitten ellläinten leukoja kun ne puhu keskenään. :LOL:

 

ja höh :( eikö mikkään viikonloppu ees onnistu? download? :supersad: oletan että oon kysyny miljoona kertaa mut...¨

(hittoq itteäkin himottais nyt kaikki lisää paljon mut lol raha ja aika yms... :facepalm:)

 

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kotia_kohti_%E2%80%93_uskomaton_seikkailu

tämäkö, on nyt tärkeetä, en vaan muistanut et täs oli kissa :chuckle:

 

noh jooo download ei ainaskaan ku sit varmasti o melkein töitä siinö tai ei tiedä viel, mutta epäilyt on isot

en nyt tiedä, työt sotkee taas vapaa-aika :supersad:

Link to comment
Share on other sites

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kotia_kohti_%E2%80%93_uskomaton_seikkailu

tämäkö, on nyt tärkeetä, en vaan muistanut et täs oli kissa :chuckle:

 

noh jooo download ei ainaskaan ku sit varmasti o melkein töitä siinö tai ei tiedä viel, mutta epäilyt on isot

en nyt tiedä, työt sotkee taas vapaa-aika :supersad:

ahhh joo! :awesome: tonkohan takia mun ykkösnimi kaikille kissoille oli sissi... :chuckle:

 

ja höh. :'( ihan gaggaa.

 

wg4mhiiv.jpg

 

:awesome: mullekkin tulee tosta lausahduksesta aina jorma mieleen!

 

 

ps odottelen teiltä rumia postikortteja. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

jee! :awesome: ja hei minnan pitää käydä näkemässä se editorssin tomppa!!!

 

AINIIN : D Ja tällä kertaa otetaan kuva vaikka se rykivä setä olis taas siellä. Toivottavasti ei satais niin paljon : D Mä voin Minnalle neuvoo sitten kyllä miten tehdään hieno huppu.

Link to comment
Share on other sites

AINIIN : D Ja tällä kertaa otetaan kuva vaikka se rykivä setä olis taas siellä. Toivottavasti ei satais niin paljon : D Mä voin Minnalle neuvoo sitten kyllä miten tehdään hieno huppu.

 

::: D hyvä! voi jos meette kissapaikkaan viekää kissoille terveisiä!!! :pussy:

Link to comment
Share on other sites

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuin_kissat_ja_koirat tämäkö :chuckle:

 

mä en oo kyl kans enää jaksanut tuolla ketjuissa pörrätä, ei varmaan oo tosiaan olotilaa parantava paikka ?

 

onpa mulla olleellista sanottavaa, ei ehkä onnistu wien muse multa mikä suretta vähä

 

mutta vähän roomaa ja sitten lontoota tässä tälla viikolla, et ei huono :happy:

 

Mulla on joku hämärä mielikuva, että oisin käyny kattomassa ton leffateatterissa :stunned::chuckle:

 

Ei oo ei. Hitto kun en oo aiemmin tajunnut, että joitakin voisi tosiaan laittaa sille ignore-listalle. Aavistuksen kiristää noi Fabrin postaukset.

 

 

Mää nään Elijah Woodin syksyllä :awesome::dance:

Link to comment
Share on other sites

ennen oli kaikki toisin, kun internet tylsistyttää ja ei keksi mitään sijaistekemistä hommien välttelyyn, niin boardille voi hukuttaa tunnin jos toisenkin, nyt vaan klikkailee sivustolta toiselle, jotta ei tarttisi ryhtyä hommiin, ja oikeasti etsiä jotain artikkelia ja tehdä tiistain esitelmää.

 

:chuckle:

Mut

:supersad:

 

aika entinen ei koskaan enää palaa

Link to comment
Share on other sites

maratoonari, maratoonari, on kaikkien kaveri! teiden tukko!

giphy.gif

 

helevettiäkö niitten pitää juosta mun työpaikan vierestä ja vielä suuren osan mun työmatkaa niin joudun ottamaan junan. :noey: ei huvita.

 

voisi palata koloon myös se entinen aktiivisempi aika. :supersad:

Link to comment
Share on other sites

maratoonari, maratoonari, on kaikkien kaveri! teiden tukko!

giphy.gif

 

helevettiäkö niitten pitää juosta mun työpaikan vierestä ja vielä suuren osan mun työmatkaa niin joudun ottamaan junan. :noey: ei huvita.

 

voisi palata koloon myös se entinen aktiivisempi aika. :supersad:

 

voihan maratoni! :noey:

 

ja niinpä vaikka mikä tässä päivittelemään, kun voisi asialle tehd jtn mutta sellainen yksin tai kaksin puhelu, varsinkin ilman asiaa on ehkä vaikeaa toteuttaa joskus :chuckle: tai sitten ei vaan jotnekin kehtaa.

 

Mutta :dance: sekoitetut unirytmit, koska huomenna taas töihin ja kello jo vaikka mitä ja ei väsytä sit millään :party:

 

Mille keikalle voisi mennä, tartten keikan, mitä vaan missä vaan, tartten :LOL:

Link to comment
Share on other sites

voihan maratoni! :noey:

 

ja niinpä vaikka mikä tässä päivittelemään, kun voisi asialle tehd jtn mutta sellainen yksin tai kaksin puhelu, varsinkin ilman asiaa on ehkä vaikeaa toteuttaa joskus :chuckle: tai sitten ei vaan jotnekin kehtaa.

 

Mutta :dance: sekoitetut unirytmit, koska huomenna taas töihin ja kello jo vaikka mitä ja ei väsytä sit millään :party:

 

Mille keikalle voisi mennä, tartten keikan, mitä vaan missä vaan, tartten :LOL:

 

no ehkä tää tästä vilkastuu jahka levy tulee ulos....... ja onhan tossa noi jenkkilän keikatkin, kuitenki soittaa showbizin siellä ja minä ainakin itken sitä sit sivukaupalla. :'(

 

editorssilla ois syksyllä kiertuetta hmm :shifty: saisivat soittaa glastossa eka niin saisi vähän esimakua, se viimesin levy kuitenkin vähän plööh, vaikka ok olihan se varsinainen keikka viimeksi taas miljoona kertaa glastoa parempi mut hmm.

Link to comment
Share on other sites

Täytyy tulla tännekin asti purkaan.

 

http://streamable.com/dpax

 

What the shiiiiiiiitttttttt. Niin älyttömän upeet setit et mult lentää pian oxennus. :facemelt:

 

 

Tai ehkä se pahoinvointi johtuu lähinnä siitä että OLI SIT AIVAN PAKKO VENYTTÄÄ SE SARJA SEISKAPELIIN ASTI HÄ?!?! NIINKÖ!? Jukelintähäre täs on muutenki ressiä stna. :'( Nytte saa sit vappuaattoa vasten valvoo koko yö, ja varmaan persrööri niin hermoilusta puristuksis koko aika et... et...

 

Hmm.

 

Minna, voiko peräaukon pitkäkestoisesta jännityksestä aiheutua jotain jälkiseurauksia?

Link to comment
Share on other sites

12 guestia mää toivon että ne on kaikki guuglannu peräaukon jälkiseurauksia. :yesey:

 

No jos mennään sillä oletuksella, et noin 90% guesteista on Googlen mainosbottiasioita, niin... Adblockia ilman surffaavat kololaiset saa varmaan odottaa aika muikeaa kohdennettua mainontaa. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

No jos mennään sillä oletuksella, et noin 90% guesteista on Googlen mainosbottiasioita, niin... Adblockia ilman surffaavat kololaiset saa varmaan odottaa aika muikeaa kohdennettua mainontaa. :awesome:

 

Ei mulla mitään sellaista hahha silleenkö se o?

 

Ja kysymykseen vastateksani (what mitä en osaa)

-riippuu varmaan voimakkuudesta ja puristuksen kestosta

- ja luulen et voi siitä oikeastikin mut haluatko oikeasti tietää

Link to comment
Share on other sites

Ei mulla mitään sellaista hahha silleenkö se o?

 

Ja kysymykseen vastateksani (what mitä en osaa)

-riippuu varmaan voimakkuudesta ja puristuksen kestosta

- ja luulen et voi siitä oikeastikin mut haluatko oikeasti tietää

 

Emmää tiiä oikeesti yhtään miten noi botit toimii. :chuckle: Niitä ne kyl on.

 

:LOL: <3

Ehkä mä selviän ilman sen yksityiskohtaisempaa tietoutta.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...