Jump to content

Recommended Posts

ei hitto nyt kuuntelin ton levyn ihan ajatuksella läpi ja :awesome::awesome: !!! tässä kun ajan saatossa dead inside ja mercykin rupeaa kuulostamaan ihan ookoolta niin eihän tossa paljon muuta vikaa ole kun aftermath, tai no revolt ehkä kans vähän mut se on vaan niin Omituinen etten osaa oikeen aatella mittään :LOL: mut siis<3333<3<34567 melkein jo uskaltaisin sanoa että parasta abson jälkeen. tai emt. vähintään samalla viivalla black holesin kanssa mut musta tuntuu etten oo ikinä siihenkään levyyn osannu suhdettani muodostaa. :chuckle:

 

ja jumaleissön ku kokoajan lämpeen vaan enemmän ja enemmän the globalistille. <3_________________________<3 ja kun se puhuttelee mun sielua. :'( ei ees enää niin paljon haittaa et riffit jäi lyhemmäksi vaikka tokihan niitä soisi olevan siellä pari minuuttia lisää mut aina ei voi voittaa.

 

en. kestä.

Link to comment
Share on other sites

image.png?w=400&c=1

 

:LOL: jorma<3

LIINA en tiiä menikö mun twiitti oikeeseen osotteeseen eilen mut chris hymmyili!!!!!!11 :awesome: ja vilkutti!!!!!!! :awesome::awesome:

 

 

mut totajoo vois muse soittaa tollaisia keikkoja ihan yleisesti, ei aina tartte joku speshöl occasion olla. :)

Link to comment
Share on other sites

:LOL: jorma<3

LIINA en tiiä menikö mun twiitti oikeeseen osotteeseen eilen mut chris hymmyili!!!!!!11 :awesome: ja vilkutti!!!!!!! :awesome::awesome:

 

 

mut totajoo vois muse soittaa tollaisia keikkoja ihan yleisesti, ei aina tartte joku speshöl occasion olla. :)

 

JOO! Mä kävin puhelimella vaan enkä ymmärrä miten sitä käytetään ni en voinut vastata mut awwwittelin itsenäisesti sitten, en kestä miten ihana Chris on ja miten hyvä keikka teillä oli! :happy::awesome: Olis kelvannut esim Micro Cuts mullekin. Miten se meni, riittikö Matilla falsetti. Ja CE ja Dead Star <3. Ja kaikki.

 

 

mutta kaikista parastahan eilisessä oli se iltahuipentuma kun derbyn asemalla löydetiin semmonen teline missä kaikkia paikallisia esitteitä ja löyty mm tämmönen paikka http://www.tissingtonhall.co.uk/ :yesey:

 

Aww hahahah :LOL:

Link to comment
Share on other sites

JOO! Mä kävin puhelimella vaan enkä ymmärrä miten sitä käytetään ni en voinut vastata mut awwwittelin itsenäisesti sitten, en kestä miten ihana Chris on ja miten hyvä keikka teillä oli! :happy::awesome: Olis kelvannut esim Micro Cuts mullekin. Miten se meni, riittikö Matilla falsetti. Ja CE ja Dead Star <3. Ja kaikki.

 

 

 

 

Aww hahahah :LOL:

 

:chuckle: ku mulle tuli ihan bläkoutti että olikohan sun twitternimi sittenkään oikea kun siinä aikamoisessa mielentilassa näpyttelin :LOL: mut hyvä jos tuli oikeaa osoitteeseen!

ja voi kyllä riitti, ja miten hyvältä kuulosti myös musiikillisesti, tai sen verran mitä pysty keskittymään kun piti heilua holtittomasti ja yrittää hengittää, ei ollut helppoa fyysisesti se. :LOL: mut päänsisäisesti kyllä sitäki parempaa! :awesome: ja chris on vaan niin ihana.<3<3<333 ja sen KOKO PERHE oli siellä en kestä miten ihania ne pikkuset!!! :happy:

Link to comment
Share on other sites

Just mietin koska vois buukata kesareissun Tissingtonin kaivoksille vai mita ne oli :happy::yesey:

 

Eilinen keikka <3 EN VAAN KESTA. Mika pandi.

 

Kaivoja! Mut siis joku pyhiinvaelluskokoontuminen tissingtonin jossain olisi kyllä hieno :chuckle:

 

Minä en kestä kyllä eilisestä yhtään mitään!!! Miten voi olla tuollaisia keikkoja?? Miten mä olin siellä! Ja miten siis vaan en tajua!

Mut niin Muse ihana paras kaikkea joo.....

 

 

D... :D mut niin ja sit joku madness tänään. Siis älkää nyt viitsikö!

 

Olen yhtä ailahteleva tässä nyt kun ne settejensä kans tai siis kaksi moodia niillä kai tuntuu olevan...

Link to comment
Share on other sites

 

Hehei mun vasen silmä :D mut on tuota sakkia kyllä!

 

Mun sattuu lapaluut ja kyljet niin mut ei ihme kyllä. Ja niska tuntuu niin oudolta. Ei sellaiselta jumilta vaan jotenkin omituiselta haha mut hyvää teki. Lisää tätä! Ja useammin. :yesey:

 

Ja mietin täs just sitä et oo nyt nähnyt dead starin livenä :eek:!!

Link to comment
Share on other sites

:chuckle: ku mulle tuli ihan bläkoutti että olikohan sun twitternimi sittenkään oikea kun siinä aikamoisessa mielentilassa näpyttelin :LOL: mut hyvä jos tuli oikeaa osoitteeseen!

ja voi kyllä riitti, ja miten hyvältä kuulosti myös musiikillisesti, tai sen verran mitä pysty keskittymään kun piti heilua holtittomasti ja yrittää hengittää, ei ollut helppoa fyysisesti se. :LOL: mut päänsisäisesti kyllä sitäki parempaa! :awesome: ja chris on vaan niin ihana.<3<3<333 ja sen KOKO PERHE oli siellä en kestä miten ihania ne pikkuset!!! :happy:

 

Kuulostaa ihanalta! Ja ihana Chris! <3

Link to comment
Share on other sites

ompa ollu vähänn semmonen kalsariniemi/yleinen 2010-nostalgia täsä. :happy: mut ihan pyllystä nyt kyllä provinssihommat, olis niin tarvinnut sellaista eeppistä miittiä. :supersad:

 

Eeppinen miitti olisi ollut kyllä hyvä! Se Provinssirockiki ihan just !

 

Minä en ihan kyl vielä ole sisäistänyt kuinka kivaa se download loppuen lopuksi olikaan! Mut aahhh jos katsoisi vaikka hultsan ja siivoaisi ja pakkaiS

Link to comment
Share on other sites

Eeppinen miitti olisi ollut kyllä hyvä! Se Provinssirockiki ihan just !

 

Minä en ihan kyl vielä ole sisäistänyt kuinka kivaa se download loppuen lopuksi olikaan! Mut aahhh jos katsoisi vaikka hultsan ja siivoaisi ja pakkaiS

 

no ei mullakaan oo kyl menny tajuntaan mutta tässä vielä esmes kirjamessujen avautumista odotellaan et.... :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Kuuntelen CE:tä enkä kestä jos ne soittaa sen Provinssissä :'( :'( :'(

 

anteexi nyt kaik ketä asia koskee mut ei suomi oo sen verta spesiaali että ne citizenin sais. :chuckle::erm: JOS joku tollainen rarity slot jää elämään vielä venäjän jälkeenkin (vaikka epäilen kyllä vahvasti sitäkin asiaa) niin joku dead star tai vastaava ehkä, tai sittenkun se on semmmonen random peräpohjolan liian valoisa keikka niin ehkä jättäneevät yhen kappaleen poijjes, en tiiä.

 

mut silti plööööhh en nyt haluu ajatella koska vittuako ne tommoseen ajankohtaan kehtaavat kun puolet meistä on muilla mailla saatana! :fear::LOL::supersad:

Link to comment
Share on other sites

Kuuntelen CE:tä enkä kestä jos ne soittaa sen Provinssissä :'( :'( :'(

 

Mä puolestani toivon niin kovasti,että kuulisin sen siellä! Ois vaan mieletöntä! :awesome: Mut lupaan, etten hehkuta sen ihanuutta ja käännä veistä haavassa, jos niin pääsee käymään :rolleyes:

 

Oon ollut selaamatta noita settilistoja, etten etukäteen spoilaantuisi taikka odottais jotain, jota sit ei tuukkaan :( Stadionin keikkaa ootellessa selasin settilistoja tiuhaan ja vitsit että vaan niiiiiiiin koko ajan toivoin et ois tullu Unintended - eikä se koskaan tullut, sniff. Oisin tarvinnut sen :D Ni nyt mennään vaan paikan päälle kattomaan mitä tuleman pitää. Näkemättä niitä settilistoja, voisin kuvitella, että isoa festariyleisöä kosiskellaan kaikilla tunnetuimmilla hiteillä, mut teijän kommentit antaa toivoo muullekin :LOL:

 

 

Nyt ku oon kuunnellu albumia ympäri ja ämpäri ni oon tullu siihen tulokseen että iso osa on siitä superjeeihanuuttajakädetilmaan! Kuten Dead Inside, Psycho, The handerista tykkään hulluna ja sit karun ensivaikutelman jälkeen (koska harvoin tykkään hevikitaroista) ni reaperskin on kyl just jees ku vaan pääsee sen alun ohi :D Mut sit esimerkiksi Defector. Mä en jotenkaan vaan pääse siihen juttuun mukaan, se on musta jotenkin vaan sekava.

 

Mut mut, kaiken kaikkiaan onnistunut levy, monen mielestä T2L on ollut sukka, mut mä oon juuri siitä koneellisemmasta Musesta tykännyt, koska nautin muutenkin suuresti elektro-soundeista. Joten ehkä se albumi saattaa kuitenkin olla mun mielestä piirun verran parempi albumi kuin tämä. :)

Link to comment
Share on other sites

Mä puolestani toivon niin kovasti,että kuulisin sen siellä! Ois vaan mieletöntä! :awesome: Mut lupaan, etten hehkuta sen ihanuutta ja käännä veistä haavassa, jos niin pääsee käymään :rolleyes:

 

Oon ollut selaamatta noita settilistoja, etten etukäteen spoilaantuisi taikka odottais jotain, jota sit ei tuukkaan :( Stadionin keikkaa ootellessa selasin settilistoja tiuhaan ja vitsit että vaan niiiiiiiin koko ajan toivoin et ois tullu Unintended - eikä se koskaan tullut, sniff. Oisin tarvinnut sen :D Ni nyt mennään vaan paikan päälle kattomaan mitä tuleman pitää. Näkemättä niitä settilistoja, voisin kuvitella, että isoa festariyleisöä kosiskellaan kaikilla tunnetuimmilla hiteillä, mut teijän kommentit antaa toivoo muullekin :LOL:

njaahah nyt tuli "vaan" bliss että ehkei sen railakkaammaksi meno suomenmaassa ainakaan mene.. mut jospa ne sen apocalypsen siellä pitäisi!

Link to comment
Share on other sites

Jaa.

 

giphy.gif

 

Mullon ainaki iha mieletön hype kasvanu täs Provinssia kohtaan ku koko juhannuksen kuunneltiin kavereiden kans sopivia soittolistoja. Muka meinasin täs fiilistellä ja lämpimikseni spekuloora että voitaasko me ehkä jopa saada Muselta jotai kivaakin kun nää setit tuntuu ainaki vähän taas heiluvan eessuntaas noitten harvinaisten herqqujen osalta ja kun täs ois luvas ihan parin päivän taukokin ennen Provinssia niin Mattin ääni pääsee pienelle levolle et JOSKO. Mitään Citizeniä en taas tarvi mut jotai piäntä makoosaa.

 

Mut ehkäpä vaan suosiolla vedän hymyn pyllyyn ja vien kuumotukseni muualle. :phu:

Link to comment
Share on other sites

ei hemmetti ei ees stockholmia tullu tännään (vasta tajusin kun tuolta toisesta ketjusta luin... :facepalm:) ja animals sen sijaan??? vähäsen huolestuttavaa on se.

mut jospa ne muistais et suomalaiset on hevikansaa ja jonkun kivan sinne johonkin väliin livauttaisi. :yesey: en tiiä oliko tämä sillon syynä siihen agitated/yes please jutttuun vai miksi mulla on tämmönen mielikuva.

Link to comment
Share on other sites

Jaa.

 

Mullon ainaki iha mieletön hype kasvanu täs Provinssia kohtaan ku koko juhannuksen kuunneltiin kavereiden kans sopivia soittolistoja. Muka meinasin täs fiilistellä ja lämpimikseni spekuloora että voitaasko me ehkä jopa saada Muselta jotai kivaakin kun nää setit tuntuu ainaki vähän taas heiluvan eessuntaas noitten harvinaisten herqqujen osalta ja kun täs ois luvas ihan parin päivän taukokin ennen Provinssia niin Mattin ääni pääsee pienelle levolle et JOSKO. Mitään Citizeniä en taas tarvi mut jotai piäntä makoosaa.

 

Mut ehkäpä vaan suosiolla vedän hymyn pyllyyn ja vien kuumotukseni muualle. :phu:

 

Eiiikä! Etkä vie :) Mullaki fiilikset tässä vaan nousee, varsinkin ku alkaa olla kaikki kamat, junaliput ja muut hässäkät hoidettuna ja voi keskittyä vaan olennaseen :D Uuden levyn lisäksi on soinu luureissa kaikki vanhat ihanuudet ja lähetän telepaattisia viestejä eteenpäin, että pliis! Soittakaa ne! Toivottavasti vaan siellä Musen päässä on tuntosarvet koholla eikä mun toiveet kaikuisi nyt ihan kuuroille korville :LOL: YLIHUOMENNAAAA!!!!

 

Mitä sun ultimate-provinssi--toive-settilista pitäis sisällään? Saa toki muutkin vastata :D

 

Keskiviikkona mulla on siellä vapaata, ja se on aikas jees! mitä nyt pitää kuulemma pari tuntia varata aikaa staffin ilmoittautumispisteellä ruuhkien takii. Sen jälkeen on ke ja to töitä ja toiveitten mukaisesti pääsee lauantaina huristaa kotia kohti, eli ainaki toistaseks kaikki on mennyt kivasti suunnitelmien mukaan :)

 

Ootko menos Maaria keskiviikkona kattomaan muita bändejä? Ootko muuten muinakin päivinä siellä?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...