Jump to content

Recommended Posts

jenkkikiertue ois helmikuussa, etkös sää sillon ole sielläpäin?? mut niin, miksi meidän kolo nyt tällälailla erotetaan näissä keikkahommissa?! :'(

 

Jaa ois vai. :shifty: hiton jeba, saattas päästä kokemaan ihan firsthand, miten toisen luokan yleisönä/faneina muse jenkkejä pitää. :awesome: paitsi et eihän ne settilistat t2l:n loppupuolella tainnu sielkään enää aivan täyttä kuraa olla?

 

Mut NIIIIIIIN ku tahtoo vaan teidän kans muussireissata ja helsingissä hengata ja päättömästi fanityttöillä. :'( asdåjflögkdösääakgödjaffjh fuk dis :'(

Link to comment
Share on other sites

Jaa ois vai. :shifty: hiton jeba, saattas päästä kokemaan ihan firsthand, miten toisen luokan yleisönä/faneina muse jenkkejä pitää. :awesome: paitsi et eihän ne settilistat t2l:n loppupuolella tainnu sielkään enää aivan täyttä kuraa olla?

 

Mut NIIIIIIIN ku tahtoo vaan teidän kans muussireissata ja helsingissä hengata ja päättömästi fanityttöillä. :'( asdåjflögkdösääakgödjaffjh fuk dis :'(

 

joo ne kuulemma tekee nyt toisinpäin tän areenahomman et usa ekana. ja mää mietinki joskus et hittoku tekisivät joskus silleen, aina käy niin että euroopan setlistit on vähän fixed ja muualle mennessä tulee sitä variaatiota ja oldieita mukaan, mut nyt on jotenki semmonen olo että on mahikset että ne varsinaiset setlistit onkin tän levyn myötä ihan ookoo ja sit se variaatio mitä ne tuo eurooppaan on jotain FG/GL/UD-tasoa. :chuckle: mut joo whatevahh!!1 niin kauan kun ne soittaa psychoa niin ei mua oikeestaan haittaa :awesome: KOSKA SE RIFFI!!!!!!!!!!!!! mut saisivat soittaa sitä jossain muualla kun ihan keikan alussa koska multa menee se jotenki aina ohi. :LOL:

 

mut niin ymmärrän tän pointin!!! :'(:supersad: eksää oikeesti mihinkään eurooppaan pääse tänä kesänä?? :supersad: sinne portugaliin tms?

Link to comment
Share on other sites

omg mun kaveri meni kirkin kaa samalla junalla manchesteriin ja jutskaili sille ja ilmeisesti euroopan areenakiertue pauttiarallaa ens vuonna tähän aikaan???!? :awesome: kerkeen vähän kasvatella musekassaa! :'))) nyt se on huvennut aika railakkaasti...

 

Vasta? :supersad: no höh, mä jo alustavasti ajattelin, että voisin häipyä tästä maanosasta ens vuoden alussa.

 

Voi perhana, soundcheckissä Fury, The Groove ja Dead Star :'( Voisko ne nyt vaan julkaista huomenna samanlaisen klubikiertueen muualle Eurooppaan? Jumppasalitkin käy.

Link to comment
Share on other sites

Voi jumpe tuo ulpun matti miitti-tarina :facemelt: ja voi elämä kaikkia keikkoja vaan äkkiä ja palijo!! Ens vuonna pakko kaikkee!!

 

Mutta oli mullakin tänään muse-hetki :chuckle: radio city soitti musen psychon :eek: ja ne ei KOSKAAN soita MUSEA!! Se tyyppi sano esitellessään biisin: muse on pitkästä, PITKÄSTÄ aikaa tehnyt hyvän rock-biisin :LOL:

 

Mun illat on pelastettu.. Töissä aina kuunnellaan cityä ja nyt on siis tsäänssit kuulla sieltä jotain hyvää!! Mä en kyllä ymmärrä niin logiikkaa aina.. Ne ei siis ikinä soita musea, mutta säännöllisesti kuitenkin jotain bon jovia wtf

Link to comment
Share on other sites

Vasta? :supersad: no höh, mä jo alustavasti ajattelin, että voisin häipyä tästä maanosasta ens vuoden alussa.

 

Voi perhana, soundcheckissä Fury, The Groove ja Dead Star :'( Voisko ne nyt vaan julkaista huomenna samanlaisen klubikiertueen muualle Eurooppaan? Jumppasalitkin käy.

 

niin mun mielestä ne kiertää etelä-amerikkaa ja aasiaa loppuvuodesta?? mut minnekkäs sää oot menossa?? :awesome:

Link to comment
Share on other sites

ihan kiva setlist joo mut en nyt jotenki osaa ajatella haluun showbizin huomenna muulla ei oo mittään väliä!!! :LOL: kiva kun mun kaverin kämpästä näkee suoraan tohon domelle, aina pitää välillä kytätä ikkunasta ettei vaan oo jono alkanu muodostumaan. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

mut niin ymmärrän tän pointin!!! :'(:supersad: eksää oikeesti mihinkään eurooppaan pääse tänä kesänä?? :supersad: sinne portugaliin tms?

 

Noup. :supersad: On niin valtava rahallinen investointi tuo vaihto ettei mitään reissailua budjetti kestä. Provinssiinkin oikeestaan viittin mennä vaan siks et se on siinä niin takapihalla. :chuckle:

 

 

Yök Provinssin uudet julkistukset btw. Eiköhän toi fuckboy quota alkais jo pikkuhiljaa olla täynnä. :noey:

 

Vasta? :supersad: no höh, mä jo alustavasti ajattelin, että voisin häipyä tästä maanosasta ens vuoden alussa.

 

Ooooh kui jännää! :awesome:

 

 

 

 

Oon täs lueskellu Twitteristä ja Tumblrista kaikkia nuita tarinoita Musen tapaamisesta ja aww kaikki on jotenki niin hellyyttävän sulosia?? Emt aivan täs meinaa sydäntä lämmittää miten paljon Muse on tuntunu nauttivan tästä kiertueesta ja kaikki on ainakin tällä hetkellä niin hienosti ja tänään se sinkkukin vihdoin ja niin. :happy: Kivaa.

Link to comment
Share on other sites

Yök Provinssin uudet julkistukset btw. Eiköhän toi fuckboy quota alkais jo pikkuhiljaa olla täynnä. :noey:

 

Ooooh kui jännää! :awesome:

 

Oon täs lueskellu Twitteristä ja Tumblrista kaikkia nuita tarinoita Musen tapaamisesta ja aww kaikki on jotenki niin hellyyttävän sulosia?? Emt aivan täs meinaa sydäntä lämmittää miten paljon Muse on tuntunu nauttivan tästä kiertueesta ja kaikki on ainakin tällä hetkellä niin hienosti ja tänään se sinkkukin vihdoin ja niin. :happy: Kivaa.

 

Jep! :noey:

 

Mulla oli eiliseen asti vain hölmön onnellinen olo tästä kaikesta, mahtavia keikkoja ja se miten ne ottaa vihdoin noin paljon kontaktia faneihin! :happy: Mutta toi eilisen settilista.. oon vaan niin kateellinen ;____;

 

Nauroin niin paljon tän tyypin tarinoille JA KUVILLE. Miten hitossa se on pystynyt käyttäytymään noin rennosti? :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Mulla oli eiliseen asti vain hölmön onnellinen olo tästä kaikesta, mahtavia keikkoja ja se miten ne ottaa vihdoin noin paljon kontaktia faneihin! :happy: Mutta toi eilisen settilista.. oon vaan niin kateellinen ;____;

 

Nauroin niin paljon tän tyypin tarinoille JA KUVILLE. Miten hitossa se on pystynyt käyttäytymään noin rennosti? :LOL:

 

Awww. :supersad: Ihan ymmärrettävää.

 

 

TOI JUST! :LOL: Ihan helvetin hyvä. :LOL: Voi ku itelläkään ei olis tyyliin yhtään "omanarvontuntoa" niinku se ite sano. Tai ei yhtään tuntis häpeää mistään turhasta ja olis supliikki ja ihmisystävällinen 24/7. Pitäs olla mahdollisuus saada ittensä pikakänniin aina kun kuumottavat sosiaaliset tilanteet sitä vaatis. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Awww. :supersad: Ihan ymmärrettävää.

 

 

TOI JUST! :LOL: Ihan helvetin hyvä. :LOL: Voi ku itelläkään ei olis tyyliin yhtään "omanarvontuntoa" niinku se ite sano. Tai ei yhtään tuntis häpeää mistään turhasta ja olis supliikki ja ihmisystävällinen 24/7. Pitäs olla mahdollisuus saada ittensä pikakänniin aina kun kuumottavat sosiaaliset tilanteet sitä vaatis. :yesey:

 

No NIINPÄ ihan kaikkeen! :LOL: Mun kohdalla pikakännit tulis kyllä turhankin usein tarpeeseen :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

No NIINPÄ ihan kaikkeen! :LOL: Mun kohdalla pikakännit tulis kyllä turhankin usein tarpeeseen :chuckle:

 

Maksa pettäs nopeemmin ku Zayn Malik tyttöystäviään. :noey:

 

 

Syön homejuustoa suoraan paketista ja kuuntelen kolmea radiokanavaa samanaikasesti vaikka tiiän että

a) XFM:llä on paras laatu, eli kuitenkin kuuntelen sen sinkun sieltä

b) Chris on XFM:llä eli AIVAN VARMASTI kuuntelen sen sinkun sieltä, koska lol kuka on Matt en tunne

c) sitä sinkkua ei soiteta vielä pitkään aikaan eli voisin vaan tsillata ilman tätä korvapahoinpitelyäkin.

 

Nää on taas näitä "miksi"-iltoja featuring Muse hype. :awesome::facepalm:

 

 

edit: Paitsi et se vissiin droppas jossain ku kirjotin tätä? LOLLLL

Link to comment
Share on other sites

Maksa pettäs nopeemmin ku Zayn Malik tyttöystäviään. :noey:

 

 

Syön homejuustoa suoraan paketista ja kuuntelen kolmea radiokanavaa samanaikasesti vaikka tiiän että

a) XFM:llä on paras laatu, eli kuitenkin kuuntelen sen sinkun sieltä

b) Chris on XFM:llä eli AIVAN VARMASTI kuuntelen sen sinkun sieltä, koska lol kuka on Matt en tunne

c) sitä sinkkua ei soiteta vielä pitkään aikaan eli voisin vaan tsillata ilman tätä korvapahoinpitelyäkin.

 

Nää on taas näitä "miksi"-iltoja featuring Muse hype. :awesome::facepalm:

 

 

edit: Paitsi et se vissiin droppas jossain ku kirjotin tätä? LOLLLL

 

JEP! Mitä vittua?! :LOL:

 

Ja anteeksi nyt etten ehtinyt kommentoimaan muihin juttuihin, mutku toi biisi veti vaan sanattomaksi. Ei jumaliste mitä toi oli?

Link to comment
Share on other sites

Hitto saattas olla siistii kuunnella tätä ekaa kertaa keikkajonos muiden fanien kans. :LOL:

 

 

Eka ajatus: YAAAAAAAAAAAAASSSSS MELIKEY! :awesome: :awesome:

 

Toka ajatus: :eek:

 

 

MITÄ TAPAHTUU

 

JOKU KERTOO MULLE NY ONKS TÄÄ HYVÄ

 

KU MÄ EN TIEDÄ

Link to comment
Share on other sites

Ihan helkkarin hämmentävää! :LOL: Tuossa on jotain hirveän UD:mäistä ja vähän pelottaa millanen se on livenä.

 

Mut toi 2:35 kohta on :awesome: !

 

Tää on just joku ihme UD + Madness + Big Freeze -orgia. :LOL:

 

Wuteva wuteva lemme jam.

 

 

Oon täysin muuten viel blokannu lyriikat btw. Pelottaa mitä tapahtuu ku keskityn niihin.

Link to comment
Share on other sites

 

Oon täs lueskellu Twitteristä ja Tumblrista kaikkia nuita tarinoita Musen tapaamisesta ja aww kaikki on jotenki niin hellyyttävän sulosia?? Emt aivan täs meinaa sydäntä lämmittää miten paljon Muse on tuntunu nauttivan tästä kiertueesta ja kaikki on ainakin tällä hetkellä niin hienosti ja tänään se sinkkukin vihdoin ja niin. :happy: Kivaa.

 

Jep! :noey:

 

Mulla oli eiliseen asti vain hölmön onnellinen olo tästä kaikesta, mahtavia keikkoja ja se miten ne ottaa vihdoin noin paljon kontaktia faneihin! :happy: Mutta toi eilisen settilista.. oon vaan niin kateellinen ;____;

 

Nauroin niin paljon tän tyypin tarinoille JA KUVILLE. Miten hitossa se on pystynyt käyttäytymään noin rennosti? :LOL:

 

Mä en kans kestä sellaista jotenkin suloista ja kaikkea kontaktia ja sellaista kaikkea mitä tässä o.

Mut kateellisuuden pienet hippuset aina välillä sotkeutuu sinne joukkoon kans :noey:

 

mut lol awww miten ihmiset osaa olla tollaisia, ei minusta saisi edes kännissä tuollaista. mut lol ihan sama, mut olis elämä aikalailla jänskempää

 

 

Ja mikä tää nyt o tää uusi biisi mä en oikein osaa olla tän kans, ku siis mitäääh?

- tuo alku huuto...

- sitten se kaikki kuulostaa joltain

- mutta sitten tos o paljon kaikkea kivan kuuloisia juttuja

mut en osaa nyt kunnon mielipidettä muodostaa minäkään

 

edit nuo sanat o kyl melkolailla jäätävät :noey:

Link to comment
Share on other sites

Tää on just joku ihme UD + Madness + Big Freeze -orgia. :LOL:

 

Wuteva wuteva lemme jam.

 

 

Oon täysin muuten viel blokannu lyriikat btw. Pelottaa mitä tapahtuu ku keskityn niihin.

 

Kiits, puet mun ajatukset näköjään sanoiksi :yesey:

 

 

Olololol oisko parempi ettet keskittyisi niihin lyriikoihin? :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Semmoset härdellit viime aikoina, etten oo ehtiny kommentoida..... että vitsit miten ihana lukee Ulpun stoorit!! aaawwwww... Alkaa itteeki hymyilyttää noi sepustukset ku kuvittelee miten iteki ois paniikissa ja sekoilis kun kohtais jonkun Musesta... Se ois häkellyttävää!!

:chuckle::awesome:

Noi keikkojenki setit on ollut niiiiin herkullisia että voivoivoimiksimiksi en itse ole päässyt mukaan! Pelkään,että provinssissakin, jos ja kun sinne pääsen, tulee sit kuitenkin suurempaa yleisöä kosiskelevaa settiä......

 

Ja sit tää uus biisi...... SE ON NIIIIIIN SIKAHYVÄ!! :LOL: Mä ymmärrän kyl, miksei välttämättä kaikki lämpee sille, mutta itselläni on salainen rakkaussuhde erinäisiin kasari- ja ysärimusiikki-iloitteluihin, ja tää kutkuttaa just sitä hermoo. :LOL: Että addiktoiduin noin niinku ensi kuulemalta :D

Link to comment
Share on other sites

edit nuo sanat o kyl melkolailla jäätävät :noey:

 

Olololol oisko parempi ettet keskittyisi niihin lyriikoihin? :LOL:

 

TOO LATE. :LOL: Mut ei nää ees oo niin pahat??? Oonks mä aivan ny menettäny kaiken objektiivisen ajattelukykyni? :LOL: Ainoo mikä kyl väänsi naaman ruttuun oli toi ihan loppu. Greatest guy? LMAOOO.

 

Mut nään tästä sikiävän niin paljon Winter Soldier -fanitaidetta et ei voi muuta ku :awesome::chuckle:

 

 

Ja sit tää uus biisi...... SE ON NIIIIIIN SIKAHYVÄ!! :LOL: Mä ymmärrän kyl, miksei välttämättä kaikki lämpee sille, mutta itselläni on salainen rakkaussuhde erinäisiin kasari- ja ysärimusiikki-iloitteluihin, ja tää kutkuttaa just sitä hermoo. :LOL: Että addiktoiduin noin niinku ensi kuulemalta :D

 

YEEEEESSSSSS LET'S DANCE

 

Tina-Belcher-Dancing-Bobs-Burgers.gif

Link to comment
Share on other sites

TOO LATE. :LOL: Mut ei nää ees oo niin pahat??? Oonks mä aivan ny menettäny kaiken objektiivisen ajattelukykyni? :LOL: Ainoo mikä kyl väänsi naaman ruttuun oli toi ihan loppu. Greatest guy? LMAOOO.

 

No et, meinasin tulla vetämään sanoja takaisin. Lähinnä just toi "on the outside I'm the greatest guy" oli se suurin irvistyksen aiheuttaja :LOL::facepalm:

Link to comment
Share on other sites

TOO LATE. :LOL: Mut ei nää ees oo niin pahat??? Oonks mä aivan ny menettäny kaiken objektiivisen ajattelukykyni? :LOL: Ainoo mikä kyl väänsi naaman ruttuun oli toi ihan loppu. Greatest guy? LMAOOO.

 

Mut nään tästä sikiävän niin paljon Winter Soldier -fanitaidetta et ei voi muuta ku :awesome::chuckle:

 

 

 

YEEEEESSSSSS LET'S DANCE

 

 

ehkä mun pitäisi vaan päästä yli siitä kaikesta tuollaisesta ulisevasta Bellamystä ja hyväksyttävä et saa sitä tuollaisiakin laulella :LOL:

 

Ja on meil tarjottu paljon pahempaakin! vuosien saatossa, ja tää o jotenkin kuitenkin upgradattu sellainen poppiksempi kipale, kaikkien big freezien jälkeen, en ees muista mite se menee...:erm:

ehkä ihan vaan vaihteluksi ennemmin tätä vaihteeksi kun kaikkia madnessejä yms ud:tä.

 

edit

mä en ees yleensä jaksa keskittyä niin sanoihin, mutta tä,ä jotenkin kutsui siihen, ja kai se sellainen teini-tytön-päiväkirjataso on ihan ok, ainakin tuossa muutamissa kohdin...

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...