Jump to content

Recommended Posts

Eiiikä! Etkä vie :) Mullaki fiilikset tässä vaan nousee, varsinkin ku alkaa olla kaikki kamat, junaliput ja muut hässäkät hoidettuna ja voi keskittyä vaan olennaseen :D Uuden levyn lisäksi on soinu luureissa kaikki vanhat ihanuudet ja lähetän telepaattisia viestejä eteenpäin, että pliis! Soittakaa ne! Toivottavasti vaan siellä Musen päässä on tuntosarvet koholla eikä mun toiveet kaikuisi nyt ihan kuuroille korville :LOL: YLIHUOMENNAAAA!!!!

 

Mitä sun ultimate-provinssi--toive-settilista pitäis sisällään? Saa toki muutkin vastata :D

 

Keskiviikkona mulla on siellä vapaata, ja se on aikas jees! mitä nyt pitää kuulemma pari tuntia varata aikaa staffin ilmoittautumispisteellä ruuhkien takii. Sen jälkeen on ke ja to töitä ja toiveitten mukaisesti pääsee lauantaina huristaa kotia kohti, eli ainaki toistaseks kaikki on mennyt kivasti suunnitelmien mukaan :)

 

Ootko menos Maaria keskiviikkona kattomaan muita bändejä? Ootko muuten muinakin päivinä siellä?

 

Komiaa! Toi keikkareissuun valmistautuminenkin on jotenki niin siistiä. Ite vähä sitä ehkä kaipais täs; saattaisin silleen nopeemmin sisäistää että pääsee taas Muussia näkeen parin vuoden tauon jälkeen. Ny vähä pelottaa, et kun nyt jää näinkin oleellinen jännityselementti pois, niin koko keikka menöö jotenki ihan ohi. :chuckle:

 

Uuuh mun IHAN ehdottoman ultimaattisella listalla on suurinpiirtein SS, Dead Star, AP, Micro Cuts, MotP, Hyper Music ja The Handler ilman mikrofoonin mykistelyjä - plus Starlight, Madness, Hysteria, Uprising ja TIRO heivattu hevonpylleröiseen koska krooh pyyh tylsiä ovat. :awesome: Entä sä, mitäs ne sun "vanhat ihanuudet" sitte olis?

 

Kiva et sulla kaikki näyttää sujuvan ihan ku Strömsös työvuorojen suhteen ja muutenkin! Laitanpa sulle vaikka yv:nä mun numeron, niin voit helpommin ilmoitella liikkeistäs jos treffata haluat. :awesome: Mä siellä hengailen kaikki neljä päivää. Keskiviikkona oon ainakin The Wombatsin settiin ehtimäs, mahdollisesti jopa aiemmin jos siltä tuntuu. Ja kai sitä pitää Die Antwoordiaki mennä ironisesti fiilisteleen vaikka ne karseita rasistipaskoja onkin. :facemelt:

 

Jeejee kohta Provinssi! Kiinnostais tietää onko ne jo täällä.. Edellinen keikka kuitenkin sunnuntaina Pietarissa.

 

Ainaki kaikkien asianomaisten twittereiden perusteella ne ei mitään kiirettä oo pitäny Pietarista pakenemisen suhteen. Varmaan huomenna lentävät Helsinki-Vantaalle ja sieltä joskus iltaan mennes joko ajelevat tai rahvaasti yksityiskoneilevat Ääsjoelle? Emt mut vois kuvitella. Emminäkään täällä yhtään enempää hengais ku olis pakko. :awesome:

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

Komiaa! Toi keikkareissuun valmistautuminenkin on jotenki niin siistiä. Ite vähä sitä ehkä kaipais täs; saattaisin silleen nopeemmin sisäistää että pääsee taas Muussia näkeen parin vuoden tauon jälkeen. Ny vähä pelottaa, et kun nyt jää näinkin oleellinen jännityselementti pois, niin koko keikka menöö jotenki ihan ohi. :chuckle:

 

Uuuh mun IHAN ehdottoman ultimaattisella listalla on suurinpiirtein SS, Dead Star, AP, Micro Cuts, MotP, Hyper Music ja The Handler ilman mikrofoonin mykistelyjä - plus Starlight, Madness, Hysteria, Uprising ja TIRO heivattu hevonpylleröiseen koska krooh pyyh tylsiä ovat. :awesome: Entä sä, mitäs ne sun "vanhat ihanuudet" sitte olis?

 

Kiva et sulla kaikki näyttää sujuvan ihan ku Strömsös työvuorojen suhteen ja muutenkin! Laitanpa sulle vaikka yv:nä mun numeron, niin voit helpommin ilmoitella liikkeistäs jos treffata haluat. :awesome: Mä siellä hengailen kaikki neljä päivää. Keskiviikkona oon ainakin The Wombatsin settiin ehtimäs, mahdollisesti jopa aiemmin jos siltä tuntuu. Ja kai sitä pitää Die Antwoordiaki mennä ironisesti fiilisteleen vaikka ne karseita rasistipaskoja onkin. :facemelt:

 

 

Mul on keikkoihin valmistautuminen mennyt niin, että lähen bussilla tai junalla paikan päälle,kun näkemäni keikat on kaikki ollu naapurikaupungissa ni mulla puolestaan on sit toistepäin, et nyt lähetään oikein niinkus reissaamaan! :LOL:

 

Itellä listalla olis ainaskii Cave, Micro cuts, Muscle Museum, Citizen Erased, Darkshines ja ööö, kyl mä niin mielelläni kuulisin kans Blissin ja Map of the problematiquen. Ja sit ku tulee keskellä keikkaa semmoinen perussuvantovaihe niin siinä vois soida vaikka Invisible tai Unintended. Blissiä ja MoTP lukuunottamatta noita ei oo kuullu livenä, ni ois vaan niiiiiin kivoja ylläreitä :)

 

Mulle tulee juna yhden maissa sinne. Sit sen jälkeen kaikki ne staff-säädöt ja majoitusjutut yhdistettynä ehkä sit tietty pariin eksymiseen ja ruokapaussiin... Ni toiveissa olis, että viimeistään ehtisin paikan päälle vilkasee kans sen Die antwoordin. Luulis ajan riittävän :) Millainen se festarialue muuten on? Onko se asfalttia/hiekkaa vai sit jotain nurtsia, tms, joka luvattujen sateiden ansiosta muuttuu ihanaksi mudaksi? ... Ihan vaan näitä kenkävalintoja tässä vielä mietiskelen kun en aluetta yhtään tiiä :D

Link to comment
Share on other sites

Millainen se festarialue muuten on? Onko se asfalttia/hiekkaa vai sit jotain nurtsia, tms, joka luvattujen sateiden ansiosta muuttuu ihanaksi mudaksi? ... Ihan vaan näitä kenkävalintoja tässä vielä mietiskelen kun en aluetta yhtään tiiä :D

 

Lavojen edustat lähinnä hiekka-/kivikenttiä, mut on siel vähä ruohoosiaki alueita ainaki bajamajojen läheisyydes. Jotkut polut saattaa satees muuttua vähä mutaasiksi mut yleisesti sanoen täydelliseltä jalkojen kylvettämiseltä on aika helppo välttyä. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Olihan tuo.

 

En nyt ihan osaa edes olla tai hengittääkään???

 

Voiko täs ihminen vielä repiä fiilistä muille päiville ku kaikkeni jo jouduin antamaan.

 

Mut micro cuts.

 

JA CE. :happy::supersad::happy:

 

Ihana että saitte olla paikalla.

Link to comment
Share on other sites

JA CE. :happy::supersad::happy:

 

Ihana että saitte olla paikalla.

 

Siinä ku Matt ilmaantu näköpiiriin seiskakielinen Mansoni kaulastaan riippuen niin mietin hetkosen kyllä että ei perhana kirosko liina ittensä ja siunas sen CE:n meille ny. Oisit kyl saanu olla siinä vieres fiilistelemäs ja tietenki kaikki muutki :supersad: ku pienesti orpo olo oli ei-fanikavereiden vieres yksin itkeskellä onnenkyyneliä ku ei ne tajuuuuuu. :chuckle: Emppua vähä näin mut se oli jo ehtiny kadota ennen micro cutsia.

 

Oli kyl kaikki niin kaunista et ainoostaan te puutuitte et tää ilta ois saanu aivan eeppisen legendaarisen sinetin. :supersad:

 

En taho nukahtaa ku aamulla tää fiilis~ on kuitenki kadonnu enkä nyt kykene mihinkään menetyksiin tässä!!1 :'(

Link to comment
Share on other sites

Ihan oli kyllä niin mieletön setti! sitä vaan mykistyi kun ce lähti soimaan! :eek::D Ah ja iiih!

 

Ja nyt sit pitäis niinku vissiin nukkua? :rolleyes:

 

 

Edit: haha, samoissa fiiliksissä näköjään ku ei malttais nukahtaa :D

Edited by Muffini
Link to comment
Share on other sites

Siinä ku Matt ilmaantu näköpiiriin seiskakielinen Mansoni kaulastaan riippuen niin mietin hetkosen kyllä että ei perhana kirosko liina ittensä ja siunas sen CE:n meille ny. Oisit kyl saanu olla siinä vieres fiilistelemäs ja tietenki kaikki muutki :supersad: ku pienesti orpo olo oli ei-fanikavereiden vieres yksin itkeskellä onnenkyyneliä ku ei ne tajuuuuuu. :chuckle: Emppua vähä näin mut se oli jo ehtiny kadota ennen micro cutsia.

 

Oli kyl kaikki niin kaunista et ainoostaan te puutuitte et tää ilta ois saanu aivan eeppisen legendaarisen sinetin. :supersad:

 

En taho nukahtaa ku aamulla tää fiilis~ on kuitenki kadonnu enkä nyt kykene mihinkään menetyksiin tässä!!1 :'(

 

Aww kuulostaa ihanalta! Olispa pitänyt olla kaikkien meidän siellä! :supersad:

 

Ja ei mua haittaa vaikka kirosinkin, ihana kun saitte. Oon mää sen kerran sillon kuullutkin Readingissä ja Micro Cutsinkin, joka on ollut mun ultimate lemppari melkein aina. Jotenkin vaan tuntuu niin absurdilta että siellä ne Seiniksellä pojat soitteli! Eikä kellään ollut varmaan mitään messageboardjuttua, miten surullista, kenelle Chris hymmyili nyt!

 

Toivottavasti ei tuu kovaa keikanjälkeistä masennusta. :kiss:

 

Ihan oli kyllä niin mieletön setti! sitä vaan mykistyi kun ce lähti soimaan! :eek::D Ah ja iiih!

 

Ja nyt sit pitäis niinku vissiin nukkua? :rolleyes:

 

:happy:

Link to comment
Share on other sites

no ei hemmetti ei ois uskonu että muse suomessa tommosen setin vetää (ei siis millään pahalla todellakaan mut niin randomia :LOL:) mut ihan kiva varmaan!!

enkä tajuu tätä logiikkaa et ruotsissa hittiputki ja sit seuraavaan keikkaan taas vvaikka mitä... noooh.

 

mut mepä onkin kosketeltu brett andersonia TAI SIIS se on kosketellu meitä. :yesey: plus miten yllättävän ihana oli the libertines.<3<3<3<333 ja kaikkea muuta. :happy: oli hikista ja välillä mutaista mut ei jotenkin huvita tämä todellisuus, tahtoo sellaiseen punavihermutakuplaan takaisin. :supersad:

Link to comment
Share on other sites

no jahah, pakko rikkoa hiljaisuus, jospa tekisin glastosta inspiroituneena pienen Spämmin. :yesey:

 

 

 

Carl+Bart.jpg

 

Peter+Doherty+peter_elle.jpg

 

The+Libertines.jpg

 

The+Libertines.jpg

 

Brett+Anderson+x_c1bbf6d21c.jpg

 

Brett+Anderson+Brett_Anderson_slow+attack1_Ph.jpg

 

Brett+Anderson.jpg

 

Carl+Bart.jpg

lollllll mikä pose en kestä

 

tumblr_msu9jircCo1qggh0ro1_500.gif

 

tumblr_mnkvo1FKnl1r7w3zvo1_500.jpg

 

tumblr_nqp9m0VDPm1qzdkj1o3_500.gif

 

 

 

jjooo.

 

 

:happy: tämä kaikki tässä o niin oleellista ja ihanaa ja spämmin arvoista ja ihanaa. ja kikattelin tuolla kavalkadille, kun vaan niin hyvä se

 

ei mulla mitään sanottavaa taaskaan.

 

ei nyt just edes musetuta, mut kertokaa jotain lisää toki provinssista vaikka!! tai jostain! et voisin uppoutua internettiin, ettei tarvitse todellisuusmaailmaa kohdata.

 

tää glaston jälkeinen kaihoisuus on kyl ihan käsittämätön olo, ja se yhdistettynä flunssaa ja kuumeeseen (ja kaikkeen muuhun) en oikein tiedä miten päi olisi

 

sellaisia <3 maailmalle olotiloja ja itkettää -olotiloja yhtäaikaa ja mikään ei tunnu oikealta, kun ei ole teltassa ja glitteristen päihtyneiden ihmisten keskellä

 

anteeksi puhun pehmosia.

 

mutta spämmit! saanko luvan tänne spämmätä viakka kerta viikkoon jos olisi joku sellainen "harrastus"

Link to comment
Share on other sites

:happy: tämä kaikki tässä o niin oleellista ja ihanaa ja spämmin arvoista ja ihanaa. ja kikattelin tuolla kavalkadille, kun vaan niin hyvä se

 

ei mulla mitään sanottavaa taaskaan.

 

ei nyt just edes musetuta, mut kertokaa jotain lisää toki provinssista vaikka!! tai jostain! et voisin uppoutua internettiin, ettei tarvitse todellisuusmaailmaa kohdata.

 

tää glaston jälkeinen kaihoisuus on kyl ihan käsittämätön olo, ja se yhdistettynä flunssaa ja kuumeeseen (ja kaikkeen muuhun) en oikein tiedä miten päi olisi

 

sellaisia <3 maailmalle olotiloja ja itkettää -olotiloja yhtäaikaa ja mikään ei tunnu oikealta, kun ei ole teltassa ja glitteristen päihtyneiden ihmisten keskellä

 

anteeksi puhun pehmosia.

 

mutta spämmit! saanko luvan tänne spämmätä viakka kerta viikkoon jos olisi joku sellainen "harrastus"

 

missäs teltoissa sitä on pyöritty, minen muista että kukaan meistä mitenkään päihtynyt ois ollut! :chuckle:

 

mut joo kyl kelpais mullekin takas. mut pitäis valmistautua luksempurkkiin en nyt oikein osaa. ja spämmätä saa toki! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

missäs teltoissa sitä on pyöritty, minen muista että kukaan meistä mitenkään päihtynyt ois ollut! :chuckle:

 

mut joo kyl kelpais mullekin takas. mut pitäis valmistautua luksempurkkiin en nyt oikein osaa. ja spämmätä saa toki! :awesome:

 

ne muut siinä ympärillä ei me :LOL: ja tuossa pitäisi olla pilkkuja ehkä kai en mä tuollaista osannut läpi lukea

mut siis sellaisten ihmisten keskellä jotka päihtyneitä katsella jtn keikkaa, en edes tiedäå miten tätä voi olla ikävä mut on silti.

 

aih niin luxembourgh silti kelpais varmaan mullekin! kyl silti.

 

ja spämmätään sit täs joskus en eää muista miten se tehtii:LOL:

Link to comment
Share on other sites

 

ei nyt just edes musetuta, mut kertokaa jotain lisää toki provinssista vaikka!! tai jostain! et voisin uppoutua internettiin, ettei tarvitse todellisuusmaailmaa kohdata.

 

 

Mua vähän surkuttaa se, että youtubes on niiiin vähä videoita provinssista, kun tahtoisin elää CE:n vielä uudestaan :rolleyes: Eka kun se Micro cuts lähti soimaan ni riemu repes ja sit ku sen perään tuli CE ni oli vaan et ei oo todellista! Mun lähellä porukkakin sopivasti hiljeni niin pystyi keskittymään olennaiseen :D

 

Mä nyt vielä hehkutan sitä parasta seikkaa provinssissa, että sain raivattua tieni toiseen riviin, mikä oli superjees koska aikaisemmilla keikoilla oon ollu vähän taaempana. Tässä vuosien saatossa mulle on kertynyt pituutta hurjat 158 senttiä, ni oon varmistanut hyvän näkyvyyden olemalla väljemmillä vesillä eikä kaveritkaan oo koskaan innostunut rynnimään eteen. Nyt sit aattelin että sinne menoks! Toinen rivi ja siis tähdet olivat mulle niinkin suotuisessa asennossa, että mun edessä oli mua reilusti lyhyempi ihminen!! Se yletti mua johonkin nenukkaan asti, joten mulla oli esteetön näkyvyys! :LOL: Aivan parasta! Todennäköisyys sille, että vastaava tuuri koskaan enää toistumaan, on varmaan aika pieni,joten.... kerrassaan mahtavaa! :p:LOL:

 

Mä vielä niin mietin etukäteen sitä lähtöö, mut herranjestas! Onneks lähin! Kaikki kun oli vaan niin siistii! Toka rivi, settilista, talkoodiili (safkoineen ja majotuksineen) oli jees ja työporukkakin oli kivaa, että töitä oli mukava tehä ne pari päivää :) Ja vaikkei tosiaan se vauva vielä musiikkia kuule, ni ehkä ne muhkeet lahkeita tärisyttävät bassot on sitäkin sen verran heiluttanu, että tunnistaa jatkossa hyvän musiikin :LOL:

Link to comment
Share on other sites

 

MÄ EN VAAN KESTÄ!!! Haluan vaan soittaa jollekin ja fanityttöillä, mutta en voi :facemelt::dance::awesome:

 

Laitoin jo pitkät avautumiset fb:n puolelle mut ei hitto oli pakko poistaa, ettei mitkään työkaverit lue :LOL: julkinen foorumi on tietysti turvallisempi 8)

 

Me siis tavattiin Dom A, Tom ja Morgan jo eilen, mutta en nyt vielä viittiny julkaista sitä kuvaa ennenku Ulpu näkee.

 

Mä siis vielä pyörin tuossa hoodeilla ja huomasin niiden turvasedän, kun olin jo käppäilemässä hostellille. Turvasetä oli hirveen mukava, kun menin kysyyn siltä josko voisin saada kuvan jos ne ei oo hirveen kiireisiä.

 

Mut joo Tom oli niin ihana! Sanoin sille kotikaupungin keikan missaamisesta ja se rupes sit kyselemään kaikkea ja kun kerroin mitä bändejä näin Glastossa niin kommenttina oli vaan you definitely know your indie, trolololol. Mut Matt ja Chris oli jo lentäny välissä Lontooseen tiesi se kertoa.

 

Dom tais olla vähän krapulassa, mutta oli silti hirveen mukava. Ja härregyydelis se on laiha D:

 

Ja Dom A löysi taskustaan settilistan ja anto sen mulle <3333

 

Link to comment
Share on other sites

Lol ainiin hostellin respa sattui soittamaan Uprisingia, kun tulin takaisin ja menin sille jutustelemaan niin se halus leikkiä tunnistusleikkiä Musen biiseistä. Olin vähän tylsä leikkikaveri :chuckle:

 

En nyt vaan kykene!!! Ei hittolainen : D

Tom halus vielä tietää mun nimen ennenku ne lähti :')

Ainiin ja Tomppa kerto Domille, että olin skipannu Provinssin Glaston takia ja se vaan kommentoi jotain, että oli varmaan vähemmän mutaista Glastossa ja sit kysy mikä sen paikan nimi olikaan.

 

Mä en ymmärrä miten ees kykenin keskustelemaan niin luontevasti niiden kanssa

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

MÄ EN VAAN KESTÄ!!! Haluan vaan soittaa jollekin ja fanityttöillä, mutta en voi :facemelt::dance::awesome:

 

Laitoin jo pitkät avautumiset fb:n puolelle mut ei hitto oli pakko poistaa, ettei mitkään työkaverit lue :LOL: julkinen foorumi on tietysti turvallisempi 8)

 

Me siis tavattiin Dom A, Tom ja Morgan jo eilen, mutta en nyt vielä viittiny julkaista sitä kuvaa ennenku Ulpu näkee.

 

Mä siis vielä pyörin tuossa hoodeilla ja huomasin niiden turvasedän, kun olin jo käppäilemässä hostellille. Turvasetä oli hirveen mukava, kun menin kysyyn siltä josko voisin saada kuvan jos ne ei oo hirveen kiireisiä.

 

Mut joo Tom oli niin ihana! Sanoin sille kotikaupungin keikan missaamisesta ja se rupes sit kyselemään kaikkea ja kun kerroin mitä bändejä näin Glastossa niin kommenttina oli vaan you definitely know your indie, trolololol. Mut Matt ja Chris oli jo lentäny välissä Lontooseen tiesi se kertoa.

 

Dom tais olla vähän krapulassa, mutta oli silti hirveen mukava. Ja härregyydelis se on laiha D:

 

Ja Dom A löysi taskustaan settilistan ja anto sen mulle <3333

 

MINÄ niin odotin milloin tänne vähän tullaan avautumaan :chuckle:

Minä en osaa kommentoida mihinkään mitään mut olen aina teihin niin vaikuttunut kun kaikkea osaatte tällaisten kanssa jutella, kun siis miten te osaatte??!

Ja awwww you know your indie lol :LOL:

Mut niin en kestä puolestanne!

 

ja voi ku kiva settilistat ja provinssijutut ja kaikki! awwwww!!

 

Kerro lisää, kerro kaikki. Olispa hassua ilman fanityttöilyseuraa tuollainen. mutta aahhh

Link to comment
Share on other sites

MINÄ niin odotin milloin tänne vähän tullaan avautumaan :chuckle:

Minä en osaa kommentoida mihinkään mitään mut olen aina teihin niin vaikuttunut kun kaikkea osaatte tällaisten kanssa jutella, kun siis miten te osaatte??!

Ja awwww you know your indie lol :LOL:

Mut niin en kestä puolestanne!

 

ja voi ku kiva settilistat ja provinssijutut ja kaikki! awwwww!!

 

Kerro lisää, kerro kaikki. Olispa hassua ilman fanityttöilyseuraa tuollainen. mutta aahhh

 

 

Voin kirjottaa eilisestä vähän myöhemmin, koska se oli niin awkward much mut tässäpä vähän avautumista tästä.

 

No ei hitto, en tiiä miten oikeasti pystyin puhumaan niille! Turvasetä tosiaan sanoi, että tyypit on tulossa hotellista ulos n. 20-25 minuutin päästä, joten totta mooses jäin venailemaan. Ja ei hitto rupes jännittämään ja jalat tutisemaan! :LOL:

 

Tom, Morgan ja Dom A. tuli siis alkuun siihen ulos ja tervehdin ja kysyin onkohan mahdollista saada kuvaa tyyppien kanssa niin Tom sano et ainoastaan Dom on täällä ku muut on menny käymään välillä Lontoossa. Tom oli eilen vähän jäinen ja tänään se oli niiiin mukava! Mut joo rupesin just höpöttämään jotain kuinka surullista oli, kun en päässy niiden keikalle Suomessa ja varsinki kun ne soitti mun kotikaupungissa ja sit Tom kysy miksen ja sanoin Glastosta ja sitten just juteltiin mitä olin käyny kattomassa ja ylipäätään Glastosta festarina. Se oli kuulemma nähny Libertinesin keikan telkkarista. Suedesta se oli vaan jotain ettei oo nähny niitä ikuisuuksiin. Ja ne on vissiin ollu jossain vaiheessa kiertueella Maccabeesin kanssa.

 

Ne oli vaan lentäny Seinäjoelle paikalle ja pois ja sanoinkin etteipä siellä oo kauheesti nähtävää. Tom taisi sanoa kuinka se tykkää Suomesta ja Helsinki on kuulemma yks sen suosikkipaikoista :happy: Ja just puhuttiin kuinka paska sää Seinäjoella oli ja millane sää oli Glastossa.

 

Ja puhuttiin tietty keikasta ja Tom oikein kysyi millanen yleisö oli : D sanoin siitä, että nyt oli eka kerta kun kulin uudet biisit ja kuinka hyvältä Handler kuulosti ja yleisöstä sen verran kuinka kiva oli, kun oli oikeasti tilaa pomppia. Sitten se kyseli oonko yksin reissussa ja mainittin, että olin keikalla kaverin kans. Se kysy missä kaveri on ja kun sanoin et Ulpu lensi jo Bilbaoon niin Tom kysy miksen mä oo menossa. Noh niinpä! Mut niin puhuttiin myös siitä kuinka kiva kaupunki Lissabon on ja muistaakseni aika nopiaa sen jälkeen, kun sanoin et oon vähän lomailemassa ja menossa Barcaan, niin Dom tuli ulos.

 

Öyyy joo moikkasin Domia ja kiitin keikasta ja sen jälkeen Tom jo sanoikin et oon Suomesta ja missasin Provinssin Glaston takia ja joo Dom tosiaan mainitsi siitä mudasta ja kysyi mikä sen paikan nimi olikaan 8D emmä ees muista puhuttiinko muuta, Tom tarjoutui ottamaan kuvan meistä ja kysyi mun nimeä ja oikein nice to meet you käteltiin : D ja Dom A löysi taskustaan settilistan ja kysyi haluanko sen (no totta kai!)

 

Dom sanoi lopuksi take care ja awwww siinäpä se sitten

 

En muista juteltiinko Tomin kanssa vielä muuta. Jossain vaiheessa kysyin oliko ne ollu viihteellä yöllä, mutta en muista missä välissä.

 

Link to comment
Share on other sites

Voin kirjottaa eilisestä vähän myöhemmin, koska se oli niin awkward much mut tässäpä vähän avautumista tästä.

 

No ei hitto, en tiiä miten oikeasti pystyin puhumaan niille! Turvasetä tosiaan sanoi, että tyypit on tulossa hotellista ulos n. 20-25 minuutin päästä, joten totta mooses jäin venailemaan. Ja ei hitto rupes jännittämään ja jalat tutisemaan! :LOL:

 

Tom, Morgan ja Dom A. tuli siis alkuun siihen ulos ja tervehdin ja kysyin onkohan mahdollista saada kuvaa tyyppien kanssa niin Tom sano et ainoastaan Dom on täällä ku muut on menny käymään välillä Lontoossa. Tom oli eilen vähän jäinen ja tänään se oli niiiin mukava! Mut joo rupesin just höpöttämään jotain kuinka surullista oli, kun en päässy niiden keikalle Suomessa ja varsinki kun ne soitti mun kotikaupungissa ja sit Tom kysy miksen ja sanoin Glastosta ja sitten just juteltiin mitä olin käyny kattomassa ja ylipäätään Glastosta festarina. Se oli kuulemma nähny Libertinesin keikan telkkarista. Suedesta se oli vaan jotain ettei oo nähny niitä ikuisuuksiin. Ja ne on vissiin ollu jossain vaiheessa kiertueella Maccabeesin kanssa.

 

Ne oli vaan lentäny Seinäjoelle paikalle ja pois ja sanoinkin etteipä siellä oo kauheesti nähtävää. Tom taisi sanoa kuinka se tykkää Suomesta ja Helsinki on kuulemma yks sen suosikkipaikoista :happy: Ja just puhuttiin kuinka paska sää Seinäjoella oli ja millane sää oli Glastossa.

 

Ja puhuttiin tietty keikasta ja Tom oikein kysyi millanen yleisö oli : D sanoin siitä, että nyt oli eka kerta kun kulin uudet biisit ja kuinka hyvältä Handler kuulosti ja yleisöstä sen verran kuinka kiva oli, kun oli oikeasti tilaa pomppia. Sitten se kyseli oonko yksin reissussa ja mainittin, että olin keikalla kaverin kans. Se kysy missä kaveri on ja kun sanoin et Ulpu lensi jo Bilbaoon niin Tom kysy miksen mä oo menossa. Noh niinpä! Mut niin puhuttiin myös siitä kuinka kiva kaupunki Lissabon on ja muistaakseni aika nopiaa sen jälkeen, kun sanoin et oon vähän lomailemassa ja menossa Barcaan, niin Dom tuli ulos.

 

Öyyy joo moikkasin Domia ja kiitin keikasta ja sen jälkeen Tom jo sanoikin et oon Suomesta ja missasin Provinssin Glaston takia ja joo Dom tosiaan mainitsi siitä mudasta ja kysyi mikä sen paikan nimi olikaan 8D emmä ees muista puhuttiinko muuta, Tom tarjoutui ottamaan kuvan meistä ja kysyi mun nimeä ja oikein nice to meet you käteltiin : D ja Dom A löysi taskustaan settilistan ja kysyi haluanko sen (no totta kai!)

 

Dom sanoi lopuksi take care ja awwww siinäpä se sitten

 

En muista juteltiinko Tomin kanssa vielä muuta. Jossain vaiheessa kysyin oliko ne ollu viihteellä yöllä, mutta en muista missä välissä.

 

 

 

en ossaa sanoa mitään muuta nyt kunnolla kun et AWWWWWWWWW!! ja kuulostaa niin mukavalta ja tuollaiselta.

ja vaan

NIIN SIISTIÄ :eek::chuckle::dance::party::awesome: :awesome:

 

Et kannatta lähteä sinne kuuntelemaan Musea?

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

en ossaa sanoa mitään muuta nyt kunnolla kun et AWWWWWWWWW!! ja kuulostaa niin mukavalta ja tuollaiselta.

ja vaan

NIIN SIISTIÄ :eek::chuckle::dance::party::awesome: :awesome:

 

Et kannatta lähteä sinne kuuntelemaan Musea?

 

 

 

Kannattaahan tuo! :chuckle: tietty settilista oli mitä oli, mutta olihan se nyt silti ihanaa pitkästä aikaa :happy:

 

Link to comment
Share on other sites

aaaaaaaaaaaa ei hemmetti!!! :awesome::awesome: ihana et ne oli mukavia, mulle jäi vähän traumat siitä tompasta. :chuckle: mut en kestäääÄ!!!!!

 

No joooo Tomppa oikein halusi pitää keskustelua yllä, vaikka siinä oli Dom A. sen vieressä. Olin vähän hämmentynyt, kun vertasi edelliseen päivään :chuckle: osasin jopa vähän rentoutua, kun sen kanssa oli vaan jotenkin niin luontevaa jutustella!

 

Mun aivot ei vaan osaa käsitellä, että oon puhunut Domille ja se on vastannut jotain takaisin :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...