Jump to content

Recommended Posts

Nyt on piukka settilista :o

 

edit, vähän noloo et mulla on matti avattarena, en oo ees muistanut

 

Todellakin! Se ilmeisesti vaatii jumppasalin näköisen keikkatilan, että voidaan tehdä noin kova settilista.

 

 

:facemelt:

plus toi kiekaisu <3 :chuckle:

 

Ja sun avahan on hiano! :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Todellakin! Se ilmeisesti vaatii jumppasalin näköisen keikkatilan, että voidaan tehdä noin kova settilista.

 

 

:facemelt:

plus toi kiekaisu <3 :chuckle:

 

Ja sun avahan on hiano! :yesey:

 

Mua naurattaa seki et kuinka moni meistä oli nähnyt unta et Muse soitti vanhan koulun jumppasalissa :LOL: Varmaan kaikki. Ainakin mää, istuin lattialla eturivissä ja kutiteltiin Matin kanssa toistemme varpaita varpaillamme kesken keikan. :yesey::LOL::facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Mua naurattaa seki et kuinka moni meistä oli nähnyt unta et Muse soitti vanhan koulun jumppasalissa :LOL: Varmaan kaikki. Ainakin mää, istuin lattialla eturivissä ja kutiteltiin Matin kanssa toistemme varpaita varpaillamme kesken keikan. :yesey::LOL::facepalm:

 

Noh sanopa muuta dreams do come true. :chuckle:

 

 

Nyt oijoi mikä setti silti kaikkea kanssa !:eek:

Link to comment
Share on other sites

Mua naurattaa seki et kuinka moni meistä oli nähnyt unta et Muse soitti vanhan koulun jumppasalissa :LOL: Varmaan kaikki. Ainakin mää, istuin lattialla eturivissä ja kutiteltiin Matin kanssa toistemme varpaita varpaillamme kesken keikan. :yesey::LOL::facepalm:

 

:LOL:

 

Ah tuo Assassin -> SS on vaan niin täydellinen kombo :happy: Ja tänäänkin on ilmeisesti jotain spesiaalia luvassa. :awesome:

 

 

Ainiin, pyysin joskus ikuisuus sitten viinihuuruissa käyttäjänimen vaihtoa :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

:LOL:

 

Ah tuo Assassin -> SS on vaan niin täydellinen kombo :happy: Ja tänäänkin on ilmeisesti jotain spesiaalia luvassa. :awesome:

 

 

Ainiin, pyysin joskus ikuisuus sitten viinihuuruissa käyttäjänimen vaihtoa :chuckle:

 

Mä kans yhtäkkiä mietin et ootko aina ollut camdyn muka :LOL: Mut tuntu jotenkin tutulta nimeltä silti ni en heti ees tajunnut.

Link to comment
Share on other sites

Mut tuntu jotenkin tutulta nimeltä silti ni en heti ees tajunnut.

 

Jepp!! Jäin tohon boardin etusivulle hävettävän pitkäksi aikaa silleen

 

giphy.gif

 

ku yritin miettii et mistä toi nimi on tuttu onks toi joku paluun tehny böördiläinen vai hää. Sit vihdoin klikkasin itteni tänne ja lol :facepalm: Pistän väsymyksen piikkiin.

 

 

Onneks et Sanna avaas vaihtanu kans, oisin varmaan ollu aivan hukassa.

Link to comment
Share on other sites

Koneelta löytyy vain jotain tällaisia kuvia, joten ehkä pitää viedä tää muutosprosessi loppuun myöhemmin :chuckle:

 

Omg noooooooo! Mullon jostain syystä viime aikoina tullu kunnon Vietnamin sota -flashbackeja kaikista Biffyn tapaamiskerroista. :LOL::facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Omg noooooooo! Mullon jostain syystä viime aikoina tullu kunnon Vietnamin sota -flashbackeja kaikista Biffyn tapaamiskerroista. :LOL::facepalm:

 

:LOL: ainakin se Rytmiksen keikka oli vaan kokonaisuudessaan niin kiusallista!

 

 

Voi Mjyyys. Kunpa nää biisit voitaisiin säilyttää settilistoilla sitten, kun lähdetään isommille areenoille :supersad:

Link to comment
Share on other sites

:LOL: ainakin se Rytmiksen keikka oli vaan kokonaisuudessaan niin kiusallista!

 

 

Voi Mjyyys. Kunpa nää biisit voitaisiin säilyttää settilistoilla sitten, kun lähdetään isommille areenoille :supersad:

 

No ihana se oli! :kiss:

 

Ja Mappi :supersad:

Link to comment
Share on other sites

Nyt tahdon esittää pyynnön, että ULPU SITTEN HETIMMITEN INTERNETIN ÄÄREEN PÄÄSTYÄÄN KERTOO HYYYYVIN YKSITYISKOHTAISESTI TARINAN MATTIN TAPAAMISESTA.

 

Kiitos etukäteen. :happy:

 

Yhdyn edellä mainittuun pyyntöön!

Kertoa pitää ihan KAIKKI!

 

Ja hyvä etten ollut ainoa Sannan identiteettivaihdoksesta hämmentynyt, vaikka sanbakai tunnustinkin niin en jotenkin hahmottunut mikä muuttui :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

just tulin kotia ja eka asia tietysti intternetti!!!!!!! :LOL:

 

MUT E SAATANA EI HELVETTI MITN MONTA KERTAA ON TÄS PARIN P¨ÄIVÄN SISSÄÄN MENNY MATT NIIN LÄHELTÄ OHI JA NYT SIT MENIN OLEMAAN N0L0 FANITYTTÖ JA SE VAA LOLLAS MUT SE SIGNEERAS MUN APSOLUTIONIN JA SANOIN SILLE ETTÄ THIS ALBUM CHANGED MY LIFE _FOREVER_ JA tajusin vasta et kielioppivirhe!!11 tai siis sanavirhe mut lol :LOL::facepalm: ja sit otettiin kuvaa ja ei hitto se oli kauetata ja se piti hirveen hajuraon ku muitten kaa kun otti selfieitä niin ihan kiinni niissä ehkä näytin siltä että aijjon paskoa housuuni niin se ei kehannut pelästyttää tai sit muuten vaan en tiiä lol

 

EN KÄSITÄ MIKSI SE ON NIIN IHANA ET TULI JUTTELEMAAN JA KÄVI N.KAIKKI IHMISET SSIINÄ AITOJEN YMPÄRILLÄ LÄPI :'(:'( ja ennen keikkaakin kun se kärräsi sillä minillään (!!!!!!!!!!!!!) ja chris ja dom oli vaan häipyny sinne rakennukseen nii matt tuli moikkaamaan. :')))))))))))

 

nii et semmost a en tajua et olin kaks päivää poissa kotoa ja kaikia outoja asioita tapahtu esim futurism kahesti??????????????? JA MUSCLE MUSEUM!!!!! :')))))) oon kans tulossa kipeexi ja varmaan mun hieno beat the french-suunnitelma brightonia varten menee pieleen mut noh..! :dance:

 

en käsitä.

 

hmm en muista laittaneeni dancehymiöö tohon perään?! :LOL:

Link to comment
Share on other sites

omg mun kaveri meni kirkin kaa samalla junalla manchesteriin ja jutskaili sille ja ilmeisesti euroopan areenakiertue pauttiarallaa ens vuonna tähän aikaan???!? :awesome: kerkeen vähän kasvatella musekassaa! :'))) nyt se on huvennut aika railakkaasti...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...