Jump to content

Recommended Posts

mitä me sit tehään jos/kun suomenkeikka perutaan? :erm: oon kuitenki tulossa helsinkiin et hehhh jos joku haluu miitata niin moi. :):) ja voi tallinnaankin tehdä turistireissun vaan.... eh?

 

voi mä en jotenkin voi ajatella semmoista mahdollisuutta.. vaikka se taitaa kyllä olla vähän liiankin mahdollista :( HITTOLAINEN :fear:

Link to comment
Share on other sites

mitä me sit tehään jos/kun suomenkeikka perutaan? :erm: oon kuitenki tulossa helsinkiin et hehhh jos joku haluu miitata niin moi. :):) ja voi tallinnaankin tehdä turistireissun vaan.... eh?

 

mä oon ainaki tolloin tulos joka tapaukses helsinkiin ku mulla on se harkkapaikkahaastattelu :yesey:

 

ärsyttävää :( mut kyllä vähä mahdottomalta tuntuu et suomen keikka järjestettäis ku siihen on niin vähä aikaa jäljellä mut toivotaan parasta!

Link to comment
Share on other sites

mitä me sit tehään jos/kun suomenkeikka perutaan? :erm: oon kuitenki tulossa helsinkiin et hehhh jos joku haluu miitata niin moi. :):) ja voi tallinnaankin tehdä turistireissun vaan.... eh?

 

Minulla on ainakin lomaa et kyl mä sunnuntaina helsinkiin tuun eniveis ja kattoo sitten mitä tehdään ja mitä se muse meinaa...

itsekeskeistä: tympäsee kun jos nyt kaikkea kun jotenkin tarttisin LOMAA! ja sit toisaalta KEIKKAA. mut toisaalta mun loma on periaatteessa palkaton (aktiivivapaa......) ja möhpöhlöhköhh, vaikka keikat siirrettäisiinkin niin en mä varmaa pysty.ja joo /itsekeskeistä.

 

ilmoittelen niitä maksujuttuja kyllä :facepalm: turhaan toki mul rahnaa siirretään jos peruutaan, paitsi jos meidän ompuhuoneellinen on eniveis helsingis niin si.

 

 

söin ja nyt kurkkuun sattuu niin etten pysty nielemään. a olen allerginen jollekin (leivälle, tomaatille tai mozzarellella...epäilen, noh tomaatille? b. jotain tarttui mun kurkkuun tai c.jonkun akuutin kuoleman taudin sain jostain leivästä. ja huomenna töihin.

ostin älykkään kirjan tänään

 

300_8413489.png

 

Link to comment
Share on other sites

ookkei :happy:

 

EEEIII ET OIKEESTI OSTANUT TOTA :LOL::LOL::LOL::LOL:

en ikinä muista /jaksa / ehdi (?) etsiä mun tilinumeroa ja laskea summia mut jooh ..yritän täs joskus.

 

OSTINHAN. se kruunasi jotenkin perjantain.

 

se lyhyen tarinan lopussa pelastaa kaikki kun sammuttaa talon pissallaan, ja sitten yrittää pissata aurinkoon

 

 

joo. pitäisi nukkumaan ehkä yrittää.

Link to comment
Share on other sites

en ikinä muista /jaksa / ehdi (?) etsiä mun tilinumeroa ja laskea summia mut jooh ..yritän täs joskus.

 

OSTINHAN. se kruunasi jotenkin perjantain.

 

se lyhyen tarinan lopussa pelastaa kaikki kun sammuttaa talon pissallaan, ja sitten yrittää pissata aurinkoon

 

 

joo. pitäisi nukkumaan ehkä yrittää.

 

no ei sillä mikään kiire tietenkää ole

[spoiler=]:LOL: luin sen salaa suomalaises ja nauroin niin pahasti sitä loppua :LOL:

 

 

kellohan on vasta... yksitoista :awesome:

 

 

kääk iik mun pitäis men Espoosee sunnuntain tekee Japanin tasokokeen eikä yhtää huvittais ku vatsa vetää voltteja :noey:

Link to comment
Share on other sites

no ei sillä mikään kiire tietenkää ole

[spoiler=]:LOL: luin sen salaa suomalaises ja nauroin niin pahasti sitä loppua :LOL:

 

 

kellohan on vasta... yksitoista :awesome:

 

 

kääk iik mun pitäis men Espoosee sunnuntain tekee Japanin tasokokeen eikä yhtää huvittais ku vatsa vetää voltteja :noey:

me luettiin se kanssa suomalaisessa kaveirn kanssa, oli tarjouksessa ja mentiin sit molemmat kassalle sen kanssa, toki (hämäykseksi) muitakin kirjoja mukana mut jooh..

 

niin on mutta ku seepran pissat naurattaa ja huomen o töitä.

 

ooh onnea tasokokeeseen :happy:

Link to comment
Share on other sites

me luettiin se kanssa suomalaisessa kaveirn kanssa, oli tarjouksessa ja mentiin sit molemmat kassalle sen kanssa, toki (hämäykseksi) muitakin kirjoja mukana mut jooh..

 

niin on mutta ku seepran pissat naurattaa ja huomen o töitä.

 

ooh onnea tasokokeeseen :happy:

 

:LOL: oi voi, ehkä sit on parasta mennä nukkumaan

 

kiitos! :kiss:

 

me täällä katotaan kämppiksen kanssa charlie the unicornia... don't ask why :LOL:

Link to comment
Share on other sites

charlie the unicorn! :awesome: <3

 

Minulla on ainakin lomaa et kyl mä sunnuntaina helsinkiin tuun eniveis ja kattoo sitten mitä tehdään ja mitä se muse meinaa...

itsekeskeistä: tympäsee kun jos nyt kaikkea kun jotenkin tarttisin LOMAA! ja sit toisaalta KEIKKAA. mut toisaalta mun loma on periaatteessa palkaton (aktiivivapaa......) ja möhpöhlöhköhh, vaikka keikat siirrettäisiinkin niin en mä varmaa pysty.ja joo /itsekeskeistä.

 

ilmoittelen niitä maksujuttuja kyllä :facepalm: turhaan toki mul rahnaa siirretään jos peruutaan, paitsi jos meidän ompuhuoneellinen on eniveis helsingis niin si.

 

 

söin ja nyt kurkkuun sattuu niin etten pysty nielemään. a olen allerginen jollekin (leivälle, tomaatille tai mozzarellella...epäilen, noh tomaatille? b. jotain tarttui mun kurkkuun tai c.jonkun akuutin kuoleman taudin sain jostain leivästä. ja huomenna töihin.

ostin älykkään kirjan tänään

 

300_8413489.png

 

no pidetään sit muutenvaanmiitti. joka oisi voinut olla musekeikka. :):) katotaan videoita ja heh jotain. joo.

ja niin jos ne sit siirtääkin keikkoja niin hmmm, ei niille sit varmaan pääse. tai mää ainaki suunnitellu ja aikatauluttanu kaikki nyt tän mukaan, parempi sit soittaa kunnon eeppinen setti kesällä. :phu:

 

:supersad:

 

 

 

plus WAT mikä on seepran pissauskirja?!?!? :LOL: kuulostaa just asialliselta.

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

mää en tiedä mikä mulle on nyt tullu mut mulla tää aiheutti melkein fanityttökohtauksen :stunned:

tumblr_mc61jafE4V1rwp6rno1_500.gif

 

koska oikeesti ei mulla ole ollut Tälläistä suhtautumista johonki matt bellamyyn ku varmaan viimeksi joskus 17/18-vuotiaana. :LOL:

 

 

muttaku. :supersad:

 

koita nyt pöljä saada varvas kuntoon. :supersad::'(

 

 

 

 

 

 

 

on aika mennä nukkumaan selvästi. :yesey:

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

mää en tiedä mikä mulle on nyt tullu mut mulla tää aiheutti melkein fanityttökohtauksen :stunned:

tumblr_mc61jafE4V1rwp6rno1_500.gif

 

koska oikeesti ei mulla ole ollut Tälläistä suhtautumista johonki matt bellamyyn ku varmaan viimeksi joskus 17/18-vuotiaana. :LOL:

 

 

muttaku. :supersad:

 

koita nyt pöljä saada varvas kuntoon. :supersad::'(

 

 

 

 

on aika mennä nukkumaan selvästi. :yesey:

 

 

 

:facepalm:

Edited by Liin
Link to comment
Share on other sites

Hey finnish people!

you're the first to see muse with our new Broken Bells :pussy:

sooo could anyone write something in english about it after the show? how was it, hows Matt & such stuff. (:

or you can just message me @ tumblr (standupforwhatubelieve). thanks a lot xx

Link to comment
Share on other sites

PAREE OIS!

 

yyy äääää ahistaa. :supersad:

 

:fear: muute tulee tupenrapinat

 

muaki ahistaa, huomen tasokoe ja ääää iiiii seitsemält herätys en jaksah! joten nukkumaan nyt tai en pääse koskaan.

 

 

 

Matt Bellamy ‏@MattBellamy

I considered playing on a Segway, but guitar gets in the way. And besides, G-Dragon got there first:

äääääää Matti miten löysit herra G:n fanivideoita, mitä ihmettää. kuolen koska fandom collides ja mä kopsahdan kanssa aaahhaaha :LOL: segway<3:awesome:

 

joo nyt nuq

Link to comment
Share on other sites

Derp. Gänäzzz on hieno saada jotain fänityttökohtauksia, mutta mulle tuli joku ihme kohtaus, että alta kahden viikon päästä nähdään (toivottavasti) Muse ja maailma on taas hetkellisesti täydellinen ja ilman murheita.

 

Matt nyt ois perhana oikein ja kohtuullista saada ne varpaat keikkakuntoon! :fear::supersad:

 

Pst. Ihana nähdä teitä sitten. Ihan oikeasti :happy:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...