Jump to content

Recommended Posts

Samat fiilikset täälläkin, ei oikein uskalla aatella, että ma keikka :( voisko käydä niin, että vasta ma tulee tieto :erm: luulis kyllä, ettei ne ihan viime tippaan venytä.. Peruttiinhan ne toise keikat hyvissä ajoin. Pitääkö tässä tueta spämmimään twitterissä :chuckle:

 

Mä pelkäsin kyllä, että ku ne ilmoitti tuon uuden keikan niin ois samalla perunu ton..

Link to comment
Share on other sites

Samat fiilikset täälläkin, ei oikein uskalla aatella, että ma keikka :( voisko käydä niin, että vasta ma tulee tieto :erm: luulis kyllä, ettei ne ihan viime tippaan venytä.. Peruttiinhan ne toise keikat hyvissä ajoin. Pitääkö tässä tueta spämmimään twitterissä :chuckle:

 

Mä pelkäsin kyllä, että ku ne ilmoitti tuon uuden keikan niin ois samalla perunu ton..

 

no oishan se hieman paskamaista vasta maanantaina ilmottaa MUTTA tuo lienee sellainen tilanne ettei millekkään voi mitään. voihan se olla että vaikka matt pystyiskin liikuskelemaan niin ne peruu pari lisää ja sit tekee ne loppupään keikat, en tiiä. :erm: ihan kackaa kun ei jotenki osaa olla innoissaan ja valmistautua ja pakata.

 

haluisin ottaa andyn mukaan mut en tiedä tuleeko sille käyttöä kun nyt ei ole sellaista parinpäivän irrottautumisreissua jolle vaan pienen repun tartteis mukaan mut haluun silti sen mukaan. :LOL: mut se vie sit liikaa tilaa. :supersad:

Link to comment
Share on other sites

on a motherfuckin boat! tai just rantautumassa tms, eli voi olla hankalin mahollinen lipunostopaikka. :LOL:

(mut hei jos sulla on sellainen laite saako sit välillä lainata jos tarttee käydä dataamassa :ninja: ei paljon tietenkään ettei tule liian kalliixi)

 

ahistaa kans. vaikka haluun uskoo et kyllä joo ja kyllä ne nyt varman yrittää mut mitä jos just käy niin että kesken keikan tuleekin joku ja sitte öh. kaikki perutaan.

 

Noh tottakai, säännös jossain on vaikka Wi-Fi, eihän se mulle mitään maksa.

Tallinkilla ku mentiin oli laivassa Wi-Fi, mut vähän epäilen Eckerö Linen. Mutta jos siellä toimis vielä tuo verkko suomen ku ei se mulle mitään maksa

 

 

Mitä vitunnnnnnnn etiikan hajusta nestettä junassa tippuu mun päähän :noey:

 

 

Niin kai sitä viestiä olisi jo tullut jos on tullakseen mutta silti ahistaa....

Link to comment
Share on other sites

HEI MINNA mitä mää vielä oon sulle velkaa? pitää vähä pudjetoida jos berliiniliput huomenna ja suedelipun jos yrittäis perjantaina... :LOL: toivottavast mulle nyt tulee vielä niitä lomarahoja. :shifty:

Et kai sä muuta kun sen ompun? 41euroopan selkeäksi yötä sun osuus

E i kai muuta

 

Ja mulla ei kiirus, vaikka toki velaksi ei kiva mut silti ei hätää

Link to comment
Share on other sites

Et kai sä muuta kun sen ompun? 41euroopan selkeäksi yötä sun osuus

E i kai muuta

 

Ja mulla ei kiirus, vaikka toki velaksi ei kiva mut silti ei hätää

 

alrighty! katon mikä mul on perjantaina tilanne ja sit vaikka paypallaan jos sopii! :yesey: haluun nyt saada nää mahollisimman äkkiä poijjes kuitenkin.

 

btw euroopan selkeäksi??? :chuckle: sulla joku kaikkien äitien autocorrect? :chuckle: (ai että kun on ikävä vapun juttuja! :LOL:)

Edited by museisti
Link to comment
Share on other sites

alrighty! katon mikä mul on perjantaina tilanne ja sit vaikka paypallaan jos sopii! :yesey: haluun nyt saada nää mahollisimman äkkiä poijjes kuitenkin.

 

btw euroopan selkeäksi??? :chuckle: sulla joku kaikkien äitien autocorrect? :chuckle: (ai että kun on ikävä vapun juttuja! :LOL:)

Voih jeesus noita korjauksen aiheuttamia oikeita sanoja

 

Ja onks sulle mu paypal vielä muistan joskus sun sinne jotakin maksaneen?

 

Joo se pirulainen tekee tästä haastava a

Link to comment
Share on other sites

alrighty! katon mikä mul on perjantaina tilanne ja sit vaikka paypallaan jos sopii! :yesey: haluun nyt saada nää mahollisimman äkkiä poijjes kuitenkin.

 

btw euroopan selkeäksi??? :chuckle: sulla joku kaikkien äitien autocorrect? :chuckle: (ai että kun on ikävä vapun juttuja! :LOL:)

 

N'awwwwwwwww

 

Odottakaahan vaan, mun jutut ei oo ainakaan parantuneet viime kerrasta :LOL:

 

Edit: onko kinkkuun tehty jotain toimintasuunnitelmaa?! Mun nettitilanne on vähän turhan haastava, etten jaksa siellä päivittää :shifty:

Link to comment
Share on other sites

N'awwwwwwwww

 

Odottakaahan vaan, mun jutut ei oo ainakaan parantuneet viime kerrasta :LOL:

 

Edit: onko kinkkuun tehty jotain toimintasuunnitelmaa?! Mun nettitilanne on vähän turhan haastava, etten jaksa siellä päivittää :shifty:

 

no pöytäkirja tulee mukaan ja sinne mahtuu vielä Paljon juttua. :yesey:

 

hmm oli vähän toimintasuunnitelmaa ja mietin jo vähän sellaista plan beetä mut saa ny nähä.

 

missä sää oot yötä/oliko sulla kans kenttälippu/nähäänkö me/missä millon miten???

Link to comment
Share on other sites

no pöytäkirja tulee mukaan ja sinne mahtuu vielä Paljon juttua. :yesey:

 

hmm oli vähän toimintasuunnitelmaa ja mietin jo vähän sellaista plan beetä mut saa ny nähä.

 

missä sää oot yötä/oliko sulla kans kenttälippu/nähäänkö me/missä millon miten???

 

Oih pöytäkirja :awesome:

 

Me ollaan serkun luona yötä, ei hajuakaan missäpäin se sijaitsee LOL ja kenttäliput löytyy meiltä, tullaan aamulla Helskiniin ja sit siitä kai suunnistetaan johki. Vähän riippuu kyllä säästä mennäänkö hetimmiten jonotus hommeleihin.

Edited by Vaptastic
Link to comment
Share on other sites

Oih pöytäkirja :awesome:

 

Me ollaan serkun luona yötä, ei hajuakaan missäpäin se sijaitsee LOL ja kenttäliput löytyy meiltä, tullaan aamulla Helskiniin ja sit siitä kai suunnistetaan johki. Vähän riippuu kyllä säästä mennäänkö hetimmiten jonotus hommeleihin.

 

pöytäkirjan kannet vaan on irti, mun pitäisi kehitellä niihin joky Systeemi, ei noi hakaneulat enää oikeen pidä. :chuckle: (vaikka se näyttää toki tosi rancalta niin. :yesey:)

 

määäää en kyllä ainakaan oo kauheesti jonottelemaan menossa tai siltä ainaki tuntuu. :shifty: tai ehkä tunti pari aikasemmin, saattaahan silläki eturiviin päätyä, kyl nää suomen jonotushommat tiedetään. :facepalm: varsinkaa johonki hartwallille taas mee päivääni tuhlaamaan.

ja eiks sielllä oo jo pakkastakin? :awesome: kattelin tos vähän säätiedotuksia riikaan ja tallinnaankin tulee aika jännät jonotukset!

 

JOS niit keikkoja nyt tulee saatana.

Link to comment
Share on other sites

pöytäkirjan kannet vaan on irti, mun pitäisi kehitellä niihin joky Systeemi, ei noi hakaneulat enää oikeen pidä. :chuckle: (vaikka se näyttää toki tosi rancalta niin. :yesey:)

 

määäää en kyllä ainakaan oo kauheesti jonottelemaan menossa tai siltä ainaki tuntuu. :shifty: tai ehkä tunti pari aikasemmin, saattaahan silläki eturiviin päätyä, kyl nää suomen jonotushommat tiedetään. :facepalm: varsinkaa johonki hartwallille taas mee päivääni tuhlaamaan.

ja eiks sielllä oo jo pakkastakin? :awesome: kattelin tos vähän säätiedotuksia riikaan ja tallinnaankin tulee aika jännät jonotukset!

 

JOS niit keikkoja nyt tulee saatana.

 

No ei mulla kyllä mikään pakko ole päästä jonottaan ja en kyllä missään kauhiassa pakkasessa kärsi. Kuitenkin jotkut köhvenäläisetköh kiilaa ohi :noey:

 

Mitäs sä oot suunnitellut sitte tehdä ennen keikkaa?

Link to comment
Share on other sites

No ei mulla kyllä mikään pakko ole päästä jonottaan ja en kyllä missään kauhiassa pakkasessa kärsi. Kuitenkin jotkut köhvenäläisetköh kiilaa ohi :noey:

 

Mitäs sä oot suunnitellut sitte tehdä ennen keikkaa?

 

nii ja kusee se koko touhu, hartwallilla viimeksi ainaki oli ne miljoona pientä jonoa joissa on sitte ihan tuurista ja siitä järkkäristä kiinni miten äkkiä niistä pääsee läpi. ja sit en tiedä mikä viimeksi oli se fail ettei päässy sinne kentälle yli tuntiin vielä. :facepalm:

 

ei mul mittää, riippuu varmaan kaikista muista kanssa, jottain hengailua ja sellasta varmaan. :awesome:

 

 

ja koska mulla ei oo näköjään muuta tekemistä (:noey:) kun selailla netissä vanhoja juttuja niin sattui tosta silmään toi linkki edelliseen koloon ja randomisti sieltä sivuja ja sit tuli noi hetket kun ostettiin readingiin lippuja tai jotain ja quotaan nyt itseäni

voisivat soittaa koko helevatan levyn läpi ihan vuosipäivien kunniaxi!

ja n viikko tämän jälkeen matt twiittasi että näin tehdään ja en nyt jotenki taas käsitä että koko se asia tapahtui.

Link to comment
Share on other sites

Terveisiä Suomesta

 

ja ei mul oikeesti midn, ahdistaa tuo suomen kesäkeikka ku mun ei tekis mieli olla suomesa ens kesänä enkä siks tiiä ostanko lippua mut sit mitä jos mä oon sillon. tarviiko laittaa noin pitkälle noita vois olla sillain et tyyliin kuukautta ennen keikkaa ku en minä ossaa suunnitella elämääni

 

ja sit mua ahdistaa myös miten käy hartwallin mut katotaan

 

ja ota ulpu andy silti jos mahtuu :awesome: se on niin ihana ja söps.

 

edit, ja location: italiakin lol pitäis vaihtaa nyyh

Link to comment
Share on other sites

Aw kun vähän harmittaa etten oo tulossa tonne Hartwallin keikalle, olis ollu niin huippua treffata teitä kaikkia :supersad:

 

Mut kai mää ny kuiteskin stadikalle tuun :awesome: tosin luotan siihen ettei ne liput lopu ihan heti koska mulla ei oo vielä rahaa lippuun :p sain töitä tosin kaupantätinä joten jossain vaiheessa pitäis rahaakin alkaa tippua tilille :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Aw kun vähän harmittaa etten oo tulossa tonne Hartwallin keikalle, olis ollu niin huippua treffata teitä kaikkia :supersad:

 

Mut kai mää ny kuiteskin stadikalle tuun :awesome: tosin luotan siihen ettei ne liput lopu ihan heti koska mulla ei oo vielä rahaa lippuun :p sain töitä tosin kaupantätinä joten jossain vaiheessa pitäis rahaakin alkaa tippua tilille :awesome:

 

Ai nä et oo tulossa :( mihinkäs kauppaan meet kassalle? Raha on välillä kiva asia, varsinkin veronpalautuspäivänä :chuckle:

 

Musta on jännää, että uus keikka tulee myyntiin heti seukki päivänä, ovelaa. Toisaalta kiva, että on heti jotain odotettavaa! Ja pitää kyllä jollain konstilla saada het ti lippu, vaikka ei ne liput varmaan heti lopu.

Link to comment
Share on other sites

We're pleased to confirm that the remainder of Muse's European tour dates for 2012 will go ahead as scheduled. The tour will recommence on Monday 10th December in Helsinki and continue through until Wednesday 19th in Strasbourg.

 

Thanks for all the well wishes that we've received from fans. And apologies again to those of you who had tickets for the cancelled shows in Oslo, Stockholm and Malmo. We have announced two new dates for Norway next summer which go on sale next week and we hope to be able to announce additional gigs for Scandinavia in the near future.

 

Check out the TOUR DATES section for more information on the new shows.

 

Jessssssss!!!!! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

en voi tajuta että muse neljän päivänn päästä :dance:

 

mut hirvee niska/hartia/selkäjumi ja hapenpuute ja päänsärky. :noey: tekis mieli mennä vaan nukkumaan paitsi sit huomenna on KAIKKI asiat tehtävänä (ja oon vähän lupautunu sosialisoimaankin illalla :eek:) mut toisaalta nyt on niin paha olo etten jaksa tehä mitään.

Link to comment
Share on other sites

voi paniikki.

aika ei ole puolellani :noey:

pitäisi varmaan hu töiden jälkeen lähteä suoraan junalla, ehkä, ja kello on vaikka mitä ja huomenna on töitä. ja sitten pitäisi pakata, ja pakkasinkin, mutta kaiken varmaan unohdin/unohdan.

missä mun villasukat on? ja KAMERA? ja kaikki. noh passi, liput, rahaa (=kortit) on,mutta ääh. pitäisikö jonnekin check in:ta ja mitä kaikkea mä tarviin mukaan ja :noey: ja käsimatkatavara tuntuu pieneltä. toppatakki suomeen tarpeelliselta, mutta entä sit sadeasiaa. ja en jaksa useampia kenkiä. et ääh. talvikengät it is, mut jos nekin epäkäytännölliset euroopassa, mutta mitkä sit`? pinkin maiharit tuntuu liian lollll.. ja ääh en osaa pakata ja ymmärrä mitä tarvii ja äääähh unohdan kaiken ja tänne ja turusta on matkaa ja kaikki jotain ja nukkua pittäis

 

ja en tiedä mikä- aamuyön ahdistuksen purkaus tämä on mutta ku en osannut ilmankaan nukkumaan..

Link to comment
Share on other sites

buuuuuu halusin tehä mustikkapiirakan eikä koko maasta tietenkää saa kermaviiliä :facepalm: oisko kellää ideoita korvikkeeks? :chuckle:

 

ostin epämääräsen purkin jotain reduced creamia ja sit sour creamia mikä on kyllä jotain Ihan Muuta mutta jos vähän heitän kaikkea sekasin ni eiköhä hyvä tuu :yesey: en tajua mite täällä missä maitotiloja on varmaa saman verra ko suomessa saunoja ni maitotuotteet o iha kökköjä ja sikakalliita? suuret kysymykset jne.

 

jeee kesäkeikalle voisin mäki koittaa kotiutua ajoissa :awesome: hyvvää keikkaa ny ens viikolle! :happy:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...