Jump to content

Recommended Posts

aaaaa jeeee! :awesome::dance: toivottavast pesarossa on lämpimät yöt. :yesey: (ei varmaan ky ole :chuckle:)

 

:chuckle: haha tai se mäkki josa vois istuskella. heppapoika ei vastannut mun kyselyihin.

 

oiskohan kukaan kiinnostunu/kykeneväinen lähtemään mun kanssa sinne prahan keikalle?? en oo vielä satavarma mut siltävaralta että mun kaveri sanoo ei. niin lippu oisi tarjolla. istumapaikka aika lähellä lavaa, 1000 korunalla lähtis jotain 39 euroissa.

 

mä en kyl pysty :supersad:

 

ja miks kirk twiittasi/photoblabbasi jotain exogenesis discussions juttuja meinaako ne soittaaa sitä apua apuaadsf

 

:awesome: aaaaaaaa vois soittaa koko exon pesarossa ni vois sit sen lämmöllä jaxaa koko yön valvoa!

Link to comment
Share on other sites

:chuckle: haha tai se mäkki josa vois istuskella. heppapoika ei vastannut mun kyselyihin.

 

 

 

mä en kyl pysty :supersad:

 

 

 

:awesome: aaaaaaaa vois soittaa koko exon pesarossa ni vois sit sen lämmöllä jaxaa koko yön valvoa!

 

domppa laitto mul viestiä et se ehkä löysi hostin pesarosta :eek: mut heleppo sen on kun matkustaa yksin. pitäskö niille milanopojille jotain?? toisaalta nyt musta tuntuu että mun pudjetti on sillä kannalla että kukkuu vaan yön siellä jossain. :facepalm:

paljon mää yleensäkkään tartten rahaa mukaan en oo yhtään valmistautunu. D:

 

ja voi jos exosta tulis se viimenen niin sillä voimalla menis vaikka minne asti. voishan ne sitä soittaa kun se videokin on tullu. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Miksei tää näytä mulle et on uusia viestejä? :erm:

 

Awww italia ja muse ja aaawwwwwh jos exoja soittaisi :happy: paitti että mikä video?

Mut kivaa ja rintamaedustus vahvana ( mikä kuulostaa oudolta mun korviini.......)

 

Ei muistakaan ole prahaän lähtijäksi ku työt :supersad: mut toiv. Saat keikka seuraa

Link to comment
Share on other sites

domppa laitto mul viestiä et se ehkä löysi hostin pesarosta :eek: mut heleppo sen on kun matkustaa yksin. pitäskö niille milanopojille jotain?? toisaalta nyt musta tuntuu että mun pudjetti on sillä kannalla että kukkuu vaan yön siellä jossain. :facepalm:

paljon mää yleensäkkään tartten rahaa mukaan en oo yhtään valmistautunu. D:

 

ja voi jos exosta tulis se viimenen niin sillä voimalla menis vaikka minne asti. voishan ne sitä soittaa kun se videokin on tullu. :awesome:

 

No paska. No mä mietin kans niitä milanopoikia mutten tiiä.

 

Enkä rahastakaan tiiä paljonko sää nyt haluat käyttää. :yesey:

 

Ja videostakaan minäkään en tiiä. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

[media]http://www.youtube.com/watch?v=XPBfaMsA97o[media]

tää :yesey:

 

rahaa haluan käyttää mahollisimman vähän. paljon se bologna yöpymisasia oli? ja kuin monta junaa täytyy ottaa hitto. sen milanon junan maksoin jo?

 

Ah tuo joo kyl mä tuon näin ja se oli jotenkin niin sellanen :supersad:

 

22 tais olla per nenä. Ja sit junia ni niihin nyt menee täältä bolognaan se 7jotain ja sit bologna pesaro 10 jotain ja sit takas ja takas, ja sit jos urbino? jos saadaan nukuttua ja sit hmm. haluatko käydä siellä sangimignanossa maanantaina, mulla on se vapaa? ja sit kuinka paljon haluat Syödä ulkona. tai sisälläki, meillä on nyt vähän sellanen tilanne et tuo unkarilainen kämppis on niin neurotic et suosittelisin et ostetaan tänne ainakin jotain omia ruokia ettei se kimpaannu enempäänsä. ja ja ja mitä sitä kaikkea nyt sitten.

Link to comment
Share on other sites

Ah tuo joo kyl mä tuon näin ja se oli jotenkin niin sellanen :supersad:

 

22 tais olla per nenä. Ja sit junia ni niihin nyt menee täältä bolognaan se 7jotain ja sit bologna pesaro 10 jotain ja sit takas ja takas, ja sit jos urbino? jos saadaan nukuttua ja sit hmm. haluatko käydä siellä sangimignanossa maanantaina, mulla on se vapaa? ja sit kuinka paljon haluat Syödä ulkona. tai sisälläki, meillä on nyt vähän sellanen tilanne et tuo unkarilainen kämppis on niin neurotic et suosittelisin et ostetaan tänne ainakin jotain omia ruokia ettei se kimpaannu enempäänsä. ja ja ja mitä sitä kaikkea nyt sitten.

 

okeokeokeoke :yesey: kyl haluun käydä joo kaikkialla missä vaan mahollista! ja miten jaksaa. :chuckle: huomisen varmaan nukun suurimmaks osaks, tuntuu siltä.

 

ja ruokia mitä vaan! ulkona tai sisällä.

 

 

mut hyi miksi koskee päähän taas silleen että oksettaa. :noey: ja tekee mieli syödä jotain mut en uskalla mut toisaalta kai pitäs niin ehkä se yrjökin sitte sieltä (anteeksi) ei tää varmaan muulla taida lähtee. :noey:

onko mulle nyt joku migreeni jostain tullu.

Link to comment
Share on other sites

okeokeokeoke :yesey: kyl haluun käydä joo kaikkialla missä vaan mahollista! ja miten jaksaa. :chuckle: huomisen varmaan nukun suurimmaks osaks, tuntuu siltä.

 

ja ruokia mitä vaan! ulkona tai sisällä.

 

 

mut hyi miksi koskee päähän taas silleen että oksettaa. :noey: ja tekee mieli syödä jotain mut en uskalla mut toisaalta kai pitäs niin ehkä se yrjökin sitte sieltä (anteeksi) ei tää varmaan muulla taida lähtee. :noey:

onko mulle nyt joku migreeni jostain tullu.

 

Joo. :yesey: Ja joo mietin kans sit et jos ei tosiaan nukuta yhtään sit pesarossa ni miten käy sit turismin mut katellaan hei kaikenlaista ja sit. sovitteko muuten dompan kaa midn et nähdäänkö bolognassa jo vai olikse vaan niin et se nyt jättää meidät kahden pesaron yöhön.

 

ja voi päätä :supersad: toivottavasti se siitä!

 

mut hei tervetuloa, ilmottele ku oot junan ottanut ni tiedän herätä :chuckle:. joset sitä ennen oo kysellyt neuvoja, kysy heti vaan jos tuntuu siltä. :yesey:

 

niin ja hyvää matkaa!

Link to comment
Share on other sites

Joo. :yesey: Ja joo mietin kans sit et jos ei tosiaan nukuta yhtään sit pesarossa ni miten käy sit turismin mut katellaan hei kaikenlaista ja sit. sovitteko muuten dompan kaa midn et nähdäänkö bolognassa jo vai olikse vaan niin et se nyt jättää meidät kahden pesaron yöhön.

 

ja voi päätä :supersad: toivottavasti se siitä!

 

mut hei tervetuloa, ilmottele ku oot junan ottanut ni tiedän herätä :chuckle:. joset sitä ennen oo kysellyt neuvoja, kysy heti vaan jos tuntuu siltä. :yesey:

 

niin ja hyvää matkaa!

nii katotaan sitä sitte miltä tuntuu, jos se urbino on jotenki kätevästi matkanvarrella ja jos saa kunnon kahvipöllyn niin käy jonku pikkukiekan siellä? ellei mee liian vaikeeksi. dompasta en tiedä se tulee tosi aamulla aikasin bolognaan mut niin sei siit jonotuksesta tienny. mut mulla on nyt sen numba ja sillä mun. :eyebrows: pesaron yöstä nii en tiiä, se sano et maybe löysi jonku joka voi hostaa. ehkä jos ollaan oikein kivoja niin mekin päästään sinne heh. :):) tai sitte ei.

musta tuntuu et oon jo unohtanu kaikki miten pääsen mistään asemalta yhtää mihinkään bolognassa mut ehkä se siitä. :LOL: toivottavast sitä lakkoa nyt sitte ei oo.

 

ja kiitoksia. :yesey:

peloittaa vaan et oxennan jonnekkin tonne matkanvarrelle.

 

btw laitoitko jo viestiä sille bolognan tyypille?? siltä kysästä kans siitä shuttle bus/jostain muusta kulkuneuvoasiasta.

Link to comment
Share on other sites

nii katotaan sitä sitte miltä tuntuu, jos se urbino on jotenki kätevästi matkanvarrella ja jos saa kunnon kahvipöllyn niin käy jonku pikkukiekan siellä? ellei mee liian vaikeeksi. dompasta en tiedä se tulee tosi aamulla aikasin bolognaan mut niin sei siit jonotuksesta tienny. mut mulla on nyt sen numba ja sillä mun. :eyebrows: pesaron yöstä nii en tiiä, se sano et maybe löysi jonku joka voi hostaa. ehkä jos ollaan oikein kivoja niin mekin päästään sinne heh. :):) tai sitte ei.

musta tuntuu et oon jo unohtanu kaikki miten pääsen mistään asemalta yhtää mihinkään bolognassa mut ehkä se siitä. :LOL: toivottavast sitä lakkoa nyt sitte ei oo.

 

ja kiitoksia. :yesey:

peloittaa vaan et oxennan jonnekkin tonne matkanvarrelle.

 

btw laitoitko jo viestiä sille bolognan tyypille?? siltä kysästä kans siitä shuttle bus/jostain muusta kulkuneuvoasiasta.

 

Uuh Domin numero :eyebrows: Mut joo me ollaan kyl tosi kivoja. Ja ei mulle siis riittää ihan mikä vaan miten vaan. Ja eka bussi Urbinoon lähtee näköjänsä vasta yhdeksän jälkeen. Et se eka juna viideltä jotenki jos joudutaan kukkumaan kylillä ni kuulostaa huomattavasti mielyttävämmältä. Ja en muistanut laittaa viestiä vielä! Laitan huomenna. Ainakin tuolta Unipol arenan sivuilla oli bussireitit et millä sinne pääsee. :yesey: Shuttle busista en tiiä.

 

laitoin rintamies tägin ja sit se antoi mulle noita vanhoja vaihtoehtoja awwww :LOL:

 

http://i7.photobucket.com/albums/y268/mjyyyzer/random/rintamiaumls.png

 

:awesome::chuckle:

 

Mut nyt nuqq, öitä! Pärjäile, Ulpukka, huomenna nähhään! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Uuh Domin numero :eyebrows: Mut joo me ollaan kyl tosi kivoja. Ja ei mulle siis riittää ihan mikä vaan miten vaan. Ja eka bussi Urbinoon lähtee näköjänsä vasta yhdeksän jälkeen. Et se eka juna viideltä jotenki jos joudutaan kukkumaan kylillä ni kuulostaa huomattavasti mielyttävämmältä. Ja en muistanut laittaa viestiä vielä! Laitan huomenna. Ainakin tuolta Unipol arenan sivuilla oli bussireitit et millä sinne pääsee. :yesey: Shuttle busista en tiiä.

 

 

 

:awesome::chuckle:

 

Mut nyt nuqq, öitä! Pärjäile, Ulpukka, huomenna nähhään! :awesome:

 

aaaah okei. nojoo jos ei yöksi päästä mihinkää ni sit viiden junaan vaan. :yesey:

 

öitä! ja nähhään! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

noni hirveän sumun lykkäs nyt tänne, muutenkin jo mukava lähtä niskajomotuksen ja painavien laukkujen kans tonne, toivottavasti nyt ees stanstedin bussiin selviäisin kun siellä on sit ihmisiä jos tulee paha olo, ei hirveesti huvittais tuonne lontoon yöhön kuukahdella. :erm:

 

no jos en selviä niin oli kiva tuntea!

 

toivottavast kuitenkin kohta olen italiassa jee! ja muse _huomenna_!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ulpu nukkuu ja mun päänsisäinen jukepoksi soittaa neutronstarcollisionia ja madnessia vuorotellen.

 

MUTTA HUOMENNA!!! :dance: :dance: :dance: JA YLIHUOMENNA!!!! :awesome: :awesome: :awesome:

 

:dance:

 

Lol sun päänsis. jukeboksille, mut aaaaahhhh pitääkääää kivvaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! :awesome:

 

 

 

töitä+flunssaa = :noey:

 

muistatteko ku aateltiin et kyl tää vilkastuu kun uus levy :supersad:

Link to comment
Share on other sites

Lol sun päänsis. jukeboksille, mut aaaaahhhh pitääkääää kivvaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! :awesome:

 

 

 

töitä+flunssaa = :noey:

 

muistatteko ku aateltiin et kyl tää vilkastuu kun uus levy :supersad:

 

Kiiiiiiits!

 

Syötiin just ja nyt on masu täynnä.

 

Mietittiin et tehhään joku sellanen lakanantynkä tai paperihomma jotain sellasia messageboardjuttuja, onko jottain ideoita mitä kirjotetaan. :happy:

 

Ja pystynköhän nukkumaan ku jännittää niin :chuckle::LOL:

Link to comment
Share on other sites

Kiiiiiiits!

 

Syötiin just ja nyt on masu täynnä.

 

Mietittiin et tehhään joku sellanen lakanantynkä tai paperihomma jotain sellasia messageboardjuttuja, onko jottain ideoita mitä kirjotetaan. :happy:

 

Ja pystynköhän nukkumaan ku jännittää niin :chuckle::LOL:

 

awwwe ei mulla Mut tehkää blanketti oisi hiano!!

 

Ruoka <3 mä oom syöny vaan leipää. Ei ole nälkä tai aika. Mut ruoka. Ja ruoka siellä!! <3<3

 

Hyviä unen yrityksiä!

Link to comment
Share on other sites

Voi tätä maailmaa :noey:

 

Luin tuossa, että Jenkeissä joku oli yrittänyt taas ammuskella elokuvateatterissa, tällä kertaa Twilightin ensi-illassa. Onneksi oli kuitenkin jäänyt kiinni. Ilmeisesti tyypin äiti oli ilmoittanut poliisille.

 

Siis ihan älytöntä! Ja typerää.. Luulishan tajuavan, että Auroran jälkeen ollaan vähän tarkempia siinä, mitä ihmiset saa teatteriin myydä. Ja hyvä niin.

Edited by Vaptastic
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...