Jump to content

Recommended Posts

Joooooo 9.12:yesey: lauantainko sä suomeen lennättää?

 

jjooo sillo seuraavana päivänä ois ollu joku vaikee yölento.

ja hei oonko paljo vielä auki sulle? oliko sulla paypalia ja onko ok maksaa sen kautta, must tuntuu et suomitilillä tekee vähän tiukkaa.

Link to comment
Share on other sites

Hei rakas koloseni

Ihana lukea kaikkia keikkaseikkailuja :awesome::happy:

 

Elijah Wood käveli mun ohi

ja olin weta workshopissa VIIMEIN

 

aika muikeeta kaikki siis täällä!

 

Voi herranjestas :pope::eek::stunned:

Sulla on kyllä niin upeeta siellä, voi hyvä tavaton! en oo yhtään kateellinen :chuckle:

 

Miten sinä ihminen voi olla noin niinku normisti jos kerran Frodo Baggins kävelee ohi :eek: ja kaikki tuollainen apua!

 

Eikös se muuten ole huomenna se Hobitin ensi-ilta?

Link to comment
Share on other sites

Voi herranjestas :pope::eek::stunned:

Sulla on kyllä niin upeeta siellä, voi hyvä tavaton! en oo yhtään kateellinen :chuckle:

 

Miten sinä ihminen voi olla noin niinku normisti jos kerran Frodo Baggins kävelee ohi :eek: ja kaikki tuollainen apua!

 

Eikös se muuten ole huomenna se Hobitin ensi-ilta?

...Suhteellistaha tuo, oon myös eläny nuudeleilla viimiset 2vko :yesey: ja silti loppunee rahat yeaaaaah! Mutta ehkä ei haittaa koska kaikki tää on aika priceless

 

Oli hankalaa ko olin jonku saksalaisen pojan kaa rennosti istuskeltii sillon ja hän ei oikee jakanu mun innostustani :LOL: kysy vaan että mikset hei menny juttelee!!11!?? niinku mulla oliski ollu jotai järkevää sanottavaa siinä tilanteessa :yesey: Mut uiuiuiui se ol lyhyt!

 

Maailmanensi-ilta täällä Wellingtonissa on keskiviikkona, oon vähä sekasin päivistä, Suomessahan on maanantai-päivä? :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

stkpizzaa??? :awesome:

 

kahen viikon psttaitaa keikka kohta jo alkaa! :dance: ketkaikkia nyt oli tulossa kentle, mihin aikaan me mennn sinne?

 

Sn :awesome: Kolmella eurolla margerita. :yesey: Ja se oli iso! Ja hyv

 

Ootskihommia miettinyt Ulpu? Ja muistaksvielsiinlopussa.

Link to comment
Share on other sites

kahen viikon psttaitaa keikka kohta jo alkaa! :dance: ketkaikkia nyt oli tulossa kentle, mihin aikaan me mennn sinne?

 

oho se on jo kahen viikon pst:eek: olin ihan varma et siihen on aikaa vikolme viikkoo eli ihan hyvet sanoit :LOL: ja mtuun kentle :yesey: ja en jaksais jonottaa mitn kovin kauaa varsinki jos on kylm/p>

Link to comment
Share on other sites

Hei rakas koloseni

Ihana lukea kaikkia keikkaseikkailuja :awesome::happy:

 

Elijah Wood keli mun ohi

ja olin weta workshopissa VIIMEIN

 

aika muikeeta kaikki siis tll

 

:awesome:

 

onhan Elijah nyt koulaamisen arvoinen ihminen vintn :awesome: tai ainakin on ollut :chuckle:

 

 

ai niin perhana siihen keikkaan on tosiaan en kaks viikkoa :eek: apuuuva!

Link to comment
Share on other sites

KOHDASSA KOLME KOLKYT KOLME

 

http://www.youtube.com/watch?v=Cdgocut9hGU

 

musta kyl tuntu jotenkin paljon pidemmttuo koskettelu siintilanteessa ja voi sitjalkojen vapinaa ja anteeksi fangleily mutta AWWWWWWWWWWWWWWWWWWwwwwwwwwww en vaan kesten en en.

 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHIHIIHIAAAHAHIHIhjkfdjfggf niin tuntuki paljon pitemmt:LOL: mut ehkse oli vaan se tunne kun j siihen pitks aikaa :LOL: AAAAAAAAAAAHGJSGDGHDSJKFDFFD :LOL::facepalm:

 

mut nii hyvetttuli nyt videotarkistus. :yesey:

 

 

 

sjhdghjkgfsjhgfsjhfd sdgf sjgh fgkghkjdsjfdgsafhddfsjkfdjkfdalen oo mik fanityttanityttMUTTAKUN.

 

:awesome::'(:awesome::LOL: oikeest.

 

 

Link to comment
Share on other sites

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHIHIIHIAAAHAHIHIhjkfdjfggf niin tuntuki paljon pitemmt:LOL mut ehkse oli vaan se tunne kun j siihen pitks aikaa :LOL AAAAAAAAAAAHGJSGDGHDSJKFDFFD :LOL:facepalm:

 

mut nii hyvetttuli nyt videotarkistus. :yesey:

 

 

 

sjhdghjkgfsjhgfsjhfd sdgf sjgh fgkghkjdsjfdgsafhddfsjkfdjkfdalen oo mik fanityttanityttMUTTAKUN.

 

:awesome::'(:awesome::LOL: oikeest.

 

 

Noh niiiii-in mu katoin tuota videota ja sit mietin et hei t vois olla sellanen jossa nyis ja sit mua alko jnitt melkein yhtpaljon ku keikalla ku matti lti kulkemaan ja sit mietti et vitsi kosketteleekohan se meit(LOL tuo sanavalinta on aina niin hieno). Ja ja ja ja ja sit aaaaaaw enmtiedja sit yhtkituossa videossa on miljoona ihmistja se vaan koskettelee kaikkia ja sit kymmenesosasekuntti se nyy tuollasen sinitukkasen tyt edessmutta siis :phu: ja :supersad: ja :awesome: ja kaikki vaan kun se oli silti niin ihanaa ja kaunista ja kaikkea!!!! Ja sit se kyl nskoskettelee kaikkia noita typerijotka tunki tuohon sivustaan ni meid jkeenki mut sit se kyl aika pian siithpy ja muistaks kse katto sit taaksepn sellanen typerhymy naamallaan ja sit vaan awwwww ja sit oli hankala pomppia pluginpapyssa ja anteex koon nolo. :yesey:

 

 

 

joo, ymmr. :stunned::awesome::stunned::awesome:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Noh niiiii-in mu katoin tuota videota ja sit mietin et hei t vois olla sellanen jossa nyis ja sit mua alko jnitt melkein yhtpaljon ku keikalla ku matti lti kulkemaan ja sit mietti et vitsi kosketteleekohan se meit(LOL tuo sanavalinta on aina niin hieno). Ja ja ja ja ja sit aaaaaaw enmtiedja sit yhtkituossa videossa on miljoona ihmistja se vaan koskettelee kaikkia ja sit kymmenesosasekuntti se nyy tuollasen sinitukkasen tyt edessmutta siis :phu: ja :supersad: ja :awesome: ja kaikki vaan kun se oli silti niin ihanaa ja kaunista ja kaikkea!!!! Ja sit se kyl nskoskettelee kaikkia noita typerijotka tunki tuohon sivustaan ni meid jkeenki mut sit se kyl aika pian siithpy ja muistaks kse katto sit taaksepn sellanen typerhymy naamallaan ja sit vaan awwwww ja sit oli hankala pomppia pluginpapyssa ja anteex koon nolo. :yesey:

 

 

 

joo, ymmr. :stunned::awesome::stunned::awesome:

 

 

MIKTYPERHYMY en muista mittn tommosta multa pimeni hetkeks kaikki sen koskettelun jkeen :LOL: (niin on se kyl hieno sanavalinta) muistan vaan sen typer hymyntapasen kun se lueskeli sitlappua mut en mitn sen jkeen ja lololololol nyt fanitytt liikaa pit mennnukkumaan mun kaverin kppikset tos jotain duunaa ja pit mua jo vajaaysenvarmaa muutenkin kun ken t kiljuin ku miki. :yesey:

 

JOO.

Link to comment
Share on other sites

MIKTYPERHYMY en muista mittn tommosta multa pimeni hetkeks kaikki sen koskettelun jkeen :LOL: (niin on se kyl hieno sanavalinta) muistan vaan sen typer hymyntapasen kun se lueskeli sitlappua mut en mitn sen jkeen ja lololololol nyt fanitytt liikaa pit mennnukkumaan mun kaverin kppikset tos jotain duunaa ja pit mua jo vajaaysenvarmaa muutenkin kun ken t kiljuin ku miki. :yesey:

 

JOO.

 

Eiku mulla taas meni se lapunluku ihan ohi se ku mvaan nn et matin ki lestyy ja sit oli pakko vaan tunkee sitja sit jotenki vaan siinkatoin sitku se keli poispn sinne lavan taas ja se knty kattomaan ja sit silloli sellanen hymy sellanen miksillnyt on ja sit se poistui niirist :yesey: Eikme puhuttu tt:eek: No mut joo. aaaaaaaaaaaaaaaaaaawwaww.

Link to comment
Share on other sites

Eiku mulla taas meni se lapunluku ihan ohi se ku mvaan nn et matin ki lestyy ja sit oli pakko vaan tunkee sitja sit jotenki vaan siinkatoin sitku se keli poispn sinne lavan taas ja se knty kattomaan ja sit silloli sellanen hymy sellanen miksillnyt on ja sit se poistui niirist :yesey: Eikme puhuttu tt:eek: No mut joo. aaaaaaaaaaaaaaaaaaawwaww.

 

ei puhuttu mut awww hihihi voin kuvitella sellanen typermatt-ilme kun hihihihihih JOO OKEI nyt menee liian n0l0xi taas mitvoi julkisesti postata :LOL:

 

ehkse hymyili kun meilloli niin kiva lappu. :yesey: ja nyt en voi lopettaa virnuilemista ja mun ttys mennnukkumaan ja herkohta ja osata lentokentle ja sit on yli viikko a ikaa kotona eestaas kelata noita videoita. :chuckle:

 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SFDGHKSDGKHJDSHGKJKDHJ!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

kyl toi silti AINAKIN sen sekunnin tai ainaki puol tai jotain :phu::chuckle: aaaakldfkjgdflkfgd joo lol.
'

 

Niin tai kymmenen :phu: Mut oikeesti. Ja sit saattohan ei tuossa nynyt kuinka kauan se kosketteli ni se voi olla pidempiki ku sitte taas ehkvaan ku noita kituossa huitoo tuollalailla (:phu::chuckle:) ni ettmitkise sitte puristeli ja mitei. :yesey:

 

HEI jos jollain ei ole muute hartwalliin viellippua niin liinan vieressoisi vapaa paikka! :yesey:

 

:awesome::eyebrows:

Link to comment
Share on other sites

ei puhuttu mut awww hihihi voin kuvitella sellanen typermatt-ilme kun hihihihihih JOO OKEI nyt menee liian n0l0xi taas mitvoi julkisesti postata :LOL:

 

ehkse hymyili kun meilloli niin kiva lappu. :yesey: ja nyt en voi lopettaa virnuilemista ja mun ttys mennnukkumaan ja herkohta ja osata lentokentle ja sit on yli viikko a ikaa kotona eestaas kelata noita videoita. :chuckle:

 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SFDGHKSDGKHJDSHGKJKDHJ!!!!!!!

 

Joo ja linkkaa sit jos l koska men nyt tiimiten mehin tehdjuttuja kun on kaikkia sellasia Sosiaalisia Velvoitteita esim ttja mutta siis awwwwwwww.

 

Ja joo ja siis mnyt sanon kans noloja juttuja ku mulla on se olotila nyt koko ajan et mulla olis matin kaa ollut catzecontacti mut ehkse oli vaan jotain harhaa. mut jokatapauksessa ihan se on. vaikka nttiki paremmalta Bolognassa. :yesey::chuckle:

Link to comment
Share on other sites

tärkeää videoanalysoinnin jatkoa:

en edes ennen tajunnu MITÄ oli iteasiassa meneillään siinä koskettelukohassa, lauloko matt vielä tai jotain nyt vast hokasin se just lopetti laulamisen MUTTA MITÄ se sen jälkeen ääntelee vielä, must ois kiva ajatella et se naureskelee bloody messageboardille. :yesey: hyvässä mielessä tietenkin. :yesey:

 

 

joo. :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

tärkeää videoanalysoinnin jatkoa:

en edes ennen tajunnu MITÄ oli iteasiassa meneillään siinä koskettelukohassa, lauloko matt vielä tai jotain nyt vast hokasin se just lopetti laulamisen MUTTA MITÄ se sen jälkeen ääntelee vielä, must ois kiva ajatella et se naureskelee bloody messageboardille. :yesey: hyvässä mielessä tietenkin. :yesey:

 

 

joo. :facepalm:

 

En mäkään tajunnut ja sit mua pelottiki ettei se enää tuu sinnepäin missä oltiin mut sit tulikin ja aww ja oot varmasti ihan oikeessa! :yesey:

Link to comment
Share on other sites

En mäkään tajunnut ja sit mua pelottiki ettei se enää tuu sinnepäin missä oltiin mut sit tulikin ja aww ja oot varmasti ihan oikeessa! :yesey:

 

se SANOO siinä jotain, just meijjän kohalla! mut en vaa saa selevää että mitä!

/ehkä se on vaan että cheers?

 

(tos videossa on jotain 40 viewiä vasta ketkäköhän sitä on täs kattonu :LOL:)

Link to comment
Share on other sites

se SANOO siinä jotain, just meijjän kohalla! mut en vaa saa selevää että mitä!

/ehkä se on vaan että cheers?

 

(tos videossa on jotain 40 viewiä vasta ketkäköhän sitä on täs kattonu :LOL:)

 

Pitääpä oikeen tarkasti vielä kattoa, mä en jotenkaan tajunnut sanomista ollenkaan :awesome: Ihana matti, mä kuitekin polonjassa kiljuin että MATTIII ku se lähestyi meitä muttei tullut kosketteluetäisyydelle. :yesey::LOL::facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...