Jump to content

Recommended Posts

KEIKKA_ARVOSTELUT

 

- Meillä oli kyltti: siinä luki että BLOODY MSGBRD FINNISH DIVISION IS EVERYWHERE

- Matt kosketteli. Molempia*. Sen käsi oli pehmeä ja hikinen. Luki myös kylttiä.

- Chris hymyili kauniisti ja pitkään ja hartaasti, Bolognassa ja Pesarossa ku näki meiän hienon kyltin. Ja sitte siinä ku oli lavalta lähdössä ni vilkutti ja hymyili ja suoraan ja spesiaalisti MEILLE.

- Eturivit molemmilla keikoilla.

- Kirk oli ihana ja kaunis ja meillä on siitä kuva ja se kirjotti meidän kylttiin nimmarin ja juteltiin sellasia tavallisia asioita sen kanssa ihan normaalisti.

 

 

Kirk on oppinut uimaan Suomessa

 

 

- BLISS!!!!!!

(- Ja minä noobina myös SUNBURN!!!!! FALLING DOWN!!!!! KAIKKI!!!!)

- Chris hymyili meille

- Kirkillä oli ihanan pehemän kaunis ääni ja se oli niin mukava ja kiva ja ihana ja komea rumista viiksistä huolimati

- Chris hymyili meille

- Kaikki oli kaunista eikä mikään tehnyt kipeää

- Kirk oli niin kärsivällinen ja kaunis ja ihana vaikka sellanen hullu fangörl yritti pussailla

- MARSELLE tiedox että Jason käveli monta kertaa ohi mutta ei juteltu

- Chris hymyili meille ja vielä siinä lopussaki ja vilkuttiki

- Matt kosketteli meitä

- Dom ehkä näki myös kyltin siinä lopussa kun siellä niin katteli sinnepäin

- Matt näytti Bolognassa komealta ku se oli jotenkin ihana ja hiukset pystyssä

- Ja Ulpu kerto Kirkille kalsariniemen blissilakanasta kun Kirkki kysy että mikä tää juttu on

- Glenn katto kylttiä nenänvartta pitkin :eek:

- :awesome:

- Matt kosketteli meitä

- Chris hymyili _meille_

- Kirk oli ihana!

 

Ei meil muuta, vois päiväunet ottaa ku ei nukuttu ku vaellettiin Pesaron yössä ja sitten rautatieasemalle ooteltiin ekaa junaa ja asemalla soiteltiin ja svengailtiin, kun junaa odoteltiin

 

t. rintamiehet

 

ps. Nähtiin porukkaa stalkkaamassa Bolognassa hotellin eessä mutta ei jääty vaikka mietittiin että onko ne siellä. Siellä ne tietty sitten oli.

*se oli kyllä Ulpun käsi mitä Matti tarras mutta minä löin kaksi sormeea välliin. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

:awesome::awesome::awesome: dsssssgfdhfdd

 

ahistaaa vaan vähän noi stadionkiertueet koska kukahan ostelee mulle lippuja :LOL: no on mul yks kaveri joka voi ja asaakin pyysin vähän auttelemaan jos tarvii. ja torino menee glaston kans päällekkäin. :supersad:

 

MUT SILTI JUMALAUTA MITKÄ KAKS PÄIVÄÄ OLI TÄS!!!!! :dance::dance::dance::awesome::dance:

Link to comment
Share on other sites

:awesome::awesome::awesome: dsssssgfdhfdd

 

ahistaaa vaan vähän noi stadionkiertueet koska kukahan ostelee mulle lippuja :LOL: no on mul yks kaveri joka voi ja asaakin pyysin vähän auttelemaan jos tarvii. ja torino menee glaston kans päällekkäin. :supersad:

 

MUT SILTI JUMALAUTA MITKÄ KAKS PÄIVÄÄ OLI TÄS!!!!! :dance::dance::dance::awesome::dance:

 

NOH NIIIIIIIIIiiii-IIIIIIIINNN!!!11111111111111

 

Ja SIINÄ LOPUSSA VIELÄ!!!!

 

:supersad::awesome::supersad::awesome:

Link to comment
Share on other sites

kuulostaa ihan kivalta kaikki ja en niin yhtään kade :noey: mutta kuulostaa hyvältä!!! jee!!

 

Ulpu käski sanoa että ei kannata koska ootte menossa eturivviin heilumaan kyltin kanssa Riikassa ja Hampurissa ainaki. Tallinnassaki ehkä ja Helsingissä ei. :yesey::awesome:

 

Mixen mee nuq ku en oo viime yönä nukkunut yhtään. :yesey: MUTTA KUN VAAN!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ulpu käski sanoa että ei kannata koska ootte menossa eturivviin heilumaan kyltin kanssa Riikassa ja Hampurissa ainaki. Tallinnassaki ehkä ja Helsingissä ei. :yesey::awesome:

 

Mixen mee nuq ku en oo viime yönä nukkunut yhtään. :yesey: MUTTA KUN VAAN!!!!!

 

noh hyvä et ollaan menossa vaan:chuckle:

 

Nukkuminen on yli arvostettua :yesey:

Link to comment
Share on other sites

noh hyvä et ollaan menossa vaan:chuckle:

 

Nukkuminen on yli arvostettua :yesey:

 

Me keksittiin just että miks Muse soitti Blissin: meiän takia. Koska ne näki et ollaan siellä ja aatteli että ku messageboard kerta on siellä ni soitetaan sitte niitten mieliksi ja siksi Chris niin onnellisesti hymyilikin meille ja oli ehkä onnellinen kö meki oltiin onnellisia. :yesey:

 

:LOL:

Link to comment
Share on other sites

Me keksittiin just että miks Muse soitti Blissin: meiän takia. Koska ne näki et ollaan siellä ja aatteli että ku messageboard kerta on siellä ni soitetaan sitte niitten mieliksi ja siksi Chris niin onnellisesti hymyilikin meille ja oli ehkä onnellinen kö meki oltiin onnellisia. :yesey:

 

:LOL:

 

nohh. Siis. Duh. Onko muutakaan selitystä maailmalle :D:D ja asioille

Link to comment
Share on other sites

nohh. Siis. Duh. Onko muutakaan selitystä maailmalle :D:D ja asioille

 

Noh siis niimpä!

 

Ja meen nyt kyl nuq, Ulpu tais nukahtaa jo.

 

Ollaan kirjaa kirjotettu, se on huippu! Mukana on myös hullun hieno piirrustus! Piirretty viimeyönä sateisessa pesarolaisessa lähiössä.

Link to comment
Share on other sites

Noh siis niimpä!

 

Ja meen nyt kyl nuq, Ulpu tais nukahtaa jo.

 

Ollaan kirjaa kirjotettu, se on huippu! Mukana on myös hullun hieno piirrustus! Piirretty viimeyönä sateisessa pesarolaisessa lähiössä.

Ihana kirja <3 ja Awww hyvät unet? Ja italialainen lähiö kuulostaa hyvältä luokalta kirjan kirjoitus paikalta. Tai siis kirjaan kirjoitus.

 

Tuplaespresso <3

Link to comment
Share on other sites

noh hyvä et ollaan menossa vaan:chuckle:

 

Nukkuminen on yli arvostettua :yesey:

 

todellaki mennään koska finnish division is EVERYWHERE että nyt on sellainen velvoite. :yesey::chuckle: hesassa en tiiä ei ehkä jaksa mennä jonottaa kun jos miettii viimeksi sitä hartwallia niin ihan turhaa, jos menee vähän aikasemmin vaan niin tiedä minne asti pääsee. ja sinne jonnekki sivummalle jos siellä on tilaa. tallinnas kans jos menee sit suoraan hostellilta kun on heittäny kamat? meillähä on aamupäivä siinä aikaa jo turisteilla. mut riikassa on aikaa. :ninja: ja saksas kun ne ei mee jonottamaan. ja saas nyt nähä mimmoset on ilimat.

Link to comment
Share on other sites

ainiin onko täältä ketään tulossa stadioneille? suomeen ny varmaan ainaki?

hitto kun ei älynyy kirkiltä kysyy MISSÄ ne suomessa soittaa. :chuckle: kun tätä vähän sivuttiin siinä kuitenki. kun eikö nyt olympiastadioni oo vähän liian iso? :erm: oisko ratina vai mikä se on tampereella? vai taas joku puistokeikka?

Link to comment
Share on other sites

ainiin onko täältä ketään tulossa stadioneille? suomeen ny varmaan ainaki?

hitto kun ei älynyy kirkiltä kysyy MISSÄ ne suomessa soittaa. :chuckle: kun tätä vähän sivuttiin siinä kuitenki. kun eikö nyt olympiastadioni oo vähän liian iso? :erm: oisko ratina vai mikä se on tampereella? vai taas joku puistokeikka?

Kun tekisi kyl mieli niin , Mut en tiedä kuten saa lomaa, kun glasto nyt ja jos siinä ympärillä oisi niin oisi ihan kiva..

Ja Suomeen nyt varmaan joo. Kesällä on silleen kiva ku lomat Mut muu poissaolo niin möh. Voi oispa Tampereella niin ei tarvitsisi olla töistä pois ollenkaan.

 

Patrick wolfia helmikuussa. :happy:

Link to comment
Share on other sites

ahaa kesäkeikka! kiva kiva :awesome: en vaan kyllä jaksais mitenkään mitään lipun ostopaniikkia :noey:

 

sanna! haitko sinne provinssiin harjoitteluun? :awesome: onko sielt vastattu mitään?

 

öy, no itse asiassa en nyt ainakaan vielä :$ se immeinen kyllä kehotti laittamaan hakemusta menemään, kun kyselin vähän millaisella aikataululla sen harjoittelun voisi aloittaa niin kaiketi sitä pitäisi :chuckle:

 

edit: nonni, sain hakemuksen laitettua. eihän siihen mennytkään kuin se kolmisen viikkoa :facepalm:

en tiiä mitä tuli taas tehtyä, mutta noooooooh kerran tässä vaan eletään

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

ainiin onko täältä ketään tulossa stadioneille? suomeen ny varmaan ainaki?

hitto kun ei älynyy kirkiltä kysyy MISSÄ ne suomessa soittaa. :chuckle: kun tätä vähän sivuttiin siinä kuitenki. kun eikö nyt olympiastadioni oo vähän liian iso? :erm: oisko ratina vai mikä se on tampereella? vai taas joku puistokeikka?

 

Minä, ainakin nyt Suomeen.. toivottavasti pääsis muuallekin :unsure:

 

muuten.. onko se glaston työhaku ollut jo? en kyllä yhtään muista mihin aikaan niitä laitettiin. .

Link to comment
Share on other sites

glaston työnhaku alkaa munmielestä tammikuussa ja ne kyl laittaa edellisille työntekijöille munmielestä ekana jottain postia.

 

aijaijaij muse taas kolmen päivän päästä! :dance: mut ahistaa kun en osaa prahassa yksin byhyy.

 

ja lontooseen keikkoja!!!! :awesome: jos joku tulossa niin meille mahtunee, mun lattialle ainaki!

Link to comment
Share on other sites

glaston työnhaku alkaa munmielestä tammikuussa ja ne kyl laittaa edellisille työntekijöille munmielestä ekana jottain postia.

 

aijaijaij muse taas kolmen päivän päästä! :dance: mut ahistaa kun en osaa prahassa yksin byhyy.

 

ja lontooseen keikkoja!!!! :awesome: jos joku tulossa niin meille mahtunee, mun lattialle ainaki!

 

hyvä, sittehän en oo edes myöhässä :LOL:

 

Oih, ois kyllä ihanaa päästä ens kesänä vähän useammalle keikalle. Miksi noi tulee just nyt ku menoja on muutenkin 100 001 :supersad:

Link to comment
Share on other sites

öy, no itse asiassa en nyt ainakaan vielä :$ se immeinen kyllä kehotti laittamaan hakemusta menemään, kun kyselin vähän millaisella aikataululla sen harjoittelun voisi aloittaa niin kaiketi sitä pitäisi :chuckle:

 

edit: nonni, sain hakemuksen laitettua. eihän siihen mennytkään kuin se kolmisen viikkoa :facepalm:

en tiiä mitä tuli taas tehtyä, mutta noooooooh kerran tässä vaan eletään

 

Jee hyvä! :awesome: mulla itellähän ei oo viä mitään harkkapaikkaa helmikuuks mut kesäharjottelupaikasta oon sopinu haastattelun mut pitäis kyllä saada joku paikka tolloin helmikuuks eikä vaan suunnitella jo jotain ens kesää :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Jee hyvä! :awesome: mulla itellähän ei oo viä mitään harkkapaikkaa helmikuuks mut kesäharjottelupaikasta oon sopinu haastattelun mut pitäis kyllä saada joku paikka tolloin helmikuuks eikä vaan suunnitella jo jotain ens kesää :chuckle:

 

sieltä tulikin tänään jo viestiä, että olisivat kiinnostuneita haastattelemaan joulukuussa :happy:

(whoooo ensimmäistä kertaa varmaan ikinä tein avoimen hakemuksen ja heti tuli kutsu haastatteluun :awesome: oon pr0 :LOL:)

 

ai teillä on noin pätkissä, höh! minen oikein tiedä pitäiskö tässä vaan odotella tuolta tuomiota vai hakea jo muuallekin. kaipa sitä ainakin voisi jo hakemuksia laatia vaikkei vielä lähettäisikään.

Mihinkäs oot menossa kesäksi? Tai mihin se haastattelu on?

Link to comment
Share on other sites

sieltä tulikin tänään jo viestiä, että olisivat kiinnostuneita haastattelemaan joulukuussa :happy:

(whoooo ensimmäistä kertaa varmaan ikinä tein avoimen hakemuksen ja heti tuli kutsu haastatteluun :awesome: oon pr0 :LOL:)

 

ai teillä on noin pätkissä, höh! minen oikein tiedä pitäiskö tässä vaan odotella tuolta tuomiota vai hakea jo muuallekin. kaipa sitä ainakin voisi jo hakemuksia laatia vaikkei vielä lähettäisikään.

Mihinkäs oot menossa kesäksi? Tai mihin se haastattelu on?

 

oho nehän vastas nopeesti! :awesome:

 

Joo siis meijän kevään harjottelu on vaan 6 viikkoa, joka on ihan perseestä, koska ei kukaan haluu ottaa harjotteluun vaan 6 viikoks . Eikä siitä oo oikeesti mitään hyötyy. Ja siis kesällä ei ees oo mitään pakkoo tehä harjottelua mut aattelin et voisin tehä ni saisin opintotukee kesän ajalta :yesey: ja lisäks valmistuisin nopeemmin :happy: ja yritän varmaan jatkaa sitä kesän harjottelua ens syksyyn, kun mulla ei oikeen oo ens syksynä lähes tulkoon ollenkaan koulua, ku saan hyväks luettuu opintoja. Tai siis opintoja ei oo täällä jyväskylän kampuksella kovinkaan paljoa, mut voin mennä myös turun tai kauniaisten kampukselle ni voi hyvinki olla et oon kesän harjottelus ja sit meen syksyks vaikka kauniaisiin :awesome:

 

mut niin toi mun kesän harjottelun haastattelu on Fullsteamille, mä niin toivon et pääsisin sinne mut epäilen et ei ne mua kuitenkaan ota ku en osaa viä mitään :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...