Jump to content

Recommended Posts

Onko teille toimitettu jo niitä Hartwallin lippuja :erm:

mä en vieläkään tiiä, että pitäiskö mun mennä vanhaan osoitteeseen kyttäämään vai mitä :noey:

 

onko kellään kokemusta, että toimittaako ne postitse vai kuriirilla?

 

Mulla tuli nuo voittoliput (niitäkö mietit) tänne Italiaan italialaisesta lippufirmasta mutta saksan postin kautta. Mutta piti siis erikseen allekirjoittaa vastaanottohommia sitten kuitenkin. :yesey: En mätiedä miten Suomeen mut voihan siinä olla sama systeemi.

Link to comment
Share on other sites

Mulla tuli nuo voittoliput (niitäkö mietit) tänne Italiaan italialaisesta lippufirmasta mutta saksan postin kautta. Mutta piti siis erikseen allekirjoittaa vastaanottohommia sitten kuitenkin. :yesey: En mätiedä miten Suomeen mut voihan siinä olla sama systeemi.

 

Joo, tänään tuli ilmoitus, että liput voi hakea postista. Olivat ilmeisesti yrittäneet toimittaa vanhaan osoitteeseen. Mutta nyt ne on mulla :dance:

Link to comment
Share on other sites

jee lippuja! :awesome: käykäähän keikallemenijät myös kinkussa ottamassa kantaa Asioihin. :yesey:

 

Voisko joku laittaa kinkun osoitteen.. päässyt koko kinkku mielestä katoaamaan :eek:

 

mulla meni tumblrissa joku postausraja yli mitä mää nytte teen :LOL:

 

onko siellä semmoinenkin raja :eek:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nyt vasta sain katottua tuon

http://www.youtube.com/watch?v=i0rkrdEoYMw minkä takia ei nähty niitä ku stalkattiin pesaron jälkeen ku niillä oli kiire tuonne. MUTTA ETTÄ MIKSI MATTI NÄYTTÄÄ NOIN HYVÄLTÄ ja millon siitä on tullut (taas) noin kuuma? :eek::stunned: Pakko johtua noista hiuksista. :stongue: AAAAAAAaaaawwwwwwwwwwwww

 

Mut toinen asia: ymmärsin KAIKEN tuosta lopun haastattelusta ku italiaksi puhui, joka ikisen sanan. :yesey::awesome:

 

Ja toinen asia: jos haluatte oppia italiaa ni tää nauratti mua hulluna: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=SfE9xK6PyZ8 :LOL: Ho finalmente visto la luce. :yesey:

 

ei mul muuta. :yesey:

 

Link to comment
Share on other sites

 

Nyt vasta sain katottua tuon

http://www.youtube.com/watch?v=i0rkrdEoYMw] minkä takia ei nähty niitä ku stalkattiin pesaron jälkeen ku niillä oli kiire tuonne. MUTTA ETTÄ MIKSI MATTI NÄYTTÄÄ NOIN HYVÄLTÄ ja millon siitä on tullut (taas) noin kuuma? :eek::stunned: Pakko johtua noista hiuksista. :stongue: AAAAAAAaaaawwwwwwwwwwwww

 

Mut toinen asia: ymmärsin KAIKEN tuosta lopun haastattelusta ku italiaksi puhui, joka ikisen sanan. :yesey::awesome:

 

Ja toinen asia: jos haluatte oppia italiaa ni tää nauratti mua hulluna: http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=SfE9xK6PyZ8 :LOL: Ho finalmente visto la luce. :yesey:

 

ei mul muuta. :yesey:

 

 

 

:chuckle:

 

ei mut ihana se on tai mun männävuosien fanityttö ei pääse nyt siitä _koskettelusta_ yli ja aina mulla varmaan tulee olemaan joku elämääsuurempi platoninen rakkaus mattiin ja se nyt ehkä nosti päätään tässä satuneista syistä ja on vähän herkemmässä kaikki sellainen hih! hih! sassum.png -olotila. ja miten ihana chris! :happy: (muistatko kun se hymyili kahesti ja vielä siinä lopussa! :')) ja dom ja kaikki ja voi äääää voisin tähän alottaa kaikkee n0l00 yleishihitystä kans mut ehkä ei. :yesey:

 

plus en kestä tota italianopiskelua :LOL: voisi koklata :awesome:

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

:chuckle:

 

ei mut ihana se on tai mun männävuosien fanityttö ei pääse nyt siitä _koskettelusta_ yli ja aina mulla varmaan tulee olemaan joku elämääsuurempi platoninen rakkaus mattiin ja se nyt ehkä nosti päätään tässä satuneista syistä ja on vähän herkemmässä kaikki sellainen hih! hih! sassum.png -olotila. ja miten ihana chris! :happy: (muistatko kun se hymyili kahesti ja vielä siinä lopussa! :')) ja dom ja kaikki ja voi äääää voisin tähän alottaa kaikkee n0l00 yleishihitystä kans mut ehkä ei. :yesey:

 

plus en kestä tota italianopiskelua :LOL: voisi koklata :awesome:

 

 

 

 

Noh niin se koskettelu! Ja muistan mää miltä Chris näytti kö se hymyili ja miten mukavalta tuntu ku se siinä lopussa vielä vilkutti Meille! aaaaaaaaaaaw aww ihana ihana ihana ihana ihana.

 

 

Link to comment
Share on other sites

ruotsin ja norjan keikat jo peruttu :eek:

 

mun ilme, kun tuon uutisen luin oli aika... jähmettynyt :stunned:

 

huhuhuhuh voihan paska :stunned: ei lupaa hyvää ei. sormet ristissä, että se nyt parantuu ennen Suomen keikkaa.

 

Eihän tuo nyt tietenkään ole millään lailla huvittavaa, mutta toinen kerta putkeen kun Tukholman keikka perutaan (ja Ruotsin ylipäätään :chuckle:) onneksi en ostanut tällä kertaa lippuja, ois voinu ruveta jo v*tuttamaan vähän enemmänkin

 

Oivoi... :noey:

Link to comment
Share on other sites

mun ilme, kun tuon uutisen luin oli aika... jähmettynyt :stunned:

 

huhuhuhuh voihan paska :stunned: ei lupaa hyvää ei. sormet ristissä, että se nyt parantuu ennen Suomen keikkaa.

 

Eihän tuo nyt tietenkään ole millään lailla huvittavaa, mutta toinen kerta putkeen kun Tukholman keikka perutaan (ja Ruotsin ylipäätään :chuckle:) onneksi en ostanut tällä kertaa lippuja, ois voinu ruveta jo v*tuttamaan vähän enemmänkin

 

Oivoi... :noey:

 

On kyllä aika pelottavia uutisia tällaiset :noey: nyt vaan sit kauhiat paranemis-loitsut kehiin :yesey:

 

Joo, onneks en mäkään ostanut lippuja ruottiin.. ois taas peruttu keikka ja veikkaanpa, että ois saattanut ketuttaa astetta enemmän ku viimeks.

Link to comment
Share on other sites

minna mikä on sun tuomio sen röntgenkuvan perusteella onko se paha D:

 

6 päivän päästä seuraava keikka mahtaako se olla kykeneväinen. :erm:

 

Se näyttää aika pahalta. Tai miten ottaa mut tuo keskiarvoa jossa on tuollainen siirretty kohta niin sen pitäis mennä siitä suoraan eikä tuolleen vinoon. Tuo on kyl paperilla joten vähämöh kuva.mut joo on ainakin kunnolla poikki.

 

ruotsin ja norjan keikat jo peruttu :eek:

Voihan.

Mä en edes ajatellut tuota peruutuspointtia :eek:

 

Edit en haluaisi ollampessimisti, mutta siis ei tuollainen musta viikossa mihinkään hyppeliy keikkakuntooon parane , mutta toivotaan

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Se näyttää aika pahalta. Tai miten ottaa mut tuo keskiarvoa jossa on tuollainen siirretty kohta niin sen pitäis mennä siitä suoraan eikä tuolleen vinoon. Tuo on kyl paperilla joten vähämöh kuva.mut joo on ainakin kunnolla poikki.

 

 

Voihan.

Mä en edes ajatellut tuota peruutuspointtia :eek:

 

Edit en haluaisi ollampessimisti, mutta siis ei tuollainen musta viikossa mihinkään hyppeliy keikkakuntooon parane , mutta toivotaan

 

:eek::supersad:

 

joo.

Link to comment
Share on other sites

Se näyttää aika pahalta. Tai miten ottaa mut tuo keskiarvoa jossa on tuollainen siirretty kohta niin sen pitäis mennä siitä suoraan eikä tuolleen vinoon. Tuo on kyl paperilla joten vähämöh kuva.mut joo on ainakin kunnolla poikki.

 

 

Voihan.

Mä en edes ajatellut tuota peruutuspointtia :eek:

 

Edit en haluaisi ollampessimisti, mutta siis ei tuollainen musta viikossa mihinkään hyppeliy keikkakuntooon parane , mutta toivotaan

 

voi ei :supersad::(:stunned:

toivotaan parasta..

Link to comment
Share on other sites

mattin jalka särky :'(

 

ruotsin ja norjan keikat jo peruttu :eek:

 

:eek::eek: voi matti mitä oot menny tekee

:( mitenköhän mahtaa käyd Suomen keikan... ARGHJSGSLG en pysty menee nukkumaan..

 

mitä muute se kesän keikasta, eks siit jotai oli? mä en sinne kyllä varmaa pääs ku meen Japaniin :stunned:

 

mut niin jos ny keikka peruuntuu.... jos sit hengais Helsingis maanantain ja tiistain? tai sit mä meen kiltisti sunnuntain takas Lappeenrantaan :C

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...