Jump to content

Recommended Posts

:LOL: :LOL: :LOL: Olin varma että sellanen on mutta en oo selvittänyt!! Ass-joella on nyt musenlava-areena ja atria areena:awesome::LOL:

 

Oltiin pesarossa adriatic areenalla ja sit ulpukan kaa kutsuttiin sitä atria areenaksi :LOL: mut se oli loistava keikka se :awesome:

 

hahaha :LOL: luonnollinen jatkumo siis oisi, että Muse nähdään jossain vaiheessa Ääsjoella :awesome:

Link to comment
Share on other sites

No se on se ens kesän prövinssi! :awesome:

 

oliski!

 

oon muuten huomenna ehkä joskus 20 yli neljä Helsingissä ellen kerkeä jo aiemmin livahtamaan tunneilta :yesey: voin vaikka rimpautella sitten kun oon siellä jos et oo menossa jonottamaan aiemmin? :chuckle: ja jos sun numero on pysyny samana

Link to comment
Share on other sites

oliski!

 

oon muuten huomenna ehkä joskus 20 yli neljä Helsingissä ellen kerkeä jo aiemmin livahtamaan tunneilta :yesey: voin vaikka rimpautella sitten kun oon siellä jos et oo menossa jonottamaan aiemmin? :chuckle: ja jos sun numero on pysyny samana

 

:awesome: jjjjjjjjjjjjjeeee huomenna jee

Link to comment
Share on other sites

HEI!!!!!!!!!!!!!

 

Jos joku kuka huomenna Helsingissä onkaan haluais tavata niin oisi kiva, ilmoittakaa! :awesome:

 

Unohdin sanoa mut tuunkin jo kahdelta (jos jaksan herätä lol) ni voin soitella sitten! Mennäänkö tekemän turismikierros kun pitäis AV:stä ottaa kuva kirkolla. Ja sit vois joitain poikia olla kans turismikierroxella :eyebrows:

 

Miks aika menee intter netissä aina niin nopsaa vaikkei mitään tee.

Link to comment
Share on other sites

UU aaa mä vähän täällä jännittelen, että jos sitten kuitenki pääsis keikalle. Lippuja jätetään aina vähän ylimääräsiä hätätapauksien varalta ni kaveri sano, että jos niitä jää yli ni voin saada yhden :dance: Tosin tuskinpa niitä jää :shifty:

Link to comment
Share on other sites

...haluun epätoivoisesti lipun Olympiastadionille pre-salesta, jotta varmasti saan tällä kertaa kenttäpaikan, mutta palkka tulee vasta kuun lopussa ja itken verta.

 

Jos joku haluu olla ihana ja lainata mulle rahaa (maksan tosiaan sitten kuun lopussa takasin) niin olisin ikuisesti kiitollinen.

 

// ja Hartwall oli muuten niiiin loistava, vaikka yläkatsomossa olinkin niin oli mahtava meno ja jee \o/

Link to comment
Share on other sites

Hartwall oli ihana, mutta jotenkin Tallinnan keikka palautti mun rakkauden Museen ihan lopullisesti <3 :happy: jonotus oli tuolla ihan totaalinen FAIL mutta päästiin sentään joidenkin noobien taakse tokaan riviin Mattin puolelle :awesome:

Tuo lavasysteemi on katsomoista katottuna visuaalisesti ihan törkeän hieno, mutta mikään ei kyllä voita kenttäpaikkoja. Oli ihan mielettömän hyvä fiilis ja Liquid State kuulosti mun korvaan aivan järjettömän hyvältä! Ja MotP (ja edelleen since I lost you) <3

 

Tää kyyneleiden nieleskely on kyllä ollut ihan tuskallista koko aamupäivän. Olikin kiva tulla terminaaliin, kun jossain mainoksessa lukee "BEST MEMORIES will stay with you forever whether you take photos or not."

 

:'(

Link to comment
Share on other sites

Muuten mulla on sitten yks kenttälippu tonne Olympiastadiumille ja haluisin vaihtaa sen suht hyvään istumapaikkaan.

 

Mutta harmittaa tuo maanantain keikka siten, että istuin semmoisella paikalla, josta laaserit näkyi vain yhtenä pötkönä, eivätkä muodostaneet kaunista viivamerta.

Link to comment
Share on other sites

Hartwall oli ihana, mutta jotenkin Tallinnan keikka palautti mun rakkauden Museen ihan lopullisesti <3 :happy: jonotus oli tuolla ihan totaalinen FAIL mutta päästiin sentään joidenkin noobien taakse tokaan riviin Mattin puolelle :awesome:

Tuo lavasysteemi on katsomoista katottuna visuaalisesti ihan törkeän hieno, mutta mikään ei kyllä voita kenttäpaikkoja. Oli ihan mielettömän hyvä fiilis ja Liquid State kuulosti mun korvaan aivan järjettömän hyvältä! Ja MotP (ja edelleen since I lost you) <3

 

Tää kyyneleiden nieleskely on kyllä ollut ihan tuskallista koko aamupäivän. Olikin kiva tulla terminaaliin, kun jossain mainoksessa lukee "BEST MEMORIES will stay with you forever whether you take photos or not."

 

:'(

 

No voihan siis awwww.. Teillä oli kyllä oikein kiva setti siel.. Ois ollu ihana kuulla MotP, mutta ainahan sitä haluis lisää ja lisää. Minkälainen yleisö siel oli, oliko hyvin mukana jne? Entä se teidän laivamatka? Hirvitti teidän puolesta ku ikkunasta katsoi :eek:

 

Ja tuo on kyllä niin hyvi sanottu! On taas monta muistoa rikkaampana vaikka vielki hieman ramasee, kyllä se vaan on sen kaiken arvoista. Hitto, se hetki ku bändi astelee lavalle niin siinä unohtuu KAIKKI. Jos vois niin asuisin NIIIN mielelläni siinä hetkessä/tunteessa :supersad:

 

Ja arvatkaa vaan kuinka oon potkinu itseeni, etten muille keikoille ole menossa :fear:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...