Jump to content

Recommended Posts

en kestä että jonku muse alienin (jostain visuaaleista??? panic station? mult meni ainaki ohi) nimi on JARVIS :LOL: ku joku sen twitterissä nimesi ja nyt kirk hashtaggasi sen alökskjddfg :LOL:

 

awwwwww lol awww joo,katoin kanssa twitterissa et jarvis mikä häh. mut :happy:

Link to comment
Share on other sites

mut kymmenelt plöööhh en jaksa niin myöhää lähtä minnekkään :LOL: mut lippu ostettu joten pakko on ja ei sillä on se varmaa ihan hyvä keikka. :yesey: plus kerkeen käydä kotona ja syödä ja jotain.

 

hyi töihi huomenna. :noey: tuntuu et oisin ollu ikuisuuden poissa.

Link to comment
Share on other sites

:chuckle::eyebrows:

 

hei muuten Ulpu & Sanna, pitäiskö sitä Hel-tal laivaa suunnitella ja kattoo? ja varatakin :chuckle:

 

joo! minen ymmärrä niistä kyl mittään kun en oo ikinä laivaillu paitsi hmm joskus tukholmaan mut sillonki on joku muu hoitanu ne. sillai et aamusella, joku semmonen joka ei jumitu jäähän kiinni. :yesey: ja halapa.

Link to comment
Share on other sites

joo! minen ymmärrä niistä kyl mittään kun en oo ikinä laivaillu paitsi hmm joskus tukholmaan mut sillonki on joku muu hoitanu ne. sillai et aamusella, joku semmonen joka ei jumitu jäähän kiinni. :yesey: ja halapa.

 

jos laitan tänään tässä vaikka fb:hen niin voitte siihen ottaa kantaa (paranoidi oy ab, mutta en tykkää täsä miettiii :LOL: ) mä voin kyllä varata :yesey:

siihen kai tarttee jonkun he-tu:n mut jooh.

 

ja joo halpa käy mullekin kun hampurista ei pääse pois mitenkään älyttömän halvalla ja joutuu viahtamaan konetta, mutta päätin et käsimatkatavaroilla 1h10min saa luvan riittää...jos ei niin sit itketään :yesey:

Link to comment
Share on other sites

ai että oli hyvä tall shipsin keikka! :happy: ja musta on aina yhtä ihanaa nähä pändin tyypit ihan ällikällä lyötynä kun yleisö on niin hyvin mukana. oli se sit tommone pieni pändi jossain hipstaklupilla tai muse pariisissa mut awwww kun ne oli niin ilosia ihanat! :happy:

Link to comment
Share on other sites

no mä en jumalauta saanu vaikka kuinka sain ostoskoriin lipun ja kaikkea :LOL: en tiiä mitä tapahtu. mut onneks lippupisteestäki sai kenttälippuja!

 

Voi ei :LOL: se oli ihan sekasi se tiketti ku se näytti mulle heti et on loppuunmyyty mut sit parin minuutin päästä sain sieltä kuitenki lipun :LOL: mut iski pieni paniikki jo kyllä hetkeks

 

Mut onneks säki sait sit lipun loppujen lopuks :happy:

Link to comment
Share on other sites

Voi ei :LOL: se oli ihan sekasi se tiketti ku se näytti mulle heti et on loppuunmyyty mut sit parin minuutin päästä sain sieltä kuitenki lipun :LOL: mut iski pieni paniikki jo kyllä hetkeks

 

Mut onneks säki sait sit lipun loppujen lopuks :happy:

 

no se oli :noey: mulle iski vähän isompiki paniikki :D naapurit varmaa aatteli et sain jonku kohtauksen :chuckle: mut niinpä, loppu hyvin, kaikki hyvin!

Link to comment
Share on other sites

Ulpu, haittaisko sua jos lähtisinki 19.11. Napoliin? Mulla olis nimittäin tuollanen väliaikavalmennus (lol, mutta jos alotusvalmennus on puoli vuotta myöhässä ni väliaikahan on sitten sopivasti viikko ennenku lähen takas Suomeen), se ei oo pakollinen mutta suositeltava ja mun tekis kamalasti mieli mennä. Mä voisin sun kaa ensin käydä Muset kattomassa ja sit kaheksastoistapäivä voitais turisteilla, sä voit jäädä tänne yöksi jos mää lähen, eikö se niin ollut et sulla 21.päivä lähti se lento Milanosta? Tää tarkoittais sitä että mä en pysty tulemaan Comolle, mutta tiedätsä mua pelotti koko ajan että tuo valmennus tulee yhtäaikaa kiertueen (kaksi on kiertue :phu::chuckle:) kanssa, että parempi toisaalta näinpäin.

 

Ja sitten, mietitäänkö sitä couchsurffinghommaa? :happy:

 

Tulin just vuorilta, en ehkä IKINÄ enää mee sinne. Koska nimittäin näillä näkymin olis vaan kerran hommia siellä ja tietty sillonku on musetour eli mä en pääse. :yesey: Aika surunlista, ei siis musetour vaan se et kaikki loppuu.

Link to comment
Share on other sites

Voi ei :LOL: se oli ihan sekasi se tiketti ku se näytti mulle heti et on loppuunmyyty mut sit parin minuutin päästä sain sieltä kuitenki lipun :LOL: mut iski pieni paniikki jo kyllä hetkeks

 

Mut onneks säki sait sit lipun loppujen lopuks :happy:

 

Mullaki tuli ensin service unavailable, ku olin laittanu liput koriin ja siirtymässä maksamaan. Sitte toinen selain väitti, että ne oli loppu, mutta onneksi sain ton ekan päivitettyä niin, että liput oli edelleen varattuna :LOL:

 

Musta tuntuu, että kaikki oli rynnänny vaan Tiketistä ostamaan, ku Lippupisteella oli ihmeen pitkään kenttälippuja jäljellä.

Link to comment
Share on other sites

Itse jonotin kesäkuussa lippuja vaikka kuinka pitkään, olin linja-autossa joten oli pakko soittaa. Ärsyttää yhä se mutta sain kumminkin 119 lohkoon paikan.

Siskoni haluaisi mukaan mutta eihän hänellä ole lippua kun ei tilannut sitä silloin kesäkuussa (ei tiennyt haluuako keikalle, koska ei tiennyt tuleeko pitämään uudesta levystä)... Ja hän ilmoitti minulle lisälippujen jo tultua myyntiin että haluaa mukaan :/

Yritän nyt kahella jostain halpaa lippua :> Jos ei löydy, niin taas matkaan yksin keikalle.

Link to comment
Share on other sites

 

hyi oksensin, ja on postaamisen arvonen asia koska viimeksi tämä on tapahtunu joskus 90-luvulla, ja mitä jos mulla on nyt joku tauti? :confused: (ei just ennen musen keikkaa :'() vai voiko se johtua tästä infernaalisesta pää/niska/hartiakivusta?

 

 

Voi ei :supersad: älä tule kipeäksi

 

NIIN PALJON LUNTA!!!!!!!

 

Olipa eilinen maailman turhin päivä ja edellinen niin raskas 25 h töissä. Nyt turku <3 ja huomenna koulutus, helsinki ja kavereita, juhlia, kivaa toivottavasti ainakin.

Link to comment
Share on other sites

Voi lumi :happy: Ei oo kyl yhtään ikävä mutta on se aika hauska ainaku se ekan kerran vuodessa sataa. Mutta kyllä mä paljon mieluummin on täällä kun tänäänkin vahingossa laitoin villatakin t-paidan päälle ja tuli kuuma. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Voi lumi :happy: Ei oo kyl yhtään ikävä mutta on se aika hauska ainaku se ekan kerran vuodessa sataa. Mutta kyllä mä paljon mieluummin on täällä kun tänäänkin vahingossa laitoin villatakin t-paidan päälle ja tuli kuuma. :yesey:

 

noh joo totta, mutta on silti kaunista ku se jäi puihin ja joka paikkaa, mut awww t-paitakelit :happy:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...