Jump to content

Recommended Posts

voi ihanat :happy: sunburn :happy: on jotenki harmooninen olo ja haluun ajatella et chris hymyili mulle lopus ihiihhihhihih lol :chuckle: ei varmaan mut ihansama.

 

:awesome: En jotenkin yhtään odottanu Sunburnia!!

 

Ja awww Matt siinä kävi taas barrierilla hengailemassa ja koskin sitä, tai siis se piti mun kädestä kiinni vähän aikaa:eek::eek::chuckle::awesome: /fanityttöily

 

Matt on muuttunut NIIN paljon, ei se ennen ollu tommonen puhelias ja tommonen... en tiiä, kestää hetki ennen kun tottuu tommoseen meninkiin :p

Link to comment
Share on other sites

:awesome: En jotenkin yhtään odottanu Sunburnia!!

 

Ja awww Matt siinä kävi taas barrierilla hengailemassa ja koskin sitä, tai siis se piti mun kädestä kiinni vähän aikaa:eek::eek::chuckle::awesome: /fanityttöily

 

Matt on muuttunut NIIN paljon, ei se ennen ollu tommonen puhelias ja tommonen... en tiiä, kestää hetki ennen kun tottuu tommoseen meninkiin :p

 

en määkää ja melkei itq pääsi !

 

matt meidän viereisiä/takanaolevia tyyppejä siinä kätteli tai jotain ja sit ohitti :LOL: mut en silti kestä se meni nii läheltä ja jessus kun se on pieni rääpäle :LOL: aw

Link to comment
Share on other sites

:Ja awww Matt siinä kävi taas barrierilla hengailemassa ja koskin sitä, tai siis se piti mun kädestä kiinni vähän aikaa:eek::eek::chuckle::awesome: /fanityttöily

 

:awesome: :awesome: :awesome::eek::awesome:

 

Ja Aww ihanalta keikalta kuulosti :happy: Ja ihanalta Matilta tuollanen vaikka kylläki vähän hämmentävältä.

 

Moi lähen Venetsiaan ja jokapaikkaan, moi!

Link to comment
Share on other sites

en määkää ja melkei itq pääsi !

 

matt meidän viereisiä/takanaolevia tyyppejä siinä kätteli tai jotain ja sit ohitti :LOL: mut en silti kestä se meni nii läheltä ja jessus kun se on pieni rääpäle :LOL: aw

 

:LOL: niin onkin rääpäle, se oli niiiin pikkunen.

 

voi Sunburn ;________;

 

http://www.youtube.com/watch?v=dSEc3r4mzMY

 

1:50 ja 2:12 :awesome::chuckle:

 

UD kuulostaa kyllä paremmalta nyt mitä aiemmin. Onko se vaan tää mielenkiinnon kohdistaminen muualle kuin siihen musiikkiin vai onko siihen tehty vähän parannuksia?

 

Aww, Matt on mun kohdalla about 3:39 :chuckle: Ja en tiiä, munkin mielestä UD kyllä kuulostaa paremmalta nykyään vaikka en kyllä osaa siitä livenä oikein tykätä :noey:

 

Ahhh Ja olipä hyvä keikka taas tänään :happy: ihana Muse <3

Link to comment
Share on other sites

wtf :LOL: eikö ne vois jo luopuu siitä..

 

katainen oli päässy täälläkin lehteen yks päivä kun sitä oli yritetty puukottaa tai jotain??? en muista.

 

Noh niinpä lol.

 

Joo Turussa ( joo) joku oli puukon kanssa tullut ja jotain . En itsekään kunnolla tiedä.

 

Miksei ihmiset äänestä. Höh.

 

Ostin myös lennot Hampurissa, heihin vajaa 150e :noey: ja stressaa ku pitää vaihtaa ja miten toimia ku blue1, mut jotain ihme mexicanair yms lentoyhtiöt...hmmm.

 

Väsynyt ja taas on maanantaina

Link to comment
Share on other sites

Joo lol :chuckle: huvikseni osallistuin ja kävi tuuri :awesome: noh mikäs siinä, ilmanen keikka :yesey::happy:

 

(tosin tahtoisin sata kertaa mieluummin sinne huomisen musekeikalle....... :shifty:)

 

Aww missä niillä huomenna keikka? mut ilmainen keikka :happy: ja kaikkee kelpaisi kyllä mulle

 

HEI Omppuolijat ainakaan ak:n omatuntoa ei anna periksi niin pitäisi toinen huone kai varata sit.. tai mitä te huomaatte? Om du vill kurkkuun keskustelemaan --> mut se pitäis piakkoin varattiin varmaan. Kahdeksi yöksi 1 huone onkin

Link to comment
Share on other sites

Aww missä niillä huomenna keikka? mut ilmainen keikka :happy: ja kaikkee kelpaisi kyllä mulle

 

HEI Omppuolijat ainakaan ak:n omatuntoa ei anna periksi niin pitäisi toinen huone kai varata sit.. tai mitä te huomaatte? Om du vill kurkkuun keskustelemaan --> mut se pitäis piakkoin varattiin varmaan. Kahdeksi yöksi 1 huone onkin

 

Tänään on se bbc asia lontoossa :yesey: kai sitä voi netistäkin kattoo/kuunnella mut silti :'(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...