Jump to content

Recommended Posts

no niin niinpä. mut mää nyt vaan oon tälläne. mut joo.

 

milanoon muistaakseni 20.päivä illalla pitää mennä ku 21.päivä on lento. löysin jo halvan hostellinki, alle kympin yö, huonohkot arvostelut mut kai se ny menee kun näkyy olevan lähellä asemaakin! :eek: jos nyt siitä ees ne junant lentokentälle lähtee, pitää tarkistella. mut nii että jos sul siinä 20.päivä esim mahollisuus lähtä mukaan niin voidaan käydä comoreissu samalla. :yesey:

 

heh ja melkeen sama mulla ton koneella istumisen kanssa. :facepalm:

 

No ei kyl mä ymmärrän ja tehhään vaan niin miten haluat ja sillain ei se oo kiva jos on yhtään sellanen inhoittava olo. :yesey:

 

Ja joo! Kuulostaa hyvältä. Jos täältä ostaa tarpeeksi ajoissa junalipun ni Milanoon pääsee yhdeksällä eurolla :awesome: Mut sillon pitää tietää että millon on menossa mut jos nyt jo tietää et just sillon 20.päivä aamulla ni voi katella sit niitä tarpeeksi ajoissa: kolme ja puoli tuntia on tuo inttersiti, normaalihinta 28e. Kyselin noita vapaapäiviä ja sovittiin kämppiksen kaa et ku se haluaa viikon lomaa ni mä voin ottaa viis päivää ja voidaan sit hoitaa toistemme työhommat sinäaikana ni eiköhän se pitäis onnistua. :yesey: Ja jos se hostelli on lähellä päärautatieasemaa ni sieltä ainakin lähtee jokapaikkaan kaikkea mahdollista, ainakin viimeksi ku tulin bussilla Bergamosta ni siellä oli rivissä bussit jokaiselle kentälle ni eiköhän sitten juniakin. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Miksi käyn jossain kurssitapaamisissa kun on sellaista jälkeen niin epäsosiaalinen ja jotenkin elämässään epäonnistunut olo :facepalm:

noh höpötettiin kaverin kanssa 4 tuntia taukoamatta kaikesta ja ilmaista ruokaa ja kahvia ja olisi ehkä pitänyt tarttua ilmaisiin juomiinkin niin ei ahdistaisi. mutta jooh. kyllä se tästä taas. Lauantait on kivoja, mutta huomenna on sunnuntai ja siinä on liikaa maanantaita ja yök. :noey:

 

Iltaa jos täällä ny onkaan kettöö,...:happy:

Link to comment
Share on other sites

Miksi käyn jossain kurssitapaamisissa kun on sellaista jälkeen niin epäsosiaalinen ja jotenkin elämässään epäonnistunut olo :facepalm:

noh höpötettiin kaverin kanssa 4 tuntia taukoamatta kaikesta ja ilmaista ruokaa ja kahvia ja olisi ehkä pitänyt tarttua ilmaisiin juomiinkin niin ei ahdistaisi. mutta jooh. kyllä se tästä taas. Lauantait on kivoja, mutta huomenna on sunnuntai ja siinä on liikaa maanantaita ja yök. :noey:

 

Iltaa jos täällä ny onkaan kettöö,...:happy:

 

Awwww :supersad:

 

Muista tämä

250653535480745897_sTdIjQn6_b.jpg

 

tykkään tällaisista hienoista mietelauseista, vaikka en kuitenkaan mitenkään ota niitä omaan elämääni tai elä niiden mukaan. D'oh :noey:

 

Muakin ahdistaa huominen, kun sitten on taas maanantai seuraavaksi ja koulua ja yhhhhh kaikki ahdistavuus on potenssiin kaks, kun joka päivä mietin, että pitäisi tehdä sitätätätuota ja en kuitenkaan saa mitään aikaiseksi

No onneksi kohta on loma ja pääsee kotiin, vaikka eipä ne stressin aiheet siitä mihinkään häviä

Ja nytkin sen sijaan, että tekisin jotain aikuismaista tai hyödyllistä, jäin selailemaan jotain sivustoja, missä oli lueteltuna kaikkia ikivanhoja pelejä. Tuli ihan järjetön nostalgian fiilis, kun siellä oli paljon sellaisia mitä mun veljet on pelannu ja ite oon vaahtosammuttimen kokoisena seurannu vieressä :LOL:

 

Sarjassamme asiasta kukkaruukkuun jälleen kerran.

 

 

Mites muuten se Omppu? pitäiskö meidän nyt ainakin yksi huone varata? :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Awwww :supersad:

 

Muista tämä

250653535480745897_sTdIjQn6_b.jpg

 

tykkään tällaisista hienoista mietelauseista, vaikka en kuitenkaan mitenkään ota niitä omaan elämääni tai elä niiden mukaan. D'oh :noey:

 

Muakin ahdistaa huominen, kun sitten on taas maanantai seuraavaksi ja koulua ja yhhhhh kaikki ahdistavuus on potenssiin kaks, kun joka päivä mietin, että pitäisi tehdä sitätätätuota ja en kuitenkaan saa mitään aikaiseksi

No onneksi kohta on loma ja pääsee kotiin, vaikka eipä ne stressin aiheet siitä mihinkään häviä

Ja nytkin sen sijaan, että tekisin jotain aikuismaista tai hyödyllistä, jäin selailemaan jotain sivustoja, missä oli lueteltuna kaikkia ikivanhoja pelejä. Tuli ihan järjetön nostalgian fiilis, kun siellä oli paljon sellaisia mitä mun veljet on pelannu ja ite oon vaahtosammuttimen kokoisena seurannu vieressä :LOL:

 

Sarjassamme asiasta kukkaruukkuun jälleen kerran.

 

 

Mites muuten se Omppu? pitäiskö meidän nyt ainakin yksi huone varata? :chuckle:

 

Se voisi olla kyllä hyväm idea et oisi ainakin JOKU huone niiksi kahdeksi yöksi :yesey: jooh. onkohan mulle mun koodeja mukana et saan maksettua, ku eiks niitä vieraita voi siihen lisätä myöhemminkin.

 

ja vaikka kliseitä nuo mietelauseet mutta noihan se varmaan on mut öh.

OISIPA MULLAKIN LOMA!

sitätätä tuota ja mitään ei saa aikaiseksi on kyllä NIIN TOTTA.

Link to comment
Share on other sites

Se voisi olla kyllä hyväm idea et oisi ainakin JOKU huone niiksi kahdeksi yöksi :yesey: jooh. onkohan mulle mun koodeja mukana et saan maksettua, ku eiks niitä vieraita voi siihen lisätä myöhemminkin.

 

ja vaikka kliseitä nuo mietelauseet mutta noihan se varmaan on mut öh.

OISIPA MULLAKIN LOMA!

sitätätä tuota ja mitään ei saa aikaiseksi on kyllä NIIN TOTTA.

 

Haha, niinpä! Meikäläinen nyt kyllä pystyy järkkäämään itelleni yösijan muualtakin, mutta sellainen kunnon kolomiittinki ois vallan tervetullutta :yesey: (mulla on teitä ikävä, perkules!)

 

Ai niin tosiaan anteeksi en minä sellaisia muistanut. No mutta kyllä se joulukuu sieltä tulee! Kaiketi keikkailu lomasta menee :awesome:

 

Sain peräti tässä aikaiseksi kattoa yhen yrityksen sivuja mihin voisin hakea harjoitteluun, mutta sitten rupesin miettimään kun siinä haettiin ROHKEAA ihmistä, jolla on rohkeutta tarttua puhelimeen niin jäin vähän miettimään että tota niin... ööööh onkohan sittenkään ihan mun juttu :LOL: tietty työminä on vähän eri kuin tämä arkiminä, joka on hissukkavässykkälaiskatyhmäsaamaton.

Link to comment
Share on other sites

noh oisihan voinut :yesey:

 

varasin su-ti yhden huoneen ompusta, varataan sitten vielä toinen, mut aattelin et on nyt ainaki joku :yesey:

 

onpa ollut laiska maanantai jos tästä menisi sitten jo nukkuuuuu :facepalm:

 

Hyvä Minna :awesome:

 

Ja joo laiska maanantai täälläkin, en oo tehnyt Mitään, angstannut vaan ja syönyt ja foreveraloneillut. :yesey: Mutta kai tällasiakin päiviä joskus saa olla.

Link to comment
Share on other sites

Hyvä Minna :awesome:

 

Ja joo laiska maanantai täälläkin, en oo tehnyt Mitään, angstannut vaan ja syönyt ja foreveraloneillut. :yesey: Mutta kai tällasiakin päiviä joskus saa olla.

kai saa ja joskus vaan on mut :kiss:

mut jooh söin pakastepizzaa, katsoin tuotantokauden peep show:ta nukuin ja söin puolpakettia suolakeksejä ja :facepalm: tekemättömyydelle ja sotkuiselle kämpälle ja kaikelle

http://www.biffyclyro.com/news,exclusive-european-fan-shows-announced_472.htm

 

:stunned: miksei ne tuu Suomeen? :'(

 

Tukholmaan, anyone?

 

 

 

Jeeeij hienoa :awesome:

 

mut eihän tossa on monenmontaa keikkaa noin muutoinkaan kai ne sieltä vielä kerkiää joka paikkaan

 

tilaisko ton interpolin totbl uusintajulkaisun, mitä sitä tässä edes pohdin kun kuitenkin tilaan :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

kai saa ja joskus vaan on mut :kiss:

mut jooh söin pakastepizzaa, katsoin tuotantokauden peep show:ta nukuin ja söin puolpakettia suolakeksejä ja :facepalm: tekemättömyydelle ja sotkuiselle kämpälle ja kaikelle

 

mut eihän tossa on monenmontaa keikkaa noin muutoinkaan kai ne sieltä vielä kerkiää joka paikkaan

 

tilaisko ton interpolin totbl uusintajulkaisun, mitä sitä tässä edes pohdin kun kuitenkin tilaan :facepalm:

 

Sotkuisen kämpän kohdalla piti kattella omaa kämppää ja niin.. tuota ymmärrän hyvin tämän kaiken tekemättömyyden jne :chuckle:

 

No eeeeeei, mutta ois ne silti voinu heittää täälläkin yhden ennakkokeikan (joku Ruotsi pyhpah) kun se varsinainen kiertue menee varmaan ens vuoden puolelle. Möh

Link to comment
Share on other sites

jee omppu! millon se pitää maksaa? :erm:

 

maksoin sen jo, mutta kattotaan sitä ku sit päätetään et mitä häh. Mulla ei mikään kiiru niitten rahojen kanssa kunahn nyt joskus.

btw minna onko sitä riikan hostellia varattu? :facepalm: minen ole ainakaan itelleni kirjottanu mitäään ylös et mää en ole sitä tehny, oootko sää? vai oliko se se tallinna? vois kohta alkaa hoitelemaan asjoeta...

mulla on tallinnan hostellivaraus, ei tietääkseni muuta, pitäisi varmaan joo kattoa. ja se hel-tal paatti kans?

ja hampurissa joko ollaan jotain sinne katottu?

 

(onpa epäorganisoitu olo)

 

 

 

jotenkin kuvittelin tuon lavan ihan erilaiseksi, mutta niin ihan hienoltahan se näyttää :chuckle: Tosin jos olisin Dom niin ahdistuisin ihan suunnattomasti siitä, että tuollainen roikkuu pään yläpuolella :LOL:

mua naurattaa tuo kuva aivan liikaa en edes tiedä miksi mut silti :LOL: awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhhhhhh

 

 

 

ja maailman hitain netti, en saa mitään tehty (kuten siivottua, tiskattu jnejne :yesey: ) kun netti on näin toimimaton :fear:

Link to comment
Share on other sites

mulla on tallinnan hostellivaraus, ei tietääkseni muuta, pitäisi varmaan joo kattoa. ja se hel-tal paatti kans?

 

mua naurattaa tuo kuva aivan liikaa en edes tiedä miksi mut silti :LOL: awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhhhhhh

 

 

ja maailman hitain netti, en saa mitään tehty (kuten siivottua, tiskattu jnejne :yesey: ) kun netti on näin toimimaton :fear:

 

Juu tämän voisi hoitaa tässä pian :yesey: mun pitäis hommata myös uus passi, apuuva

 

miksi? :chuckle: mua vaan huvitti toi Domin malliposeerausasento

 

noh höh :supersad:

 

http://musenewses.files.wordpress.com/2012/10/nmeoc7.jpg

 

ei muuta kuin dafuq tuohon Uprisingiin. Oikeesti :LOL: Ja wheeee Isolated system :awesome:

edit: niin ja yhden lauseen kohdalla tuli pieni hinku motata Mattia. Arvaatte varmaan missä :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...