Jump to content

Recommended Posts

Awwwww :LOL:

 

Herramunjee DE:n uus biisi :awesome: eäääh pitäisköhän taas mennä niiden Rytmiksen keikalle

 

oon ihan unohtanu kuunnella ton uuden biisin! :pope: onneks kuulin sen joskus jo keikalla mut ihanaa et niiltä ilmestyy uus levy ja kaikki keikat! :awesome::happy: ja ehdottomasti pitää mennä! :yesey:

Link to comment
Share on other sites

oon ihan unohtanu kuunnella ton uuden biisin! :pope: onneks kuulin sen joskus jo keikalla mut ihanaa et niiltä ilmestyy uus levy ja kaikki keikat! :awesome::happy: ja ehdottomasti pitää mennä! :yesey:

 

mä en oo ees ollu tietoinen, että niiltä on tulossa uus levy :LOL: näköjään kannattaa seurata bändejä naamakirjassa niin saa tiedon edes jotain kautta :rolleyes:

 

tekisi kyllä ihan hirveästi mieli ostaa jo jollekin lokakuun keikalle lippu, kun joulukuuhun on niin pitkä aika :shifty:

Link to comment
Share on other sites

mä en oo ees ollu tietoinen, että niiltä on tulossa uus levy :LOL: näköjään kannattaa seurata bändejä naamakirjassa niin saa tiedon edes jotain kautta :rolleyes:

 

tekisi kyllä ihan hirveästi mieli ostaa jo jollekin lokakuun keikalle lippu, kun joulukuuhun on niin pitkä aika :shifty:

 

mä kattelin jo vähä tota joensuun syyskuun keikkaa :chuckle: mulla on hyvä itsehillintä :yesey: ja lokakuun porin keikkaa voisin oikeesti harkita jos vaan oon silloin kankaanpäässä päin :yesey:

 

awws mulle tuli kauhee nostalgiaolo nyt tästä :chuckle::happy:

 

Mä tykkään ton uuden piisin siitä lopusta :awesome: /review

 

Hei :awesome:

 

hei! :awesome:

 

jee sain sovittua huomiseks toisenki näytön jyväskylään! siellä kämpäs asuu vissiin neljä ihmistä ja kolme kissaa :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Voi että teki hyvää käydä saunassa ja soittaa pianoa ekaa kertaa puoleen vuoteen :awesome:

 

Joo ja Madnessista ni aattelin aluksi että en tiennyt et voi olla Invicibileä paskempaa musepiisiä mutta että nyt on ainakin sitten. Kauhee taistelu oli et jaksoin kuunnella sitä loilotusta loppuun ja se loppu olikin ei-niin-paha, mutta nyt kyl vähän kasaan itteäni paripäivää ja kuuntelen sitten uudestaan että oliko se oikeasti niin paha, vähän kyl pelottaa et oli. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Sain kämpän mäki-matista!!!!!!! :dance::awesome:

 

Onneksi olkoon kämpästä! :happy:

 

Aww kaikki te Jyväskyläläiset, nyt harmittaa etten hakenut sinne töihn ku yks työkaverikin nii kehui :chuckle:

Ja toki awwwh jeeh kaikki lontoolaiset :awesome:

 

Kävin katsomassa mun kämpän tänään, niin perus eikä parveketta (tai astianpesukonetta :supersad::facepalm:) mutta siisti ja melko iso. JA VAATEHUONE+ Kaappeja makkarissa <3333

Ilmainen pesutupa kuivausrumpuineen ja ymmärsin et ilmainen saunakin kunhan varaa. 100m töihin varmaan matkaa Mut joo, ei ole koskaan ollut noin helppoo vuokrausta.

Kiinnostavaa asuntoinfoa :yesey:

Link to comment
Share on other sites

ehkä kuuntelin vähäcn noit uusii biisei.

no siis unsustai-se just on kiva ja livenä varmaan aika mahtis :awesome:

ja siis, madness. öööh miks mä tykkään siitä nytte ku alussa en? :unsure:

mut survival on iha muuuuh!

 

edit. NO OKEI! ei sekään mikään kamaluus enää ole :indiff:

Link to comment
Share on other sites

Miksei kukaan ollu kertonu mulle, että viimeisimmässä PotCissa on sellainenkin silmänilo kuin Sam Claflin? Jos mulla ois ollu ämpäri naaman edessä niin se olis täynnä kuolaa tähän mennessä :chuckle: ja oisin takuuvarmasti kattonu tän jo paaaaljon aikaisemmin

 

Jotain iloa on näemmä leffakanavistakin :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Voi Liinan mummua :chuckle:

 

kiva syyskesä-ilta ku o lämpöisää. ja tykinlaukauksia.

ja pitäisi pakata ja en tahdo. ja jotenkin olen passiivisesti ajatellut että ennen kuin asunto on irtisanottu jne, ei mitään ikävää muuttoa tapahdukaan. ja ei kai sillä ettei työt jne voisi olla kivoja mut

tämä kämppä + minä pitäisi olla 4eva :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...