Jump to content

Recommended Posts

Hjellow!

 

Ensinnäkin onnittelut tytöille lipuista :party: en onneks oo yhtään kateellinen :ninja: mutta täytynee tyytyä katsomaan se sitten streaminä.. näin tänään trailerin niistä keikoista ja Adele oli kyllä niin upia viime vuonna ja sit kaikkee.. onnelliset :yesey:

 

Ootteko rakkaat kanssa keikkailijat jo miettineet tuota Helskinin keikkaa? Siis semmottiis käytännön juttuja? Mä oon tässä vähän miettiny lentojen ostamista ku Norwegianilla ois tarjous :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

:yesey: saisin varmaan jonkun kohtauksen jos joskus sattuisin menemään niiden keikalle ja eksyisin lähelle eturiviä

 

No kuinkas? Miten Jykylässä menee? :happy:

ymmärrän :chuckle:

 

no mitäs täällä, jännittää ihan pirkuleesti huominen ku alkaa koulu! :eek::stunned:

 

muutto tehty jyväskylään ja tavarat hieman levällään ympäri mun huonetta :)

 

ja heh ei saada telkkaria toimimaan :) mut onneks netti toimii :awesome:

:awesome:
Link to comment
Share on other sites

ymmärrän :chuckle:

 

no mitäs täällä, jännittää ihan pirkuleesti huominen ku alkaa koulu! :eek::stunned:

 

awww, no ne ensimmäiset päivät on kuitenkin niitä kivoimpia :chuckle: mutta tsemppiä!

 

 

Doctor Whon uusi kausi taitaapi olla aika hyvä, kun itkin jo ensimmäisen jakson aikana :chuckle: ja ens viikon jakso, iiiiiiih niin monta kivaa näyttelijää siinä! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

awww, no ne ensimmäiset päivät on kuitenkin niitä kivoimpia :chuckle: mutta tsemppiä!

 

 

Doctor Whon uusi kausi taitaapi olla aika hyvä, kun itkin jo ensimmäisen jakson aikana :chuckle: ja ens viikon jakso, iiiiiiih niin monta kivaa näyttelijää siinä! :awesome:

 

toivottavasti :yesey:

 

sama......... Rupert :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Doctor Whon uusi kausi taitaapi olla aika hyvä, kun itkin jo ensimmäisen jakson aikana :chuckle: ja ens viikon jakso, iiiiiiih niin monta kivaa näyttelijää siinä! :awesome:

kuin myös :chuckle: vollotin siis

http://evansy.tumblr.com/post/30738720381/oh-my-god-im-actually-crying-rn-because-i-just

 

nii ja jakso oli ihana vaikka musta koko toi pond-juttu oli ainaki toistaseks jotenki vähä tökerö, tai siis ööh nii. en tiä onko kaikki täällä vielä kattonu :shifty: ni en uskalla syvällisemmin teilata :chuckle: mutta oswin wheee

Link to comment
Share on other sites

voi jessus kun muuttaminen on raskasta :LOL: liikaa tavaraa ja liian pieni keittiö :supersad:

ja stressaa huominen eka työpäivä ihan liikaa...mut aattelin nyt katsoa tuon doctor who:n jakson ja nukahtaa sit toivottavasti

ja mietin tos just viikol et jee ei harmita työt ku jarvis ja sit tänään oli muuttohässäköis etten kuunnellut :supersad: ja nettiki o hidas

Link to comment
Share on other sites

kuin myös :chuckle: vollotin siis

http://evansy.tumblr.com/post/30738720381/oh-my-god-im-actually-crying-rn-because-i-just

 

nii ja jakso oli ihana vaikka musta koko toi pond-juttu oli ainaki toistaseks jotenki vähä tökerö, tai siis ööh nii. en tiä onko kaikki täällä vielä kattonu :shifty: ni en uskalla syvällisemmin teilata :chuckle: mutta oswin wheee

 

ah minen edes kerennyt tajuamaan tuota :eek: (derp olen tyhmä blondi) kattoin vaan kuinka mielettömän ihanan väriset hiukset sillä tytöllä on + kuinka hienosti se oli muutenkin kuvattu :chuckle:

 

jotenkin oli harvinaisen hyvä jakso. Siinä oli pitkästä aikaa vähän syvyyttäkin eikä vaan epämääräistä häröämistä paikasta toiseen

 

voi jessus kun muuttaminen on raskasta :LOL: liikaa tavaraa ja liian pieni keittiö :supersad:

ja stressaa huominen eka työpäivä ihan liikaa...mut aattelin nyt katsoa tuon doctor who:n jakson ja nukahtaa sit toivottavasti

ja mietin tos just viikol et jee ei harmita työt ku jarvis ja sit tänään oli muuttohässäköis etten kuunnellut :supersad: ja nettiki o hidas

 

ugh tiedän tunteen :chuckle: musta ois toisaalta ihana jos kaikki omaisuus mahtuisi matkalaukkuun, mutta kaiketi se on ihan hyväkin omistaa tavaroita jotka tekee kodista kodin

tsemppiä! :awesome: lähden huomenna Lahteen, mutta pitää näkyillä sitten jossain vaiheessa. Enköhän mä tässä syksyn aikana piipahda kotona useampaankin kertaan :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Nonni. Nyt on lennot ostettu keikalle. Me ollaan sit Helsingissä kymmenen aikoihin, että eikös sitä mennä sitte suorilta jonottamaan :LOL:

 

Onko muut jo miettineet miten saapuvat paikalle jne? Meiän piti nyt vähän hättäillä ku tänään ois loppunu toi Norwegianin tarjous.. ja meillä tuli sit ihan sisarusparven keikka ku veli osti kaverin lipun ku hää ei päässytkään messiin.. saas nähdä mitä siitä tulee :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Onkohan mulla joku tunnevamma, ku en kokenu mitään suuria tunteita DW-jakson aikana :erm:

No ehkä oon vaa nii pond otp 4 life tai automaattisesti kiinnyin luonnottoman paljon oswinii :chuckle:

 

MUT LÄPPÄRI TAKAS KOTONA JA TOIMIIKI VIELÄ, tosin jotai ne on tehny mun asetuksille. häirii :shifty: mut ei tarvii puhelimella kohlata kaikkee :'(:happy:

 

...Ne kyllä hävitti mun tardistarran tosta kannesta :eek:

Link to comment
Share on other sites

Kiitti kaikki! :awesome:

 

Hmmmm istun tääl Hong Kongin kentäl ja meinasin et hohoho joku dorka ottaa salamal kuvii näide lasiovien läpi... Ilmesesti se on sitenki ukkonen :facepalm: Ja nyt tuli joku hc sadekuuro, EN ALA, kai kone ny semmosista selviää? On tässä pari tuntia vielä..

Link to comment
Share on other sites

Kiitti kaikki! :awesome:

 

Hmmmm istun tääl Hong Kongin kentäl ja meinasin et hohoho joku dorka ottaa salamal kuvii näide lasiovien läpi... Ilmesesti se on sitenki ukkonen :facepalm: Ja nyt tuli joku hc sadekuuro, EN ALA, kai kone ny semmosista selviää? On tässä pari tuntia vielä..

aaaahhh kuulostaapa siistiltä kaikki!! Ja huippua reissua!! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Kiitti kaikki! :awesome:

 

Hmmmm istun tääl Hong Kongin kentäl ja meinasin et hohoho joku dorka ottaa salamal kuvii näide lasiovien läpi... Ilmesesti se on sitenki ukkonen :facepalm: Ja nyt tuli joku hc sadekuuro, EN ALA, kai kone ny semmosista selviää? On tässä pari tuntia vielä..

 

awwww :awesome: toivottavasti on ihan mielettömän hieno reissu sitten! :yesey:

Link to comment
Share on other sites

se o hyvä olla yliherkkä. täällä kuulus jostian syystä tossa tunti sit se yleishälytysmerkki. vai mikä se on...ja olin varma et jotian kaasua, murhaajia, pommeja tai ihan mitä vaan kamalaa jossain,

mutta ei kai sit

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012090816055326_uu.shtml

:yesey:

juuuuu mää aina säikyn noita raumalla koska olkiluoto :chuckle:

 

Vittu pitäis varmaa siirtää tää koneenki kello, kovasti koitan toipua aikaerosta ja oon iha virkeenä täällä tällee keski/iltapäivää viettelen ja sit tästä läsähtää naamalle tieto siitä että kello onki oikiasti vähän vajaa neljä. Ei ihme ettei fb chatissa ollu ryysistä :chuckle: Mut siellähä o la yö? Eiku?

 

Jos joku välttämättä haluaa pysyä perillä mun seikkailuista ni tein vammaplokin: olkoon.blogspot.fi

koitan sinne joskus heittää jotai kuviaki, lähinnä tuo on sillee että väki tietää että oon hengissä :yesey: Varmaa aika laiskasti tosin päivitän, tänäänki haahuilin TULIVUORELLA (mount eden) ja parhaat maisemat evör enkä edes vaivautunu kaivaa kameraa laukusta...

 

hih

Link to comment
Share on other sites

juuuuu mää aina säikyn noita raumalla koska olkiluoto :chuckle:

 

Vittu pitäis varmaa siirtää tää koneenki kello, kovasti koitan toipua aikaerosta ja oon iha virkeenä täällä tällee keski/iltapäivää viettelen ja sit tästä läsähtää naamalle tieto siitä että kello onki oikiasti vähän vajaa neljä. Ei ihme ettei fb chatissa ollu ryysistä :chuckle: Mut siellähä o la yö? Eiku?

 

Jos joku välttämättä haluaa pysyä perillä mun seikkailuista ni tein vammaplokin: olkoon.blogspot.fi

koitan sinne joskus heittää jotai kuviaki, lähinnä tuo on sillee että väki tietää että oon hengissä :yesey: Varmaa aika laiskasti tosin päivitän, tänäänki haahuilin TULIVUORELLA (mount eden) ja parhaat maisemat evör enkä edes vaivautunu kaivaa kameraa laukusta...

 

hih

Juu la-su yö täällä :yesey: onks se ihan tasan 12 h jäljessä vai edessä vai mitä en minäkäämn enää taju.

 

jee blogi ja maisemat :happy:

mitä nyt akuutisti seuraavaksi tapahtuu ?

Link to comment
Share on other sites

Juu la-su yö täällä :yesey: onks se ihan tasan 12 h jäljessä vai edessä vai mitä en minäkäämn enää taju.

 

jee blogi ja maisemat :happy:

mitä nyt akuutisti seuraavaksi tapahtuu ?

HUOMENTA! :awesome:

Minen tiiä ootas jos mun kännykkä on oikeessa ajassa ni täällä kello tulee viis illalla ja läppäri suomiaikaa tulee 8? Ni sithä ero o vaivaset 9h? :awesome: Mut sit en oo varma kaikista kellonsiirtelyistä yms. Nii ja edessä mennään siis niinku saatoit päätellä

 

Auckland-hengailen tässä viikon kaks ja sit lähen tätä pohjoissaarta vähä kattelee lähemmin, ainaki Waitomo ja Rotorua olis suuntana :yesey: täällä on aika talvikohmeus vielä mut enköhä mä jottai työtäki löydä kunha kelit vähä lämpenee.. Ensin vaan kaikki superriemukkaat vero/pankki/kännykkäasiat hoitoon :chuckle:

 

oli hyvä fiilis ko tää perhe misä oon piti fiinin dinner partyn ja oikeesti koita siinä keskustella sivistyneesti ko jet lag painaa ja oot ollu maassa alle kaks päivää :LOL: jostain suomen koulutusjärjestelmien tasosta suhteessa tanskaan.. toisaalta oon aina ollu huono tommosissa ja iha sama millä kielellä eli jet lag oli oikeestaa täydellinen tekosyy HOHOOO! ja hiuuuukan nää vetää viiniä täällä, ainaki mun hostit :shifty: en tiä onko host oikea sana, no nää täällä kummiski

 

mut oonko hiuka palikka ko en juurikaa poistu täältä talosta, no okei oon ollu täällä ny kokonaisen päivän mut niinku VIIMEIN TÄÄLLÄ ---> parasta istua internetissä vuorokausi

no huomenna hoidan juttuja ja tiistaina meen ilmaselle turisteilukierrokselle ja eeeeeiköhä tää tästä

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...