Jump to content

Recommended Posts

"In the past 30 days (while outside New Zealand) have you visited a forest,

had contact with animals (except domestic cats and dogs) or visited

properties that farm or process animals or plants?"

"Immigration and Customs are strictly controlled areas. Unusual or outlandish behaviour is not a good idea."

Apua ne ei päästä mua sinne kummiskaa :LOL:

Kiellettyä on myös tuoda maahan/viedä maasta cloned or hybrid human embryos.......... hmm

Link to comment
Share on other sites

Oon niin urheilullinen, jumppasin äsken unkarilaisen jumppavideon tahdissa, lolololol. Oli rankkaa.

 

Mun on aina tehnyt mieli kommentoida mut en ikinä jaksa joten teen nyt kaiken kerralla:

 

-Heli, onnea Lontoosta! :awesome:

-Sanna, joo niin onkin söpö

-Emppu, kyllä kaikki hyvin menee, kaikkea hyvää! :happy:

-Ulpu, joo aww :happy:

 

Ei mul muuta. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

awwwhhhh Ulpun Patrickilille :happy:

 

"In the past 30 days (while outside New Zealand) have you visited a forest,

had contact with animals (except domestic cats and dogs) or visited

properties that farm or process animals or plants?"

"Immigration and Customs are strictly controlled areas. Unusual or outlandish behaviour is not a good idea."

Apua ne ei päästä mua sinne kummiskaa :LOL:

Kiellettyä on myös tuoda maahan/viedä maasta cloned or hybrid human embryos.......... hmm

 

 

:chuckle: Kaikenlaista. mut älä kerro niistä hybrid embryoista :yesey:

 

lol Liinan jumppavideolle, oliko tehokasta :chuckle: Italianmaallako jo takaisin olet?

 

Kohta pitää jo mennä taas töihin :stunned: huomenna kalajalkahoitoon, ja kavereita oisi kans kiva nähdä, mut kaikil o jottain tai ei mittään mut bläh :noey: valitukselle omalleni.

 

ei mulla mittään viksua

Link to comment
Share on other sites

 

lol Liinan jumppavideolle, oliko tehokasta :chuckle: Italianmaallako jo takaisin olet?

 

Mun piti tuohon listaan lisätä Minnan Seinäjokiasioita kaikkea! Mutta en sitten kirjoittanutkaan jostainsyystä. Mutta että kaikkea hyvää! Ja että voi ei sitä yläkerran puumiestä, mitenhän se nyt pärjää! :chuckle:

 

Mutta joo täällähän mää, eilen tulin, neljätoista tuntia matkustin ja sit nukuin neljätoista tuntia ja koko päivän on mennyt ihan sellasessa koomassa mutta nyt sitten alettiinkin ryyppäämään. :yesey: Mutta tehokas jumppavideo joo, huh huh! En varmaan pääse sängystä huomenna ylös. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Mun piti tuohon listaan lisätä Minnan Seinäjokiasioita kaikkea! Mutta en sitten kirjoittanutkaan jostainsyystä. Mutta että kaikkea hyvää! Ja että voi ei sitä yläkerran puumiestä, mitenhän se nyt pärjää! :chuckle:

 

Mutta joo täällähän mää, eilen tulin, neljätoista tuntia matkustin ja sit nukuin neljätoista tuntia ja koko päivän on mennyt ihan sellasessa koomassa mutta nyt sitten alettiinkin ryyppäämään. :yesey: Mutta tehokas jumppavideo joo, huh huh! En varmaan pääse sängystä huomenna ylös. :yesey:

 

noh kiitos, en meinannut millään tajuta mikä puumies :LOL:

 

hyvälktä päivältä kuulostaa :chuckle::yesey: ja olen ihan varma etten kirjoittanut tehokas vaan jotain muuta mut noh tehokaskin on ihan hyvä.

 

 

MIKSI IHMISELLÄ (ja kuvittelen että muiollakin) on niin paljon

tavaraa ????!!

ja silti ajattelin et jos ostaisin jotain lohdutukseksi. levyjä ja jotain ja jotian kivoja vaatteita....:yesey:

edit koska en osaa enää mitään kieltä ollenkaan ja näyttää huonolta :noey:

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

noh kiitos, en meinannut millään tajuta mikä puumies :LOL:

 

hyvälktä päivältä kuulostaa :chuckle::yesey: ja olen ihan varma etten kirjoittanut tehokas vaan jotain muuta mut noh tehokaskin on ihan hyvä.

 

 

MIKSI IHMISELLÄ (ja kuvittelen että muiollakin) on niin paljon

tavaraa ????!!

ja silti ajattelin et jos ostaisin jotain lohdutukseksi. levyjä ja jotain ja jotian kivoja vaatteita....:yesey:

edit koska en osaa enää mitään kieltä ollenkaan ja näyttää huonolta :noey:

 

No en viitti sanoa oikeeta nimiä ettei kukaan nää :chuckle:

 

Ja niin kyllä sitä vaan kummasti aina tavaraa kertyy! :yesey: Mun pitää tulla käymään Ass-joella sit sua kattomassa ja kaikkia muitaki, ku eilen siellä olin (Sanna, oli kiirus, aattelin sua mutten sit ehtinyt!), ja oli jotenkin niin mukavaa, ihana kaupunki se on! :happy:

Link to comment
Share on other sites

"CONGRATULATIONS!!!

 

You have won a pair of tickets to see MUSE perform at the iTunes Festival on 30th September! iTunes will be in touch with you before the event with details on collecting your tickets."

 

 

:awesome::awesome:

 

AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! :D

Link to comment
Share on other sites

MÄÄ TIIÄN MIKS TE SAITET NUO LIPUT! Koska mää sanoin sulle että kolktyhdeksän keikkaa on ihan typerä ja pitäis olla nelkyt! JA NYT SE ON :awesome: :awesome: :awesome:

 

NO MÄÄ MIETIN TÄTÄ KANSSA!!! :LOL: plus JUST täään mietin et mullai oo syyskuussa Yhtään keikkaa, tänä vuon on ollu vähän keikkoja mut SILTI vähintään yks kuussa, täyty nyt toikin saada. :LOL:

 

AAKJKDHFHKJDHKJF

Link to comment
Share on other sites

MÄÄ TIIÄN MIKS TE SAITET NUO LIPUT! Koska mää sanoin sulle että kolktyhdeksän keikkaa on ihan typerä ja pitäis olla nelkyt! JA NYT SE ON :awesome: :awesome: :awesome:

 

Näin sen täytyy olla :awesome: ja yritin kovasti järkeillä et mullekin tulee 10 täyteen mut ei taidakaan tulla :facepalm::LOL: mut kuitenkin!!!! :awesome::awesome:

Link to comment
Share on other sites

NO MÄÄ MIETIN TÄTÄ KANSSA!!! :LOL: plus JUST täään mietin et mullai oo syyskuussa Yhtään keikkaa, tänä vuon on ollu vähän keikkoja mut SILTI vähintään yks kuussa, täyty nyt toikin saada. :LOL:

 

AAKJKDHFHKJDHKJF

 

Näin sen täytyy olla :awesome: ja yritin kovasti järkeillä et mullekin tulee 10 täyteen mut ei taidakaan tulla :facepalm::LOL: mut kuitenkin!!!! :awesome::awesome:

 

NOH NIIMPÄ! :awesome:

 

Onnea vielä, hei niin siisti :awesome:

Link to comment
Share on other sites

"CONGRATULATIONS!!!

 

You have won a pair of tickets to see MUSE perform at the iTunes Festival on 30th September! iTunes will be in touch with you before the event with details on collecting your tickets."

 

 

:awesome::awesome:

 

AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! :D

 

:awesome::party:

Link to comment
Share on other sites

ihanat kaverit! oon koirien vahtina porukoilla kun ne on mökillä ja oltiin sovittu et pidettäis saunailta mut nää onki lähteny omalle mökille, ei viittiny ees ilmottaa. fbookin kautta sitten sain tietää ku ne on siellä postaillu kuvia. fuk u :awesome:

 

kuuntelen 50 shades of shittiä youtubessa...

 

hohhoijaa :sleepy: ainaki mul on noi kaks halinallea :happy:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...