Jump to content

Recommended Posts

 

(ps omg sain synttärilahjaks lightsaberin joten voin teurastaa sillä kaikki eteen sattuvat demittäjät, harmi vaa että se puhaltaa vaa saippuakuplia :supersad:)

 

:LOL: Nyt tajusin miten oonkin ikävöiny sun postauksia. :LOL: <3

Link to comment
Share on other sites

:LOL: Nyt tajusin miten oonkin ikävöiny sun postauksia. :LOL: <3

 

NIIIIIIIIIIIIIIIINPÄ! :happy:

 

omägä kuulostaa niin hienolta! :awesome::LOL:

 

awwwww :'(

 

oikeestaa mietin tässä et voiks saippuakuplia puhaltaa ulkona joulukuussa :erm:

Link to comment
Share on other sites

nii meinasin koska se ois Hienoa :awesome: perse vaa että käytin jo arpaonneni suomen keikkaan mut toisaalta mulla ei oo arpaonnee joten väliäkö hällä :yesey: mut aww :awesome: suunnittelin tässä et rintamamieheilisin nii paljon ku mihin rahat riittää eli kolme keikkaa eli siis tukholmaa yrittäisin lontoon ja suomen lisäks :yesey:

 

 

(ps omg sain synttärilahjaks lightsaberin joten voin teurastaa sillä kaikki eteen sattuvat demittäjät, harmi vaa että se puhaltaa vaa saippuakuplia :supersad:)

 

that's the spirit! :awesome:

aaaa tukholmaa mietin kans mut luulen et assi on siinä vaihees jo englanninmaalla et minnes sit menisin yöks hehhehhee.

skandinavian kävin viimeksi nyt ehkä on baltian kierroksen paikka, ja ei ookkaan tanskaa tajusin kanssa just :eek: eikä dublinia! :pope: sinnehän sitä ois ollu pakko mennä koska raiski lentää niin halvasti plus siellä on maailman organisoiduin jonotus, mut ei sitte ei.

 

ja niin sun postaukset. <3 :LOL: kiva nähdä kans marse pitkäst aikaa ja kaikki! :yesey::happy:

Link to comment
Share on other sites

vois kyllä :shifty: Menen sinne ja pakotan mun ruotsalaisen kaverini hengaamaan mun kanssa :awesome:

 

sounds like a plan :awesome:

 

that's the spirit! :awesome:

aaaa tukholmaa mietin kans mut luulen et assi on siinä vaihees jo englanninmaalla et minnes sit menisin yöks hehhehhee.

skandinavian kävin viimeksi nyt ehkä on baltian kierroksen paikka, ja ei ookkaan tanskaa tajusin kanssa just :eek: eikä dublinia! :pope: sinnehän sitä ois ollu pakko mennä koska raiski lentää niin halvasti plus siellä on maailman organisoiduin jonotus, mut ei sitte ei.

 

ja niin sun postaukset. <3 :LOL: kiva nähdä kans marse pitkäst aikaa ja kaikki! :yesey::happy:

 

aww nii nää käytännön seikat on mullaki vähän hakusessa mut toivon et ne järjestyy jotenki vielä...... jos oisin sellai iso karvanen mies ni nukkuisin vaa roskiksessa :yesey: ja mihin tarvii maailman organisoiduinta jonotusta ku voi kokea Suomalaisen Jonotuksen :awesome:

 

aww :awesome: mulla on ollu kauhee ikävä tänne ja en oo osannu Palata :supersad: mut tää on kauheen Hienoo ihan ku vanhoina hyvinä aikoina aaaa :awesome:

 

ps haluun kirjottaa mArse koska se on kiva kirjoittaa joten nyt kirjoitin ole hyvä mArse

Link to comment
Share on other sites

Omg Tuohan On Mun Nimi.

 

744e5fba.png

 

Olen imarreltu.

 

 

Mut samoin! Pitää ruvetä käymähän säännöllisemmin. :yesey:

toi kuva on ehkä mun lemppariasia kaikesta mikä internettiä kiertää nykysin! :LOL:

mut rupee toki! :yesey:

 

 

aww nii nää käytännön seikat on mullaki vähän hakusessa mut toivon et ne järjestyy jotenki vielä...... jos oisin sellai iso karvanen mies ni nukkuisin vaa roskiksessa :yesey: ja mihin tarvii maailman organisoiduinta jonotusta ku voi kokea Suomalaisen Jonotuksen :awesome:

 

aww :awesome: mulla on ollu kauhee ikävä tänne ja en oo osannu Palata :supersad: mut tää on kauheen Hienoo ihan ku vanhoina hyvinä aikoina aaaa :awesome:

 

ps haluun kirjottaa mArse koska se on kiva kirjoittaa joten nyt kirjoitin ole hyvä mArse

 

suomalainen jonotus, kai sitä ollaan kaikki sit aamuseittemältä menossa? :awesome:

anteeks nyt kuulostan ikälopulta elitistiltä mut kuin pieniä lapsia siel tulee olemaan se jono täynnä! :eek::LOL: vaikka eiks lapset ole kiltisti koulussa maanantaiaamuna?

vois kyl kokeilla sitä et menee tuntia ennen ovien aukeemista sinne ja varmaan joku eturivin paikka sieltä napsahtaa, on ne aina sen verran hyvin järjestetty. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

suomalainen jonotus, kai sitä ollaan kaikki sit aamuseittemältä menossa? :awesome:

anteeks nyt kuulostan ikälopulta elitistiltä mut kuin pieniä lapsia siel tulee olemaan se jono täynnä! :eek::LOL: vaikka eiks lapset ole kiltisti koulussa maanantaiaamuna?

vois kyl kokeilla sitä et menee tuntia ennen ovien aukeemista sinne ja varmaan joku eturivin paikka sieltä napsahtaa, on ne aina sen verran hyvin järjestetty. :yesey:

 

ehdottomasti :LOL: minä ainakiiiii koska lol mihinkää kouluun tartte mennä ja sit kasa rintamalla kaatuneita demittäjiä vieressäni :yesey:

aivan tai sit menee edellisenä iltana kävelee siitä ohi ni todennäkösesti joku tyrkkää vip-rannekkeen kouraan :awesome:

Link to comment
Share on other sites

ja mihin tarvii maailman organisoiduinta jonotusta ku voi kokea Suomalaisen Jonotuksen :awesome:

 

aww :awesome: mulla on ollu kauhee ikävä tänne ja en oo osannu Palata :supersad: mut tää on kauheen Hienoo ihan ku vanhoina hyvinä aikoina aaaa :awesome:

 

ps haluun kirjottaa mArse koska se on kiva kirjoittaa joten nyt kirjoitin ole hyvä mArse

 

Voi yäk yäk yäk, vieläkin välillä ketuttaa ajatella Kaisaniemeä ja sitä sillit suolassa -meinikiä ja niitä pirun SPESHUL SNOWFLAKE -RANNEKKEITA. :fear:

 

Mulla sama! Ku en ollu hetkeen täällä käyny ja sit olin kaikesta ihan pihalla enkä millään pystyny lukemaan kaikkea mistä olin jääny paitsi enkä viittiny kyselläkään mitään "MITÄ KUULUU" ku tuntuu niin hölmöltä ku ei siihen kukaan vastais kuitenkaan ja lol joo, niin. :LOL: Niin sit se vähä jäi... Mutta ah, nyt on ihan kuin en olisi koskaan lähtenytkään. <3333

 

Iiiiihihihihihi tama olla vallan muikeaa.

Link to comment
Share on other sites

En mä ees enää muistanut niitä rannkeita!

 

ja awww teidän takaisinpaluuviestinne :happy::LOL:

 

mut min en kyl välttis suomenmaassa jonota, paitsi et jos pidän museviikon :chuckle: balttiassa niin sitten koska oon lomalla niin sama mitä teen mut jos tuun töistä niin tuun johonkin takariviin hengaa

/angst

Link to comment
Share on other sites

...no voi kökkö :LOL:

 

Pitäkääs tytöt hauskaa sit :yesey:

 

 

:supersad:

 

N'awwwww mutta pidä sinäkin hauskaa ja _NAUTI_ elämästä!! :awesome: Ja räpsi tsiljoona kuvaa ja pistä feispuukkiin niin ainakin mä saan itkeä kateudesta :yesey:

 

 

Mun tajuntaan ei oo kyllä vielä ihan täysin iskeny tää _Musen__kiertue_

Katotaan vaan niin hetken päästä Biffy ilmoittaa omasta kiertueestaan ja sitten saa taas seota ihan totaalisesti. Mistä tulikin muuten mieleen, että onkohan tuolla lämppäriä ja kuka se vois olla :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Mun tajuntaan ei oo kyllä vielä ihan täysin iskeny tää _Musen__kiertue_

Katotaan vaan niin hetken päästä Biffy ilmoittaa omasta kiertueestaan ja sitten saa taas seota ihan totaalisesti. Mistä tulikin muuten mieleen, että onkohan tuolla lämppäriä ja kuka se vois olla :shifty:

 

Eääääähh eieieieieiei elä edes puhu. :LOL: :LOL: Olis ihanaa.

 

En osaa kyl yhtään sanoa! Kuljettaakohan ne sitä lämppäriä ympäriinsä vai onkohan joka maas oma. :shifty: En taho suomalaista ku suomalaiset on niin huonoja lämppäreitä. :supersad:

 

Herramunjee mikä gif

 

:stunned:

 

Miau. :eyebrows:

Link to comment
Share on other sites

eikai ny biffy enää lämppärinä? :wtf: sentään? ei mua haittaisi kyl. :yesey: mut ei ne suomenmaahan semmosia, musta vähän tuntuu, joku viimehetken manboy siellä kuitenki taas. :noey:

 

Juu ei. TOISAALTA Biffyllä ei oo Suomes mitään asiaa Hartwallin kokoiselle areenalle ilman suurempaa pääesiintyjää, et siinä mieles... Mut on se kyllä niin nähty Musen lämppärinä, et tuskin enää tällä kiertueella.

 

Se tulee varmaan oleen joku Domin uusin hipsterelektropopihastus... Tai Manboy. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Eääääähh eieieieieiei elä edes puhu. :LOL: :LOL: Olis ihanaa.

 

En osaa kyl yhtään sanoa! Kuljettaakohan ne sitä lämppäriä ympäriinsä vai onkohan joka maas oma. :shifty: En taho suomalaista ku suomalaiset on niin huonoja lämppäreitä. :supersad:

 

Miau. :eyebrows:

 

En kyllä valittaisi! Varsinkin kun se skotti tuossa jokin aikaa sitten hehkutti menevänsä Biffyn keikalle pitkästä aikaa ja tulin vain hieman kateelliseksi :yesey:

Jos se on joku suomalainen niin ei :noey: paitsi jos se on joku hyvä suomalainen (hipster)bändi niin ehkä sitä kestää kuunnella

 

Awwwww koska joku on viimeksi sanonut noin tuon hymiön kanssa?! tulee ihan nostalginen olo :awesome:

 

Mutta pitää varmaan kans yrittää saada unta palloon niin jaksaa vielä huomenna kiertää Prahaa. Öitä! :kiss:

Link to comment
Share on other sites

mun piti muistaakseni quotata kaikkee mut nyt oon unohtanu :erm:

 

mut ehkä meen tutimaa nyt :yesey: ja kauheen Kivaa et kolo on palannu entiseen ainaki Hetkellisesti toivottavasti pidemmäksikin aikaa :yesey:

 

hyvääää yötä Toverit!111!!!!1 i'll be back halusitte tai ette :yesey::awesome:

 

ps. toivottavasti lämppäreitä ois kaks ja ne ois manna ja manboy

Link to comment
Share on other sites

ÖItä kaikki! :kiss:

tää on tällaista tippalinssissä nostalgiaa :LOL:

 

öitä tytskät ai että ihanaa nämä tälläiset toivotukset pitkäst aikaa indeed! :kiss:

 

minnasta on tulossa aika hyvä rintamamies näemmä. :yesey::chuckle:

 

:shifty::chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...