Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

En nog steeds is het beter dan de gemiddelde nederlandse middelbare scholier! "Ontgemoeten" moet "ontmoet" zijn :D

 

Really? I thought you had to make it plural for more than one person and put "ge" for in the past! :$

 

Dat is helemaal geen excuus OoSje :-) En na 18 jaar... Gewoon nls.

(D'r zijn nederlanders die hun hele leven hier wonen en slechter schrijven :D )

 

Hehe, ik zat op een Britse school!

Link to comment
Share on other sites

Ik ben Engels, maar ik heb 18 jaar in Nederland gewoont - ik heb gjs, Fadeaway en DavidV ontgemoeten (?) bij het Ahoy concert. Het spijt me, mijn Nederlands is echt slecht!

 

En je hebt GJS en Fishbone ontmoet!

 

Maar jouw nederlands is echt wel goed, die discussiie hadden we zaterdag al :p

 

Ga je naar Wembley???

 

xx

Link to comment
Share on other sites

We're about to find out :Dhttp://jellemol.hyves.nl/ zo hoef ik niet alles zelf te vertellen :p

 

Ik geloof niet dat we elkaar kennen... maar ja ik was tot zaterdag ook in de veronderstelling dat ik de enige uberfanatieke muse fan in Eindhoven was... ik heb er nog 2 ontmoet, jij bent 3... en je kent Ive, zie ik.. ds t broertje van n vriendin van me... op het VML gezeten toevallig?

Link to comment
Share on other sites

Which payment cards do you accept?

We accept Visa, Delta, MasterCard, JCB, Electron, Switch and Solo. We regret that we do not currently accept American Express or Diners Club cards.

Back to top

 

Is dat jouw versie van je pincode hardop opdreunen of een reden tot paniek?

 

edit: oh...

Link to comment
Share on other sites

Lol ik betaal vrijdag wel via ticketmaster, gebruik ik wel de creditcard van m'n moeder. Heb gelijk een creditcard aangevraagd om dit in de toekomst te voorkomen =) Hoop dat k vrijdag nog wat kaartjes kan regelen, en anders mag ik hopen dat muse op pinkpop/lowlands whatever komt =P

Link to comment
Share on other sites

En dat betekent .........?????

 

... eerst vanaf 9:59 queuen... (ik was de 3e in de rij!!, zelfs Zweden gingen zonder Q naar binnen!) ... eindelijk door op PC2.. level2 sold out (later ook weer niet, zoals dat daar gebruikelijk schijnt te zijn) ... op PC1 wachten, wachten .... op PC2 ververs met level1... BESTELLEN!!.... te lang formulier (die op PC1 automatisch zou zijn gevuld)... VERZEND.... *zucht*

 

maar vooral *ZUCHT* omdat ik nu moet wachten voor die vervelende confirmation mail *ZUCHT*

 

:D

Link to comment
Share on other sites

...ik vind die email nu toch wel erg lang duren....

het is volgens mij al een half uur terug....

Ik begin hem enigzins te knijpen.

Hoe lang duurde die mail bij jullie hier?

 

reken op 50m tot ca een uur... (of langer).

 

knijpen mag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...