Jump to content

Ik ga!  

37 members have voted

  1. 1. Ik ga!

    • Jaaaaaaa.......!
    • Nee :-(
      0
    • Kan/mag/'k wee nie :-{


Recommended Posts

Guest Bl44t44p
Ik geloof niet dat we elkaar kennen... maar ja ik was tot zaterdag ook in de veronderstelling dat ik de enige uberfanatieke muse fan in Eindhoven was... ik heb er nog 2 ontmoet, jij bent 3... en je kent Ive, zie ik.. ds t broertje van n vriendin van me... op het VML gezeten toevallig?

 

Haha toevallig zeg! Geertje of Annelies? Ive was vroeger een hele goede vriend van me, vanaf basisschool! En heb ook op het van Maerlant gezeten ja :) jij ?

Link to comment
Share on other sites

Haha toevallig zeg! Geertje of Annelies? Ive was vroeger een hele goede vriend van me, vanaf basisschool! En heb ook op het van Maerlant gezeten ja :) jij ?

 

Annelies. We hebben die jongen naar de verdoemenis geholpen haha... Ja ik heb op t van Maerlant gezeten... daar was ik wel de enige hardcore Musefan... Zat er van 1998 tot 2004, Atheneum, dus dan hebben we elkaar vast wel es gezien. Kwam vroeger ook regelmatig bij Chris en Bregt over de vloer.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bl44t44p
Annelies. We hebben die jongen naar de verdoemenis geholpen haha... Ja ik heb op t van Maerlant gezeten... daar was ik wel de enige hardcore Musefan... Zat er van 1998 tot 2004, Atheneum, dus dan hebben we elkaar vast wel es gezien. Kwam vroeger ook regelmatig bij Chris en Bregt over de vloer.

 

Haha ja ik herken je gezicht nu wel op foto's :) Wereld blijft klein he.

Link to comment
Share on other sites

Nederlandse Muse-fans!

Natuurlijk zijn die aanwezig op deze site :)

11-9-2010 zijn 5 jumping-dutchmen en 1 woman aanwezig in WEMBLEY!

We zijn met zn allen naar Rotterdam geweest en ondanks het concert van ver-ver-ver weg te moeten hebben bekijken, was het super gaaf! Nu hebben we 6 plaatsen L1, oftewel: staanplaatsen! :LOL:

Make my day!

Link to comment
Share on other sites

Ik ben Engels, maar ik heb 18 jaar in Nederland gewoont - ik heb gjs, Fadeaway en DavidV ontgemoeten (?) bij het Ahoy concert. Het spijt me, mijn Nederlands is echt slecht!

 

Dat vind ik erg meevallen ;)

 

Hoe heette je ook alweer? (ben ik vergeten:$)

 

En stond jij in de rij helemaal bij de linker deur, nog net aan het hek? Zou kunnen dat ik je gezien heb, wij kwamen pas om kwart voor drie aan.

Link to comment
Share on other sites

Ik zou graag gaan, maar wil niet alleen gaan. En heb verder alleen suffe vrienden die van NL-talig houden en de naam MUSE niet eens kennen :$

 

Maar met een groepje musers zou ik wel meewillen.. ben alleen ietsjes ouder dan wat ik hier gemiddeld tegenkom (38 :p).

 

Zijn er nog bejaarden hier met hetzelfde probleem? Dan kunnen we een clubje vormen :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...