Jump to content

Swiss Musers Thread


[DT|_Me]DEADSTAR

Recommended Posts

Auch ich besitze übrigens kein Facebook-Profil. Bist also nicht die einzige Person auf der Welt.

 

Das kommende Konzert in der Schweiz wird wohl bald angekündigt. Gemäss den drei neuen Daten in Italien, Frankreich und Holland nehme ich an, dass der CH-Gig auch im Juni oder Juli 2010 stattfinden wird.

 

Eigentlich würde ich der Band gerne mal ein wenig hinterher reisen und mehrere ihrer Konzerte besuchen. Falls Muse aber auch auf der Sommer-Tour immer die (mehr oder weniger) gleichen Gigs spielt, lasse ich das lieber sein. Denn dann lohnt sich der finanzielle Aufwand nicht, wie ich finde.

 

 

Ah ja? I däm fau fröit mi das, bini nid diä Einzigi:). Du bisch abr siit langem diä erschti Person, woni erfahre, dass du keis Profil hesch. Hützutag wirdsch scho komisch agluegt, wenn seisch, du hesch keis Facebookprofil, vo viune wirds scho fasch erwartet...

 

Ig würd o mau super gärn ar Band hinger nache reise. Ab birä Stadiumtourne möcht ig das jetzt nid unbedingt, klar, Muse si ä geniali Band für im Stadion z spiilä, geradezu drzue gmacht. Abr Stadiumkonzert si eifach nid so mis Ding...Ig wär liebend gärn bir diesjährige Europa Tourne a mehräri Konzert, abr momentan no us Schülerin hani eifach no nid diä finanzielle Möglichkeitä und das wird äuä no chlei länger so bliibä.

 

Ig hoffä eifach, dass Muse für d Stadiumtourne chlei ihri Setlist änderä, mä muess haut scho säge, dass si i dä, sägemr so letschte 2 Jahr, ziemläch gliich bliibä isch...Klar, grad i Stadions brucht mä Lieder wo d Masse chöi begeischtäre, abr ig würds liebä, anstadt amne Starlight, widr mau Citizen Erased z ghöre. Äs chunnt mr mängisch scho so vor, aus wird vo ihnä erwartet, dass si gwüssi Lieder spiilä.

Gits gwüssi Lieder, wo dir widr mau gärn würdet ghöre?

 

Ah ja, geit öber zuefällig iz Stade de France? Bi mr schwer am überlegä, öb ig sou ga...

 

Ig hoffe o, diä wiitäre Konzertdate füre Summr wärde jetzt de bekanntgä.

 

Hmm...öb z Stade de Suisse ä Nummr z gross isch? Cha villächt scho si, Schwiizer hei haut nid sone guetä Musikgschmack und wüsse gueti Musik nid z schätze:). Abr wenns Coldplay schaffe vormnä usverchoufte Stade de Suisse z spiilä, wärde das doch Muse o schaffe, obwou Coldplay si haut no meh Mainstream.

Link to comment
Share on other sites

hallo zäme

leider esch jetzt mis MUSE johr au fertig, met eme grossartige konzärt en Dijon

de Matt esch weder mol chli verspellter drofe gsi o het zwöschet de songs weder vermehrt met sinere gittare solis zom beschte geh :D

o glaub au de chris het freud am gebortstagsständli vo de 10'000 lüt e de halle gha

 

zom glöck ha e jo scho för 3 date em 2010 ticks em sack :D:D

o schwizer datom set jo au no dezue cho, aber da met em z7 werd wohl def. nüt si

för da sends jetzt also au scho e de schwiz z'gross...... mmmmhhhh selmer sich jetzt do dröber freu, wär scho weder mol cool emene chline club aber naja hauptsach die reise geht weiter

 

Archive

Apr 2001 20 Frison, Fribourg, Switzerland

Sep 2001 01 Winterthur Festival, Winterhur, Switzerland

Jul 2002 08 Montreaux Jazz, Montreaux, Switzerland

Aug 2002 16 Muri Festival, Zurich, Switzerland

Nov 2003 02 Geneva Arena, Geneva, Switzerland

Nov 2003 20 Sportzcentrum Tagerhard, Wettingen, Switzerland

Nov 2003 27 Wembley Arena, London, UK

Jul 2004 23 Paléo Nyon, L'Asse, Nyon, VD, Switzerland

Dec 2004 19 Earls Court Exhibition Centre, London, UK

Dec 2004 20 Earls Court Exhibition Centre, London, UK

Aug 2006 18 Gampel Open Air Festival, Gampel, VS, Switzerland

Nov 2006 22 Wembley Arena, London, UK

Nov 2006 23 Wembley Arena, London, UK

Dec 2006 05 Geneva Arena, Geneva, GE, Switzerland

Dec 2006 06 Eishalle Deutweg, Winterthur, ZH, Switzerland

Jun 2007 16 Wembley Stadium, London, UK

Jun 2007 17 Wembley Stadium, London, UK

Jul 2007 14 Moon and Stars Festival, Locarno, TI, Switzerland

Jul 2007 25 Paleo Festival, Nyon, VD, Switzerland

Sep 2009 04 A Seaside Rendezvous, The Den, Teignmouth, UK

Nov 2009 01 Le Galaxie, Amnéville, France

Nov 2009 12 O2 Arena, London, UK

Nov 2009 13 O2 Arena, London, UK

Nov 2009 18 Hallenstadion, Zürich, ZH, Switzerland

Dec 2009 02 Zénith, Dijon, France

 

Tour Dates

Jun 2010 08 San Siro, Milan, Italy

Sep 2010 10 Wembley Stadium, London, UK

Sep 2010 11 Wembley Stadium, London, UK

Link to comment
Share on other sites

also MUSE wär de no be rock am ring ond rock im park headliner...... guet da werd e mer ned atue

be sovell bands esch d'stemmig ame ned so guet well sich d'fans chli ufteile o velli jo eh nor det send wägem saufen o ned wäg de music, guet nüt gäg saufen aber me wet jo scho no öppis metbechoh :p

Link to comment
Share on other sites

Super Fötelis!

 

Bisch abr nööch draa gsi, odr?

 

Ich han so schiis Sitzplätz ghaa, s'isch überhaupt nüüd abgange :(

 

Jä nu. Abr d'Musigg und d'Lightshow sind super gsii!

 

Ich hoff nume ich han bis zum Stade de Suisse Vorverchauf gnueg Geld zämegspaart.

 

jo vo de lightshow chonnt mer fasch chli meh öber ufeme setzplatz

mer send jetzt 6x gstande aber em wembley o em san siro hämmer also au setzplätz..... san siro sogar superplätz d'italos händ ticks scho gscheckt :LOL:

be de ängländer luege was do no chonnt, die lönd sich ame mega lang zit

Link to comment
Share on other sites

Auso ig gloube scho das sie z Stade de Suisse würde fülle, z Hallestadion isch ja rächt schnäll usverchouft gsi und vorm Stadion hei ja no extrem viu Lüüt Ticks gsuecht.

Ig ha ou Sitzplatz gha...d Liechtshow het scho guet usgseh aber ig bi doch lieber necher dranne.

 

Isch das mit em Stade de Suisse eigentlich es Grücht odr het me da scho öpis genauers ghört?

Link to comment
Share on other sites

Auso ig gloube scho das sie z Stade de Suisse würde fülle, z Hallestadion isch ja rächt schnäll usverchouft gsi und vorm Stadion hei ja no extrem viu Lüüt Ticks gsuecht.

Ig ha ou Sitzplatz gha...d Liechtshow het scho guet usgseh aber ig bi doch lieber necher dranne.

 

Isch das mit em Stade de Suisse eigentlich es Grücht odr het me da scho öpis genauers ghört?

 

Ouso bis jetzt isch no nüt offiziell bestätigt worde. Wird äuä de zersch hiä uf derä Siite bekanntgä. Ig hoffe eifach si chöme würkläch iz Stade de Suisse und spiilä nid plötzläch amnä Schwiizer Openair, d Stimmig isch eifach nid so guet aues wenn aues Musefans si.

 

@foxhunter: Wow...dini Liste a Konzert isch beträchtlich. Ig wünscht ig wär scho a soviu Muse Konzert gsi. Du bisch ziemläch siit Afang mit drbi odr? Bsunders beniedä ig di um diä Konzert im 01, hät sä gärn i ihrnä erschtä Schaffensjahre erläbt.

Link to comment
Share on other sites

Im Jahr 2001 war auch ich an meinem ersten Muse-Konzert. Und zwar an den Musikfestwochen in Winterthur (in meiner Stadt!). Davor gab's ja aber auch noch die Showbiz-Tour, die die Band sogar ins Abart in Zürich führte. Leider kannte ich da Muse noch nicht.

 

Inzwischen war ich wohl an 9 oder 10 Muse-Konzerten und im nächsten Sommer folgt das nächste.

Link to comment
Share on other sites

Im Jahr 2001 war auch ich an meinem ersten Muse-Konzert. Und zwar an den Musikfestwochen in Winterthur (in meiner Stadt!). Davor gab's ja aber auch noch die Showbiz-Tour, die die Band sogar ins Abart in Zürich führte. Leider kannte ich da Muse noch nicht.

 

Inzwischen war ich wohl an 9 oder 10 Muse-Konzerten und im nächsten Sommer folgt das nächste.

 

Man, ig beniede öich aui würkläch wo scho so lang mit drbi si. Bi den eifach no z jung gsi um uf so gueti Musik z stha, abr öbis später bini ja zum glück o drzue cho.

Ig weiss, ig wünscht ig chönnt am Konzert im Abart mitdrbi gsi si. I ihrnä erschtä Jahr si si äuä no schwär abgange( nid dass si das hüt nüm mache, abr haut ufnä angeri wiss), gseht mä ja o uf Videos vo ihrnä Uftritt. Und si si haut no äs bizli abdräihtdr gsi den zumau.

Link to comment
Share on other sites

jo esch e de afg scho biz andersch gsi

do esch au pe en gittare z'broch gange oder am schloss schlagz vom podescht gstosse worde........ halt alles chli spontaner gsi

f mich eschs montreux konzt em 02 eis vo de highlight gsi, aber eigentli se alli onvergslichi konzthighlights vellech usgnoh das en wettige aber da esch me a dere sch... halle gle

uf jedefall goht em 2010 d'reis met muse witer

san siro tickt se geschter itrofe :LOL:

 

o ufs schwitzerdatom be e au gspannt, mini quelle behauptet also emmer no stade de suisse..... eifach bitte k festival osser de s'greenfield obwohl da termindlich met paris f muse eng werd aber det be e emu secher au scho debi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...