Jump to content

Swiss Musers Thread


[DT|_Me]DEADSTAR

Recommended Posts

jo has au spontan metbechoh, guet esch eh s'konzärt vo berlin gsi o da ha e mer scho abe zoge :rolleyes:

aber d'stemmig esch en teignmouth eh besser gsi hihi

 

In 200 Jahren, wenn unsere neuen insektoiden Herscher in den verstrahlten Ruinen die einst unsere Großstaedte waren Grabungen vornehmen, werden sie altertuemliche Tontraeger finden die mit "Muse" beschriftet sind. Und sie werden auf all ihr...e mehrgliedrigen Gliedmaßen fallen und sich selbst verfluchen dass sie eine Zivilsation ausmerzten die faehig war solche Kunst zu schaffen XDMehr lesen

 

4.9 Teignmouth

1.11 Amneville

12.11 London

13.11 London

18.11 Zürich

2.12 Dijon

Link to comment
Share on other sites

da goht jo weder mol voll ab do em chochichäschtli :(

 

so be mer esch au ändli box itroffe

zom glöck ha e die uf 5000stk limitierti box öber d'muse site kauft

det esch nämli no s'ganze album als 5.1 denne

 

grad no es stöckli meh ufem sahnehäubchen :D

 

4.9 Teignmouth

1.11 Amneville

12.11 London

13.11 London

18.11 Zürich

2.12 Dijon

Link to comment
Share on other sites

Hallo zämä!

 

Ha dänkt muess mi o mau zu Wort mäude, wenns hie scho ä Schwiizer Thread git;).

Fröiä mi ja scho henä ufe November, geit gar nüm so lang...Bi z Aubum jedefaus am ufe und abe losä, dass ig am Konzert de cha luthaus mitsinge:p. Ig bi mittlerwile restlos begeischtärät vom Aubum und einisch meh vor Genialität vo derä Band, nach däm ig zerscht chlei kritisch gsi bi ( gut, Guiding Light gfaut mr immr no nid 100 Prozentig). Wiä gsehts bi öich us?

 

Wiä ig gläse ha, si hiä äs paar o z Teignmouth gsi, ig beniedä näch henä. Isch sichr äs Erläbniss wo dr nie meh vrgässet.

 

LG

Link to comment
Share on other sites

auso mi favorit esch emmer no guilding light gfolgt vo resistance ond undisclosed desires

met i belong to you ond mk ultra ha mi emmer nono wörkli agföndet

 

ui emene monet gohts bald los met amneville

 

4.9 Teignmouth

1.11 Amneville

12.11 London

13.11 London

18.11 Zürich

2.12 Dijon

Link to comment
Share on other sites

MK Ultra ist mit Abstand der beste Track auf dem Album (die Symphonie jetzt mal ausgeklammert).

 

Miini Reihefolg wör:

 

-Exogenesis

-MK Ultra

-Unnatural selection

-Resistance

-Uprising

-undisclosed desires

-Guiding Light

-United States of Eurasia

 

und gaaanz gaanz wiit une I Belong to you. Ich chan mich damit aifacht nöd aafründe. :(

Link to comment
Share on other sites

Mini Reihäfoug isch diä:

 

- Exogenesis

- Unnatural Selection

- Resistance

- MK Ultra

- Uprising

- Undisclosed Desires

- United States of Eurasia

- I Belong To You

- Guiding Light

 

Ich chan dir zimmli guet folge. Allerdings möcht ich Exogenesis gar kei Platz vergä, es isch eifach es Meisterwerk woni nid möcht mit öppis anderem vergliiche

 

Unnatural Selection

MK Ultra

Uprising

Resistance

Undisclosed Desires

USoE

I Belong To You

Guiding Light

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR;6541463']Ich chan dir zimmli guet folge. Allerdings möcht ich Exogenesis gar kei Platz vergä, es isch eifach es Meisterwerk woni nid möcht mit öppis anderem vergliiche

 

Ja, stimmt eigläch, da chani dr rächt gä. Nach au denä Jahre wo Citizen Erased mini unagfochtni Nummer 1 isch gsi und vo keim neue Lied het chöne vrdrängt wärde, bini grade zu überwäutigt vo Exogenesis. Ig hoffe eifach, dass sis irgendwie fertig bringe, d Symphonie live z spiilä, obwouh si ja in etlichä Interviews vor Schwirigkeit äbe dessi gredet hei...

 

Jetzt mau ä angeri Frag id Rundi gworfe. Ig bi ja no nie im Hallenstadion gsi, bevorzuge süsch ja eher chlinäri Locations ( abr was würd ig nid aus mache um Muse live z gseh;)) und jetzt hani wöue frage, was dir mir würdet arate: Mit äm Outo odr mit äm Zug areise? Ig schätze mau, dasss es nid würkläch viu Parkplätz het und o süsch weiss ig nid, öb mä z Hallenstadion mit äm Outo guet fingt ( ig u mini Schwöschter hei nid grad dr bescht Orientierigssinn).

Würd ja liebend gärn mit äm Zug cho, abr das choschtet vo Bärn bis Züri, für mi us blanki Schülerin, so sündhaft viu. Gäbs abr ä Bus odr so wo vom Bahnhof direkt iz Hallenstadion fahrt?

Bi näch dankbar für jedi Hiuf und merci scho viu mau!

Link to comment
Share on other sites

Ja, stimmt eigläch, da chani dr rächt gä. Nach au denä Jahre wo Citizen Erased mini unagfochtni Nummer 1 isch gsi und vo keim neue Lied het chöne vrdrängt wärde, bini grade zu überwäutigt vo Exogenesis. Ig hoffe eifach, dass sis irgendwie fertig bringe, d Symphonie live z spiilä, obwouh si ja in etlichä Interviews vor Schwirigkeit äbe dessi gredet hei...

 

Jetzt mau ä angeri Frag id Rundi gworfe. Ig bi ja no nie im Hallenstadion gsi, bevorzuge süsch ja eher chlinäri Locations ( abr was würd ig nid aus mache um Muse live z gseh;)) und jetzt hani wöue frage, was dir mir würdet arate: Mit äm Outo odr mit äm Zug areise? Ig schätze mau, dasss es nid würkläch viu Parkplätz het und o süsch weiss ig nid, öb mä z Hallenstadion mit äm Outo guet fingt ( ig u mini Schwöschter hei nid grad dr bescht Orientierigssinn).

Würd ja liebend gärn mit äm Zug cho, abr das choschtet vo Bärn bis Züri, für mi us blanki Schülerin, so sündhaft viu. Gäbs abr ä Bus odr so wo vom Bahnhof direkt iz Hallenstadion fahrt?

Bi näch dankbar für jedi Hiuf und merci scho viu mau!

 

Wenn mittem Auto möchtisch cho, denn suech dir e Parkplatz irgendwo ide Gubelstrasse oder irgendwo dete ide nöchi. Parkhuus bim Hallestadion isch nid so de Hammer. Generell würdi aber de Zug bis Zürich Örlikon aarote denn mitem 11er Tram wiiter. (2 Statione) oder 10min laufe.

 

Hesch de kei Halbtax/Gleis 7?

Link to comment
Share on other sites

Ok, merci viu mau, muess mrs no einisch überlege. Ha äbe leidr nume äs ZigZag-Abi.

 

Ha jetzt o grad dr Remix vo I Belong To You glost, isch nid würkläch ä grossi vränderig...?

 

Jetzt mau ehrlich, wiä fingät drs eigläch, dass Muse Liedr bi denä Twilight Fiume bistürä?

Ig ehrläch gseit nid so guet, jetzt chöme au diä Teenies wo Muse "so cool" finge wüe ihres Lied bim Twilight Soundtrack drbi isch, abr eigläch süsch kei Ahnig vo ihnä hei und süsch uf so Sache wiä Metro Station stöh...

Link to comment
Share on other sites

Was zur Höll isch Metro Station? ^^

 

Eigentlich stört mich das mit de Twilight Filme immer weniger. Schliesslich isch ja de ersti Film nid grad grotteschlächt und die Baseball Szene hed mir echt guet gfalle. Zudem sind ja bereits alli Konzert usverkauft wo ich wird gse und villi "New Moon Muser" wirds nid ade Konzert ha. Bis zur nächste Halletour i 2-3 Jahr sind das vielleicht auch chil meh iigfleischti Muse Fans, wer weiss. Au mir hend Muse einisch entdeckt gha au wenns bi gwüssne Lüüt jetzt es Jahrzehnt her isch :) Zu gueter letscht mag ich Muse de Erfolg eifach gönne.

 

Hmm also wenn du nid mal es Halbtax hesch würdi mir scho überlegge öb du nid mit dine Lüüt willsch mitem Auto cho. Chund vielleicht doch günstiger. De würdi aber wirkli irgendwo im Gebiet Gubelstrasse / Gubelhangstrasse go parkiere. Leider wohni jetzt selber nümme dete sondern in Altstette süscht hättisch no bi mir chönne parkiere.

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR;6585241']Was zur Höll isch Metro Station? ^^

 

:) Sone Teenieband wo uf Rocker/Punks mache...

 

Ig vrstah di voukomme, ig ma Muse jede Erfolg gönne, wo si nume chöi brcho...

Abr mi stört vorauem, dass ig i letschter Zyt immr meh Lüüt ha troffe, wo Muse kenne (was ig frücher ni ha, da het nie öbr gwüsst, wer Muse isch...) und ig ha scho so dänkt juhuu, ändlech öbr wo sä kennt. Abr när chunnt äube so nä Satz wiä: "Das siä doch diä wo bi Twilight äs Lied hei"...Und ig fingä, das wird Muse eifach übrhoupt nid grächt, diä z si "wo bi Twilight äs Lied hei". Klar, dass si haut vorauem Jüngeri wo das äube säge und natürläch ä Minderheit, abr i letschter Zyt bini so viu drmit konfrontiert worde, dass mi langsam ächt het afa närve.

Abr klar wiä scho gseit si mir aui übr irgend ä Wäg zu Muse cho...

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR;6585241']

Hmm also wenn du nid mal es Halbtax hesch würdi mir scho überlegge öb du nid mit dine Lüüt willsch mitem Auto cho. Chund vielleicht doch günstiger. De würdi aber wirkli irgendwo im Gebiet Gubelstrasse / Gubelhangstrasse go parkiere. Leider wohni jetzt selber nümme dete sondern in Altstette süscht hättisch no bi mir chönne parkiere.

 

Merci viu mau füre Typ. Isch ja lieb, wär cool gsi wenn mr bi dir hät chönne parkiere. De bisch du äue o relativ schnäu bim Hallenstadion?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

...... es esch eifach nome hammer gsi geschter en amneville....... geili bühneshow..ganz andersch halt als en teignmouth....super publikum o e hammer platz e de 1te reihe :D

o nächscht woche de doppelgig en london

 

In 200 Jahren, wenn unsere neuen insektoiden Herscher in den verstrahlten Ruinen die einst unsere Großstaedte waren Grabungen vornehmen, werden sie altertuemliche Tontraeger finden die mit "Muse" beschriftet sind. Und sie werden auf all ihre mehrgliedrigen Gliedmaßen fallen und sich selbst verfluchen dass sie eine Zivilsation ausmerzten die faehig war solche Kunst zu schaffen

 

4.9 Teignmouth

1.11 Amneville

12.11 London

13.11 London

18.11 Zürich

2.12 Dijon

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...